4 اطلاعیه بروزرسانی و تخفیف‌های ویژه سایت :

افزونه ثبت نام وردپرس به نام User Registration

9,340 افزونه پشتیبان سایت چهارشنبه ۸ خرداد ۱۳۹۸
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
6 رای

یکی از ایرادهایی که به وردپرس گرفته می شود بخش ثبت نام آن می باشد و معمولا برای رفع این ایراد، تعداد زیادی افزونه ثبت نام ساخته شده است. User Registration یک افزونه ثبت نام وردپرس می باشد که علاوه بر رایگان بودن امکانات خوبی را در اختیار ما قرار میدهد. به نظرم این افزونه بخش تنظیمات فوق العاده دارد و شما می توانید فرم های ثبت نام و ورود رو بر اساس نیاز خود سفارشی سازی کنید. نکته جالب در مورد افزونه ثبت نام وردپرس به نام User Registration سادگی استفاده از آن می باشد. برای آموزش این افزونه لطفا مقاله را تا انتها مطالعه کنید.

افزونه ثبت نام وردپرس

در این مقاله ابتدا تعدادی از ویژگی های افزونه رو مورد بررسی قرار میدهیم و در ادامه شروع به آموزش افزونه User Registration می کنیم. سعی می کنیم تمام بخش هایی که به در ما می خورند را توضیح میدهیم.

ویژگی های افزونه User Registration

  • فرم ثبت نام نامحدود
  • فرم های ثبت ساده، تمیز و زیبا
  • کشیدن و رها کردن زمینه ها
  • طراحی ستون چندگانه
  • طرح قالب چندگانه
  • پشتیبانی کوتاه
  • پشتیبانی Google Recaptcha
  • اعلان های ایمیل
  • سفارشی سازی ایمیل
  • فرم تکثیر نسخه
  • صفحه حساب یا پروفایل
  • گزینه تأیید مدیر
  • گزینه ورود خودکار
  • تأیید ایمیل برای ثبت نام
  • فعال / غیرفعال کردن رمز عبور قوی
  • گزینه انتخاب گزینه پیش فرض کاربر

آموزش افزونه ثبت نام وردپرس به نام User Registration

ابتدا افزونه User Registration رو از همین صفحه دانلود کنید و مثل بقیه افزونه ها که نصب می کنید اقدام به نصبش کنید اگر نحوه نصب افزونه وردپرس رو بلد نیستید پیشنهاد میکنم مقاله آموزش نصب افزونه وردپرس  رو مطالعه کنید. بعد از نصب و فعال سازی افزونه، گزینه ای بالای پیشخوان وردپرس ظاهر می شود مانند تصویر:

فعال سازی بخش ثبت نام وردپرس

در این گزینه گفته شما تیک ثبت نام برای همه رو نزدید باید روی اون لینک Settings > General کلیک کنید تا وارد بخش تنظیمات وردپرس شوید. در این بخش باید تیک هر کسی می تواند نام نویسی کند رو بزنید تا هر کاربری که داخل سایت است اگر خواست ثبت نام کند دچار مشکل نشود. مانند تصویر زیر:

تیک گزینه هر کسی می تواند نام نویسی کند در وردپرس

بعد از اینکه این گزینه رو فعال کردید یک پیام دیگر بالای سایت نمایان می شود مانند تصویر زیر:

فعال سازی صفحات ثبت نام در افزونه User Registration

در این بخش باید روی دکمه Install User Registeration Pages کلیک کنید تا علاوه بر ساخت دو صفحه ثبت نام و اکانت من، وارد بخش تنظیمات این افزونه شوید. مانند تصویر زیر:

صفحه تنظیمات افزونه User Registration

کار کردن با تنظیمات افزونه ثبت نام وردپرس بسیار ساده می باشد چون همه چیز مشخص است اما ما هم در مورد هر بخش توضیحاتی میدهیم تا کامل با آن آشنا شوید.


زبانه General 

در این زبانه شما با ۴ بخش زیر روبرو هستید:

  • Gerneral Options
  • Login Options
  • Frontend Messages
  • Export Users

تب عمومی از تنظیمات افزونه User Registration

۱- بخش Gerneral Options
در این بخش می توانید تنظیمات کسانی که ثبت نام کردند رو انجام بدید یا صفحه یا همون برگه اکانت رو مشخص کنید. در انتهای این بخش هم می توانید متن هایی که خود افزونه قرار داده است رو به متن های دلخواه خود تغییر دهید.

۲- بخش Login Options
این بخش مربوط به تنظیمات لاگین می باشد که می توانید تمپلیت بخش لاگین رو مشخص کنید. البته چند تنظیم دیگر مثل فعال سازی فراموشی رمز، ریکپای گوگل، آدرس صفحه ثبت نام و تغییر برچسب آدرس ثبت نام در این بخش قرار دارد.

۳- بخش Frontend Messages
در بخش Frontend Messages می توانید لیست پیام ها که کاربر میبیند رو تغییر دهید. مثل پیام های خطا برای ثبت نام یا ایمیل، کافیه پیام رو حذف کنید و پیام مورد نظر خودتون رو وارد کنید.

۴- بخش Export Users
در این بخش هم می توانید لیستی از کاربران ثبت نام کرده رو با فرمت csv خروجی بگیرید و در جاهای دیگر که لازم دارید استفاده نمایید.


زبانه Integation

در ادامه آموزش افزونه ثبت نام وردپرس به نام User Registration به زبانه Integation میرسیم. وقتی روی این زبانه میزنید با تصویر زیر روبرو می شوید:

تب Integation از تنظیمات افزونه User Registration

این تب مربوط به بخش ریکپچای گوگل می باشد. در این بخش می توانید ابتدا نسخه ریکپچا رو انتخاب کنید و در ادامه وقتی از خود گوگل ثبت نام کردید و کلید سایت و کلید امنیت رو گرفتید باید در این فیلدها وارد کنید و در ادامه روزی دکمه آبی رنگ Save Changes کلیک کنید. 


زبانه Emails

این بخش مربوط به ایمیل های ارسال به کاربران و خود مدیر سایت می باشد. اگر نمی خواهید ایمیلی ارسال شود می تونید تیک گزینه Disable all emails sent after registration رو بزنید. اگر هم خواستید ایمیل های ارسال رو ویرایش کنید و متن های دلخواه خود را وارد کنید کافیه از لیست ایمیل، روی ایمیل بزنید و در صفحه باز شده، متن ایمیل رو ویرایش کنید. یکی از خوبی های افزونه User Registration همین بخش ویرایش ایمیل ها می باشد.

تب Emails از تنظیمات افزونه User Registration


اضافه کردن فرم ثبت نام 

تا این لحظه کل تنظیمات افزونه ثبت نام وردپرس به نام User Registration را آموزش دادیم حال باید به سراغ بخش اضافه کردن فرم ثبت نام بریم. این افزونه به صورت پیش فرض یک فرم ثبت نام دارد که ما نمی خواهیم از آن فرم استفاده کنیم و خودمان اقدام به ساخت فرم جدید می کنیم. 

منوی جدیدی به وردپرس اضافه شده با عنوان User Registration که کافیه موس رو روی آن ببرید و بعد روی Add New بزنید کلیک کنید مانند تصویر زیر:

اضافه کردن فرو ثبت نام با افزونه User Registration

وقتی روی Add New کلیک می کنید وارد صفحه ساخت فرم ثبت نام وردپرس می شود مانند صفحه زیر:

ساخت فرم ثبت نام با افزونه User Registration

کار کردن با این بخش بسیار ساده هستش اسم هر فیلدی روی خودش نوشته شده و شما می توانید هر تعداد فیلد نیاز دارید به صورت درگ اند دراپ روی صفحه سمت چپ بکشید. و در آخری روی دکمه Create Form بزنید تا فروم مورد نظر ساخته شود. این بخش شامل سه سربرگ می باشد که کار کردن با آنها به شدت ساده است.

سربرگ Fields
در قسمت Form Name نام فرم خودتون رو بنویسید. فرم خودتون رو با درگ کردن هر کدوم از فیلد های مورد نظر طراحی کنید و برای تغییر نام هر کدوم از فیلد ها بر روی اون فیلد کلیک کنید و در آخر برای چند ستونه کردن فرم میتونید گزینه ۳/۳ که در بالای فرم مشاهده میکنید تغییر دهید.

سربرگ Field Options
وقتی روی صفحه یک فیلد رو انتخاب می کنید این بخش فعال می شود و مربوط به تنظیمات فیلد مورد نظر می باشد.

سربرگ Form Sitting
در این بخش می توانید اقدام به فعال / غیرفعال کردن رمز عبور قوی، تغییر طرح فرم و … کنید.


استفاده از فرم های ساخته شده در سایت 

وقتی که فرم جدیدی می سازید افزونه به شما یک شورت کد میدهد کافیه اون شورت کد رو در هر برگه ای یا جایی که دوست دارید قرار دهید تا فرم ثبت نام نمایش داده شود. برای دسترسی به این شورت کد کافیه از منوی User Registration روی گزینه User Registration کلیک کنید تا به لیست فرم هایی که ساخته اید دسترسی داشته باشید. مانند تصویر زیر:

استفاده از فرم های ساخته شده در سایت 

برای دانلود یا مراجعه به صفحه افزونه ثبت نام وردپرس به نام User Registration از بخش زیر استفاده کنید. در بخش زیر آخرین نسخه از این افزونه رو برای دانلود قرار داده ایم.

دانلود افزونه ثبت نام وردپرس به نام User Registration


نکته مهم: بعد از نصب و فعال سازی افزونه ثبت نام وردپرس به نام User Registration اگر بخش هایی از این افزونه انگلیسی بود و در بخش تنظیمات نتوانستید فارسی کنید جای نگرانی نیستید می توانید از افزونه Loco Translate استفاده کنید. در سایت وردپرسی شو آموزش این افزونه با عنوان افزونه ترجمه قالب وردپرس با نام Loco Translate قرار داده ایم.

دامین آتوریتی و پیج آتوریتی چیست؟ و راه های بررسی و افزایش آن

دامین آتوریتی و پیج آتوریتی چیست؟ و راه های بررسی و افزایش آن

1 رای 1 vote, average: 5٫00 out of 51 vote, average: 5٫00 out of 51 vote, average: 5٫00 out of 51 vote, average: 5٫00 out of 51 vote, average: 5٫00 out of 5
1,174
توضیحات بیشتر
PhpMyAdmin

PhpMyAdmin چیست ؟

3 رای 3 votes, average: 5٫00 out of 53 votes, average: 5٫00 out of 53 votes, average: 5٫00 out of 53 votes, average: 5٫00 out of 53 votes, average: 5٫00 out of 5
6,936
توضیحات بیشتر

درگاه پرداخت واسط

5 رای 5 votes, average: 5٫00 out of 55 votes, average: 5٫00 out of 55 votes, average: 5٫00 out of 55 votes, average: 5٫00 out of 55 votes, average: 5٫00 out of 5
6,514
توضیحات بیشتر
آموزش edd
آموزش کامل طراحی وب سایت
فارسی سازی قالب و پلاگین
قالب رستوران
قالب وردپرس چند منظوره
قالب وردپرس خبر خوب
نظرات شما + ۲
  • S​a ۰+
    sadegh یکشنبه ۶ بهمن ۱۳۹۸

    اخه این دکمه ورودش کجاست

    پاسخ دهید
    • م​ه ۱+
      محمد همتی پشتیبان سایت چهارشنبه ۹ بهمن ۱۳۹۸

      سلام
      وقت بخیر
      بر اساس آموزش جلو برید

      پاسخ دهید
ارسال نظر ۲

به کمک نیاز دارید? با ما تماس بگیرید
برای دانلود نام و ایمیل خود را در بخش زیر وارد کنید و روی دکمه کلیک کنید
جهت دانلود فایل مورد نظر ایمیل خود را در باکس زیر وارد کنید. فایل رایگان به ایمیل شما ارسال خواهد شد