4 اطلاعیه بروزرسانی و تخفیف‌های ویژه سایت :

قالب خبری وردپرس Magazine 7 با فونت ایران سنس

2,367 قالب رایگان وردپرس پشتیبان سایت شنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۷
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
4 رای

قالب خبری وردپرس Magazine 7 با فونت ایران سنس یکی از قالب های خوب و رایگان می باشد که مناسب برای راه اندازی سایت در حوزه‌های مدلینگ، وبلاگ شخصی، رستوران‌ها، خبری، مجله ای و … می باشد. این قالب برای اولین بار به صورت بسته نصبی آسان از طریق سایت وردپرسی شو ارائه می شود. اگر دنبال یک قالب سبک و شیک برای سایت های خبری و مجله ای میگردید پیشنهاد میکنم حتما از قالب Magazine 7 هم دیدن کنید. انتشار پست‌ها به صورت دوستونه و تک ستونه در قالب Magazine 7 صورت میگیرد. در بخش زیر تعدادی از ویژگی های قالب خبری وردپرس Magazine 7 را در بخش پایین آوردیم که می توانید با دیدن پیش نمایش این قالب، بیشتر با آن آشنا شوید.

قالب خبری وردپرس Magazine 7

ویژگی های قالب خبری وردپرس Magazine 7

قالب خبری وردپرس Magazine 7 علاوه بر ویژگی هایی که خودش دارد با فونت پولی ایران سنس و به صورت بسته نصبی آسان وردپرس ارائه شده است. در کنار این دو ویژگی خود قالب هم تعدادی ویژگی جذاب و دوست داشتنی دارد که در بخش زیر به صورت لیست آورده ایم. البته همیشه برای آشنایی بیشتر با قالب، باید پیش نمایش آن رو ببینید. 

  • دارای لایسنس فونت پولی ایران سنس
  • بهره‌مندی از دو اسلایدر بی‌نظیر
  • انتشار پست‌ها به صورت دوستونه و تک ستونه
  • ارائه شده به صورت بسته نصبی آسان
  • مناسب برای حوزه‌های مدلینگ، وبلاگ شخصی، رستوران‌ها و …
  • بهینه سازی شده و بسیار سبک
  • فوق العاده شیک و مدرن
  • داینامیک شده با ابزارک برای آیتم‌ها و فهرست برای منوها
  • پشتیبانی از فروشگاه ساز ووکامرس
  • فارسی و راستچین سازی کامل
  • تب برای نمایش تازه‌ها، پربازدیدها و مطالب داغ
  • امکان استفاده از ابزارک ها
  • جابه جایی آسان آیتم‌های صفحه اصلی فقط با یک کلیک
  • بهینه شده برای سئو
  • طراحی واکنش گرا

نکته مهم: کار کردن با قالب خبری وردپرس Magazine 7 به شدت آسان می باشد و خیلی راحت می توانید هر بخش از آن را سفارشی سازی کنید. اگر هم اصلا با وردپرس کار نکرده اید جای نگرانی نیست چون با مراجعه به صفحه آموزش وردپرس می توانید صفر تا صد وردپرس را فرا بگیرید. در توضیحات قالب گفتیم این قالب از فروشگاه ساز ووکامرس پشتیبانی می کند اگر نمیدونید ووکامرس چی هست پیشنهاد میکنم مقاله ووکامرس چیست؟ را مطالعه کنید و در صورت نیاز به آموزش آن به صفحه آموزش ووکامرس مراجعه کنید در این صفحه به صورت شما را به فروشگاه ساز ووکامرس مسلط می کنیم.

قالب خبری Magazine 7

بیش از ۲ هزار نصب فعال 

قالب خبری وردپرس Magazine 7 بیش از ۲ هزار نصب فعال دارد یعنی بیش از ۲ هزار سایت از این قالب استفاده می کنند و روی سایت خود آن را دارند. خیلی ها هم این قالب رو دانلود کردند که آمار دقیقی از آن در دست نیست. 

استفاده از فونت ایران سنس

یک ویژگی بارز قالب های رایگان ارائه شده در وردپرسی شو، استفاده از فونت ایران سنس می باشد یعنی شما قالب را با فونت محبوب و پولی ایران سنس دانلود می کنید. معمولا قالب های رایگان داخل سایت با یکی فونت (ایران سنس) و قالب های غیر پولی با سه فونت پولی (ایران سنس، ایران سنس دست نویسی و ایران یکان اصطلاح شده) با لایسنس نامحدود ارائه می شوند. تا شما عزیزان دیگر نگران فونت قالب خود نباشید. 

آموزش کار با قالب خبری وردپرس Magazine 7

اگر میخواهید به راحتی با قالب وردپرش Magazine 7 کار کنید کافیه از بخش ابزارک ها، ابزارک های مورد نظر رو قرار دهید. برای بخش های دیگر از منوی نمایش روی گزینه سفارشی سازی کلیک کنید و بر اساس نیاز خود هر بخش رو تنظیم کنید. اگر خواستید صفحه ای مثل صفحه اصلی رو ویرایش کنید باید به برگه مورد نظر مراجعه کنید. این قالب از فهرست ها هم پشتیانی می کند که کافیه از منوی نمایش روی فهرست ها بزنید و فهرست ها رو تنظیم کنید.


نصب قالب خبری وردپرس Magazine 7

همیشه نصب قالب وردپرس و کار با درون ریزی ها مشکل ساز و پیچیده بوده است به خاطر همین مورد ما تمام قالب ها را به صورت بسته نصبی آسان وردپرس ارائه کرده ایم تا شما به راحترین شکل ممکن این قالب ها رو نصب کنید و درگیر پیچیدگی آن نشوید. 

نصب قالب خبری وردپرس Magazine 7


پیش نمایش قالب وردپرس Magazine 7

اگر می خواهید کل امکانات قالب رو ببینید پیشنهاد می کنم دمو یا همان پیش نمایش قالب Magazine 7 را حتما ببینید کافیه روی تصویر زیر کلیک کنید تا به بخش پیش نمایش هدایت شوید.

پیش نمایش قالب خبری وردپرس Magazine 7


آموزش نصب بسته نصبی وردپرس

اگر نحوه نصب بسته نصبی وردپرس رو نمیدونید اصلا جای نگرانی نیست چون ما به صورت کامل نحوه نصبش رو در هاست های مختلف و حتی روی سیستم خودتون رو آموزش دادیم و کافیه بر اساس نوع هاست روی دکمه های زیر کلیک کنید تا وارد آموزش مورد نظر شوید.


دانلود قالب خبری وردپرس Magazine 7 – با فونت ایران سنس

دامین آتوریتی و پیج آتوریتی چیست؟ و راه های بررسی و افزایش آن

دامین آتوریتی و پیج آتوریتی چیست؟ و راه های بررسی و افزایش آن

1 رای 1 vote, average: 5٫00 out of 51 vote, average: 5٫00 out of 51 vote, average: 5٫00 out of 51 vote, average: 5٫00 out of 51 vote, average: 5٫00 out of 5
1,196
توضیحات بیشتر
PhpMyAdmin

PhpMyAdmin چیست ؟

3 رای 3 votes, average: 5٫00 out of 53 votes, average: 5٫00 out of 53 votes, average: 5٫00 out of 53 votes, average: 5٫00 out of 53 votes, average: 5٫00 out of 5
7,000
توضیحات بیشتر

درگاه پرداخت واسط

5 رای 5 votes, average: 5٫00 out of 55 votes, average: 5٫00 out of 55 votes, average: 5٫00 out of 55 votes, average: 5٫00 out of 55 votes, average: 5٫00 out of 5
6,527
توضیحات بیشتر
آموزش کامل طراحی وب سایت
فارسی سازی قالب و پلاگین
پیاده سازی سایت شخصی
قالب وردپرس خبر خوب
قالب انفولد
قالب وردپرس فلت آستیک
نظرات شما + ۱
  • ا​ف ۰+
    ای فری پنج شنبه ۲۲ اسفند ۱۳۹۸

    قالب خوبیه مخصوصا بسته نصبیش خیلی به درد میخوره مرسی

    پاسخ دهید
ارسال نظر ۱

به کمک نیاز دارید? با ما تماس بگیرید
برای دانلود نام و ایمیل خود را در بخش زیر وارد کنید و روی دکمه کلیک کنید
جهت دانلود فایل مورد نظر ایمیل خود را در باکس زیر وارد کنید. فایل رایگان به ایمیل شما ارسال خواهد شد