4 اطلاعیه بروزرسانی و تخفیف‌های ویژه سایت :

قالب شرکتی وردپرس Accelerate با فونت ایران سنس

1,631 قالب رایگان وردپرس پشتیبان سایت دوشنبه ۲۶ فروردین ۱۳۹۸
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
1 رای

قالب شرکتی وردپرس Accelerate یکی از قالب های ساده و شیک می باشد که می توانید با آن هم سایت شرکتی هم سایتی وبلاگی و شخصی راه اندازی کنید. قالب Accelerate بین کاربران ایرانی به شدت محبوب است و به همین خاطر ما فونت پولی ایران سنس را به آن اضافه کردیم و به صورت رایگان برای دانلود قرار میدهیم. پیشنهاد میکنم حتما پیشنمایش قالب شرکتی وردپرس Accelerate رو ببینید تا متوجه شیک و سبک بودن این قالب شوید. یکی نکته دیگر در مورد قالب Accelerate اینست که به صورت بسته نصبی آسان ارائه شده است یعنی دیگر نیاز نیست همه چیز رو خودتون نصب کنید کافیه این بسته نصبی رو دانلود کنید و با صرف چند دقیقه، عین دمو آن را داشته باشید.

قالب شرکتی وردپرس Accelerate

ویژگی های قالب شرکتی وردپرس Accelerate

هر قالب دارای تعدادی ویژگی می باشد که باعث ایجاد تفاوت با دیگر قالب های وردپرس می شود. علاوه بر دو ویژگی مهمی که در وردپرسی شو به قالب ها اضافه می شود (اضافه شدن فونت ایران سنس و ارائه بسته نصبی آسان) خود قالب هم دارای ویژگی هایی می باشد. قالب شرکتی وردپرس Accelerate دارای تعدادی ویژگی جذاب و دوست داشتنی می باشد که در بخش زیر، قسمتی از آنها رو لیست کرده ایم.

  • دارای صفحه اصلی اختصاصی با قابلیت انتخاب و تنظیم بخش های مختلف
  • وجود انواع طرح خروجی
  • دارای اسلایدر صفحه اصلی با قابلیت فعال/غیر فعال کردن و تنظیم اسلاید ها
  • ارائه شده به صورت بسته نصبی آسان
  • دارای فونت پولی ایران سنس
  • پشتیبانی از منو در فوتر سایت
  • قابلیت انتخاب طرح سایت به صورت جعبه ای و تمام صفحه
  • قابلیت انتخاب محل سایدبار در صفحات مختلف بصورت جداگانه
  • امکان نوع نمایش تصویر شاخص مطالب در صفحه وبلاگ
  • وجود ابزارک‌های مطلوب برای ساخت بخش‌های مختلف سایت وردپرس شرکتی
  • قابلیت تغییر دکمه ها و لینک ها از بخش سفارشی سازی
  • سبک و ساده

نکته مهم: کار کردن با قالب شرکتی وردپرس Accelerate به شدت آسان می باشد و خیلی راحت می توانید هر بخش از آن را سفارشی سازی کنید. اگر هم اصلا با وردپرس کار نکرده اید جای نگرانی نیست چون با مراجعه به صفحه آموزش وردپرس می توانید صفر تا صد وردپرس را فرا بگیرید. کافیه مقداری با تنظیمات آن کار کنید تا متوجه شوید قالب Accelerate چه بخش کاربری ساده و روانی دارد.

قالب شرکتی Accelerate

بیش از ۲۰ هزار نصب فعال 

یکی از ویژگی های فوق العاده قالب Accelerate نصب بیش از ۲۰ هزار می باشد. قالب شرکتی وردپرس Accelerate بیش از ۲۰ هزار نصب فعال دارد یعنی بیش از ۲۰ هزار سایت از این قالب استفاده می کنند و روی سایت خود آن را دارند. خیلی ها هم این قالب رو دانلود کردند که آمار دقیقی از آن در دست نیست. این قالب جز قالب های شرکتی محبوب می باشد که نصب بسیاری دارد. 

استفاده از فونت ایران سنس

یک ویژگی بارز قالب های رایگان ارائه شده در وردپرسی شو، استفاده از فونت ایران سنس می باشد یعنی شما قالب را با فونت محبوب و پولی ایران سنس دانلود می کنید. معمولا قالب های رایگان داخل سایت با یکی فونت (ایران سنس) و قالب های غیر پولی با سه فونت پولی (ایران سنس، ایران سنس دست نویسی و ایران یکان اصطلاح شده) با لایسنس نامحدود ارائه می شوند. تا شما عزیزان دیگر نگران فونت قالب خود نباشید. پس دیگر نگران فونت های غیر استاندارد نباشید چون تمام قالب های وردپرس موجود در سایت با فونت استاندارد ارائه شده اند.

آموزش کار با قالب شرکتی وردپرس Accelerate

اگر میخواهید به راحتی با قالب وردپرش Accelerate کار کنید کافیه از بخش ابزارک ها، ابزارک های مورد نظر رو قرار دهید. برای بخش های دیگر از منوی نمایش روی گزینه سفارشی سازی کلیک کنید و بر اساس نیاز خود هر بخش رو تنظیم کنید. این قالب از فهرست ها هم پشتیانی می کند که کافیه از منوی نمایش روی فهرست ها بزنید و فهرست ها رو تنظیم کنید. در کل کار کردن با قالب شرکتی Accelerate به شدت ساده و آسان می باشد اگر جایی و مشکلی داشتید کافیه از بخش نظرات همین مطلب بپرسید تا پاسخ گو شما باشیم و مشکلتون رو حل نماییم.

اگر خواستید اسلایدر قالب Accelerate رو عوض کنید کافیه به بخش سفارشی سازی (منوی نمایش رو کلیک کنید بعد روی گزینه سفارشی سازی بزنید) بروید و بعد می توانید اسلایدر و تصاویر مربوط به آن را می‌توان از همین قسمت بارگذاری کرده و اضافه کرد. نیازی نیست برای تنظیم کردن اسلایدرهای قالب وردپرس Accelerate مسیر طولانی را طی کنید، فقط کافیست تصاویر مورد نظر خود را در همین‌جا بارگذاری کنید، لینک مورد نظر را اضافه کرده و هر آنچه لازم است تنظیم کنید.


نصب قالب شرکتی وردپرس Accelerate

همیشه نصب قالب وردپرس و کار با درون ریزی ها مشکل ساز و پیچیده بوده است به خاطر همین مورد ما تمام قالب ها را به صورت بسته نصبی آسان وردپرس ارائه کرده ایم تا شما به راحترین شکل ممکن این قالب ها رو نصب کنید و درگیر پیچیدگی آن نشوید. قالب Accelerate هم به صورت بسته نصبی آسان ارائه شده است تا بدون هیچ مشکل و پیچیدگی بتواند آن را نصب کنید. اصلا نیاز نیست وردپرس، افزونه یا درون ریزی خاصی رو انجام دهید چون تمام این موارد همراه بسته نصبی آسان قالب شرکتی Accelerate ارائه شده است.

نصب قالب شرکتی وردپرس Accelerate


پیش نمایش قالب وردپرس Accelerate

اگر می خواهید کل امکانات قالب رو ببینید پیشنهاد می کنم دمو یا همان پیش نمایش قالب Accelerate را حتما ببینید کافیه روی تصویر زیر کلیک کنید تا به بخش پیش نمایش هدایت شوید.

پیشنمایش قالب شرکتی Accelerate


آموزش نصب بسته نصبی وردپرس

اگر نحوه نصب بسته نصبی وردپرس رو نمیدونید اصلا جای نگرانی نیست چون ما به صورت کامل نحوه نصبش رو در هاست های مختلف و حتی روی سیستم خودتون رو آموزش دادیم و کافیه بر اساس نوع هاست روی دکمه های زیر کلیک کنید تا وارد آموزش مورد نظر شوید. اگر در نصب قالب Accelerate دچار مشکل شدید و نتوانستید نصب کنید کافیه در بخش نظرات سایت اعلام کنید تا شما را بیشتر راهنمایی کنیم.


دانلود قالب شرکتی وردپرس Accelerate – با فونت ایران سنس

دامین آتوریتی و پیج آتوریتی چیست؟ و راه های بررسی و افزایش آن

دامین آتوریتی و پیج آتوریتی چیست؟ و راه های بررسی و افزایش آن

1 رای 1 vote, average: 5٫00 out of 51 vote, average: 5٫00 out of 51 vote, average: 5٫00 out of 51 vote, average: 5٫00 out of 51 vote, average: 5٫00 out of 5
1,195
توضیحات بیشتر
PhpMyAdmin

PhpMyAdmin چیست ؟

3 رای 3 votes, average: 5٫00 out of 53 votes, average: 5٫00 out of 53 votes, average: 5٫00 out of 53 votes, average: 5٫00 out of 53 votes, average: 5٫00 out of 5
6,999
توضیحات بیشتر

درگاه پرداخت واسط

5 رای 5 votes, average: 5٫00 out of 55 votes, average: 5٫00 out of 55 votes, average: 5٫00 out of 55 votes, average: 5٫00 out of 55 votes, average: 5٫00 out of 5
6,527
توضیحات بیشتر
آموزش کامل طراحی وب سایت
فارسی سازی قالب و پلاگین
پیاده سازی سایت شخصی
قالب وردپرس خبر خوب
قالب انفولد
قالب وردپرس فلت آستیک
نظرات شما + ۴
  • س​ح ۰+
    سحر چهارشنبه ۸ آبان ۱۳۹۸

    سلام روزتون بخیر
    برای فعال کردن قسمت recently work یا جدید ترین پروژه ها توی این پوسته چه کاری باید انجام بدم؟

    پاسخ دهید
    • م​ه ۰+
      محمد همتی پشتیبان سایت چهارشنبه ۸ آبان ۱۳۹۸

      سلام
      وقت بخیر
      می تونید نمونه کارهاتون رو قرار بدید
      خیلی کارها میشه کرد
      بستگی به خودتون داره

      پاسخ دهید
  • ح​س ۰+
    حسیت شنبه ۲۵ دی ۱۴۰۰

    سلام
    ببخشید چرا لینک ارسال نمیشه ؟

    پاسخ دهید
    • ط​ک ۰+
      طاها کیانی پنج شنبه ۱۶ تیر ۱۴۰۱

      سلام خوشحالیم که مطالب برای شما مفید بوده.
      ابتدا از صحت ایمیل وارد شده اطمینان حاصل کنید (حواستان باشد غلط املایی نداشته باشید) سپس لطفا بخش هرزنامه ها در ایمیلتان را چک بکنید، ممکن است به آن بخش انتقال داده شده باشد.

      پاسخ دهید
ارسال نظر ۴

برچسب‌ها
,
به کمک نیاز دارید? با ما تماس بگیرید
برای دانلود نام و ایمیل خود را در بخش زیر وارد کنید و روی دکمه کلیک کنید
جهت دانلود فایل مورد نظر ایمیل خود را در باکس زیر وارد کنید. فایل رایگان به ایمیل شما ارسال خواهد شد