4 اطلاعیه بروزرسانی و تخفیف‌های ویژه سایت :

قالب شرکتی وردپرس Bizcorp با فونت ایران سنس

1,989 قالب رایگان وردپرس پشتیبان سایت یکشنبه ۱ اردیبهشت ۱۳۹۸
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
1 رای

در این مدت قالب های شرکتی زیادی رو داخل سایت قرار دادیم در ادامه انتشار این مطالب، میخواهیم قالب شرکتی وردپرس Bizcorp رو معرف کنیم. قالب Bizcorp جز پوسته های مدرن و شیک می باشد که می توانید به راحتی و فقط با چند کلیک، آن را دقیق شبیه دمو درآورید چون این قالب به صورت بسته نصبی آسان ارائه می شود. قالب وردپرس Bizcorp تمامی نیازهای یک شرکت خدماتی را جوابگو است. برای آشنایی بیشتر با این پوسته، پیشنهاد میکنم حتما پیشنمایش این قالب رو ببینید. پوسته Bizcorp رو با فونت پولی ایران سنس ارائه کرده ایم که از لحاظ فونت هم دچار مشکل نشوید.

قالب شرکتی وردپرس Bizcorp

ویژگی های قالب شرکتی وردپرس Bizcorp

در بخش زیر سعی کردیم تعدادی از ویژگی های قالب وردپرس شرکتی Bizcorp را به صورت لیست قرار دهیم تا بیشتر با این قالب آشنا شوید. البته این قالب ویژگی های زیادی دارد که فقط چندتاشو قرار داده ایم. (حتما حتما پیشنمایش این قالب رو ببینید)

  • دارای فونت پولی ایران سنس
  • به صورت بسته نصبی آسان
  • طراحی بسیار حرفه‌ای و ساده در عین حال شیک
  • بهینه سازی شده و بسیار سبک
  • طراحی واکنش گرا
  • پشتیبانی از ابزارک ها
  • دارای اسلایدر اصلی در ابتدای صفحه با حالت اسکرول عمودی
  • دارای بخش سه ستونه وبلاگ
  • فارسی و راستچین سازی کامل
  • دارای بخش لیست قیمت خدمات در المان‌های صفحه اصلی

قالب وردپرس Bizcorp دارای یک اسلایدر کامل در ابتدا است و در ادامه قسمتی برای معرفی خدمات، نظرات مشتریان، جداول قیمت محصولات و خدمات و … می باشد که تمام این امکانات را می توانید در دموی قالب مشاهده نمایید. همچنین قالب Bizcorp از ابزارک ها پشتیبانی می کند که می توانید در قسمت فوتر از آن ها استفاده کنید.

نکته مهم: کار کردن با قالب وردپرس شرکتی Bizcorp به شدت آسان می باشد و خیلی راحت می توانید هر بخش از آن را سفارشی سازی کنید. اگر هم اصلا با وردپرس کار نکرده اید جای نگرانی نیست چون با مراجعه به صفحه آموزش وردپرس می توانید صفر تا صد وردپرس را فرا بگیرید. 

قالب شرکتی Bizcorp

مناسب سایت های شرکتی و خدماتی

اگر میخواهید یک سایت شرکتی یا خدماتی راه اندازی کنید و نمیدونید از چه پوسته ای استفاده کنید پیشنهاد می کنم قالب شرکتی وردپرس Bizcorp رو هم مورد بررسی قرار دهید چون امکانات خوبی رو در اختیار شما قرار میدهد و دقیق برای کسانی که می خواهند سایت های خدماتی و داری سرویس راه اندازی کنند بسیار مفید است.

استفاده از فونت ایران سنس

یک ویژگی بارز قالب های رایگان ارائه شده در وردپرسی شو، استفاده از فونت ایران سنس می باشد یعنی شما قالب را با فونت محبوب و پولی ایران سنس دانلود می کنید. معمولا قالب های رایگان داخل سایت با یکی فونت (ایران سنس) و قالب های غیر پولی با سه فونت پولی (ایران سنس، ایران سنس دست نویسی و ایران یکان اصطلاح شده) با لایسنس نامحدود ارائه می شوند. تا شما عزیزان دیگر نگران فونت قالب خود نباشید. پس دیگر نگران فونت های غیر استاندارد نباشید چون تمام قالب های وردپرس موجود در سایت با فونت استاندارد ارائه شده اند.

آموزش کار با قالب وردپرس شرکتی Bizcorp

اگر میخواهید به راحتی با قالب وردپرس Bizcorp کار کنید کافیه از بخش ابزارک ها، ابزارک های مورد نظر رو قرار دهید. برای بخش های دیگر از منوی نمایش روی گزینه سفارشی سازی کلیک کنید و بر اساس نیاز خود هر بخش رو تنظیم کنید. این قالب از فهرست ها هم پشتیانی می کند که کافیه از منوی نمایش روی فهرست ها بزنید و فهرست ها رو تنظیم کنید. در کل کار کردن با قالب شرکتی Bizcorp به شدت ساده و آسان می باشد اگر جایی و مشکلی داشتید کافیه از بخش نظرات همین مطلب بپرسید تا پاسخ گو شما باشیم و مشکلتون رو حل نماییم.


نصب قالب شرکتی وردپرس Bizcorp

همیشه نصب قالب وردپرس و کار با درون ریزی ها مشکل ساز و پیچیده بوده است به خاطر همین مورد ما تمام قالب ها را به صورت بسته نصبی آسان وردپرس ارائه کرده ایم تا شما به راحترین شکل ممکن این قالب ها رو نصب کنید و درگیر پیچیدگی آن نشوید. قالب Accelerate هم به صورت بسته نصبی آسان ارائه شده است تا بدون هیچ مشکل و پیچیدگی بتواند آن را نصب کنید. اصلا نیاز نیست وردپرس، افزونه یا درون ریزی خاصی رو انجام دهید چون تمام این موارد همراه بسته نصبی آسان قالب شرکتی Bizcorp ارائه شده است.

نصب قالب شرکتی وردپرس Bizcorp


پیش نمایش قالب وردپرس Bizcorp

اگر می خواهید کل امکانات قالب رو ببینید پیشنهاد می کنم دمو یا همان پیش نمایش قالب Bizcorp را حتما ببینید کافیه روی تصویر زیر کلیک کنید تا به بخش پیش نمایش هدایت شوید.

پیشنمایش قالب شرکتی وردپرس Bizcorp


آموزش نصب بسته نصبی وردپرس

اگر نحوه نصب بسته نصبی وردپرس رو نمیدونید اصلا جای نگرانی نیست چون ما به صورت کامل نحوه نصبش رو در هاست های مختلف و حتی روی سیستم خودتون رو آموزش دادیم و کافیه بر اساس نوع هاست روی دکمه های زیر کلیک کنید تا وارد آموزش مورد نظر شوید. اگر در نصب قالب Bizcorp دچار مشکل شدید و نتوانستید نصب کنید کافیه در بخش نظرات سایت اعلام کنید تا شما را بیشتر راهنمایی کنیم.


دانلود قالب شرکتی وردپرس Bizcorp – با فونت ایران سنس

دامین آتوریتی و پیج آتوریتی چیست؟ و راه های بررسی و افزایش آن

دامین آتوریتی و پیج آتوریتی چیست؟ و راه های بررسی و افزایش آن

1 رای 1 vote, average: 5٫00 out of 51 vote, average: 5٫00 out of 51 vote, average: 5٫00 out of 51 vote, average: 5٫00 out of 51 vote, average: 5٫00 out of 5
1,194
توضیحات بیشتر
PhpMyAdmin

PhpMyAdmin چیست ؟

3 رای 3 votes, average: 5٫00 out of 53 votes, average: 5٫00 out of 53 votes, average: 5٫00 out of 53 votes, average: 5٫00 out of 53 votes, average: 5٫00 out of 5
6,996
توضیحات بیشتر

درگاه پرداخت واسط

5 رای 5 votes, average: 5٫00 out of 55 votes, average: 5٫00 out of 55 votes, average: 5٫00 out of 55 votes, average: 5٫00 out of 55 votes, average: 5٫00 out of 5
6,527
توضیحات بیشتر
پیاده سازی سایت شخصی
آموزش edd
آموزش کامل طراحی وب سایت
قالب انفولد
قالب وردپرس فلت آستیک
افزونه Opt-In Downloads
نظرات شما + ۰
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.
ارسال نظر ۰

به کمک نیاز دارید? با ما تماس بگیرید
برای دانلود نام و ایمیل خود را در بخش زیر وارد کنید و روی دکمه کلیک کنید
جهت دانلود فایل مورد نظر ایمیل خود را در باکس زیر وارد کنید. فایل رایگان به ایمیل شما ارسال خواهد شد