4 اطلاعیه بروزرسانی و تخفیف‌های ویژه سایت :

قالب عکاسی وردپرس Photograph با فونت ایران سنس

2,964 قالب رایگان وردپرس پشتیبان سایت پنج شنبه ۹ اسفند ۱۳۹۷
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
1 رای

قالب عکاسی وردپرس Photograph یک قالب فوق العاده برای سایت های عکاسی و وبلاگی می باشد. اگر قصد راه اندازی یک سایت با موضوع عکاسی دارید پیشنهاد میکنم از قالب عکاسی وردپرس Photograph استفاده کنید. این قالب کاملا فارسی سازی شده است و به همراه فونت پولی ایران سنس در سایت وردپرسی شو ارائه می شود. وردپرسی شو اولین سایت می باشد که قالب های رایگان را با فونت ایران سنس پولی ارائه میکند تا کاربران سایتی با فونت عالی داشته باشند. البته از قالب عکاسی وردپرس Photograph می توان به عنوان یک قالب وبلاگی هم استفاده کرد. کافیه پیش نمایش آن را ببینید. قالب Photograph دارای یک اسلایدر تمام صفحه جذاب در ابتدای سایت است. در ادامه در مورد تمام بخش های آن صحبت می کنیم.قالب عکاسی وردپرس Photograph

ویژگی های قالب عکاسی وردپرس Photograph

قالب عکاسی وردپرس Photograph دارای تعدادی ویژگی می باشد که این قالب را نسب به بقیه قالب ها متمایز می کند. اولین ویژگی این قالب، قابلیت استفاده برای انواع سایت می باشد از قالب Photograph هم می توان برای سایت های عکاسی استفاده کرد هم برای سایت های وبلاگی، برای آشنایی بیشتر با ویژگی های قالب عکاسی و وبلاگی وردپرس Photograph لیست از ویژگی ها را آماده کردیم که در بخش زیر آورده ایم:

  • دارای لایسنس فونت پولی ایران سنس
  • ارائه شده به صورت بسته نصبی آسان
  • بهینه سازی شده و بسیار سبک
  • قالب وردپرس Photograph دارای اسلایدر اصلی تمام صفحه در ابتدای صفحه
  • دارای بخش گالری تصاویر نامرتب و اتصال هریک به نوشته‌های سایت
  • دارای ویژگی غیر همزمان تصاویر و افزایش سرعت بارگذاری سایت
  • فارسی و راستچین سازی کامل
  • امکان استفاده از ابزارک ها
  • بهینه شده برای سئو
  • طراحی واکنش گرا

نکته مهم: کار کردن با قالب عکاسی و وبلاگی وردپرس Photograph به شدت آسان می باشد و خیلی راحت می توانید هر بخش از آن را سفارشی سازی کنید. اگر هم اصلا با وردپرس کار نکرده اید جای نگرانی نیست چون با مراجعه به صفحه آموزش وردپرس می توانید صفر تا صد وردپرس را فرا بگیرید.

قالب عکاسی Photograph

بیش از ۵ هزار نصب فعال 

قالب عکاسی و وبلاگی وردپرس Photograph بیش از ۵ هزار نصب فعال دارد یعنی بیش از ۵ هزار سایت از این قالب استفاده می کنند و روی سایت خود آن را دارند. خیلی ها هم این قالب رو دانلود کردند که آمار دقیقی از آن در دست نیست. 

استفاده از فونت ایران سنس

یک ویژگی بارز قالب های رایگان ارائه شده در وردپرسی شو، استفاده از فونت ایران سنس می باشد یعنی شما قالب را با فونت محبوب و پولی ایران سنس دانلود می کنید. معمولا قالب های رایگان داخل سایت با یکی فونت (ایران سنس) و قالب های غیر پولی با سه فونت پولی (ایران سنس، ایران سنس دست نویسی و ایران یکان اصطلاح شده) با لایسنس نامحدود ارائه می شوند. تا شما عزیزان دیگر نگران فونت قالب خود نباشید. 

آموزش کار با قالب عکاسی و وبلاگی وردپرس Photograph

اگر میخواهید به راحتی با قالب وردپرش Photograph کار کنید کافیه از بخش ابزارک ها، ابزارک های مورد نظر رو قرار دهید. برای بخش های دیگر از منوی نمایش روی گزینه سفارشی سازی کلیک کنید و بر اساس نیاز خود هر بخش رو تنظیم کنید. اگر خواستید صفحه ای مثل صفحه اصلی رو ویرایش کنید باید به برگه مورد نظر مراجعه کنید. این قالب از فهرست ها هم پشتیانی می کند که کافیه از منوی نمایش روی فهرست ها بزنید و فهرست ها رو تنظیم کنید.


نصب قالب شرکتی وردپرس Photograph

همیشه نصب قالب وردپرس و کار با درون ریزی ها مشکل ساز و پیچیده بوده است به خاطر همین مورد ما تمام قالب ها را به صورت بسته نصبی آسان وردپرس ارائه کرده ایم تا شما به راحترین شکل ممکن این قالب ها رو نصب کنید و درگیر پیچیدگی آن نشوید. 

نصب قالب عکاسی وردپرس Photograph


پیش نمایش قالب وردپرس Photograph

اگر می خواهید کل امکانات قالب رو ببینید پیشنهاد می کنم دمو یا همان پیش نمایش قالب Photograph را حتما ببینید کافیه روی تصویر زیر کلیک کنید تا به بخش پیش نمایش هدایت شوید.

پیشنمایش قالب عکاسی وردپرس Photograph


آموزش نصب بسته نصبی وردپرس

اگر نحوه نصب بسته نصبی وردپرس رو نمیدونید اصلا جای نگرانی نیست چون ما به صورت کامل نحوه نصبش رو در هاست های مختلف و حتی روی سیستم خودتون رو آموزش دادیم و کافیه بر اساس نوع هاست روی دکمه های زیر کلیک کنید تا وارد آموزش مورد نظر شوید.


دانلود قالب عکاسی وردپرس Photograph – با فونت ایران سنس

درگاه پرداخت واسط

5 رای 5 votes, average: 5٫00 out of 55 votes, average: 5٫00 out of 55 votes, average: 5٫00 out of 55 votes, average: 5٫00 out of 55 votes, average: 5٫00 out of 5
6,527
توضیحات بیشتر
معرفی بهترین افزونه کش برای وردپرس

معرفی بهترین افزونه کش برای وردپرس

2 رای 2 votes, average: 5٫00 out of 52 votes, average: 5٫00 out of 52 votes, average: 5٫00 out of 52 votes, average: 5٫00 out of 52 votes, average: 5٫00 out of 5
985
توضیحات بیشتر
وب سرور چیست؟ و بررسی انواع وب سرور

وب سرور چیست؟ و بررسی انواع وب سرور

2 رای 2 votes, average: 5٫00 out of 52 votes, average: 5٫00 out of 52 votes, average: 5٫00 out of 52 votes, average: 5٫00 out of 52 votes, average: 5٫00 out of 5
1,160
توضیحات بیشتر
پیاده سازی سایت شخصی
آموزش edd
آموزش کامل طراحی وب سایت
افزونه Opt-In Downloads
قالب وردپرس جنه
یه فایلی هم اگه می شه برای مقایسه بین php و asp.net تو ایران بزارین
نظرات شما + ۰
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.
ارسال نظر ۰

به کمک نیاز دارید? با ما تماس بگیرید
برای دانلود نام و ایمیل خود را در بخش زیر وارد کنید و روی دکمه کلیک کنید
جهت دانلود فایل مورد نظر ایمیل خود را در باکس زیر وارد کنید. فایل رایگان به ایمیل شما ارسال خواهد شد