4 اطلاعیه بروزرسانی و تخفیف‌های ویژه سایت :

قالب وبلاگی وردپرس Palm beach با فونت ایران سنس

1,318 قالب رایگان وردپرس پشتیبان سایت جمعه ۱۰ اسفند ۱۳۹۷
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
1 رای

قالب وبلاگی وردپرس Palm beach یکی از قالب های ساده و شیک برای سایت های شخصی می باشد. اگر به فکر این هستید که یک سایت شخصی راه اندازی کنید پیشنهاد میکنم حتما قالب وبلاگی وردپرس Palm beach را در لیست خود قرار دهید. این قالب برای اولین بار با فونت پولی ایران سنس در وردپرسی شو ارائه شده است. این قالب به صورت مطالب سایت را به صورت شبکه ای ارائه میدهد. یکی دیگر از ویژگی های بارز قالب Palm beach، داشتن اسلایدر زیبا می باشد که می توانید مطالب مهم خود را داخل آن قرار دهید. برای بررسی این قالب پیشنهاد میکنم پیش نمایش آن را حتما ببینید. در ادامه در مورد کل ویژگی های این قالب بیشتر صحبت می کنیم.

قالب وبلاگی وردپرس Palm beach

ویژگی های قالب وبلاگی وردپرس Palm beach

قالب وبلاگی وردپرس Palm beach دارای ویژگی های زیادی است اما داشتن اسلایدر و انتشار مطالب به صورت شبکه ای جز ویژگی های خوب این قالب می باشد. ما علاوه بر ویژگی های خود قالب، فونت پولی ایران سنس را به آن اضافه کردیم و به صورت بسته نصبی آسان ارائه کردیم تا شما دچار مشکل نشوید و خیلی راحت بتوانید از آن استفاده کنید. در بخش زیر تعدادی از ویژگی های قالب وبلاگی وردپرس Palm beach را لیست کرده ایم.

  • دارای لایسنس فونت پولی ایران سنس
  • ارائه شده به صورت بسته نصبی آسان
  • بهینه سازی شده و بسیار سبک
  • قالب وردپرس Palm beach دارای یک اسلایدر اصلی در ابتدای قالب به صورت تمام صفحه است
  • نمایش آخرین نوشته های وبلاگ در صفحه اصلی
  • ‌قالب وردپرس Palm beach دارای بخش آخرین نوشته‌های وبلاگ در سه ستون
  • فارسی و راستچین سازی کامل
  • امکان استفاده از ابزارک ها
  • بهینه شده برای سئو
  • طراحی واکنش گرا

نکته مهم: کار کردن با قالب وبلاگی وردپرس Palm beach به شدت آسان می باشد و خیلی راحت می توانید هر بخش از آن را سفارشی سازی کنید. اگر هم اصلا با وردپرس کار نکرده اید جای نگرانی نیست چون با مراجعه به صفحه آموزش وردپرس می توانید صفر تا صد وردپرس را فرا بگیرید.

قالب وبلاگی Palm beach

بیش از هزار نصب فعال 

قالب وبلاگی وردپرس Palm beach بیش از هزار نصب فعال دارد یعنی بیش از هزار سایت از این قالب استفاده می کنند و روی سایت خود آن را دارند. خیلی ها هم این قالب رو دانلود کردند که آمار دقیقی از آن در دست نیست. 

اسم قالب وبلاگی Palm beach

اسم قالب وبلاگی Palm beach از شهرکی در شهرستان پام بیچ ایالت فلوریدا گرفته شده است که در سال ۱۹۱۱ بنیان‌گذاری شده‌است.

استفاده از فونت ایران سنس

یک ویژگی بارز قالب های رایگان ارائه شده در وردپرسی شو، استفاده از فونت ایران سنس می باشد یعنی شما قالب را با فونت محبوب و پولی ایران سنس دانلود می کنید. معمولا قالب های رایگان داخل سایت با یکی فونت (ایران سنس) و قالب های غیر پولی با سه فونت پولی (ایران سنس، ایران سنس دست نویسی و ایران یکان اصطلاح شده) با لایسنس نامحدود ارائه می شوند. تا شما عزیزان دیگر نگران فونت قالب خود نباشید. 

آموزش کار با قالب وبلاگی وردپرس Palm beach

اگر میخواهید به راحتی با قالب وردپرش Palm beach کار کنید کافیه از بخش ابزارک ها، ابزارک های مورد نظر رو قرار دهید. برای بخش های دیگر از منوی نمایش روی گزینه سفارشی سازی کلیک کنید و بر اساس نیاز خود هر بخش رو تنظیم کنید. اگر خواستید صفحه ای مثل صفحه اصلی رو ویرایش کنید باید به برگه مورد نظر مراجعه کنید. این قالب از فهرست ها هم پشتیانی می کند که کافیه از منوی نمایش روی فهرست ها بزنید و فهرست ها رو تنظیم کنید.

نمایش آخرین مطالب در صفحه اول به صورت شبکه ای 

قالب وبلاگی وردپرس Palm beach تعدادی از مطالب داخل سایت را در صفحه اصلی به صورت شبکه ای به نمایش میگذارد که همین ویژگی خیلی به دیده شدن مطالب کمک می کند. مانند تصویر زیر:

نمایش آخرین مطالب در صفحه اول قالب Palm beach


نصب قالب شرکتی وردپرس Palm beach

همیشه نصب قالب وردپرس و کار با درون ریزی ها مشکل ساز و پیچیده بوده است به خاطر همین مورد ما تمام قالب ها را به صورت بسته نصبی آسان وردپرس ارائه کرده ایم تا شما به راحترین شکل ممکن این قالب ها رو نصب کنید و درگیر پیچیدگی آن نشوید. 

نصب قالب وبلاگی وردپرس Palm beach


پیش نمایش قالب وردپرس Palm beach

اگر می خواهید کل امکانات قالب رو ببینید پیشنهاد می کنم دمو یا همان پیش نمایش قالب Palm beach را حتما ببینید کافیه روی تصویر زیر کلیک کنید تا به بخش پیش نمایش هدایت شوید.

پیش نمایش قالب وبلاگی وردپرس Palm beach


آموزش نصب بسته نصبی وردپرس

اگر نحوه نصب بسته نصبی وردپرس رو نمیدونید اصلا جای نگرانی نیست چون ما به صورت کامل نحوه نصبش رو در هاست های مختلف و حتی روی سیستم خودتون رو آموزش دادیم و کافیه بر اساس نوع هاست روی دکمه های زیر کلیک کنید تا وارد آموزش مورد نظر شوید.


دانلود قالب وبلاگی وردپرس Palm beach – با فونت ایران سنس

وب سرور چیست؟ و بررسی انواع وب سرور

وب سرور چیست؟ و بررسی انواع وب سرور

2 رای 2 votes, average: 5٫00 out of 52 votes, average: 5٫00 out of 52 votes, average: 5٫00 out of 52 votes, average: 5٫00 out of 52 votes, average: 5٫00 out of 5
1,160
توضیحات بیشتر
دامین آتوریتی و پیج آتوریتی چیست؟ و راه های بررسی و افزایش آن

دامین آتوریتی و پیج آتوریتی چیست؟ و راه های بررسی و افزایش آن

1 رای 1 vote, average: 5٫00 out of 51 vote, average: 5٫00 out of 51 vote, average: 5٫00 out of 51 vote, average: 5٫00 out of 51 vote, average: 5٫00 out of 5
1,195
توضیحات بیشتر
PhpMyAdmin

PhpMyAdmin چیست ؟

3 رای 3 votes, average: 5٫00 out of 53 votes, average: 5٫00 out of 53 votes, average: 5٫00 out of 53 votes, average: 5٫00 out of 53 votes, average: 5٫00 out of 5
6,996
توضیحات بیشتر
پیاده سازی سایت شخصی
آموزش edd
آموزش کامل طراحی وب سایت
قالب وردپرس جنه
یه فایلی هم اگه می شه برای مقایسه بین php و asp.net تو ایران بزارین
قالب وردپرس کلاوی
نظرات شما + ۰
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.
ارسال نظر ۰

به کمک نیاز دارید? با ما تماس بگیرید
برای دانلود نام و ایمیل خود را در بخش زیر وارد کنید و روی دکمه کلیک کنید
جهت دانلود فایل مورد نظر ایمیل خود را در باکس زیر وارد کنید. فایل رایگان به ایمیل شما ارسال خواهد شد