4 اطلاعیه بروزرسانی و تخفیف‌های ویژه سایت :

قالب وردپرس باشگاه ورزشی Fitness Hub با فونت ایران سنس

2,440 قالب رایگان وردپرس پشتیبان سایت یکشنبه ۲۱ مهر ۱۳۹۸
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
2 رای

در دنیای امروز اگر کسب و کار شما دارای سایت نباشد باید قبول کنید تا مدتی دیگر کسب و کار شما به احتمال زیاد نابود خواهد شد اصلا هم در این موضوع شک نکنید. معمولا کسب و کارهایی موفق می شوند که سریع خود را آنلاین یا به قول معروف اینترنتی کرده اند. یکی از بخش هایی که باید توجه ویژه به آن شود و حتما سایت داشته باشد باشگاه های ورزشی هستند. چون معمولا افراد ابتدا در سطح اینترنت میگردند دنبال باشگاه ورزشی و بعد به باشگاه مراجعه می کنند. پس اگر دنبال این هستید که یک سایت برای باشگاه ورزشی خود بزنید به نظرم بهترین جای ممکن امدید چون قرار در این مطلب قالب وردپرس باشگاه ورزشی Fitness Hub رو معرفی کنیم. یک قالب فوق العاده شیک و تمیز که واقعا جای تعجب دارد که به صورت رایگان منتشر شده است.

قالب وردپرس باشگاه ورزشی Fitness Hub با فونت پولی ایران سنس و به صورت بسته آسان نصبی ارائه می شود یعنی می توانید دقیق مثل دمو قالب که میبینید سایت رو در چند دقیقه راه اندازی کنید. یکی از خوبی های قالب Fitness Hub پشتیبانی از افزونه فروشگاه ساز ووکامرس می باشد یعنی اگر بخواهید مکمل یا برنامه ای رو بفروشید خیلی راحت می توانید از آن استفاده کنید و در کنار سایت یک فروشگاه نقلی و جمع جور برای فروش محصولات خود داشته باشید.

قالب وردپرس باشگاه ورزشی Fitness Hub

ویژگی های قالب وردپرس باشگاه ورزشی Fitness Hub

در بخش بالا گفتیم قالب وردپرس باشگاه ورزشی Fitness Hub به صورت بسته نصبی و مجهز به فونت پولی ایران سنس ارائه می شود و می توانید حتی با آن یک فروشگاه اینترنتی ورزشی بزنید. ولی این فقط یکی دو ویژگی این قالب وردپرس است اگر میخواهید با تمام ویژگی های این قالب آشنا شوید پیشنهاد میکنم ابتدا ویژگی های پایین رو مطالعه کنید و بعد پیش نمایش قالب رو ببینید. تا متوجه شوید با چه مدل قالبی روبرو هستید. به شخصه این قالب وردپرس رو دوست دارم چون هم رنگبندی خوبی دارد هم امکانات خوبی رو در اختیار ما قرار میدهد.

  • دارای فونت پولی ایران سنس
  • ویرایش آسان آیتم‌های صفحه اصلی از بخش سفارشی سازی قالب
  • به صورت بسته نصبی آسان
  • قالب شیک و مدرن ویژه سالن‌های بدنسازی و همینطور سایر ورزش‌ها
  • طراحی بسیار حرفه‌ای و ساده در عین حال شیک
  • بهینه سازی شده و بسیار سبک
  • فارسی و راستچین سازی کامل
  • پشتیبانی کامل از ووکامرس و صفحه اختصاصی برای محصولات
  • سادگی در شخصی سازی و سفارشی سازی
  • ظاهر شدن بسیار زیبای آیتم‌های صفحه اصلی با حرکت اسکرول به پائین
  • کاملا واکنش‌گرا و سازگار با انواع گوشی و تبلت
  • سازگار با آخرین تغییرات وردپرس
  • بهره مندی از ابزارک برای سایدبار و فوتر

نکته مهم: کار کردن با قالب باشگاه ورزشی Fitness Hub به شدت آسان می باشد و خیلی راحت می توانید هر بخش از آن را سفارشی سازی کنید. اگر هم اصلا با وردپرس کار نکرده اید جای نگرانی نیست چون با مراجعه به صفحه آموزش وردپرس می توانید صفر تا صد وردپرس را فرا بگیرید. اگر خواستید با استفاده از قالب محصولات ورزشی بفروشید باید حتما کار با افزونه فروشگاه ساز ووکامرس رو بلد باشید اگر می خواهید به این افزونه مسلط شوید می تونید به صفحه آموزش ووکامرس مراجعه کنید در این صفحه در قالب ۵۰ جلسه آموزشی، شما رو به این افزونه مسلط می کنیم.

قالب باشگاه ورزشی Fitness Hub

مناسب باشگاه های بدن سازی، فیتنس، فوتبال و …

اگر باشگاه بدن سازی و فیتنس دارید یا حتی در زمینه فوتبال یا هر ورزش دیگه ای فعال هستید و به عنوان صاحب یک باشگاه مشغول به فعالیت هستید به نظرم حتما قالب Fitness Hub رو مد نظر قرار دهید چون امکانات عالی رو در اختیار ما قرار میدهد. با این قالب برای باشگاه تمام ورزش ها می توانید سایت بزنید. اصلا هم نیاز نیست چیز خاصی رو تغییر دهید کافیه متن های قالب رو عوض کنید تا این قالب مخصوص مجموعه شما شود. پیشنهاد میکنم حتما دمو یا همان پیش نمایش قالب رو ببینید چون با دیدن پیش نمایش متوجه می شود با چه قالب شیک و مدرنی روبرو هستید.

دارای بخش کلاس ها و گالری

یکی دیگر از ویژگی های مهم قالب Fitness Hub مجهز بودن به بخش کلاس است. هر باشگاهی معمولا تعدادی کلاس آموزشی دارد که در این قالب می توانید این کلاس ها رو تعریف کنید. حتی این قالب دارای بخش گالری می باشد یعنی می توانید از محیط باشگاه و فعالیت هایی که دارید عکس بگیرید و داخل گالری بارگذاری کنید. معمولا افراد و مخاطبین با دیدن گالری ترغیب به شرکت در کلاس های آموزشی باشگاه شما می کنند.

استفاده از فونت ایران سنس

یک ویژگی بارز قالب های رایگان ارائه شده در وردپرسی شو، استفاده از فونت ایران سنس می باشد یعنی شما قالب را با فونت محبوب و پولی ایران سنس دانلود می کنید. معمولا قالب های رایگان داخل سایت با یکی فونت (ایران سنس) و قالب های غیر پولی با سه فونت پولی (ایران سنس، ایران سنس دست نویسی و ایران یکان اصطلاح شده) با لایسنس نامحدود ارائه می شوند. تا شما عزیزان دیگر نگران فونت قالب خود نباشید. پس دیگر نگران فونت های غیر استاندارد نباشید چون تمام قالب های وردپرس موجود در سایت با فونت استاندارد ارائه شده اند و نیاز نیست برای اضافه کردن فونت جدید به آن، هزینه ای کنید. 

آموزش کار با قالب وردپرس Fitness Hub

کار کردن با قالب وردپرس باشگاه ورزشی Fitness Hub به شدت ساده هستش و قبلا هم در مورد تنظیم قالب های وردپرس رایگان صحبت کردم که این قالب ها معمولا از بخش سفارشی سازی تنظیم می شوند. باید از منوی نمایش روی گزینه سفارشی سازی کلیک کنید تا وارد تنظیمات این قالب شوید. در این بخش می توایند اکثر بخش های قالب Fitness Hub رو ویرایش کنید. کافیه بر اساس عنوان هایی که میبینید این تنظیمات رو انجام دهید. در بخش زیر لیست بخش هایی که در زیر منوی سفارشی سازی می توانید تنظیم کنید رو لیست کرده ایم.

  • صفحه نخست
  • هویت سایت مثل لوگو و عنوان سایت
  • تنظیمات هدر
  • تنظیم بخش ویژه ها
  • ناحیه محتوای صفحه اصلی
  • تنظیمات فوتر
  • تنظیمات لایه بندی و طراحی (مربوط به سایدبارها و تصویر پس زمینه)
  • تنظیم مطالب تکی
  • تظیمات قالب (تنظیمات جستجو و مسیر کاربر)
  • تنظیمات ووکامرس (تنظیمات فروشگاه)
  • فهرست ها
  • ابزارک ها

نصب قالب وردپرس باشگاه ورزشی Fitness Hub

همیشه نصب قالب وردپرس و کار با درون ریزی ها مشکل ساز و پیچیده بوده است به خاطر همین مورد ما تمام قالب ها را به صورت بسته نصبی آسان وردپرس ارائه کرده ایم تا شما به راحترین شکل ممکن این قالب ها رو نصب کنید و درگیر پیچیدگی آن نشوید. قالب Fitness Hub هم به صورت بسته نصبی آسان ارائه شده است تا بدون هیچ مشکل و پیچیدگی بتواند آن را نصب کنید. اصلا نیاز نیست وردپرس، افزونه یا درون ریزی خاصی رو انجام دهید چون تمام این موارد همراه بسته نصبی آسان قالب باشگاه ورزشی Fitness Hub ارائه شده است.

نصب قالب وردپرس باشگاه ورزشی Fitness Hub


پیش نمایش قالب وردپرس Fitness Hub

اگر می خواهید کل امکانات قالب رو ببینید پیشنهاد می کنم دمو یا همان پیش نمایش قالب Fitness Hub را حتما ببینید کافیه روی تصویر زیر کلیک کنید تا به بخش پیش نمایش هدایت شوید. (وقتی از بسته آسان نصبی استفاده می کنید دقیق همین چیزی که در پیش نمایش قالب میبیند رو می توانید روی دامین خود اجرا و راه اندازی کنید.)

پیشنمایش قالب وردپرس باشگاه ورزشی Fitness Hub


آموزش نصب بسته آسان نصبی وردپرس

اگر نحوه نصب بسته نصبی وردپرس رو نمیدونید اصلا جای نگرانی نیست چون ما به صورت کامل نحوه نصبش رو در هاست های مختلف و حتی روی سیستم خودتون رو آموزش دادیم و کافیه بر اساس نوع هاست روی دکمه های زیر کلیک کنید تا وارد آموزش مورد نظر شوید. اگر در نصب قالب ورزشی Fitness Hub دچار مشکل شدید و نتوانستید نصب کنید کافیه در بخش نظرات سایت اعلام کنید تا شما را بیشتر راهنمایی کنیم. البته با استفاده از این آموزش ها، به صورت خیلی راحت و بدون مشکل این قالب رو نصب می کنید.


دانلود قالب وردپرس باشگاه ورزشی Fitness Hub – با فونت پولی ایران سنس

دامین آتوریتی و پیج آتوریتی چیست؟ و راه های بررسی و افزایش آن

دامین آتوریتی و پیج آتوریتی چیست؟ و راه های بررسی و افزایش آن

1 رای 1 vote, average: 5٫00 out of 51 vote, average: 5٫00 out of 51 vote, average: 5٫00 out of 51 vote, average: 5٫00 out of 51 vote, average: 5٫00 out of 5
1,175
توضیحات بیشتر
PhpMyAdmin

PhpMyAdmin چیست ؟

3 رای 3 votes, average: 5٫00 out of 53 votes, average: 5٫00 out of 53 votes, average: 5٫00 out of 53 votes, average: 5٫00 out of 53 votes, average: 5٫00 out of 5
6,938
توضیحات بیشتر

درگاه پرداخت واسط

5 رای 5 votes, average: 5٫00 out of 55 votes, average: 5٫00 out of 55 votes, average: 5٫00 out of 55 votes, average: 5٫00 out of 55 votes, average: 5٫00 out of 5
6,515
توضیحات بیشتر
آموزش کامل طراحی وب سایت
فارسی سازی قالب و پلاگین
پیاده سازی سایت شخصی
قالب وردپرس خبر خوب
قالب انفولد
قالب وردپرس فلت آستیک
نظرات شما + ۴
  • ا​م ۰+
    امین چهارشنبه ۱۵ آبان ۱۳۹۸

    وقت بخیر
    بعد از نصب به هیچ عنوان نمیتونید وارد ادمین وردپرس بشید ۱۰۰ بار نصب کردم از phpmyadmin هم پسورد رو عوض کردم ولی فایده ای نداره

    پاسخ دهید
    • م​ه ۱+
      محمد همتی پشتیبان سایت چهارشنبه ۱۵ آبان ۱۳۹۸

      سلام
      وقت بخیر
      چون بد نصب کردید عزیز
      بر اساس آموزش نصب کنید مشکلی نداره
      چون خودمون چندین بار نصب کردیم

      پاسخ دهید
  • S​a ۰+
    sara پنج شنبه ۱ خرداد ۱۳۹۹

    سلام

    من خیلی سعی کردم نصبش کنم ولی متاسفانه اصلا فایل با آدرس installer.php رو نمیشه باز کرد ینی باز نمیشه. من آماتور نیستم و قبلا هم قالب نصب آسان رو نصب کردم آموزش هارم مو به مو جلو رفتم.

    ممنون

    پاسخ دهید
    • پ​س ۰+
      پشتیبان سایت پشتیبان سایت پنج شنبه ۱۵ خرداد ۱۳۹۹

      سلام
      وقت بخیر
      بیش از ۵۰۰ بار دانلود و نصب شده و اینجور مشکلی نداشتند
      شما دارید کجا نصب می کنید
      این خیلی مهمه
      بعضی وقت ها روی لوکال هاست دچار مشکل میشه

      پاسخ دهید
ارسال نظر ۴

به کمک نیاز دارید? با ما تماس بگیرید
برای دانلود نام و ایمیل خود را در بخش زیر وارد کنید و روی دکمه کلیک کنید
جهت دانلود فایل مورد نظر ایمیل خود را در باکس زیر وارد کنید. فایل رایگان به ایمیل شما ارسال خواهد شد