4 اطلاعیه بروزرسانی و تخفیف‌های ویژه سایت :

قالب وردپرس شخصی Radiate با فونت ایران سنس

1,329 قالب رایگان وردپرس پشتیبان سایت دوشنبه ۶ آبان ۱۳۹۸
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
2 رای

اگر دنبال راه اندازی وبسایت شخصی یا وبلاگی هستید که مطالب مربوط به خودتون رو داخلش قرار دهید این مطلب به نظرم به کارتون میاد. در این مطلب قالب وردپرس شخصی Radiate رو آماده کردیم یک قالب بسیار شیک و مدرن برای کسانی که می خواهند سایت شخصی و وبلاگی راه اندازی کنند.

این قالب به شدت سبک و مدرن طراحی شده است و اصلا بخش اضافی را در خود جای نداده است. امکان قرار دادن مطالب ویژه در پایین سربرگ هم در این قالب گنجانده شده، تا در صورتی که مطلب مهم داشتید آن را در بخش ویژه قرار دهید. پیشنهاد میکنم هر پیش نمایش این قالب رو ببینید چون با دیدن دمو می توانید متوجه سادگی و شیک بودن آن شوید. البته در زمینه قالب های شخصی، چند قالب دیگه هم داخل سایت قرار دادیم که پیشنهاد میکنم روی قالب شخصی کلیک کنید تا وارد بخش مربوطه شوید.

قالب وردپرس شخصی Radiate

ویژگی های قالب وردپرس شخصی Radiate

قالب شخصی Radiate دارای تعداد زیادی ویژگی می باشد که می توانید با دیدن پیش نمایش آن متوجه این ویژگی ها شوید. در بخش زیر هم تعدادی از این ویژگی ها رو لیست کردیم که می توانید آنها رو ببینید. البته این نکته رو هم فراموش نکنیم بعضی از ویژگی ها توسط مجموعه وردپرسی شو به قالب های وردپرس اضافه می شود. مثل ارائه به صورت بسته آسان نصبی یا فونت پولی ایران سنس، البته اگر جایی از قالب هم مشکل داشته باشد توسط ما برطرف می شود.

  • به صورت بسته نصبی آسان
  • قالب شیک و مدرن ویژه سایت های شخصی و وبلاگی
  • دارای فونت پولی ایران سنس
  • طراحی بسیار حرفه‌ای و ساده در عین حال شیک
  • بهینه سازی شده و بسیار سبک
  • فارسی و راستچین سازی کامل
  • سربرگ پارالاکس
  • سادگی در شخصی سازی و سفارشی سازی
  • کاملا واکنش‌گرا و سازگار با انواع گوشی و تبلت
  • امکان قرار دادن مطالب ویژه در پایین سربرگ
  • سازگار با آخرین تغییرات وردپرس

نکته مهم: کار کردن با قالب وردپرس شخصی Radiate به شدت آسان می باشد و خیلی راحت می توانید هر بخش از آن را سفارشی سازی کنید. اگر هم اصلا با وردپرس کار نکرده اید جای نگرانی نیست چون با مراجعه به صفحه آموزش وردپرس می توانید صفر تا صد وردپرس را فرا بگیرید. در این صفحه هر چیزی در مورد یادگیری مبانی اولیه راه اندازی سایت است رو هم قرار دادیم.

قالب وردپرس Radiate

مناسب وبسایت های شخصی و وبلاگی

از قالب شخصی Radiate می توانید برای کارهای مختلف استفاده کنید ولی این قالب بیشتر برای راه اندازی سایت های شخصی و وبلاگی مناسب است. اگر هدفتون معرفی خود و نوشتن مطالب شخصی هستش به نظرم این قالب، بهترین گزینه هستش البته داخل سایت وردپرسی شو، قالب های زیادی برای سایت های شخصی و وبلاگی ارائه شده است که می توانید از آنها هم استفاده کنید.

استفاده از فونت ایران سنس

یک ویژگی بارز قالب های رایگان ارائه شده در وردپرسی شو، استفاده از فونت ایران سنس می باشد یعنی شما قالب را با فونت محبوب و پولی ایران سنس دانلود می کنید. معمولا قالب های رایگان داخل سایت با یکی فونت (ایران سنس) و قالب های غیر پولی با سه فونت پولی (ایران سنس، ایران سنس دست نویسی و ایران یکان اصطلاح شده) با لایسنس نامحدود ارائه می شوند. تا شما عزیزان دیگر نگران فونت قالب خود نباشید. پس دیگر نگران فونت های غیر استاندارد نباشید چون تمام قالب های وردپرس موجود در سایت با فونت استاندارد ارائه شده اند و نیاز نیست برای اضافه کردن فونت جدید به آن، هزینه ای کنید. 

آموزش کار با قالب وردپرس Radiate

کار کردن با قالب وردپرس شخصی Radiate به شدت ساده و آسان می باشد. قبلا هم گفتم برای سفارشی سازی قالب های رایگان، کافیه به زیر منوی سفارشی سازی از منوی نمایش برید. معمولا قالب های رایگان در این بخش، قابلیت سفارشی سازی دارند. در بخش زیر گزینه های موجود در این قسمت را به همراه توضیحات را آورده ایم.

  • رنگ ها: قسمت رنگ ها می توانید رنگ پس زمینه و متن و رنگ اصلی سایت را تغییر دهید
  • تصویر سربرگ: با تصویر سربرگ می توانید تصویر هدر سایت خود را تغییر دهید
  • تصویر پس زمینه: با این بخش می توانید تصویر پشت زمینه سایت خود را تغییر دهید.
  • فهرست: در قسمت فهرست می توانید فهرست خود را که از طریق نمایش و زیر مجموعه فهرست ها ساخته اید فعال کنید.
  • ابزارک ها: بخش ابزارک ها نوار کناری و یا بخش های فعال دیگر را تغییر مکان یا فعال و غیر فعال می کند.
  • برگه نخست ایستا: می توانید برگه صفحه اصلی خود را به تماس با ما یا صفحه های دیگر تغییر دهید.
  • Css دلخواه: می توانید کد Css مورد نظر خود را بنویسید تا در صفحه سایت شما نمایش داده شود
  • صفحه اول بخش های ویژه: می توانید سه تا از صفحات مورد نظر سایت خود را به اندازه ۴ الی ۵ خطی زیر هدر سایت به نمایش بگذارید.

برای مدیریت ابزارک ها هم باید به بخش ابزارک برید و بر اساس نیاز خود این بخش رو سفارشی سازی یا کاستومایز کنید. (اگر با ابزارک های وردپرس آشنا نیستید می توانید مقاله مدیریت ابزارک در وردپرس رو مطالعه کنید.) هر قالب وردپرس معمولا دارای دو بخش فهرست یا بیشتر است یعنی می توانید منوهای قالب رو تنظیم کنید. برای اینکار کافیه به منوی نمایش و زیر منوی فهرست ها برید و بر اساس نیاز خود این بخش رو هم ویرایش کنید. (اگر با بخش فهرست های وردپرس آشنا نبوده و به صورت حرفه ای نحوه کار با آنها رو بلد نیستید پیشنهاد میکنم مقاله مدیریت فهرست ها در وردپرس رو مطالعه کنید.)


نصب قالب وردپرس شخصی Radiate

همیشه نصب قالب وردپرس و کار با درون ریزی ها مشکل ساز و پیچیده بوده است به خاطر همین مورد ما تمام قالب ها را به صورت بسته نصبی آسان وردپرس ارائه کرده ایم تا شما به راحترین شکل ممکن این قالب ها رو نصب کنید و درگیر پیچیدگی آن نشوید. قالب Radiate هم به صورت بسته نصبی آسان ارائه شده است تا بدون هیچ مشکل و پیچیدگی بتواند آن را نصب کنید. اصلا نیاز نیست وردپرس، افزونه یا درون ریزی خاصی رو انجام دهید چون تمام این موارد همراه بسته نصبی آسان قالب شخصی Radiate ارائه شده است.

نصب قالب وردپرس شخصی Radiate


پیش نمایش قالب وردپرس Radiate

اگر می خواهید کل امکانات قالب رو ببینید پیشنهاد می کنم دمو یا همان پیش نمایش قالب Radiate را حتما ببینید کافیه روی تصویر زیر کلیک کنید تا به بخش پیش نمایش هدایت شوید. (وقتی از بسته آسان نصبی استفاده می کنید دقیق همین چیزی که در پیش نمایش قالب میبیند رو می توانید روی دامین خود اجرا و راه اندازی کنید.)

پیش نمایش قالب وردپرس شخصی Radiate


آموزش نصب بسته آسان نصبی وردپرس

اگر نحوه نصب بسته نصبی وردپرس رو نمیدونید اصلا جای نگرانی نیست چون ما به صورت کامل نحوه نصبش رو در هاست های مختلف و حتی روی سیستم خودتون رو آموزش دادیم و کافیه بر اساس نوع هاست روی دکمه های زیر کلیک کنید تا وارد آموزش مورد نظر شوید. اگر در نصب قالب شخصی Radiate دچار مشکل شدید و نتوانستید نصب کنید کافیه در بخش نظرات سایت اعلام کنید تا شما را بیشتر راهنمایی کنیم. البته با استفاده از این آموزش ها، به صورت خیلی راحت و بدون مشکل این قالب رو نصب می کنید.


دانلود قالب وردپرس Radiate – با فونت پولی ایران سنس

دامین آتوریتی و پیج آتوریتی چیست؟ و راه های بررسی و افزایش آن

دامین آتوریتی و پیج آتوریتی چیست؟ و راه های بررسی و افزایش آن

1 رای 1 vote, average: 5٫00 out of 51 vote, average: 5٫00 out of 51 vote, average: 5٫00 out of 51 vote, average: 5٫00 out of 51 vote, average: 5٫00 out of 5
1,206
توضیحات بیشتر
PhpMyAdmin

PhpMyAdmin چیست ؟

3 رای 3 votes, average: 5٫00 out of 53 votes, average: 5٫00 out of 53 votes, average: 5٫00 out of 53 votes, average: 5٫00 out of 53 votes, average: 5٫00 out of 5
7,013
توضیحات بیشتر

درگاه پرداخت واسط

5 رای 5 votes, average: 5٫00 out of 55 votes, average: 5٫00 out of 55 votes, average: 5٫00 out of 55 votes, average: 5٫00 out of 55 votes, average: 5٫00 out of 5
6,530
توضیحات بیشتر
آموزش edd
آموزش کامل طراحی وب سایت
فارسی سازی قالب و پلاگین
قالب رستوران
قالب وردپرس چند منظوره
قالب وردپرس خبر خوب
نظرات شما + ۰
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.
ارسال نظر ۰

برچسب‌ها
, ,
به کمک نیاز دارید? با ما تماس بگیرید
برای دانلود نام و ایمیل خود را در بخش زیر وارد کنید و روی دکمه کلیک کنید
جهت دانلود فایل مورد نظر ایمیل خود را در باکس زیر وارد کنید. فایل رایگان به ایمیل شما ارسال خواهد شد