4 اطلاعیه بروزرسانی و تخفیف‌های ویژه سایت :

قالب وردپرس کسب و کار FeaturedLite با فونت ایران سنس

1,728 قالب رایگان وردپرس پشتیبان سایت دوشنبه ۲۲ مهر ۱۳۹۸
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
2 رای

قالب وردپرس کسب و کار FeaturedLite جز قالب های تقریبا تک صفحه ای می باشد که برای معرفی یک کسب و کار مناسب است. این قالب با فونت پولی ایران سنس و به صورت بسته آسان نصبی ارائه می شود که از فروشگاه ساز ووکامرس هم پشتیبانی می کند و همین امر باعث شده تا کسانی که می خواهند در کنار سایت یک فروشگاه ساده و معمولی داشته باشند از این قالب نهایت استفاده رو ببرند.

قالب وردپرس کسب و کار FeaturedLite در دسته قالب های شرکتی قرار میگیرد که طرفدارهای زیادی رو دارند در مجموعه ما هم تعداد این قالب ها روز به روز در حال افزایش می باشد. این قالب جز قالب های شیک، متفاوت و مدرن مخصوص شرکت های متوسط که محصولاتشان را می خواهند آنلاین عرضه نمایند و مشتری بیشتری پیدا کنند. یکی دیگر از ویژگی های قالب FeaturedLite، جذابیت و تنوع در ظاهر شدن آیتم های صفحه اصلی با اسکرول به پایین است. پیشنهاد میکنم برای آشنایی بیشتر با این قالب پیش نمایش آن را ببینید.

قالب وردپرس کسب و کار FeaturedLite

ویژگی های قالب وردپرس کسب و کار FeaturedLite

هر قالب وردپرس دارای تعداد ویژگی می باشد که کاربران و مخاطبان بر اساس همین ویژگی ها آن قالب رو انتخاب می کنند. قالب وردپرس FeaturedLite دارای تعداد ویژگی می باشد که باعث تمایز آن نسبت به بقیه قالب ها می شود. اولین ویژگی، ارائه مطالب به صورت تک صفحه است که باعث می شود مخاطب سایت ما کل مطالب رو در قالب یک صفحه ببینید و خیلی راحت با مجموعه ما در تعامل و یا ارتباط باشد. در بخش زیر تعدادی از ویژگی های قالب FeaturedLite رو به صورت لیست قرار دادیم بعد از مطالعه این بخش حتما پیش نمایش قالب یا همان دمو رو ببینید.

  • قالب شیک و مدرن ویژه کسب و کارهای فیزیکی و کسانی که محصولی برای فروش دارند (بخصوص شرکت های نوپا)
  • به صورت بسته نصبی آسان
  • دارای فونت پولی ایران سنس
  • طراحی بسیار حرفه‌ای و ساده در عین حال شیک
  • بهینه سازی شده و بسیار سبک
  • فارسی و راستچین سازی کامل
  • جذابیت و تنوع در ظاهر شدن آیتم‌های صفحه اصلی با اسکرول به پایین
  • سادگی در شخصی سازی و سفارشی سازی
  • کاملا واکنش‌گرا و سازگار با انواع گوشی و تبلت
  • نمایش محصولات در صفحه اختصاصی فروشگاه و همچنین دارای ابزارک ویژه ووکامرس در صفحه اصلی
  • پشتیبانی از فروشگاه ساز ووکامرس برای فروش محصولات
  • بهره‌گیری از ابزارک برای بخش‌های گوناگونی مثل: نمونه کارها، مشتریان، معرفی تیم و…
  • سازگار با آخرین تغییرات وردپرس

نکته مهم: کار کردن با قالب وردپرس کسب و کار FeaturedLite به شدت آسان می باشد و خیلی راحت می توانید هر بخش از آن را سفارشی سازی کنید. اگر هم اصلا با وردپرس کار نکرده اید جای نگرانی نیست چون با مراجعه به صفحه آموزش وردپرس می توانید صفر تا صد وردپرس را فرا بگیرید. این قالب از پلاگین ووکامرس پشتیبانی می کند اگر میخواهید به این پلاگین مسلط شوید و نحوه کار با تمام بخش های آن را بدانید و بتوانید با آن محصول بفروشید می توانید از آموزش ووکامرس استفاده کنید. در این آموزش به صورت کامل و در قالب ۵۰ جلسه نحوه کار با این افزونه و فروش از طریق آن را آموزش داده ایم.

قالب کسب و کار FeaturedLite

مناسب کسب و کارهای فیزیکی و شرکت های نوپا

اگر کسب و کار فیزیکی دارید که میخواهید برای آن یک سایت تک صفحه به همراه فروشگاه بزنید یا اینکه یک شرکت نوپا راه اندازی کرده اید و نیاز به یک سایت برای معرفی شرکت و خدمات خود دارید می توانید از قالب وردپرس FeaturedLite استفاده کنید. این قالب امکانات عجیب غریبی در اختیار ما قرار نمیدهد اما برای کسانی که می خواهند یک سایت ساده و جمع جور داشته باشند به نظرم گزینه خوبی است و کار شما رو راه میندازد.

استفاده از فونت ایران سنس

یک ویژگی بارز قالب های رایگان ارائه شده در وردپرسی شو، استفاده از فونت ایران سنس می باشد یعنی شما قالب را با فونت محبوب و پولی ایران سنس دانلود می کنید. معمولا قالب های رایگان داخل سایت با یکی فونت (ایران سنس) و قالب های غیر پولی با سه فونت پولی (ایران سنس، ایران سنس دست نویسی و ایران یکان اصطلاح شده) با لایسنس نامحدود ارائه می شوند. تا شما عزیزان دیگر نگران فونت قالب خود نباشید. پس دیگر نگران فونت های غیر استاندارد نباشید چون تمام قالب های وردپرس موجود در سایت با فونت استاندارد ارائه شده اند و نیاز نیست برای اضافه کردن فونت جدید به آن، هزینه ای کنید. 

آموزش کار با قالب وردپرس FeaturedLite

کار کردن با قالب های رایگان وردپرس به شدت ساده است چون این قالب های بخش های زیاد یا پیچیده ای ندارند که ما رو به دردسر بندازند. معمولا قالب های رایگان فقط دو سه بخش دارند که در همه ی آنها مشترک است. اولین بخش، زیر منوی سفارشی سازی است که با رجوع به آن (منوی نمایش زیر منوی سفارشی سازی) می توانید خیلی از تنظیمات قالب وردپرس رو انجام دهید. بخش بعدی که بعضی از قالب های وردپرس دارای آن هستند بخش تنظیمات قالب می باشد که معمولا این بخش در منوی نمایش قرار داد. البته همه ی قالب های رایگان این بخش رو ندارند.

برای مدیریت ابزارک ها هم باید به بخش ابزارک برید و بر اساس نیاز خود این بخش رو سفارشی سازی یا کاستومایز کنید. (اگر با ابزارک های وردپرس آشنا نیستید می توانید مقاله مدیریت ابزارک در وردپرس رو مطالعه کنید.) هر قالب وردپرس معمولا دارای دو بخش فهرست یا بیشتر است یعنی می توانید منوهای قالب رو تنظیم کنید. برای اینکار کافیه به منوی نمایش و زیر منوی فهرست ها برید و بر اساس نیاز خود این بخش رو هم ویرایش کنید. (اگر با بخش فهرست های وردپرس آشنا نبوده و به صورت حرفه ای نحوه کار با آنها رو بلد نیستید پیشنهاد میکنم مقاله مدیریت فهرست ها در وردپرس رو مطالعه کنید.)


نصب قالب وردپرس کسب و کار FeaturedLite

همیشه نصب قالب وردپرس و کار با درون ریزی ها مشکل ساز و پیچیده بوده است به خاطر همین مورد ما تمام قالب ها را به صورت بسته نصبی آسان وردپرس ارائه کرده ایم تا شما به راحترین شکل ممکن این قالب ها رو نصب کنید و درگیر پیچیدگی آن نشوید. قالب FeaturedLite هم به صورت بسته نصبی آسان ارائه شده است تا بدون هیچ مشکل و پیچیدگی بتواند آن را نصب کنید. اصلا نیاز نیست وردپرس، افزونه یا درون ریزی خاصی رو انجام دهید چون تمام این موارد همراه بسته نصبی آسان قالب کسب و کار FeaturedLite ارائه شده است.

نصب قالب وردپرس کسب و کار FeaturedLite


پیش نمایش قالب وردپرس FeaturedLite

اگر می خواهید کل امکانات قالب رو ببینید پیشنهاد می کنم دمو یا همان پیش نمایش قالب FeaturedLite را حتما ببینید کافیه روی تصویر زیر کلیک کنید تا به بخش پیش نمایش هدایت شوید. (وقتی از بسته آسان نصبی استفاده می کنید دقیق همین چیزی که در پیش نمایش قالب میبیند رو می توانید روی دامین خود اجرا و راه اندازی کنید.)

پیشنمایش قالب وردپرس کسب و کار FeaturedLite


آموزش نصب بسته آسان نصبی وردپرس

اگر نحوه نصب بسته نصبی وردپرس رو نمیدونید اصلا جای نگرانی نیست چون ما به صورت کامل نحوه نصبش رو در هاست های مختلف و حتی روی سیستم خودتون رو آموزش دادیم و کافیه بر اساس نوع هاست روی دکمه های زیر کلیک کنید تا وارد آموزش مورد نظر شوید. اگر در نصب قالب راه اندازی کسب و کار FeaturedLite دچار مشکل شدید و نتوانستید نصب کنید کافیه در بخش نظرات سایت اعلام کنید تا شما را بیشتر راهنمایی کنیم. البته با استفاده از این آموزش ها، به صورت خیلی راحت و بدون مشکل این قالب رو نصب می کنید.


دانلود قالب وردپرس FeaturedLite – با فونت پولی ایران سنس

دامین آتوریتی و پیج آتوریتی چیست؟ و راه های بررسی و افزایش آن

دامین آتوریتی و پیج آتوریتی چیست؟ و راه های بررسی و افزایش آن

1 رای 1 vote, average: 5٫00 out of 51 vote, average: 5٫00 out of 51 vote, average: 5٫00 out of 51 vote, average: 5٫00 out of 51 vote, average: 5٫00 out of 5
1,205
توضیحات بیشتر
PhpMyAdmin

PhpMyAdmin چیست ؟

3 رای 3 votes, average: 5٫00 out of 53 votes, average: 5٫00 out of 53 votes, average: 5٫00 out of 53 votes, average: 5٫00 out of 53 votes, average: 5٫00 out of 5
7,011
توضیحات بیشتر

درگاه پرداخت واسط

5 رای 5 votes, average: 5٫00 out of 55 votes, average: 5٫00 out of 55 votes, average: 5٫00 out of 55 votes, average: 5٫00 out of 55 votes, average: 5٫00 out of 5
6,528
توضیحات بیشتر
پیاده سازی سایت شخصی
آموزش edd
آموزش کامل طراحی وب سایت
قالب انفولد
قالب وردپرس فلت آستیک
افزونه Opt-In Downloads
نظرات شما + ۰
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.
ارسال نظر ۰

به کمک نیاز دارید? با ما تماس بگیرید
برای دانلود نام و ایمیل خود را در بخش زیر وارد کنید و روی دکمه کلیک کنید
جهت دانلود فایل مورد نظر ایمیل خود را در باکس زیر وارد کنید. فایل رایگان به ایمیل شما ارسال خواهد شد