4 اطلاعیه بروزرسانی و تخفیف‌های ویژه سایت :

کد نمایش تگ در وردپرس به همراه ابر برچسب ها

4,985 وردپرس پشتیبان سایت پنج شنبه ۱۳ تیر ۱۳۹۸
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
5 رای

اگر به دنبال کد نمایش تگ در وردپرس هستید این مقاله می تواند به شما کمک کند تا در هر جای وردپرس که دوست داشتید با استفاده از کد، برچسب ها یا همون تگ ها رو به نمایش بذارید. سعی می کنیم چندین مثال بزنیم تا بدون مشکل و پیچیدگی خاصی، اقدام به استفاده از این کد کنید. در این مقاله توضیحاتی هم در مورد نحوه نمایش برچسب ها در وردپرس میدهیم که بیشتر با این موضوع آشنا شوید.

قبل از اینکه در مورد نمایش برچسب در وردپرس با استفاده از کد صحبت کنیم باید بگم برچسب چیست و چه کاربردی دارد. (هم برچسب میگن هم تگ) برچسب یا تگ (Tag) یک مدل دسته بندی خاص و کوچک تر است که کاربر بر اساس آن می تواند مطالب مورد نظرش رو پیدا کند. و بیشتر به کاربر کمک میکند تا با جستجو در سایت و با استفاده از برچسب ها مطلب مورد نظرشو پیدا کند. در هر سایت نمیتوان تعداد زیادی دسته نوشته (پیشنهاد می شود مقاله دسته بندی نوشته ها در وردپرس مطالعه شود) مشخص کرد پس میتوان از برچسب ها استفاده کرد. برای درک بهتر برچسب ها پیشنهاد میکنم مقاله مدیریت برچسب ها در وردپرس رو مطالعه کنید.

کد نمایش تگ در وردپرس

کد نمایش تگ در وردپرس

برای نمایش تگ در وردپرس روش های زیادی وجود دارد از افزونه گرفته تا کدنویسی و چیزای دیگه اما ساده ترین روشن، استفاده از کد نمایش تگ در وردپرس می باشد. در بخش پایین این کد رو برای شما قرار داده ایم که باید ابتدا کد رو کپی کنید و بعدش مثلا در فایل single.php قرار دهید. به این صورت برچسب هایی که برای نوشته قرار داده اید به نمایش در میاند.

به همین راحتی با استفاده از کد نمایش تگ در وردپرس می توانید برچسب ها رو در هر بخش از صفحه نوشته که دوست دارید قرار دهید. اگر خواستید جلو برچسب ها، کلمه برچسب ها نمایش داده شود می توانید از قطعه کد زیر استفاده کنید:

اگر هم خواستید بین برچسب ها به جای کامای خارجی، یک دایره تو پر قرار بگیرد می توانید از قطعه کد زیر استفاده کنید: (این مدل رو خیلی خیلی دوست دارم، به نظرم یک تست ازش بگیرید)

نمایش برچسب در نوشته وردپرس به صورت لیست

اگر به فکر نمایش برچسب در نوشته وردپرس به صورت لیست هستید ولی نمیدونید چیکار کنید می توانید از قطعه کد زیر استفاده کنید. با استفاده از این قطعه کد، برچسب ها به صورت لیست، نمایش داده می شوند و بسیار شکیل و حرفه ای به نظر میرسد.

نحوه نمایش ابر برچسب ها در وردپرس

بعد از اینکه کد نمایش تگ در وردپرس رو معرفی کردیم حال می خواهیم در مورد ابر برچسب ها صحبت کنیم. اگر قصد داشتید که ابر برچسب ها یا همون برچسب های پر استفاده رو در یک جایی نمایش بدید هیچ جای نگرانی نیست چون با قطعه کدی که در اینجا معرفی می کنیم خیلی راحت می تونید بر اساس نیاز خودتون در هر جای سایت که لازم دارید اقدام به نمایش ابر برچسب ها کنید.

متغیر smallest: این متغییر مربوط به اندازه قلم یا همان سایز برچسب های کوچک می باشد. در اینجا ما سایز رو برابر با ۱۰ پیکسل گذاشتیم.
متغیر largest: این متغییر مربوط به اندازه قلم یا همان سایز برچسب های بزرگ می باشد. در اینجا ما سایز رو برابر با ۱۸ پیکسل گذاشتیم. منظور از برچسب های بزرگ، برچسب هایی هستش که بیشترین استفاده رو دارند و در پست های زیادی استفاده شده اند.
متغیر unit: این متغییر مربوط به واحد اندازه گیری می باشد که در اینجا ما پیکسل در نظر گرفته ایم. این پیکسل برای سایزهایی است که در متغیرها قبلی صحبت کرده ایم.
متغیر orderby: این متغییر مربوط به مرتب سازی است که ما بر اساس نام مشخص کردیم و گفتیم اگر مرتب می کنید بر اساس نام مرتب کنید. شما می توانید این پارامتر رو تغییر دهید بر اساس نیاز خودتون، کافیه پارمترهای دیگر رو استفاده کنید.
متغیر order: این متغیر هم مربوط به مرتب سازی هستش که اگر ASC رو بزنید یعنی از a شروع به مرتبط سازی کنید. شما می تونید بر اساس نیاز خودتون این پارمتر رو تغییر دهید. 
متغیر number: این متغیر مربوط به تعداد نمایش برچسب ها می باشد ما روی ۲۰ گذاشتیم یعنی فقط ۲۰ برچسب رو نمایش دهید. شخصا بهترین حالت رو ۲۰ میدونم چون خیلی جمع و جور و شیک در میاد.
متغیر exclude: این متغیر برای حذف یک برچسب خاص در این لیست می باشد اگر نخواستید در این لیست برچسبی نمایش داده شود کافیه که آیدی آن را در اینجا وارد کنید.

توجه: اگر می خواهید در مورد نحوه نمایش برچسب ها در وردپرس با استفاده از کد بیشتر بدونید کافیه به سایت وردپرس مراجعه کنید. برای دسترسی به مستندات اصلی روی Function Reference/the tags کلیک کنید تا وارد این بخش شوید.

نتیجه: 
در این مقاله ابتدا توضیحاتی در مورد برچسب ها یا همون تگ ها دادیم بعد اقدام به معرفی کد نمایش تگ در وردپرس کردیم و در مورد نمایش برچسب در نوشته وردپرس به صورت کامل صحبت کردیم و گفتیم باید از چه کدهایی استفاده کنیم و در آخر قطعه کدی برای نمایش ابر برچسب ها در وردپرس معریفی کردیم و تمام متغیرهای آن را مورد بررسی قرار دادیم. بعد از مطالعه این مقاله شما باید بتوانید در هر جای قالبتون که دوست دارید اقدام به نمایش برچسب ها کنید بدون هیچ مشکلی، کافیه از کدهایی که معرفی کردیم استفاده نمایید.

ویدیو آموزش استفاده از کد نمایش تگ در وردپرس

وب سرور چیست؟ و بررسی انواع وب سرور

وب سرور چیست؟ و بررسی انواع وب سرور

2 رای 2 votes, average: 5٫00 out of 52 votes, average: 5٫00 out of 52 votes, average: 5٫00 out of 52 votes, average: 5٫00 out of 52 votes, average: 5٫00 out of 5
1,167
توضیحات بیشتر
دامین آتوریتی و پیج آتوریتی چیست؟ و راه های بررسی و افزایش آن

دامین آتوریتی و پیج آتوریتی چیست؟ و راه های بررسی و افزایش آن

1 رای 1 vote, average: 5٫00 out of 51 vote, average: 5٫00 out of 51 vote, average: 5٫00 out of 51 vote, average: 5٫00 out of 51 vote, average: 5٫00 out of 5
1,204
توضیحات بیشتر
PhpMyAdmin

PhpMyAdmin چیست ؟

3 رای 3 votes, average: 5٫00 out of 53 votes, average: 5٫00 out of 53 votes, average: 5٫00 out of 53 votes, average: 5٫00 out of 53 votes, average: 5٫00 out of 5
7,010
توضیحات بیشتر
آموزش edd
آموزش کامل طراحی وب سایت
فارسی سازی قالب و پلاگین
قالب وردپرس کلاوی
قالب رستوران
قالب وردپرس چند منظوره
نظرات شما + ۶
  • G​s ۱+
    ghodrat shoki سه شنبه ۱ مرداد ۱۳۹۸

    سلام وققتی کد نمیشه کپی کرد حداقل تو فایل ببرای دانلود بزارین

    پاسخ دهید
    • م​ه ۰+
      محمد همتی پشتیبان سایت سه شنبه ۱ مرداد ۱۳۹۸

      سلام آقای شکری
      متاسفانه چون مطالب سایت رو کپی می کنند مجبور شدیم فعلا ببنیدم تا یه مدت
      دابل کلیک کنید روش می تونید کدها رو کپی کنید

      پاسخ دهید
  • ا​ص ۰+
    ایران صدا یکشنبه ۲۷ مرداد ۱۳۹۸

    با سلام
    من میخام برچسب مطالب یک دسته خاص رو نشون بدم ولی نمیدونم چجوری ممنون میشم راهنمایی کنید
    با تشکر

    پاسخ دهید
    • م​ه ۰+
      محمد همتی پشتیبان سایت دوشنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۸

      سلام
      سعی می کنم امروز مطلبشو بذارم و بگم چطوری این کار رو می کنند
      موفق باشید

      پاسخ دهید
  • F​s ۰+
    fs شنبه ۲ آذر ۱۳۹۸

    سلام
    من با این روش میخواستم تگ های محصولاتو اضافه کنم باید چه کدی رو اضافه کنم

    پاسخ دهید
    • م​ه ۰+
      محمد همتی پشتیبان سایت دوشنبه ۴ آذر ۱۳۹۸

      سلام
      وقت بخیر
      همین کدهایی که داخل همین صفحه قرار دادیم
      کامل و دقیق هم توضیحات لازم رو ارائه کردیم
      موفق باشید

      پاسخ دهید
ارسال نظر ۶

برچسب‌ها
, , ,
به کمک نیاز دارید? با ما تماس بگیرید
برای دانلود نام و ایمیل خود را در بخش زیر وارد کنید و روی دکمه کلیک کنید
جهت دانلود فایل مورد نظر ایمیل خود را در باکس زیر وارد کنید. فایل رایگان به ایمیل شما ارسال خواهد شد