4 اطلاعیه بروزرسانی و تخفیف‌های ویژه سایت :

نحوه استفاده از ویرایشگر دیداری در ابزارک وردپرس

1,183 افزونه پشتیبان سایت دوشنبه ۱۸ مرداد ۱۳۹۵
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
1 رای

حتما میدونید در ابزارک های وردپرس نمیتوان از متن با استایل خاصی استفاده کرد مگر اینکه استایل نویسی بلد باشی و بخوای این کار رو انجام بدی که برای عموم کاربران و وب مستر این امر سخت و دشوار می باشد حالا برای این کار باید چه کرد در صورتی که ما استایل نویسی رو بلد نیستیم. در این مقاله میخواهیم نحوه استفاده از ویرایشگر دیداری در ابزارک وردپرس با استفاده از افزونه Black Studio TinyMCE Widget را آموزش میدهیم.نحوه استفاده از ویرایشگر دیداری در ابزارک وردپرس

در سیستم مدیریت محتوای وردپرس افزونه های زیادی وجود دارد که می تواند به استفاده ویرایشگر دیداری در متن بپردازد اما یکی از بهترین و برترین این افزونه ها، افزونه Blak Studio TinyMCE Widget می باشد که تا کنون که در حال نصب و فعال سازی این افزونه هستیم بیش از۸۰۰۰۰۰ بار دانلود و نصب وفعال سازی شده است.

توجه: در این مقاله آموزشی که شما در حال مطالعه آن هستید، نسخه ۲٫۶٫۲ این افزونه مورد بحث و بررسی و آموزش فرار گرفته است.

استفاده از ویرایشگر دیداری در ابزارک ها با افزونه Black Studio TinyMCE Widget

ابتدا آخرین نسخه از افزونه Blak Studio TinyMCE Widge را از انتهای همین مقاله آموزشی به صورت کاملا رایگان دانلود و سپس در وردپرس سایت خود نصب و فعال سازی نمایید. همچنین اگر از نحوه نصب و فعال سازی افزونه ها در وردپرس آشنایی ندارید، پیشنهاد می شود مقاله آموزشی مرتبط با نصب و فعال سازی افزونه ها در وردپرس را مطالعه نمایید تا بدین وسیله بتوانید بدون هیچگونه ابهامی افزونه های وردپرس را نصب و فعال سازی نمایید.

ورود به بخش استفاده از ویرایشگر دیداری در ابزارک ها

 همان طور که در تصویر بالا نشان داده شده است. بعد از نصب و فعال سازی افزونه استفاده از ویرایشگر دیداری در ابزارک ها گزینه جدیدی در پیشخوان وردپرس اضافه خواهد شد. برای دسترسی به آن ابتدا اشاره گر ماوس خود را روی نمایش که در بخش پیش وارد بخش ابزارک ها شوید.
که در بخش پیشخوان وردپرس قرار دارد نگه دارید تا زیر منو های آن نمایان شود. سپس روی ابزارک ها کلیک کنید. با کلیک روی این بخش صفحه مربوط به ابزارک ها باز می شود. همان گونه که در تصویر زیر مشاهده می کنید. در این صفحه به دنبال ویرایشگر دیداری بگردید حالا می توانید آن را بنابر سلیقه خودتان روی هرکدام از سایدبار های وب سایت که قصد استفاده از چنین ابزارکی دارید بکشید و رها کنید.

انتخاب  ویرایشگر دیداری در ابزارک ها

 با کلیک کردن روی ویرایشگر متن یک صفحه مانند تصویر زیر ایجاد می شود.شما می توانید متن، لینک یا عکس دلخواهتان را در قسمت ویرایشگر متن اضافه کنید.

  ویرایشگر دیداری در ابزارک ها

در قسمت کادر قرمز رنگ مشخص شده  تصویر بالا می توانید ویرایش هایی  مانند تغییر رنگ متن،  عوض کردن فونت،  تراز کردن ، بولد کردن متن گذاشتن عکس و …  را انجام دهید و جلوه خاصی به متنتان بدهید. همچنین شما می توانید همان نوشته بالا را دقیقا به همان شکل در سایدباری دیگر سایت خود مشاهده کنید. تصویر نشان داده شده در شکل زیر گویای این مطلب است.بنابراین با اضافه کردن افزونه استفاده از ویرایشگر دیداری در ابزارک ها می توانید به راحتی و بدون ایجاد کد نویسی سایدبارهای سایتتان را با استفاده از ویرایشگر دیداری جالب و جذاب کنید و با این کار باعث ایجاد نگرشی مثبت در کاربران سایت شوید.

دانلود افزونه Black Studio TinyMCE Widget برای استفاده از ویرایشگر دیداری در ابزارک وردپرس

PhpMyAdmin

PhpMyAdmin چیست ؟

3 رای 3 votes, average: 5٫00 out of 53 votes, average: 5٫00 out of 53 votes, average: 5٫00 out of 53 votes, average: 5٫00 out of 53 votes, average: 5٫00 out of 5
6,996
توضیحات بیشتر

درگاه پرداخت واسط

5 رای 5 votes, average: 5٫00 out of 55 votes, average: 5٫00 out of 55 votes, average: 5٫00 out of 55 votes, average: 5٫00 out of 55 votes, average: 5٫00 out of 5
6,527
توضیحات بیشتر
معرفی بهترین افزونه کش برای وردپرس

معرفی بهترین افزونه کش برای وردپرس

2 رای 2 votes, average: 5٫00 out of 52 votes, average: 5٫00 out of 52 votes, average: 5٫00 out of 52 votes, average: 5٫00 out of 52 votes, average: 5٫00 out of 5
985
توضیحات بیشتر
پیاده سازی سایت شخصی
آموزش edd
آموزش کامل طراحی وب سایت
قالب وردپرس فلت آستیک
افزونه Opt-In Downloads
قالب وردپرس جنه
نظرات شما + ۰
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.
ارسال نظر ۰

به کمک نیاز دارید? با ما تماس بگیرید
برای دانلود نام و ایمیل خود را در بخش زیر وارد کنید و روی دکمه کلیک کنید
جهت دانلود فایل مورد نظر ایمیل خود را در باکس زیر وارد کنید. فایل رایگان به ایمیل شما ارسال خواهد شد