4 اطلاعیه بروزرسانی و تخفیف‌های ویژه سایت :

اضافه کردن تصاویر به ابزارک

1,817 آموزش های پایه ای , وردپرس پشتیبان سایت چهارشنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۵
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
2 رای

اضافه کردن تصاویر به وردپرس از گونه کار هایی اولیه ای می باشد که هر وردپرس کاری با آن آشنا است اما گاهی نیاز است تا تصویر مورد نظر خود را در مکانی خارج از قالب پست و در پوسته خود قرار دهیم یکی از مکان هایی که ممکن است مکانی برای تصاویر بنر باشد قسمت ستون کناری قالب سایت وردپرسی می باشد که هر قالب معمولا از ی یا دو ستون بهره می برد برای اضافه کردن تصاویر به ستون کناری وردپرس کار کمی پیچیده تر می شود که سعی می کنیم به سادگی تمام در ادامه این مقاله به شما آموزش بدهیم با وردپرسی شو همراه باشید.

اضافه کردن تصاویر به ابزارک

ابتدا نیاز است تا تصویر مورد نظر خود را در هاست خود از طریق وردپرس آپلود نمایید برای اینکار در پنل پیشخوان وردپرس خود در   ستون سمت راست وردپرس فارسی به بخش  رسانه> افزودن بروید و تصویر خود را طبق روش معمول از کامپیوتر یا اینترنت، آپلود کنید.

upload-edit-image

پس از آپلود تصویر نیاز است تا به بخش ویرایش تصویر مراجعه کنید بر تصویر تشکیل شده زیر کادر DRAG بر لینک ویرایش کلیک کنید. حال به بخش ویرایش تصاویر منتقل می شود از طریق ستون کناری آدرس تصویر را از بخش URL کپی کرده و در یک مکان دیگر برای استفاده در زمان دیگر پیست کنید می توانید از نرم افزار NotePad استفاده نمایید.

imagefileurl

پس از بدست آوردن مکان فایل تصویری خود از ستون داشبورد وردپرس از بخش نمایش ابزارک ها را انتخاب نمایید تا به بخش مدیریت ابزارک های ستون قالبتان وارد شوید. از بخش سمت راست پنل در وردپرس فارسی از میان ویجت های غیر فعال ویجت متن را پیدا کرده و بر آن کلیک کنید و نگه دارید و به سمت  ویجت های فعال  در بخش چپ بکشانید و رها کنید حال یک ویجت شخصی سازی در ستون شما فعال می شود.

در باکس ویجت در قسمت عنوان، تیتر مورد نظر خود را وارد و در کادر دوم کد زیر تصویر را با شرایط زیر وارد کنید

img-text-widget

در کد بالا به جای آدرس سایت وردپرس سورس در جلوی تگ SRC متنی که در میان “” قرار گرفته را به ادرس تصویری که قبلا کپی کرده اید تغییر دهید و آدرس تصویر خود را جایگزین کنید. در مقابل تگ ALT نیز می توانید متن مرتبط با تصویرتان را به دلخواه وارد نمایید. پس از انجام تغییرات بر دکمه ذخیره کلیک کنید تا تصویر شما وارد ستون اصلی قالبتان شود.

یک روش دیگر :

با استفاده از افزونه Image Widget  می توانید به راحتی بدون کد نویسی تصویر خود را در ستون قالب وردپرسیتان درج نمایید سعی میکنیم در مقالات آتی به معرفی و آموزش این افزونه نیز بپردازیم.

امیدواریم از این آموزش استفاده کافی را برده باشید وردپرسی شو با هدف آموزش وردپرس با زبان شیرین فارسی آماده پاسخگویی به مشکلات وردپرسی شما می باشد منتظر نظراتتان هستیم.

درگاه پرداخت واسط

5 رای 5 votes, average: 5٫00 out of 55 votes, average: 5٫00 out of 55 votes, average: 5٫00 out of 55 votes, average: 5٫00 out of 55 votes, average: 5٫00 out of 5
6,512
توضیحات بیشتر
معرفی بهترین افزونه کش برای وردپرس

معرفی بهترین افزونه کش برای وردپرس

2 رای 2 votes, average: 5٫00 out of 52 votes, average: 5٫00 out of 52 votes, average: 5٫00 out of 52 votes, average: 5٫00 out of 52 votes, average: 5٫00 out of 5
965
توضیحات بیشتر
وب سرور چیست؟ و بررسی انواع وب سرور

وب سرور چیست؟ و بررسی انواع وب سرور

2 رای 2 votes, average: 5٫00 out of 52 votes, average: 5٫00 out of 52 votes, average: 5٫00 out of 52 votes, average: 5٫00 out of 52 votes, average: 5٫00 out of 5
1,127
توضیحات بیشتر
پیاده سازی سایت شخصی
آموزش edd
آموزش کامل طراحی وب سایت
افزونه Opt-In Downloads
قالب وردپرس جنه
یه فایلی هم اگه می شه برای مقایسه بین php و asp.net تو ایران بزارین
نظرات شما + ۲
  • ع​ف ۱+
    علی فاتحی شنبه ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۸

    از طریق لینک دادن به بنر داخل نوشته و دریافت کد (قسمت متن و منبع) میتونن این کد رو هم بدست بیارن درسته؟

    پاسخ دهید
    • م​ه ۰+
      محمد همتی پشتیبان سایت شنبه ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۸

      سلام
      وقت بخیر
      بله میشه و هیچ مشکلی نداره

      پاسخ دهید
ارسال نظر ۲

به کمک نیاز دارید? با ما تماس بگیرید
برای دانلود نام و ایمیل خود را در بخش زیر وارد کنید و روی دکمه کلیک کنید
جهت دانلود فایل مورد نظر ایمیل خود را در باکس زیر وارد کنید. فایل رایگان به ایمیل شما ارسال خواهد شد