4 اطلاعیه بروزرسانی و تخفیف‌های ویژه سایت :

افزونه جدول مشخصات محصول در ووکامرس

17,956 افزونه , ووکامرس پشتیبان سایت شنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۶
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
10 رای

افزونه مشخصات محصول در ووکامرس

اگر شما هم فروشگاه خود را بر پایه ووکامرس راه اندازی کرده باشید متوجه یکی از بزرگترین کمبود های ووکامرس یعنی امکان ساخت جدول مشخصات کالا می شوید که در اکثر فروشگاه سازهای مشابه نظیر پرستا شاپ به صورت پیشفرض وجود دارد. اگر میخواهید دقیق بدونید منظور من از مشخصات محصول چی است می توانید عکس پایین رو مشاهده کنید.

افزونه مشخصات کالای ووکامرس

وقتی وارد سایت های فروشگاهی مثل دیجی کالا می شوید برای بررسی کالا یا محصول به سراغ مشخصات کلی و فنی آن میروید تا با آن محصول به صورت کلی آشنا شوید اما متاسفانه این ویژگی در ووکامرس وجود ندارد. اما جای نگرانی نیست چون شما میتوانید با یک افزونه ووکامرس سبک این خلا را بپوشانید.

افزونه Product Specifications :

افزونه جدول مشخصات کالا ( product specifications ) امکان ساخت جدولی مشابه تصویر بالا را به راحتی برای شما فراهم می کند. از ویژگی های خوب این افزونه این است که میتوانید چندین جدول برای انواع مختلف کالا تعریف کنید بعنوان مثال اگر فروشگاه محصولات دیجیتال داشته باشید, جدول مشخصات تلفن همراه به هیچ وجه با جدول محصولات دیگر نظیر لپ تاپ یا قطعات کامپیوتر یکسان نخواهد بود. با این افزونه به راحتی میتوانید برای انواع مختلف محصولاتتان جداول جداگانه بسازید و هنگام افزودن کالا جدول مربوط به کالای مورد نظرتان رو پر کنید.

از دیگر ویژگی های افزونه میتوان به قابلیت گروه بندی جداول اشاره کرد که هر جدول میتوانید چندین گروه از مشخصات داشته باشد و هر گروه میتواند چندین مشخصه را در خود جای دهد. از ویژگی های دیگر این افزونه امکان تعریف انواع مختلف مشخصه ( چک باکس, متن, ناحیه متنی, جعبه انتخاب ) و همچنین قابلیت قرار دادن مقدار پیشفرض برای هر کدام از این ویژگی ها اشاره کرد.

نحوه کار با افزونه Product Specifications :

طرز کار این افزونه به این صورت است که هر جدول از یک یا چندین گروه تشکیل شده و هر گروه چندین مشخصه را در خود دارد. بعنوان مثال فرض کنید میخواهید یک جدول مشخصات برای تلفن همراه بسازید که این اطلاعات را به مشتریان بدهد ( دوربین – سخت افزار – نرم افزار ) در وحله اول سه گروه مشخصه به نام های دوربین, سخت افزار و نرم افزار می سازیم.

بعد از آن وارد قسمت مشخصه ها شده و برای هر کدام از این گروه ها مشخصه های مورد نظرمان را اضافه می کنیم‌ ( بعنوان مثال برای دوربین میتوانیم مشخصه های ” دوربین جلو, دوربین اصلی, فیلمبرداری” و برای سخت افزار میتوانیم مشخصه های “پردازنده, رم, پردازنده گرافیکی, حافظه داخلی” را اضافه کنیم )

سپس یک جدول جدید اضافه کنید و گروه های مورد نظرتان را به آن اضافه کنید.

حال هر زمان که محصول جدیدی اضافه میکنید در قسمت جدول مشخصات میتوانید جدول مورد نظرتان ( مثلا جدول تلفن همراه ) را انتخاب کنید سپس اطلاعات مربوط به کالا را در آن وارد کنید و محصول را ذخیره کنید.

آموزش افزونه جدول مشخصات محصول در ووکامرس :

مثل نصب بقیه افزونه ها وارد منوی افزونه ها شوید و افزونه رو نصب کنید بعد یک گزینه به نام جدول مشخصات به پیشخوان وردپرس اضافه می شود. وقتی موس رو روی جدول مشخصات میرید مثل عکس پایین چند گزینه دارد.

منوی جدول مشخصات

منو جدول مشخصات شامل گزینه های زیر است:

  • جدول های مشخصات 
  • جدول جدید 
  • گروه ها 
  • مشخصه ها 
  • تنظیمات 

گروه ها :

همان طور در بخش بالا گفتیم برای این که برای یک محصول جدول بسازیم ابتدا باید گروه برای آن تعریف کنیم. و هر گروه شامل چندین مشخصه است.  بعنوان مثال فرض کنید میخواهید یک جدول مشخصات برای تلفن همراه بسازید که این اطلاعات را به مشتریان بدهد ( دوربین – سخت افزار – نرم افزار ) در وحله اول سه گروه مشخصه به نام های دوربین, سخت افزار و نرم افزار می سازیم.

گروه ها در جدول مشخصات

نکته: برای ساخت گروه کافیه گزینه افزدون در تصویر بالا را کلیک کنید تا مانند تصویر زیر یک پنجره باز شود و در پنجره باز شده عنوان گروه مورد نظر را وارد کنید، علاوه بر عنوان گروه میتوانید نامک و توضیحات برای هر گروه در نظر بگیرید.

افزودن گروه در افزونه جدول مشخصات

مشخصه ها :

بعد از این که گروه ها را مشخص کردید برای هر گروه باید مشخصاتی را در نظر بگیرید حال باید وارد قسمت مشخصه ها شده و برای هر کدام از این گروه ها مشخصه های مورد نظرمان را اضافه می کنیم‌ ( بعنوان مثال برای دوربین میتوانیم مشخصه های ” دوربین جلو, دوربین اصلی, فیلمبرداری” و برای سخت افزار میتوانیم مشخصه های “پردازنده, رم, پردازنده گرافیکی, حافظه داخلی” را اضافه کنیم ) تصویر زیر را ببینید.

مشخصه ها در افزونه جدول مشخصات

نکته: برای اضافه کردن یک مشخصه جدید میتوانید گزینه افزودن را کلیک کنید تا مانند تصویر زیر یک پنجره ظاهر شود که در این پنجره بر اساس نیاز خودتون میتوانید یک مشخصه را تعریف کنید مثلا مشخصه دوربین جلو رو به عنوان مشخصه در نظر میگیرید و گروه مشخصه را روی دوربین قرار میدهیم. بقیه گزینه ها هم خودشان دارای توضیحات هستند و نیاز نیست توضیحی داده شود.

افزودن مشخصه ها در افزونه جدول مشخصات

جدول مشخصات :

بعد از این که گروه ها رو تعریف کردید و بعد گروه ها مشخصه های مورد نظر رو ساختید باید جدول مشخصات را بسازید. این مرحله هم مثل مراحل قبلی ساده است کافیه از منوی جدول مشخصات گزینه جدول های مشخصات را کلیک کنید و گزینه افزودن را کلیک کنید. مثل تصویر زیر:

جدول مشخصات در پلاگین مشخصات محصولات

بعد از زدن گزینه افزودن مثل تصویر زیر بخش افزودن جدول مشخصات جدید نمایان می شود که در این بخش میتوانید عنوان را وارد کنید و در بخش زیرین گروه هایی که در بخش گروه ها تعریف کردید را انتخاب کنید. و انتشار را بزنید تا جدول منتشر شود و آماده استفاده باشد.

افزودن جدول مشخصات جدید در پلاگین مشخصات محصولات

استفاده از جدول مشخصات ساخته شده :

بعد از این که جدول مشخصات محصول را درست کردید میتوانید به راحتی در هر محصول که در ووکامرس میسازید از جدول مورد نظر استفاده کنید. در بخش زیرین ارسال محصول در ووکارس یک جعبه مثل تصویر زیر اضافه می شود و میتوانید جدول مشخصات مورد نظر را انتخاب کنید و بعد میتوانید بر اساس مشخصات محصولات باکس ها را پر کنید.

استفاده از جدول مشخصات ساخته شده

شخصی سازی افزونه Product Specifications :

افزونه به صورت خودکار یک استایل css پیشفرض به قالبتان اضافه میکند اگر به هر دلیلی نمیخواهید از استایل های افزونه استفاده کنید میتوانید آنها را از قسمت تنظیمات افزونه غیرفعال کنید و استایل های خودتان را اضافه کنید.

همچنین در مورد نمایش کلی جدول های مشخصات, افزونه به صورت خودکار تب جدول مشخصات کالا را به صفحه محصول اضافه میکند. اگر به هر دلیلی نمی خواهید از این عملکرد استفاده کنید یا پوسته شما از تب پشتیبانی نمیکند میتوانید با استفاده از شورتکد [specs-table] جدول مشخصات را در جای دلخواهتان قرار دهید.

همچنین برای حذف کلی تب مشخصات کالا کد زیر را به functions.php قالبتان اضافه کنید ( برای زمانی که میخواهید جدول مشخصات به صورت خودکار اضافه نشود و با استفاده از شورتکد در مکان دلخواهتان نمایش داده شود‌)‌:

افزونه در حال حاضر در نسخه های اولیه خود است و توسعه دهندگان آن در تلاشند در آپدیت های جدید امکانات جدیدی را به آن اضافه کنند.

دانلود افزونه Product Specifications :

نکته جالب در مورد افزونه: این افزونه توسط یک برنامه نویس ایرانی به نام امین عبدالرضا پور نوشته شده است که حتی نسخه مشابه هم ندارد.

دامین آتوریتی و پیج آتوریتی چیست؟ و راه های بررسی و افزایش آن

دامین آتوریتی و پیج آتوریتی چیست؟ و راه های بررسی و افزایش آن

1 رای 1 vote, average: 5٫00 out of 51 vote, average: 5٫00 out of 51 vote, average: 5٫00 out of 51 vote, average: 5٫00 out of 51 vote, average: 5٫00 out of 5
1,193
توضیحات بیشتر
PhpMyAdmin

PhpMyAdmin چیست ؟

3 رای 3 votes, average: 5٫00 out of 53 votes, average: 5٫00 out of 53 votes, average: 5٫00 out of 53 votes, average: 5٫00 out of 53 votes, average: 5٫00 out of 5
6,991
توضیحات بیشتر

درگاه پرداخت واسط

5 رای 5 votes, average: 5٫00 out of 55 votes, average: 5٫00 out of 55 votes, average: 5٫00 out of 55 votes, average: 5٫00 out of 55 votes, average: 5٫00 out of 5
6,521
توضیحات بیشتر
آموزش edd
آموزش کامل طراحی وب سایت
فارسی سازی قالب و پلاگین
قالب رستوران
قالب وردپرس چند منظوره
قالب وردپرس خبر خوب
نظرات شما + ۱۱۴
  • H​a ۰+
    hamidhodhodi پنج شنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۶

    با سلام این افزونه رو نصب کردم ولی
    Fatal error: Call to undefined function boolval() in /home/lebaskad/domains/lebaskade.com/public_html/wp-content/plugiهns/product-specifications/inc/functions-all.php on line 269
    این ارور رو مید لطفا کمکم کنید

    پاسخ دهید
  • م​س ۰+
    مسعود چهارشنبه ۲۵ بهمن ۱۳۹۶

    سلام من این افزونه و نصب کردم اما چپ چین نشون میده در صورتی که قالب من فارسی و راست چین هست

    پاسخ دهید
  • م​س ۰+
    مسعود چهارشنبه ۲۵ بهمن ۱۳۹۶

    Newskala.ir
    البته هنوز محصولی منتشر نشده و در حالت periveiw مشاهده کردم

    پاسخ دهید
  • م​س ۰+
    مسعود چهارشنبه ۲۵ بهمن ۱۳۹۶

    از پشتیبانی سریع و عالی شما سپاس گذارم

    پاسخ دهید
    • م​ه ۱+
      محمد همتی پشتیبان سایت چهارشنبه ۲۵ بهمن ۱۳۹۶

      خواهش میکنم
      وظیفه هستش عزیز
      موفق باشید

      پاسخ دهید
  • م​ی ۱+
    میناچی جمعه ۳ فروردین ۱۳۹۷

    سلام من ین فازونه را نصب و بر روی محصول منتشر کردم اما در قسمت مقایسه جدلو نمی آید لطفا راهنمایی کنید

    پاسخ دهید
    • م​ه ۳+
      محمد همتی پشتیبان سایت جمعه ۳ فروردین ۱۳۹۷

      تو صفحه محصول میاد نه صفحه مقایسه

      پاسخ دهید
  • ک​ی ۰+
    کیانفر شنبه ۱۱ فروردین ۱۳۹۷

    سلام و عرض ادب
    اگر این افزونه رو نصب کنم و جداول را ایجاد کنم
    برای جدول مشخصات فنی محصولاتی که قبلا پست شده چه اتفاقی می افتد؟
    ممنون میشم راهنمائی فرمائید.

    پاسخ دهید
    • م​ه ۰+
      محمد همتی پشتیبان سایت شنبه ۱۱ فروردین ۱۳۹۷

      اونم میمونه و باید حذفش کنید اگر لازم ندارید

      پاسخ دهید
  • ک​ی ۰+
    کیانفر یکشنبه ۱۲ فروردین ۱۳۹۷

    سلام و تشکر از پاسخ شما
    بنده این افزونه را نصب کردم همه چی اوکی هست الا یک موضوع
    تب مشخصات محصول قبل از توضیحات اومده در صورتیکه ترتیبش
    اول توضیحاته به مشخصات بعد نظرات.
    راهنمائی میفرمائید چگونه ترتیبش را به حالت قبل برگردانم.
    متشکر

    پاسخ دهید
  • ن​ا ۰+
    ناصر سه شنبه ۲۱ فروردین ۱۳۹۷

    سلام…چطور میشه این ویژگی ها (مشخصات) رو فیلتر کرد؟ چون ویژگی ها تو لیست اصلی نیست که بخواهیم فیلتر کنیم

    پاسخ دهید
  • ا​ح ۲+
    احسان یکشنبه ۲ اردیبهشت ۱۳۹۷

    سلام.
    خیلی ممنون بابت این جهاد علمی. عالیست.
    من این افزونه رانصب کردم و خیلی خوب داره کار میده…
    ولی برای مقایسه کالا ها، در فرم مقایسه نیست؟
    این افزونه قابلیت مقایسه ویژگی ها را نداره؟
    با تشکر

    پاسخ دهید
  • T​s ۰+
    ts724 جمعه ۷ اردیبهشت ۱۳۹۷

    سایت شما بسیار عالی است
    لطفا از سایت ما هم دیدن کنید

    پاسخ دهید
  • ع​ع ۱+
    علی عباس زاده دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۷

    با سلام و عرض ادب
    من افزونه فوق رو نصب کردم ولی به صورت انگلیسی نمایش میده
    ممنون می شم راهنماییم کنید

    پاسخ دهید
    • م​ه ۱+
      محمد همتی پشتیبان سایت دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۷

      ووکامرس فارسی و وردپرس فارسی رو نصب کنید
      موفق باشید

      پاسخ دهید
  • ع​ر ۰+
    علی روشنی یکشنبه ۳۱ تیر ۱۳۹۷

    با سلام ممنون بابت افزونه خوبتون
    من افزرونه رو نصب میکنم و در قسمت انتخاب جدول مشخصات وقتی انتخاب میکنم در قسمت لود میمونه و انتخاب نمیشه .
    اگر کمک کنید ممنون میشم

    پاسخ دهید
    • م​ه ۰+
      محمد همتی پشتیبان سایت یکشنبه ۳۱ تیر ۱۳۹۷

      سلام
      وقت بخیر
      دوست عزیز احتمالا تداخلی با پلاگین های دیگه داره
      بغیر از ووکامرس بقیه رو غیر فعال کنید ببینید درست میشه

      پاسخ دهید
      • ع​ر ۱+
        علی روشنی دوشنبه ۱ مرداد ۱۳۹۷

        سلام ممنون بابت راهنماییتون اما متاسفانه باز هم همین مشکل رو داره .
        ممکنه از هاست باشه ؟
        امکانش باشه راهنمایی بیشتر بکنید ممنون میشم

        پاسخ دهید
        • م​ه ۰+
          محمد همتی پشتیبان سایت دوشنبه ۱ مرداد ۱۳۹۷

          رو لوکال هاست چک کنید

          پاسخ دهید
          • ع​ر ۰+
            علی روشنی دوشنبه ۱ مرداد ۱۳۹۷

            روی لوکال و هاست قبلی هیچ مشکلی نداشتم در هاست جدید که الان روی اون هستش این مشکل رو دارم

          • م​ه ۰+
            محمد همتی پشتیبان سایت دوشنبه ۱ مرداد ۱۳۹۷

            پس احتمالا مال هاست باشه
            نسخه php رو بالا ببرید ببینید درست میشه

  • ع​ل ۰+
    علی یکشنبه ۷ مرداد ۱۳۹۷

    سلام، من مشکلی که دارم اینه که ووکامرس مشخصات فنی رو با تگ table پیاده میکنه و همه جا هم میگن table واسه سئو خوب نیست، این افزونه ام از همون table استفاده میکرد(همچنین توی yith compare کار نمیکنه!) خواهشا کمک کنید موندم چیکار کنم

    پاسخ دهید
  • م​ه ۰+
    مهدی سه شنبه ۲۳ مرداد ۱۳۹۷

    با سلام و عرض ادب
    من این افزونه رو نصب کردم که واقعا عالی هستش
    فقط مشکلی که هست این افزونه برای خودم فعال است ولی بر روی افزونه دکان فعال نیست خواستم بدانم راهی وجود دارد که بتوان آنرا به افزونه دکان اضافه نمود تا این گروه ها و ویژگی ها در اختیار کاربران دکان قرار گیرد
    ممنون

    پاسخ دهید
    • م​ه ۰+
      محمد همتی پشتیبان سایت سه شنبه ۲۳ مرداد ۱۳۹۷

      با دکان تست نشده عزیز
      مگه براتون ست کنیم
      تیکت بزنید

      پاسخ دهید
  • ک​ی ۰+
    کیانفر پنج شنبه ۲۵ مرداد ۱۳۹۷

    سلام
    بنده به یه مشکلی برخوردم در هنگام استفاده از این افزونه اونم اینکه بعضی از مشخصه ها رو تو گروه های دیگه تکرار می کنه و وقتی به مشخصه تو گروه اصلی بهش مقدار میدی تو دیگه گروه های هم که برای محصول انتخاب شده نمایش میده ولی اصل مشخصه تو اون گروه ها نیست که حذفش کنم. اگه مقدارش رو هم پاک کنم با هر ویرایش باز ایجاد میشه.
    ممنون میشم راهنمایی بفرمائید

    پاسخ دهید
    • م​ه ۰+
      محمد همتی پشتیبان سایت جمعه ۲۶ مرداد ۱۳۹۷

      امکان نداره این جور چیزی
      احتمالا خودتون قبلا این کار رو کردید
      چون خودم تست کردم و اصلا این جور نبوده
      ولی بازم به برنامه نویس افزونه میگم ببینم این مشکل وجود داره یا نه
      اگر داره باید چطور حل بشه

      پاسخ دهید
  • آ​ن ۰+
    آرش نامورجاه پنج شنبه ۲۵ مرداد ۱۳۹۷

    سلام من افزونه رو نصب کردم ولی چپ چین نشون میده و پوسته من هم راست چین هست.

    پاسخ دهید
    • م​ه ۰+
      محمد همتی پشتیبان سایت جمعه ۲۶ مرداد ۱۳۹۷

      مشکلی نداره افزونه
      تعداد زیادی نصبش کردن و مشکلی نداشته
      رو یه سایت دیگه تست کنید

      پاسخ دهید
  • م​ا ۰+
    محمود احمدی دوشنبه ۱۹ شهریور ۱۳۹۷

    سلام وقت بخیر
    این افزونه برای edd هم سازگاری دارد ؟
    یا چه افزونه مشابه این برای edd سراغ دارید راهنمایی کنید.
    ممنون

    پاسخ دهید
    • م​ه ۰+
      محمد همتی پشتیبان سایت دوشنبه ۱۹ شهریور ۱۳۹۷

      سلام
      خیر
      فقط برای ووکامرس هستش
      تا حالا برای edd ندیدم

      پاسخ دهید
  • م​ح ۰+
    محمد حقیقت چهارشنبه ۴ مهر ۱۳۹۷

    سلام لطفا راهنمایی کنید چگونه می توانم از این جدول ها در مقایسه ووکامرس استفاده کنم؟

    پاسخ دهید
    • م​ه ۰+
      محمد همتی پشتیبان سایت چهارشنبه ۴ مهر ۱۳۹۷

      از همین آموزش استفاده کنید دیگه عزیز
      کامل توضیح دادیم

      پاسخ دهید
      • ش​ه ۰+
        شهاب دوشنبه ۲۷ اسفند ۱۳۹۷

        سلام من توضیحات رو کامل خوندم و از افزونه woocommece wishlist برای مقایسه استفاده میکنم چطوری باید این جدولو توی فرم مقایسه اورد افزونه woocommece wishlist از ویژگی های خود ووکامرس استفاده میکنه که جالب نیست
        ممنون میشم جواب بدی

        پاسخ دهید
        • م​ه ۰+
          محمد همتی پشتیبان سایت شنبه ۳ فروردین ۱۳۹۸

          سلام شهاب جان
          من سوال رو برای سازنده این افزونه فرستادم که به صورت کاملا تخصصی به ما پاسخ بدن
          هر وقت پاسخ رو دادن در ادامه این نظر برای شما ارسال می کنم

          پاسخ دهید
          • J​a ۰+
            javad شنبه ۱۰ فروردین ۱۳۹۸

            منم دقیقا همین مشکل رو دارم اگه هر چه زودتر اطلاع بدین ممنون میشم

  • م​ح ۰+
    محمد حقیقت پنج شنبه ۵ مهر ۱۳۹۷

    این آموزش مربوط به خود افزونه هست من میخواهم ببینم چگونه از این جداول در قسمت مقایسه استفاده کنم؟

    پاسخ دهید
    • م​ه ۰+
      محمد همتی پشتیبان سایت پنج شنبه ۵ مهر ۱۳۹۷

      برای مقایسه باید از افزونه مقایسه محصولات استفاده کنید عزیز
      این برای مشخصات محصول هستش

      پاسخ دهید
  • A​b ۰+
    abl چهارشنبه ۱۸ مهر ۱۳۹۷

    سلام
    وقتی نصب کردم افزونه رو و جدول و دسته ساختم
    چجوری تو برگه ی محصولات ازش استفاده کنم؟

    پاسخ دهید
    • م​ه ۰+
      محمد همتی پشتیبان سایت چهارشنبه ۱۸ مهر ۱۳۹۷

      سلام
      وقت بخیر
      بر اساس آموزش جلو برید متوجه میشید

      پاسخ دهید
  • ا​م ۰+
    امین دوشنبه ۳۰ مهر ۱۳۹۷

    سلام
    من این افزونه رو نصب کردم سایت زبانش انگلیسی هست جداول هم تعریف کردم ولی در قسمتی که محصول را معرفی میکنم و میخوام از جدول استفاده کنم نمیاره
    مشکل از کجا هست

    پاسخ دهید
    • م​ه ۰+
      محمد همتی پشتیبان سایت دوشنبه ۳۰ مهر ۱۳۹۷

      سلام
      بر اساس آموزش جلو برید دقیق کارهایی که گفته شده رو انجام دهید اوکی می شود

      پاسخ دهید
  • آ​ر ۱+
    آرمین سه شنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۷

    این افزونه به نظر میاد هیچ کاری به ویژگی‌های خود ووکامرس نداره و عملا بی فایده است. چون کاربرد اصلی ویژگی ها واسه بحثهای مقایسه و فیلتر و انتخاب محصول هست که عملا هیچ کدوم رو انجام نمیده!

    پاسخ دهید
    • م​ه ۱+
      محمد همتی پشتیبان سایت سه شنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۷

      سلام آرمین جان
      وقتت بخیر
      هر کسی یه نظری داره و نظرش قابل احترام هستش
      ولی به نظرم یکی از افزونه های کاربردی برای ووکامرس می باشد که حتی نمونه خارجی ندارد و خیلی از افراد خارج کشور از این افزونه استفاده می کنند. این افزونه به تنهایی تا این لحظه از سایت ما بیش از ۳ هزار بار دانلود شده، که آمار عالی برای این افزونه می باشد.
      به نظرم آموزش رو مطالعه کنید تا متوجه کاربرد این افزونه شوید.
      موفق باشید

      پاسخ دهید
  • H​a ۰+
    hamid arbabi چهارشنبه ۱۹ دی ۱۳۹۷

    سلام
    ممنون از افزونه خیلی خوب شما
    فقط یک سوال
    من css های این افزونه را از منوی تنظیمات غیر فعال کردم
    از کجا میتونم css های اختصاصی خودمو تعریف کنم ؟

    پاسخ دهید
    • م​ه ۰+
      محمد همتی پشتیبان سایت چهارشنبه ۱۹ دی ۱۳۹۷

      سلام
      وقت بخیر
      وقتی غیر فعال می کنید از css قالب بر میداره عزیز

      پاسخ دهید
  • A​r ۰+
    arvinbanapad شنبه ۲۹ دی ۱۳۹۷

    سلام خدا قوت
    من این افزونه رو لوکال نصب کردم ، وقتی کل محصولات رو در فروشگاهم اضافه کرده و از فایلهای قالب و دیتابیس بکآپ گرفتم، بعد از انتقال ونصب قالب در هاست متوجه شدم این افزونه با کل تنظیماتش بطور کامل حذف شده، برای اطمینان یکبار دیگه در لوکال اینکارو از اول انجام دادم، نتیجه همون بود… یعنی بعد از استفاده از بکاب فایلهای قالب و دیتابیس (‌چه در لوکال و چه در هاست) افزونه کامل حذف میشه که متاسفانه زمانی برابر یکماه که صرف تغییر محتوای قالب شده بود به راحتی از دست رفت… جسارتا سوالم اینه این افزونه برای اینکه این مشکل رو نداشته باشه تنظیمات خاصی داره یا خیر؟ ممنون میشم ر اهنمایی بفرمایید… متشکرم

    پاسخ دهید
    • م​ه ۰+
      محمد همتی پشتیبان سایت یکشنبه ۳۰ دی ۱۳۹۷

      سلام
      وقت بخیر
      راسیتش تا حالا با این جور مشکلی روبرو نشدیم
      برای انتقال چیکار کردید
      اینو بگید

      پاسخ دهید
      • A​r ۰+
        arvinbanapad پنج شنبه ۴ بهمن ۱۳۹۷

        سلام والله حقیقتش خودمم متوجه نشدم !!!
        خلاصه گویی کنم: بعد از ویرایش قالب در لوکال و انتقال به هاست متوجه شدم افزونه حذف شده… افزونه رو در قالب ( نصب در هاست) مجددا نصب کردم ودیدم که اطلاعاتی که قبل ا زحذف در افزونه وارد کردم بدون اینکه یک حرف وام کم شده باشه وجود داره !!!
        از روی کنجکاوی اینکارو در لوکال تکرار کردم نتیجه دقیقا همین بود
        از دوستان اگر کسی علتی برای اینکار میدونه ممنون میشیم برای استفاده دوستان بیان کنه
        متشکرم

        پاسخ دهید
  • A​r ۰+
    arvinbanapad شنبه ۲۹ دی ۱۳۹۷

    در توضیح تکمیلی پیام قبل این نکته رو باید عرض کنم، امشب این نکته رو متوجه شدم که البته نمیدونم چقدر میتونه ارتباط داشته باشه که وقتی php رو در لوکال به xampp-win32-7.2.3-0-VC15-installer تغییر دادم و افزونه رو نصب کردم، اطلاعاتی که قبل در تنظیمات وارد کرده بودم برگشت و انگاری هیچ اتفاقی نیفتاده بود… با تشکر و احتر ام

    پاسخ دهید
  • د​گ ۰+
    دیجیتال گروند یکشنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۷

    خیلی ممنون از توضیحات کامل و جامع

    پاسخ دهید
  • L​u ۰+
    luxykala جمعه ۳ اسفند ۱۳۹۷

    سلام وقت شما بخیر ممنون بابت افزونه خوبتون خیلی به دردم خورد

    فقط یک سوال با این افزونه نمیشه برای توضیحات کوتاه هم جدول بندی کرد؟

    پاسخ دهید
    • م​ه ۰+
      محمد همتی پشتیبان سایت جمعه ۳ اسفند ۱۳۹۷

      سلام
      یعنی چی برای توضیحات کوتاه؟
      هر چیزی تو ویژگی بیاد قابلیت جدول بندی داره
      دست خودتون هستش

      پاسخ دهید
  • L​u ۰+
    luxykala جمعه ۳ اسفند ۱۳۹۷

    همون توضیحات کوتاهی که کنار عکس محصول مینویسیم اونو میگم

    پاسخ دهید
    • م​ه ۰+
      محمد همتی پشتیبان سایت شنبه ۴ اسفند ۱۳۹۷

      این برای توضیحات نیست دوست عزیز
      برای نوشتن ویژگی ها و مشخصات محصول هستش

      پاسخ دهید
  • م​ه ۰+
    مهدی جمعه ۲۴ اسفند ۱۳۹۷

    با سلام و عرض ادب
    طبق صحبتی که مدتی پیش داشتیم فرمودین آپدیت جدیدی قبل از آغاز سال نو ارایه میدین میخاستم بدونم این آپدیت اماده گردیده که قبل از سال ۹۸ ارایه شود. و خواستم بدانم امکان نمایش و استفاده از این جدول در افزونه دکان نیز میسر گردیده است یا خیر
    ممنون

    پاسخ دهید
    • م​ه ۰+
      محمد همتی پشتیبان سایت جمعه ۲۴ اسفند ۱۳۹۷

      سلام
      دوست عزیز دست ما نیست اگر برنامه نویس این افزونه آپدیت قرار بده ما هم داخل سایت قرار میدیم
      موفق باشید

      پاسخ دهید
  • م​ه ۱+
    مهدی جمعه ۲۴ اسفند ۱۳۹۷

    با سلام مجدد
    منظورم همان برنامه نویس افزونه بود. حدود ۱٫۵ ماه پیش باهاشون صحبت کردم که گفتن تا اخر امسال آپدیت میدن احتمال زیاد.
    میخاستم ببینم شما باهاشون ارتباطی ندارین که ببینین آپدیت جدید رو کی ارایه میدن

    پاسخ دهید
    • م​ه ۰+
      محمد همتی پشتیبان سایت جمعه ۲۴ اسفند ۱۳۹۷

      راسیتش طوری که من خبر دارم بدجور درگیر هستند
      حالا خودمم پیگیری می کنم
      ببینم چی میگند

      پاسخ دهید
  • J​a ۰+
    javad پنج شنبه ۸ فروردین ۱۳۹۸

    سلام
    وقت بخیر
    این افزونه امکان تغییر فونت و اندازه فونت رو نداره؟

    پاسخ دهید
    • م​ه ۰+
      محمد همتی پشتیبان سایت شنبه ۱۰ فروردین ۱۳۹۸

      سلام از فونت خود قالب استفاده می کنه

      پاسخ دهید
  • ا​م ۰+
    امیر محمد جمعه ۱۶ فروردین ۱۳۹۸

    با سلام
    بنده از این افزونه استفاده می کنم و مشکلی ندارد فقط تنها ایرادش اینه که حالت ریسپانسیوش یکم ضعیفه یعنی با گوشی وقتی جدول رو می بینی اعداد انگار به هم چسبیده اند. راهی نیست که این مشکل حل شود و در گوشی هم جدول به خوبی دسکتاپ باشد؟ مثل دیجی کالا

    پاسخ دهید
    • م​ه ۰+
      محمد همتی پشتیبان سایت جمعه ۱۶ فروردین ۱۳۹۸

      سلام
      وقت بخیر
      اون بستگی به قالب داره
      ولی با طراح و برنامه نویس صحبت می کنم
      ببینم چی میگه
      موفق باشید

      پاسخ دهید
  • غ​د ۰+
    غلامرضا دهقان جمعه ۲۳ فروردین ۱۳۹۸

    سلام

    پاسخ دهید
  • غ​د ۰+
    غلامرضا دهقان جمعه ۲۳ فروردین ۱۳۹۸

    سلام.
    اولا دوست دارم درباره این افزونه ازتون تشکر کنم. خیلی افزونه خوب و در عین سادگی به درد بخوری هست.
    چند تا چالش کوچک داره که از نظر من مهمه.
    اول اینکه آیا راهی هست که بتونیم در یک تب ویژگی چند ویژگی را اضافه کنیم که پشت سر هم قرار نگیرند و به ترتیب زیر هم چیده بشن. (مثل دیجی کالا). نمیدونم منظورم را رسوندم یا نه.
    به طور مثال:
    مشخصات فنی:
    سایر مشخصات : طراحی ساده و شیک بدون درپوش|
    تکنولوژی COB؛ (‌Chip On Board)|
    دوام تا حداقل ۱۰۰۰۰ بار متصل کردن و کشیدن از سیستم|
    امکان دانلود رایگان برنامه SP Widget دارای ۷ برنامه بک آپ و عملکرد امنیتی

    دوم اینکه یه سرگروه کلی برای ویژگی ها قرار بدیم. مثلا:
    مشخصات فلش سیلیکون پاور مدل T01 32گیگ

    پاسخ دهید
    • م​ه ۰+
      محمد همتی پشتیبان سایت شنبه ۲۴ فروردین ۱۳۹۸

      با برنامه نویسش صحبت کردیم گفتن تو ورژن جدید مشکلاتش رو حل میکنیم

      پاسخ دهید
      • غ​د ۰+
        غلامرضا دهقان شنبه ۲۴ فروردین ۱۳۹۸

        سلام.
        ممنون.

        پاسخ دهید
  • T​h ۰+
    thewitan دوشنبه ۹ اردیبهشت ۱۳۹۸

    سلام ، چطوری میتونم ترتیب تب هارو جا به جا کنم ، که تب ها با ترتبیبی که میخوام قرار بگیرن

    پاسخ دهید
    • م​ه ۰+
      محمد همتی پشتیبان سایت شنبه ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۸

      بر اساس تعریفی که تو افزونه دارید می تونید مشخص کنید

      پاسخ دهید
  • ا​م ۰+
    امین جمعه ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۸

    سلام خسته نباشید. ممنون از افزونه خوبتون ولی الان یه مشکلی پیش اومده.. برای اینکه از مقایسه استفاده کنیم مجبوریم ویژگی های محصول ووکامرس رو هم وارد کنیم. اینکه دوباره کاری شد برامون..چون الان جدولارو ساختیم باید بیایم دوباره همون مشخصاتو تو قسمت ویژگی های هر محصول هم وارد کنیم. میتونید برای این مورد کاری کنید؟ میتونم با برنامه نویس این افزونه در تماس باشم؟

    پاسخ دهید
    • م​ه ۰+
      محمد همتی پشتیبان سایت شنبه ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۸

      سلام امین جان وقت بخیر
      شما دقیق مشکلات افزونه رو بگید تا من برای برنامه نویس افزونه ارسال کنم
      لطفا به صورت دقیق و درست بنویسید

      پاسخ دهید
      • ا​م ۰+
        امین شنبه ۲۵ خرداد ۱۳۹۸

        من الان میخوام اگه ممکنه به این افزونه قسمت مقایسه محصول هم اضافه بشه..اگه ممکنه شماره تماس بدید تلفنی صحبت کنیم برای هماهنگی بیشتر

        با ایمیل من در ارتباط باشید

        پاسخ دهید
        • م​ه ۰+
          محمد همتی پشتیبان سایت شنبه ۲۵ خرداد ۱۳۹۸

          سلام
          وقتتون بخیر
          تو تلگرام جواب دادم عزیز

          پاسخ دهید
  • م​ر ۰+
    مرتضی چهارشنبه ۱ خرداد ۱۳۹۸

    افزونه مشکل داره، تو صفحه‌ی ویرایش مشخصات جدول، تو گزینه‌های جدول، گروه مشخصه‌ها رو تیک می‌زنم و بعد به‌روزرسانی رو می‌زنم، اما اتفاقی نمی‌افته. باز گزینه‌ها تیک نخورده می‌مونن. کلا افزونه‌ش مشکل داره کار نمی‌کنه برام.

    پاسخ دهید
    • م​ه ۰+
      محمد همتی پشتیبان سایت پنج شنبه ۲ خرداد ۱۳۹۸

      سلام مرتضی جان
      وقتت بخیر
      راسیتش چند هزار نفر این افزونه رو دانلود کردند و برای بیشترشون که من خبر دارم و باهاشون در تعامل بودم کار کرده و راضی بوده
      من به برنامه نویسش پیام دادم که در نسخه جدید بیشتر روش تمرکز بذاره و قول دادند این کار رو انجام بدند

      پاسخ دهید
  • K​h ۰+
    kh پنج شنبه ۴ مهر ۱۳۹۸

    سلام وقت بخیر، افزونه رو دانلود کردم ، خوب بود فقط یه مشکلی که داره مثلا یک فیلد که دارای ۲ مقدار هست رو نمیشه استفاده کرد، فرض کنید یک فیلد وزن دارم که می خوام هم به کیلوگرم و هم به گرم در جدول در دو td جدا نمایش بدم ولی نمیشه، راهی وجود داره؟
    در ضمن من برای محصولاتم کلا با table bootstrap کد زدم، از وضعیت نمایشش راضی هستم، فقط چون از بوت استرپ استفاده کردم احساس می کنم که سایت کند شده چون دائم باید به بوت استرپ وصل بشه، این افزونه برای سرعت سایت مناسبه چون تعداد زیادی محصول هست که زیاد هم ویژگی دارند؟
    در ضمن کاش امکان آپلود عکس هم در قسمت نظر داشتید

    پاسخ دهید
    • م​ه ۰+
      محمد همتی پشتیبان سایت جمعه ۵ مهر ۱۳۹۸

      سلام
      وقت بخیر
      شاید تو نسخه جدید این بخش ها اضافه شد
      با برنامه نویس صحبت می کنم ببینم چی میگه عزیز
      خبرشو تو همین مطلب منتشر می کنیم

      پاسخ دهید
  • ش​ه ۰+
    شهرزاد پنج شنبه ۱۸ مهر ۱۳۹۸

    من گروهو میسازم ولی داخل مشخصه که میخوام گروه انتخاب کنم گروهامو نمیاره مشکل چیه؟؟

    پاسخ دهید
    • م​ه ۰+
      محمد همتی پشتیبان سایت پنج شنبه ۱۸ مهر ۱۳۹۸

      سلام
      وقت بخیر
      لطفا روی یک وردپرس خام هم تست بگیرید
      مطمئن بشید که در حال ساخت هستید گروه هستید
      بعضی وقت ها شاید به خاطر تداخل با افزونه های دیگه باشه
      اونم چک کنید

      پاسخ دهید
  • ر​ا ۰+
    رضا احمدی چهارشنبه ۲۴ مهر ۱۳۹۸

    سلام. تو صفحه ی افزونه که میرم توضیح زیر رو زده:

    This plugin has been closed as of July 8, 2019 and is not available for download. Reason: Licensing/Trademark Violation

    پلاگین جایگزینی سراغ ندارید؟

    پاسخ دهید
    • م​ه ۰+
      محمد همتی پشتیبان سایت چهارشنبه ۲۴ مهر ۱۳۹۸

      سلام آقا رضا
      من ایمیل زدم به برنامه نویس
      گفتن چون داخل این پلاگین از یک کتابخونه پولی استفاده کردم به خاطر اون اینجور شده و سایت وردپرس از داخل مخزن حذفش کرده
      حالا گفت همین جوری می تونید استفاده کنید و مشکلی نداره
      گفت تا یکی دو ماه آینده با چند امکان جدید به روز رسانی می کنم
      موفق باشید

      پاسخ دهید
  • ا​ح ۰+
    امیر حبیبی شنبه ۴ آبان ۱۳۹۸

    Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /home3/daroofor/public_html/wp-content/plugins/product-specifications/inc/admin/class-dwspecs-admin-menus.php on line 99

    Warning: Cannot modify header information – headers already sent by (output started at /home3/daroofor/public_html/wp-content/plugins/product-specifications/inc/admin/class-dwspecs-admin-menus.php:99) in /home3/daroofor/public_html/wp-includes/pluggable.php on line 1251

    Warning: Cannot modify header information – headers already sent by (output started at /home3/daroofor/public_html/wp-content/plugins/product-specifications/inc/admin/class-dwspecs-admin-menus.php:99) in /home3/daroofor/public_html/wp-includes/pluggable.php on line 1254

    این ارور موقع لاگین با آی دی دیگه به سایت ورد پرس می یاد و با غیر فعال کردن افرونه درست می شه

    پاسخ دهید
    • م​ه ۰+
      محمد همتی پشتیبان سایت شنبه ۴ آبان ۱۳۹۸

      سلام
      وقت بخیر
      متوجه نشدم
      یعنی وقتی افزونه رو نصب می کنید این خطا رو میده یا …
      ممنون میشم دقیق تر توضیح بدید
      با تشکر

      پاسخ دهید
  • ا​ح ۰+
    امیر حبیبی شنبه ۴ آبان ۱۳۹۸

    سلام بعد از نصب افزونه هنگام لاگین شخص ثالثی در وردپرس که مثلا از طریق ثبت نام ووکامرس ثبت نام کرده و حالا می خواد وارد پیش خوانش بشه این ارور رو می ده . و برای رفع ارور باید افزونه رو غیر فعال کنم . امید وارم خوب توضیح داده باشم . افزونه خوبیه و دلم نمیاد بی خیالش بشم راستش. ممنون

    پاسخ دهید
    • م​ه ۰+
      محمد همتی پشتیبان سایت یکشنبه ۵ آبان ۱۳۹۸

      سلام
      وقت بخیر
      امیر جان نسخه php رو عوض کن ببین مشکلت رفع میشه یا نه
      خبرشو بده عزیز

      پاسخ دهید
  • م​ش ۰+
    مهدی شهشهانی پنج شنبه ۱۴ آذر ۱۳۹۸

    سلام.من نصب کردم و مشخصات هم وارد کردم و جدول ساختم. ولی وقتی میخوام محصول وارد کنم و مشخصات بزنم، زمانی که جدول را انتخاب میکنم میگه مشخصه وارد نکردید.
    لطفا توضیح بدید

    پاسخ دهید
    • م​ه ۰+
      محمد همتی پشتیبان سایت پنج شنبه ۱۴ آذر ۱۳۹۸

      سلام آقای شهشهانی
      لطفا بر اساس آموزش جلو برید
      وقتی بر اساس آموزش جلو میرید
      مشکلی براتون پیش نمیاد

      پاسخ دهید
  • س​ع ۰+
    سعید شنبه ۲۳ آذر ۱۳۹۸

    سلام. میشه از این افزونه در پست و برگه های سایت هم استفاده کرد؟ یا فقط در محصولات ووکامرس نشون داده میشه؟

    پاسخ دهید
  • ح​ع ۰+
    حسین عبادی شنبه ۳۰ آذر ۱۳۹۸

    سلام

    ببخشید من چطور میتونم جدول این افزونه رو با استفاده از css طراحیش رو قشنگ کنم. حالت گرافیکیش اصلا جالب نیست

    پاسخ دهید
    • م​ه ۰+
      محمد همتی پشتیبان سایت شنبه ۳۰ آذر ۱۳۹۸

      سلام
      وقت بخیر
      کدنویسی کنید دوست عزیز
      یا از بخش css این وضوع رو درست کنید

      پاسخ دهید
  • ر​ا ۰+
    رامین چهارشنبه ۴ دی ۱۳۹۸

    برای من کلا نمایش نمیده قسمت مشخصات رو در محصول

    پاسخ دهید
    • م​ه ۰+
      محمد همتی پشتیبان سایت شنبه ۷ دی ۱۳۹۸

      سلام
      وقت بخیر
      به احتمال زیاد مراحل رو دقیق و درست جلو نمیرید که همین موضوع باعث میشه اینجوری بشه
      یه بحث دیگه، بحث قالبی هستش که استفاده می کنید شاید قالبتون این مشکل رو بوجود میاره
      اینا رو بررسی کنید

      پاسخ دهید
  • ر​ن ۰+
    رامین نیکخو پنج شنبه ۵ دی ۱۳۹۸

    لطفا جواب بندا رو هم بدید من همه ی گروه ها و مشخصه ها رو اوکی میکنم تنها مشکلی که هست اصلا قسمت مشخصات توی محصول ایجاد نمیشه؟ لطفا کمک کنید ممنون میشم اسم محصول تست در سایت سرچ کنید میاد

    پاسخ دهید
    • م​ه ۰+
      محمد همتی پشتیبان سایت شنبه ۷ دی ۱۳۹۸

      سلام
      وقت بخیر
      آقای نیکخو به احتمال زیاد مراحل رو دقیق و درست جلو نمیرید که همین موضوع باعث میشه اینجوری بشه
      یه بحث دیگه، بحث قالبی هستش که استفاده می کنید شاید قالبتون این مشکل رو بوجود میاره
      اینا رو بررسی کنید

      پاسخ دهید
  • ع​ل ۰+
    علیرض دوشنبه ۲۳ دی ۱۳۹۸

    سلام وقت بخیر
    واقعا بابت این افزونه ازتون سپاسگذارم فقط یک سوال من در یک سای چندفروشندگی این رو نصب کردم که افزونه دکان را دارد در پنل اصلی و ووکامرس گزینه را می آورد ولی در پنل فروشندگان اضافه نشده مشکل از کجاست؟
    ممنون

    پاسخ دهید
    • م​ه ۰+
      محمد همتی پشتیبان سایت سه شنبه ۲۴ دی ۱۳۹۸

      سلام
      با اون افزونه فعلا سازگار نشده
      و به برنامه نویسش گفتیم که درستش کنند
      ببینیم چه می کنند

      پاسخ دهید
  • م​ه ۰+
    مهدی یکشنبه ۶ بهمن ۱۳۹۸

    سلام
    وقتی میخوام جدولی رو از محصولی پاک کنم و روی گزینه هیچ کدام میزارم بعد بروزرسانی محصول دوباره به جدول قبلی برمیگرده و حذف نمیشه.

    پاسخ دهید
    • م​ه ۰+
      محمد همتی پشتیبان سایت چهارشنبه ۹ بهمن ۱۳۹۸

      سلام
      وقت بخیر
      این موضوع رو با طراح این افزونه در میون میذاریم

      پاسخ دهید
  • ا​ا ۰+
    اخسان افخمی پنج شنبه ۲۱ فروردین ۱۳۹۹

    عرض ادب افزونه خیلی عالی بود
    فقظ مشکل اینه که تو اپلیکیشن اندروید سایت جدول رو نمیاره

    پاسخ دهید
    • پ​س ۰+
      پشتیبان سایت پشتیبان سایت چهارشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۹

      سلام
      وقت بخیر
      به طراح و برنامه نویس افزونه میگیم این مورد رو
      موفق باشید

      پاسخ دهید
  • P​p ۰+
    paris paris جمعه ۵ اردیبهشت ۱۳۹۹

    سلام
    وقتتون بخیر
    من افزونه Product Specifications را دانلود کردم و جدولارو ساختم
    موقع درج ویژگی محصولی که براش فهرست انتخابی رو گذاشتم ، نمیشه بیش تر از ۱ مورد انتخاب کرد. نمیشه تغییرش داد ؟ فهرست انتخابی که بیش تر از یه نمونه ویژگی رو بشه براش انتخاب کرد

    پاسخ دهید
    • پ​س ۰+
      پشتیبان سایت پشتیبان سایت چهارشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۹

      سلام
      وقت بخیر
      افزونه با همین امکانات که مشاهده می کنید کار میکنه و فعلا به روز رسانی خاصی براش نیومده
      ما با طراحش صحبت کردیم و قرار شد یک بروز رسانی برای آن منتشر کنند
      موفق باشید

      پاسخ دهید
  • ح​ر ۰+
    حمیدرضا روستا چهارشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۹

    با عرض سلام و وقت بخیر
    من همه مراحل که فرموده بودید را طی کردم
    وقتی وارد ایجاد محصول جدید میشم یک جدول را که انتخاب میکنم
    اطلاعات اون جدول نمایش داده نمی شود
    جدول، گروه، مشخصات را را تکمیل کردم
    ولی اسم جدول را نمایش می دهد ولی اطلاعات وارد شده را بهمون نمایش نمیده
    افزونه هم از مخزن وردپرس گرفتم
    ممنون میشم بهم کمک کنید

    پاسخ دهید
    • پ​س ۰+
      پشتیبان سایت پشتیبان سایت پنج شنبه ۱۵ خرداد ۱۳۹۹

      سلام
      وقت بخیر
      شاید یه ویدیو برای این موضوع تولید کردم
      یکم باید به جزئیات توجه کنید
      چون کار کردن با این افزونه مقداری دقت میخواد و اینکه مراحل رو درست برید

      پاسخ دهید
  • ح​ر ۰+
    حمیدرضا روستا جمعه ۹ خرداد ۱۳۹۹

    سلام ممنون از سایت خوبتون
    من این افزونه را نصب کردم
    چپ چین نمایش میده جدول را
    به نظرتون باید چکار کنیم؟؟

    پاسخ دهید
    • پ​س ۱+
      پشتیبان سایت پشتیبان سایت پنج شنبه ۱۵ خرداد ۱۳۹۹

      سلام
      وقت بخیر
      شاید قالب یا وردپرستون چپ چین باشه
      اگر راست چین باشه قشنگ نشون میده
      خیلی از افراد این نصب کردند و مشکلی در این زمینه نداشتند
      موفق باشید

      پاسخ دهید
  • ه​ن ۰+
    هومن نظری دوشنبه ۲۱ تیر ۱۴۰۰

    سلام روزت پر انرژی
    خواستم یه تشکر ویژه کنم از سایت خوبتون
    واقعا سپاس

    پاسخ دهید
ارسال نظر ۱۱۴

به کمک نیاز دارید? با ما تماس بگیرید
برای دانلود نام و ایمیل خود را در بخش زیر وارد کنید و روی دکمه کلیک کنید
جهت دانلود فایل مورد نظر ایمیل خود را در باکس زیر وارد کنید. فایل رایگان به ایمیل شما ارسال خواهد شد