4 اطلاعیه بروزرسانی و تخفیف‌های ویژه سایت :

بارگذاری ایجکسی صفحات سایت وردپرس با افزونه Advanced AJAX Page Loader

1,371 افزونه پشتیبان سایت چهارشنبه ۲۷ مرداد ۱۳۹۵
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
1 رای

خیلی ها به دنبال بارگذاری ایجکسی صفحات سایتشون هستند ولی نمیدونند باید چطور این کار رو انجام دهند. اگر سایت شما وردپرسی است می توانید از طریق افزونه Advanced AJAX Page Loader اقدام به بارگذاری ایجکسی صفحات سایت وردپرس خود کنید. تا کاربران بدون لود و به صورت ایجکس صفحات رو ببینند. در این مقاله می خواهیم به صورت کامل و جامع نحوه بارگذاری ایجکسی صفحات سایت وردپرس با افزونه Advanced AJAX Page Loader رو آموزش دهیم. سعی کرده ایم تمام بخش های این افزونه رو آموزش دهیم.

بارگذاری ایجکسی صفحات سایت وردپرسی

در سیستم مدیریت محتوای وردپرس افزونه های زیادی وجود دارد که می تواند به ایجکسی کردن صفحات وبسایت بپردازد اما یکی از بهترین و برترین این افزونه ها، افزونه Advanced AJAX Page Loader می باشد که تا کنون که در حال نصب و فعال سازی این افزونه هستیم بیش از ۲۰۰۰ بار دانلود و نصب وفعال سازی شده است.

توجه: در این مقاله آموزشی که شما در حال مطالعه آن هستید، نسخه ۲.۷.۷ این افزونه مورد بحث و بررسی و آموزش فرار گرفته است.

بارگذاری ایجکسی صفحات سایت وردپرس با افزونه Advanced AJAX Page Loader

ابتدا آخرین نسخه از افزونه Advanced AJAX Page Loader را از انتهای همین مقاله آموزشی به صورت کاملا رایگان دانلود و سپس در وردپرس سایت خود نصب و فعال سازی نمایید. همچنین اگر از نحوه نصب و فعال سازی افزونه ها در وردپرس آشنایی ندارید، پیشنهاد می شود مقاله آموزشی مرتبط با نصب و فعال سازی افزونه ها در وردپرس را مطالعه نمایید تا بدین وسیله بتوانید بدون هیچگونه ابهامی افزونه های وردپرس را نصب و فعال سازی نمایید.

ورود به تنظیمات افزونه بارگذاری ایجکسی صفحات سایت وردپرس

بعد از نصب و فعال سازی افزونه Advanced AJAX Page Loader گزینه جدیدی در پیشخوان وردپرس اضافه خواهد شد. برای دسترسی به آن ابتدا وارد پنل پیشخوان وردپرس شوید و از بخش تنظیمات اشاره گر ماوس خود را روی افزونه مورد نظر بگذارید. و کلیک نمایید تا بتوانید بدین وسیله وارد بخش تنظیمات افزونه شوید. در این صفحه چندین قسمت وجود دارد که به شرح موارد زیر می باشد.

بخش اول تنظیمات افزونه بارگذاری ایجکسی صفحات سایت وردپرس

۱- Content Element ID:  این قسمت مربوط به شناسه محتوای سایت شماست اگر بخواهید تمام محتوای سایتتان  به صورت Ajax نمایش داده شود در این قسمت  نیازی به  اعمال  تغییرات ندارید.
۲- Search Form class: این قسمت از تنظیمات افزونه مربوط به وقتی است که کاربران در سایت شما چیزی را جستجو می کنند. و در این قسمت لازم نیست تغییراتی را ایجاد کنید.
۳- Loading Image: این بخش به صورت  یک منوی کشویی است که به کمک آن می توانید شکل ها و آیکن های آیجکسی را که در هنگام بارگذاری نمایش داده می شوند. مشخص کنید.و همچنین شما می توانید تصاویر و آیکن های دلخواه خود را بگذارید و آن را آپلود کنید.

به بخش بعدی از تنظیمات افزونه، یعنی بخش Feature/Option مراجعه می کنیم.

بخش دوم تنظیمات افزونه بارگذاری ایجکسی صفحات سایت وردپرس

۴- Scroll Page: با فعال کردن این گزینه مشخص می کنید که اگر در ابتدا یا انتهای صفحه باشید می توانید به ابتدای صفحه برگردید
۵- Loading Layout: در این بخش از تنظیمات افزونه بارگذاری ایجکسی صفحات می توانید مشخص کنید زمانی که صفحات در حال بارگذاری هستند اگر این پیغام نمایش داده شود. می توانید آن را تغییر دهید و به فارسی برگردانید.
۶- Loading Error Layout: در این بخش از تنظیمات افزونه بارگذاری ایجکسی صفحات اگر بار گذاری صفحه مورد نظر کاربر با خطایی مواجه شود پیغامی ظاهر می شود که  می توانید آن را به فارسی برگردانید.

در این قسمت از تنظیمات افزونه به بخش Misc Settings می پردازیم.

بخش سوم تنظیمات افزونه بارگذاری ایجکسی صفحات سایت وردپرس

۷- HREF Ignore List: در این قسمت از تنظیمات افزونه بارگذاری ایجکسی صفحات شما  می توانید مواردی که از این قائده استثنا هستند را وارد کنید. مانند فایل های زیپ،  پی دی اف و …
۸- Google Analytics: اگر در سایت خود از Google Analytics استفاده می کنید و میخواهید زمانی که لود می شود Ajax ورد پرس باشد تیک این گزینه را فعال کنید.
۹- Plugin Debug: با زدن تیک این گزینه در هنگام اشکال زدایی افزونه بار گذاری و لود آن به صورت Ajax نمایش داده می شود.
۱۰- Link to us: با زدن تیک این گزینه لینک افزونه را در بخش فوتر سایت وردپرسی خود فعال کنید. و در نهایت پس از انجام تغییرات آن را ذخیره کنید.

دانلود افزونه Advanced AJAX Page Loader برای ایجاد بارگذاری ایجکسی صفحات سایت وردپرس

دامین آتوریتی و پیج آتوریتی چیست؟ و راه های بررسی و افزایش آن

دامین آتوریتی و پیج آتوریتی چیست؟ و راه های بررسی و افزایش آن

1 رای 1 vote, average: 5٫00 out of 51 vote, average: 5٫00 out of 51 vote, average: 5٫00 out of 51 vote, average: 5٫00 out of 51 vote, average: 5٫00 out of 5
1,195
توضیحات بیشتر
PhpMyAdmin

PhpMyAdmin چیست ؟

3 رای 3 votes, average: 5٫00 out of 53 votes, average: 5٫00 out of 53 votes, average: 5٫00 out of 53 votes, average: 5٫00 out of 53 votes, average: 5٫00 out of 5
6,996
توضیحات بیشتر

درگاه پرداخت واسط

5 رای 5 votes, average: 5٫00 out of 55 votes, average: 5٫00 out of 55 votes, average: 5٫00 out of 55 votes, average: 5٫00 out of 55 votes, average: 5٫00 out of 5
6,527
توضیحات بیشتر
آموزش edd
آموزش کامل طراحی وب سایت
فارسی سازی قالب و پلاگین
قالب رستوران
قالب وردپرس چند منظوره
قالب وردپرس خبر خوب
نظرات شما + ۰
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.
ارسال نظر ۰

به کمک نیاز دارید? با ما تماس بگیرید
برای دانلود نام و ایمیل خود را در بخش زیر وارد کنید و روی دکمه کلیک کنید
جهت دانلود فایل مورد نظر ایمیل خود را در باکس زیر وارد کنید. فایل رایگان به ایمیل شما ارسال خواهد شد