4 اطلاعیه بروزرسانی و تخفیف‌های ویژه سایت :

بازاریابی و فروش محصولات با استراتژی اولین و بیشترین

1,839 بازاریابی از نگاه بزرگان پشتیبان سایت پنج شنبه ۴ آبان ۱۳۹۶
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
3 رای

به جلسه پانزدهم از آموزش بازاریابی از نگاه برایان تریسی با عنوان بازاریابی و فروش محصولات با استراتژی اولین و بیشترین خوش آمدید. در این جلسه قراره راهکاری در مورد عرضه سریع محصولات و خدمات شما به بازار داده شود که بتوانید بیشترین فروش ممکن را داشته باشید بدون اینکه رقبای حوزه ی کسب و کارتان متوجه شوند چه اتفاقی افتاده است.پس همراه ما باشید تا این جلسه جذاب را پیش ببریم.

بازاریابی و فروش محصولات
ناتان بِدفورد فارِست به عنوان سرجوخه در ارتش ثبت نام کرد و پس از آن فرمانده سواره نظام ارتش جنوب در جنگ داخلی آمریکا شد. رویکردهای غیرمعمول او به جنگ باعث سلسله پیروزی هایی شد که نیروهای جنوب تصورش را نداشتند. یکی از رویکردهای محبوبش «اولین و بیشترین» بود. او اعتقاد داشت فرمانده ای که بتواند همه سربازانش را قبل از اینکه دشمن سر از کارش درآورد، به طور همزمان در یک مکان جمع کند، به برتری لازم برای موفقیت دست یافته است و بارها و بارها ثابت کرد که حق با اوست. او مدام نیروهایش را جابجا میکرد تا دشمن را فریب دهد و سپس آن ها را در یک نقطه حیاتی گرد هم می آورد و هر بار توانست بر ارتش شمال غلبه کند.

ناتان بدفورد فارست (Nathan Bedford Forrest؛ ۱۳ ژوئیهٔ ۱۸۲۱ – ۲۹ اکتبر ۱۸۷۷) یکی از برجسته ترین ژنرال های سواره نظام در ارتش ایالات موتلفه در جریان جنگ داخلی آمریکا بود.{ویکی پدیا}

کاربرد این استراتژی در بازاریابی، توسعه محصول یا خدمت برتر و سپس عرضه یکباره آن به همه بازارها است، قبل از اینکه رقبا بفهمند چه اتفاقی افتاده است. این استراتژی، رهبری بازار را هدف میگیرد تا شما را به شرکت پیشرو بازار تبدیل کند و نه تنها پرخطر است، بلکه سودآورترین استراتژی نیز به حساب می آید. استراتژی «اولین و بیشترین» برای ارائه محصول یا خدمت جدیدی ایده آل است که مزیت رقابتی برجسته ای دارد و از سایر محصولات بازار متمایز است. این استراتژی باعث میشود با استفاده از دو اصل نیرومند استراتژی یعنی غافلگیری و بهره برداری به مزیت سریع در بازار دست یابید.

اصل غافلگیری

اصل غافلگیری در جنگ، اقدامی است که دشمن آن را پیش بینی نمی کند. راه های زیادی برای به کارگیری اصل غافلگیری در کسب وکار وجود دارد، مثلا اینکه محصولات خود را ترکیب کنید و محصولی جدید و ارزشمندتر تولید کنید یا محصولات خود را به اجزای کوچکتر تجزیه کنید تا مشتریان بیشتری توان خرید آن را داشته باشند. گاهی شرکت ها با ترک کامل یک بازار و متمرکز کردن منابع خود در بازاری کاملا متفاوت مزیتی کسب می کنند؛ درست مانند ژنرال فارست که سربازانش را به منطقه ای هدایت کرد که هیچ کس انتظارش را نداشت. متاسفانه، بسیاری از رهبران کسب و کار اصل غافلگیری را در شرکت هایشان دست کم میگیرند، زیرا محیطی ایجاد می کنند که اجازه خطر کردن را نمیدهد. اگر مدیران یا کارمندان شما به این خاطر که اجازه شکست خوردن ندارند، از انجام کارهای جدید بترسند، شرکت شانس کمی برای غافلگیر کردن رقبا خواهد داشت.

اصل بهره برداری

اصل بهره برداری به معنی بیشترین استفاده از یک پیروزی است. رهبران نظامی فورا از هر موفقیت یا مزیتی استفاده کرده و منابع خود را وقف پیروزی اولیه می کنند تا به پیروزی قاطع دست یابند. در کسب وکار نیز باید از همین رویکرد استفاده کنید: با یک اقدام جمعی هر موفقیتی را به سرعت پیگیری کنید. شاید این پیگیری به معنی فروش بیشتر به مشتریان جدید یا معرفی یک محصول جدید باشد.

استراتژی اپل

اپل مثالی از موفقیت با استراتژی «اولین و بیشترین» است. هر بار اپل محصول جدیدی را معرفی می کند یا محصول جدید خود را ارتقاء م یدهد، تعلیقی در بازار ایجاد می کند که همه دنیا منتظر و مشتاق هستند. سپس، محصول جدید تقریبا یک شبه در تمام دنیا در دسترس است. استفاده از این استراتژی در معرفی آیفون ۵s و ۵c باعث فروش ۹ میلیون واحد از آن ها در عرض ۷۲ ساعت پس از ارائه محصول شد و میلیاردها دلار فروش و درآمد ایجاد کرد که رقبای اصلی اپل را وحشت زده کرد.

در مورد این سوالات بیندیشید. چطور می توانید از استراتژی «اولین و بیشترین» برای معرفی یک شبه محصول یا خدمتی جدید به همه بازار استفاده کنید؟ رقبا نظاره گر شما هستند. چگونه می توانید از آن ها پیشی بگیرید؟

دامین آتوریتی و پیج آتوریتی چیست؟ و راه های بررسی و افزایش آن

دامین آتوریتی و پیج آتوریتی چیست؟ و راه های بررسی و افزایش آن

1 رای 1 vote, average: 5٫00 out of 51 vote, average: 5٫00 out of 51 vote, average: 5٫00 out of 51 vote, average: 5٫00 out of 51 vote, average: 5٫00 out of 5
1,194
توضیحات بیشتر
PhpMyAdmin

PhpMyAdmin چیست ؟

3 رای 3 votes, average: 5٫00 out of 53 votes, average: 5٫00 out of 53 votes, average: 5٫00 out of 53 votes, average: 5٫00 out of 53 votes, average: 5٫00 out of 5
6,996
توضیحات بیشتر

درگاه پرداخت واسط

5 رای 5 votes, average: 5٫00 out of 55 votes, average: 5٫00 out of 55 votes, average: 5٫00 out of 55 votes, average: 5٫00 out of 55 votes, average: 5٫00 out of 5
6,525
توضیحات بیشتر
آموزش edd
آموزش کامل طراحی وب سایت
فارسی سازی قالب و پلاگین
قالب رستوران
قالب وردپرس چند منظوره
قالب وردپرس خبر خوب
نظرات شما + ۰
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.
ارسال نظر ۰

به کمک نیاز دارید? با ما تماس بگیرید
برای دانلود نام و ایمیل خود را در بخش زیر وارد کنید و روی دکمه کلیک کنید
جهت دانلود فایل مورد نظر ایمیل خود را در باکس زیر وارد کنید. فایل رایگان به ایمیل شما ارسال خواهد شد