4 اطلاعیه بروزرسانی و تخفیف‌های ویژه سایت :

بنر تبلیغات در وردپرس با افزونه Image Banner Ads

1,539 افزونه , وردپرس ابوالفضل بزرگی پنج شنبه ۲۸ دی ۱۳۹۶
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
0 رای

امروز طبق روال همیشگی وب سایت وردپرسی شو، قصد معرفی و بررسی افزونه ای با عنوان افزونه بنر تبلیغات در وردپرس با افزونه Image Banner ads داریم که شما بتوانید به واسطه این افزونه، سایت خود را از مرز وردپرس عبور دهید.

بنر تبلیغات در وردپرس

اگر شما کمی با مفاهیم طراحی وب و ساخت وب سایت آشنا باشید، می‌دانید که وب سایت ها چندین نوع دارند. مثلا برخی از این وب سایت ها خبری هستند، برخی فروشگاهی و برخی شرکتی و… ما امروز با وب سایت های فروشگاهی هیچگونه کاری نداریم. چون حداقل از طریق محصولات موجود در وب سایت خود، کسب درآمد دارد. اما در واقع این وب سایت های خبری هستند که هیچگونه کسب درآمدی ندارند و مدیران آن ها ممکن است بعد از مدتی دلسرد شوند و وب سایت خود را down کنند. اما این کار عجله ای بیش نیست و آن ها یک اشتباه بزرگ را انجام داده اند. من به شخصه دیده ام که دوستانی وب سایت خبری و مجله ای راه اندازی کرده اند و وب سایت آن ها دارای بازخورد خوبی بود ولی درآمد نداشتند و بعد از یک سال فعالیت، سایت خود را بهم زدند. در این مقاله، شما را با یک روش خوب و ساده برای کسب درآمد از وب سایت های خبری و مجله ای آشنا می‌کنم. تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

بنر تبلیغات در وردپرس با افزونه Image Banner Ads

بنر تبلیغات در وردپرس

قبل از کار با افزونه بنر تبلیغات در وردپرس، بهتر است شما را با اطلاعاتی از افزونه آشنا کنم. افزونه بنر تبلیغات در وردپرس توسط enqtran طراحی و برنامه نویسی شده است. اگر شما از انتهای همین مقاله آموزشی روی گزینه صفحه افزونه کلیک کنید، در میابید که آخرین نسخه از افزونه بنر تبلیغات در وردپرس، نسخه ۱.۰ می‌باشد و از تاریخ آخرین بروزرسانی آن نیز بیش از ۱ سال می‌گذرد. همچنین بهتر است بدانید که این افزونه تا کنون که در حال تولید این مقاله آموزشی هستیم، بیش از ۱۰۰۰ بار دانلود و نصب و فعال سازی شده است و جهت کار با این افزونه، شما به وردپرس بالاتر از نسخه ۴.۷ نیازمند هستید.

آموزش کار با افزونه بنر تبلیغات در وردپرس

ابتدا آخرین نسخه از این افزونه را از انتهای همین مقاله آموزشی به صورت کاملا رایگان دانلود و سپس در وردپرس سایت خود نصب و فعال سازی نمایید. همچنین اگر از نحوه نصب و فعال سازی افزونه های وردپرس آشنایی ندارید، می‌توانید از بخش مقالات آموزشی وردپرس اقدام نمایید.

ورود به ابزارک های وردپرس

بعد از نصب و فعال سازی افزونه، از صفحه پیشخوان مدیریت وردپرس، به بخش نمایش مراجعه کرده و از زیر منو های موجود آن، روی گزینه ابزارک ها کلیک نمایید تا وارد بخش ابزارک های وردپرس شویم .

تنظیمات افزونه Image Banners Ads

با مراجعه کردن به بخش ابزارک ها، گزینه جدیدی با عنوان Image Banner Ads ایجاد می‌شود. شما کافیست این ابزارک را به سایدبار مورد نظر که می‌خواهید تبلیغات خود را در آن قرار دهید منتقل کنید تا تنظیمات پیشرفته افزونه قابل مشاهده باشد.

در این بخش، گزینه های وجود دارد که در این بخش از مقاله به بررسی آن خواهیم پرداخت :

Title  : در این بخش از تنظیمات ابزارک، شما می‌بایستی عنوانی برای ابزارک برگزینید.

Image : در این بخش از تنظیمات ابزارک، شما می‌بایستی تصویر مورد نظر خود را که برای تبلیغات می‌خواهید قرار دهید را از بخش رسانه های وردپرس آپلود نمایید.

Image Title : در این بخش از تنظیمات ابزارک، شما می‌بایستی عنوانی برای تصویر تبلیغاتی خود قرار دهید.

Image Width : در این بخش از تنظیمات ابزارک، شما می‌توانید عرضی برای تصویر تبلیغاتی خود قرار دهید.

Image Height : در این بخش از تنظیمات ابزارک، شما می‌توانید ارتفاعی برای تصویر تبلیغاتی خود قرار دهید.

Image ID : در این بخش از تنظیمات ابزارک، شما می‌توانید ID برای تصاویر در نظر بگیرید تا به صورت منحصر به فرد بتوانید آن را سفارشی سازی کنید.

Image Class : در این بخش از تنظیمات ابزارک، شما می‌توانید یک استایل برای یک کلاس خاص ایجاد کنید و آن را در این بخش قرار دهید.

Notification Popup : در این بخش از تنظیمات ابزارک، شما می‌توانید پاپ آپ را برای این بنر تبلیغاتی در نظر بگیرید.

Content Popup : در این بخش از تنظیمات ابزارک، شما می‌توانید محتوای پاپ آپ را قرار دهید.

Link Target : در این بخش از تنظیمات ابزارک، شما می‌توانید در نظر بگیرید که با کلیک کردن روی تصویر، فرایند اجرا شدن لینک به چه صورت باشد.

Open new window or tab : در این بخش از تنظیمات ابزارک، شما می‌توانید در نظر بگیرید که با کلیک کردن کاربر روی تصویر، لینک در زبانه جدیدی از مرورگر قابل مشاهده شود.

Caption Image : در این بخش، شما می‌توانید توضیحاتی برای تصویر انتخاب نمایید.

دانلود افزونه Image Banner Ads :

دامین آتوریتی و پیج آتوریتی چیست؟ و راه های بررسی و افزایش آن

دامین آتوریتی و پیج آتوریتی چیست؟ و راه های بررسی و افزایش آن

1 رای 1 vote, average: 5٫00 out of 51 vote, average: 5٫00 out of 51 vote, average: 5٫00 out of 51 vote, average: 5٫00 out of 51 vote, average: 5٫00 out of 5
1,196
توضیحات بیشتر
PhpMyAdmin

PhpMyAdmin چیست ؟

3 رای 3 votes, average: 5٫00 out of 53 votes, average: 5٫00 out of 53 votes, average: 5٫00 out of 53 votes, average: 5٫00 out of 53 votes, average: 5٫00 out of 5
7,000
توضیحات بیشتر

درگاه پرداخت واسط

5 رای 5 votes, average: 5٫00 out of 55 votes, average: 5٫00 out of 55 votes, average: 5٫00 out of 55 votes, average: 5٫00 out of 55 votes, average: 5٫00 out of 5
6,527
توضیحات بیشتر
پیاده سازی سایت شخصی
آموزش edd
آموزش کامل طراحی وب سایت
قالب انفولد
قالب وردپرس فلت آستیک
افزونه Opt-In Downloads
نظرات شما + ۰
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.
ارسال نظر ۰

به کمک نیاز دارید? با ما تماس بگیرید
برای دانلود نام و ایمیل خود را در بخش زیر وارد کنید و روی دکمه کلیک کنید
جهت دانلود فایل مورد نظر ایمیل خود را در باکس زیر وارد کنید. فایل رایگان به ایمیل شما ارسال خواهد شد