4 اطلاعیه بروزرسانی و تخفیف‌های ویژه سایت :

حذف سفارشات معلق در ووکامرس با افزونه YITH WooCommerce Recover Abandoned Cart

1,993 ووکامرس پشتیبان سایت شنبه ۲۷ شهریور ۱۳۹۵
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
0 رای

گاهی شرایطی به وجود می آید که کاربران از پرداخت و نهایی سازی سفارش محصولات خود جلوگیری می کنند و در نهایت سفارش به صورت معلق یا نمایش داده می شود که غیر از اشغال کردن فضای اضافی منابع شما، هیچ نقش دیگری نخواهند داشت. در این مقاله می خواهیم نحوه حذف سفارشات معلق در ووکامرس با استفاده از افزونه YITH WooCommerce Recover Abandoned Cart را به صورت کامل و گزینه به گزینه آموزش دهیم تا به راحتی بتوانید این کار رو انجام دهید.

افزونه WooCommerce Recover Abandoned Cart یک افزونه حرفه ای و کاربردی برای ووکامرس می باشد که به شما در زمینه ی حذف سفارشات معلق در ووکامرس یاری می نماید . در ادامه با ما و آموزش افزونه WooCommerce Recover Abandoned Cart همراه باشید .

حذف سفارشات معلق در ووکامرس

در سیستم مدیریت محتوای وردپرس افزونه های زیادی وجود دارد که می تواند به حذف سفارشات معلق در ووکامرس بپردازد اما یکی از بهترین و برترین این افزونه ها، افزونه YITH WooCommerce Recover Abandoned Cart می باشد که تا کنون که در حال نصب و فعال سازی این افزونه هستیم بیش از ۱۰۰۰ بار دانلود و نصب و فعال سازی شده است.

توجه: در این مقاله آموزشی که شما در حال مطالعه آن هستید، نسخه ۱٫۲٫۲ این افزونه مورد بحث و بررسی و آموزش قرار گرفته است.

حذف سفارشات معلق در ووکامرس با افزونه YITH WooCommerce Recover Abandoned Cart

ابتدا آخرین نسخه از افزونه YITH WooCommerce Recover Abandoned Cart را از انتهای همین مقاله آموزشی به صورت کاملا رایگان دانلود و سپس در وردپرس سایت خود نصب و فعال سازی نمایید. همچنین اگر از نحوه نصب و فعال سازی افزونه ها در وردپرس آشنایی ندارید، پیشنهاد می شود مقاله آموزشی مرتبط با نصب و فعال سازی افزونه ها در وردپرس را مطالعه نمایید تا بدین وسیله بتوانید بدون هیچگونه ابهامی افزونه های وردپرس را نصب و فعال سازی نمایید.

ورود به تنظیمات افزونه حذف سفارشات معلق در ووکامرس

بعد از نصب و فعال سازی افزونه YITH WooCommerce Recover Abandoned Cart گزینه جدیدی در پیشخوان وردپرس اضافه خواهد شد. برای دسترسی به آن ابتدا وارد پنل پیشخوان وردپرس شوید و در بخش منو های وردپرس گزینه جدیدی با عنوان YITH Plugins اضافه شده است اشاره گر ماوس خود را روی آن نگه دارید تا زیر منو های آن نمایان شود سپس از بخش زیر منو ها روی گزینه Abandoned Cart کلیک نمایید تا بتوانید بدین وسیله وارد بخش تنظیمات مربوط به این افزونه شوید.

بخش اول تنظیمات افزونه حذف سفارشات معلق در ووکامرس

با ورود به بخش تنظیمات این افزونه صفحه ای با چند زبانه باز می شود در ابتدا به توضیح زبانه اول یعنی Setting می پردازیم در این زبانه دو بخش وجود دارد که به شرح زیر می باشد.
۱- Enable Recover Abandoned cart: با انتخاب کردن این گزینه شما می توانید افزونه مورد نظر را فعال کنید.
۲- Cart abandoned cut-off time: در این قسمت می توانید زمانی را مشخص کنید تا پس از گذشت این زمان سفارشات معلق به طور خودکار حذف شوند.

بعد از ذخیره کردن تغییرات به سراغ زبانه بعدی Cart بروید.

بخش دوم تنظیمات افزونه حذف سفارشات معلق در ووکامرس

همان گونه که در تصویر قابل مشاهده است در این زبانه شما می توانید تمام سفارشات معلق را در سبد خرید مشاهده کنید. البته در حال حاضر سفارشی وجود ندارد. حال می توانید به سراغ زبانه سوم بروید تا بتوانیم تنظیمات این زبانه را هم به راحتی به کمک آموزش های سایت وردرپرسی شو به پایان برسانیم.

بخش سوم تنظیمات افزونه حذف سفارشات معلق در ووکامرس

در این بخش از زبانه مورد نظر همان گونه که در تصویر مشاهده می کنید چندین گزینه وجود دارد که این گزینه ها به شرح زیر می باشند.
۱- Email Sender Name: در این قسمت عنوان فرستنده ایمیل را وارد کنید به عنوان مثال نام سایت
۲- Email Sender: در این قسمت از تنظیمات افزونه حذف سفارشات معلق در ووکامرس شما می توانید آدرس ایمیل فرستنده را وارد کنید.
۳- Email Subject: در این قسمت از تنظیمات افزونه حذف سفارشات معلق در ووکامرس شما می توانید موضوع ایمیل را وارد کنید.
۴- Email Content: در این قسمت از تنظیمات افزونه حذف سفارشات معلق در ووکامرس شما می توانید محتوای ایمیل خود را وارد کنید.

در پایان تنظیمات را با زدن دکمه Save Change ذخیره نمایید. بنابراین با تکمیل این فرم برای تمام سفارشات معلقی که حذف می شوند این ایمیل ارسال می شود.

کلام آخر

با انجام تمام مراحل این سه زبانه تمام سفارشات معلق در فروشگاه شما حذف می شود.

دانلود افزونه YITH WooCommerce Recover Abandoned Cart برای حذف سفارشات معلق در ووکامرس

وب سرور چیست؟ و بررسی انواع وب سرور

وب سرور چیست؟ و بررسی انواع وب سرور

2 رای 2 votes, average: 5٫00 out of 52 votes, average: 5٫00 out of 52 votes, average: 5٫00 out of 52 votes, average: 5٫00 out of 52 votes, average: 5٫00 out of 5
1,167
توضیحات بیشتر
دامین آتوریتی و پیج آتوریتی چیست؟ و راه های بررسی و افزایش آن

دامین آتوریتی و پیج آتوریتی چیست؟ و راه های بررسی و افزایش آن

1 رای 1 vote, average: 5٫00 out of 51 vote, average: 5٫00 out of 51 vote, average: 5٫00 out of 51 vote, average: 5٫00 out of 51 vote, average: 5٫00 out of 5
1,205
توضیحات بیشتر
PhpMyAdmin

PhpMyAdmin چیست ؟

3 رای 3 votes, average: 5٫00 out of 53 votes, average: 5٫00 out of 53 votes, average: 5٫00 out of 53 votes, average: 5٫00 out of 53 votes, average: 5٫00 out of 5
7,013
توضیحات بیشتر
پیاده سازی سایت شخصی
آموزش edd
آموزش کامل طراحی وب سایت
قالب وردپرس جنه
یه فایلی هم اگه می شه برای مقایسه بین php و asp.net تو ایران بزارین
قالب وردپرس کلاوی
نظرات شما + ۰
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.
ارسال نظر ۰

به کمک نیاز دارید? با ما تماس بگیرید
برای دانلود نام و ایمیل خود را در بخش زیر وارد کنید و روی دکمه کلیک کنید
جهت دانلود فایل مورد نظر ایمیل خود را در باکس زیر وارد کنید. فایل رایگان به ایمیل شما ارسال خواهد شد