4 اطلاعیه بروزرسانی و تخفیف‌های ویژه سایت :

حمایت مالی در ووکامرس با افزونه YITH Donations for WooCommerce

1,286 ووکامرس پشتیبان سایت یکشنبه ۲۸ شهریور ۱۳۹۵
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
0 رای

هزینه های سنگین و غیر قابل پرداخت در سایت های مختلف یکی از مشکلاتی است که وبمستران و مدیران سایت ها باید متحمل شوند، همین امر در اکثر مواقع موجب کاهش انگیزه توسعه دهنده و برنامه نویسان می شود که به دلایلی نظیر هزینه های سنگین و … از این موارد منحرف می شوند و به سراغ کار های دیگری می روند. اما اگر به چنین کاربرانی حمایت های مالی تعلق گیرد به دنبال توسعه و برنامه نویسی های مورد نظر خود خواهند بود و به بستر کاری کاربران مختلف کمک می کند. در این مقاله میخواهیم نحوه ایجاد حمایت مالی در ووکامرس با استفاده از افزونه YITH Donations for WooCommerce را به صورت کامل و گزینه به گزینه آموزش دهیم تا بتوانید در سایتتون بخش حمایت مالی رو راه اندازی کنید.

افزونه YITH Donation For Woocommerce یک افزونه حرفه ای و کاربردی برای ووکامرس می باشد که کاربران ووکامرسی را در زمینه ی ایجاد بخش حمایت از کاربران یاری می نماید و کاربران به راحتی می توانند حمایت های مالی را برای سایت واریز نمایند . در ادامه با ما و آموزش افزونه YITH Donation For Woocommerce همراه باشید .

حمایت مالی در ووکامرس

در سیستم مدیریت محتوای وردپرس افزونه های زیادی وجود دارد که می تواند به حمایت مالی در ووکامرس بپردازد اما یکی از بهترین و برترین این افزونه ها، افزونه YITH Donations for WooCommerce می باشد که تا کنون که در حال نصب و فعال سازی این افزونه هستیم بیش از ۵۰۰ بار دانلود و نصب و فعال سازی شده است.

توجه: در این مقاله آموزشی که شما در حال مطالعه آن هستید، نسخه ۱٫۰٫۱۷ این افزونه مورد بحث و بررسی و آموزش قرار گرفته است.

حمایت مالی در ووکامرس با افزونه YITH Donations for WooCommerce

ابتدا آخرین نسخه از افزونه YITH Donations for WooCommerce را از انتهای همین مقاله آموزشی به صورت کاملا رایگان دانلود و سپس در وردپرس سایت خود نصب و فعال سازی نمایید. همچنین اگر از نحوه نصب و فعال سازی افزونه ها در وردپرس آشنایی ندارید، پیشنهاد می شود مقاله آموزشی مرتبط با نصب و فعال سازی افزونه ها در وردپرس را مطالعه نمایید تا بدین وسیله بتوانید بدون هیچگونه ابهامی افزونه های وردپرس را نصب و فعال سازی نمایید.

ورود به تنظیمات افزونه حمایت مالی در ووکامرس

بعد از نصب و فعال سازی افزونه حمایت مالی در ووکامرس گزینه جدیدی در پیشخوان وردپرس اضافه خواهد شد. برای دسترسی به آن ابتدا وارد پنل پیشخوان وردپرس شوید و از بخش پیشخوان وردپرس اشاره گر ماوس خود روی YITH Plugins تا زیر منو های آن نمایان شود سپس از بخش زیر منو ها روی گزینه Donations کلیک نمایید تا بتوانید بدین وسیله وارد بخش تنظیمات مربوط به این افزونه شوید.

 تنظیمات افزونه حمایت مالی در ووکامرس

با ورود به بخش تنظیمات این افزونه همان طور که مشاهده می کنید دو زبانه Setting و پریمیم وجود دارد که ما طبق معمول با زبانه پریمیم آن کاری نداریم. در زبانه Setting چندین گزینه وجود دارد که این گزینه ها به شرح زیر می باشند.
۱- Donation Label: در این قسمت از تنظیمات افزونه حمایت مالی در ووکامرس شما می توانید برچسپ مربوط به نوشته مورد نظر خود را وارد کنید. به عنوان مثال حمایت مالی
۲- Select a Product: در این قسمت از تنظیمات افزونه حمایت مالی در ووکامرس شما می توانید محصول مورد نظر خود را جهت در نظر گرفتن حمایت مالی انتخاب کنید. البته ناگفته نماند که در نسخه رایگان فقط یک محصول را می توانید انتخاب کنید.
بعد از انجام تغییرات مورد نظر می توانید با زدن دکمه Save Change این تنظیمات را ذخیره نمایید.
حالا برای مشاهده نتیجه می توانید به صفحه محصولات مراجعه کنید.

دانلود افزونه YITH Donations for WooCommerce برای ایجاد حمایت مالی در ووکامرس

دامین آتوریتی و پیج آتوریتی چیست؟ و راه های بررسی و افزایش آن

دامین آتوریتی و پیج آتوریتی چیست؟ و راه های بررسی و افزایش آن

1 رای 1 vote, average: 5٫00 out of 51 vote, average: 5٫00 out of 51 vote, average: 5٫00 out of 51 vote, average: 5٫00 out of 51 vote, average: 5٫00 out of 5
1,175
توضیحات بیشتر
PhpMyAdmin

PhpMyAdmin چیست ؟

3 رای 3 votes, average: 5٫00 out of 53 votes, average: 5٫00 out of 53 votes, average: 5٫00 out of 53 votes, average: 5٫00 out of 53 votes, average: 5٫00 out of 5
6,939
توضیحات بیشتر

درگاه پرداخت واسط

5 رای 5 votes, average: 5٫00 out of 55 votes, average: 5٫00 out of 55 votes, average: 5٫00 out of 55 votes, average: 5٫00 out of 55 votes, average: 5٫00 out of 5
6,515
توضیحات بیشتر
آموزش کامل طراحی وب سایت
فارسی سازی قالب و پلاگین
پیاده سازی سایت شخصی
قالب وردپرس خبر خوب
قالب انفولد
قالب وردپرس فلت آستیک
نظرات شما + ۰
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.
ارسال نظر ۰

به کمک نیاز دارید? با ما تماس بگیرید
برای دانلود نام و ایمیل خود را در بخش زیر وارد کنید و روی دکمه کلیک کنید
جهت دانلود فایل مورد نظر ایمیل خود را در باکس زیر وارد کنید. فایل رایگان به ایمیل شما ارسال خواهد شد