4 اطلاعیه بروزرسانی و تخفیف‌های ویژه سایت :

راه اندازی دانلود به ازای دریافت ایمیل

2,711 وردپرس پشتیبان سایت پنج شنبه ۴ آبان ۱۳۹۶
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
10 رای

یکی از بهترین راه ها برای جمع آوری ایمیل، دانلود به ازای دریافت ایمیل است یعنی کاربر با دادن ایمیل خود میتواند یک فایل را دانلود کند. در این حالت هم کاربر به یک فایل با ارزش دسترسی پیدا میکند هم شما می توانید ایمیل های معتبر و با ارزش جمع آوری کنید. (جهت استفاده در ایمیل مارکتینگ)
حال برای راه اندازی بخش دانلود به ازای دریافت ایمیل چند حالت وجود دارد یکی با یک برنامه نویس صحبت کنیم و هزینه ای را پرداخت کنیم که معمولا قیمتی بین ۵۰ تا ۱۰۰ هزار دریافت میکند (شایدم بیشتر) یا این که از افزونه دانلود به ازای دریافت ایمیل استفاده کنیم. در این آموزش میخواهیم نحوه راه اندازی و پیاده سازی بخش دانلود به ازای دریافت ایمیل را به صورت کامل آموزش دهیم.

راه اندازی دانلود به ازای دریافت ایمیل

در این آموزش علاوه بر آموزش راه اندازی بخش دانلود به ازای دریافت ایمیل، میتوانید در انتها در بخش پیشخوان وردپرس یک آمار از دانلودها توسط کاربران ببینید که خیلی به روند پیشرفت سایت و کسب و کار شما کمک میکند.
برای راه اندازی بخش دانلود به ازای دریافت ایمیل باید از چند افزونه استفاده کرد، که در این آموزش به صورت کامل کل این افزونه ها را نصب و آموزش میدهیم.

افزونه های مورد نیاز برای راه اندازی دانلود به ازای دریافت ایمیل:

  • افزونه ی Email Before Download
  • افزونه ی Contact form 7
  • افزونه ی WordPress Download monitor


افزونه Email Before Download:

افزونه Email Before Download در مخزن وردپرس متاسفانه وجود ندارد اما جای نگرانی ندارد چون همراه بسته آموزشی، این افزونه رو هم برای دانلود قرار میدهیم. این افزونه رو مثل بقیه افزونه ها نصب میکنید و یک گزینه با نام Email Before Download به بخش تنظیمات وردپرس اضافه می شود. 
وقتی روی گزینه Email Before Download کلیک میکنید به بخش تنظیمات افزونه وارد می شود. در این بخش چند گزینه وجود دارد که این گزینه ها رو مورد بررسی قرار میدهیم. در بخش بالای تنظیمات Email Before Download چند گزینه وجود دارد:

خروجی گرفتن از Email Before Download

Click to export the Email Before Download log as a .CSV file : از طریق این گزینه میتوانید از ایمیل های ثبت شده به صورت یک فایل با فرمت csv خروجی بگیریم.
Click to clear Email Before Download log : پاک کردن ایمیل های ثبت شده در حافظه و دیتا بیس افزونه Email Before Download

تنظیمات Email Before Download

۱- گزینه ی اول که روی عکس هم مشخص کردیمشما میتوانید مشخص کنید که به چه فرمتی لینک را نمایش دهد. که چند حالت دارد یکی inline link و دیگری Send Email که پیشنهاد میکنم برای این که ایمیل های با کیفیت تری جمع آوری کنید روی Send Email تنظیم کنید.
۲- در این بخش میتوانید لینک دانلود را پنهان و یا آشکار کنید که باید آن را پنهان کنیم پس این گزینه را تیک بزنید.
۳- در بخش سوم میتوانید مدت زمان اعتبار لینک را مشخص کنید که پیشنهاد میکنم روی یک هفته تنظیم شود، شاید کاربر به صورت آنی نتواند این فایل را دریافت کند.
۴- ایمیل هایی که باید بلاک شوند و مشمول دانلود قرار نگیرند را در این جعبه وارد کنید. (ایمیل هایی که نمیخواهید این فایل را دانلود کنند، مثلا یک ایمیل که پشت سر هم درخواست فایل میکند و قصد ایجاد اختلال در کار سایت را دارد)

تنظیمات افزونه Email Before Download
۵- این قسمت برای نمایش لینک برای باز شدن در مرورگر می باشد و می توانید نوع blank_ یا self_ را انتخاب کنید. که پیشنهاد میکنم روی blank_ قرار دهید.
۶- تنظیمات شخصی سازی شده برای نمایش فرم دریافت ایمیل با استفاده از کدهای CSS میتوانید یک ایمیل شیک و حرفه ای داشته باشید.
۷- اگر تمایل دارید کد اچ تی ام الی قبل از لینک دانلود اضافه شود در اینجا وارد کنید.
۸- اگر تمایل دارید کد اچ تی ام الی بعد از لینک دانلود اضافه شود در اینجا وارد کنید.

تنظیمات افزونه عضویت و ارسال ایمیل
۹- آدرس فایل و ایمیل را می توانید در این بخش نیز وارد کنید.

تظیمات کامل افزونه email before download
۱۰- این قسمت برای ضمیمه ی فایل ها کاربرد دارد.
۱۱- در اینجا عنوان ایمیل ارسالی برای کاربر را می توان وارد کرد.
۱۲- ۱۵- در مورد چک باکس ها و نحوه ی ایجاد آن ها می باشد.

تا این اینجا بخش تنظیمات افزونه Email Before Download رو به صورت کامل انجام دادیم و باید بریم به سراغ فرم ساز Contact Form 7 تا یک فرم جهت دریافت ایمیل درست کنیم.

افزونه فرم ساز Contact Form 7 :

در بخش دوم باید پلاگین Contact Form 7 رو نصب کنید نحوه نصب این افزونه هم شبیه نصب افزونه های دیگر وردپرس است. این افزونه هم داخل پک کامل این مجموعه وجود دارد که میتوانید دانلود کنید.

بعد از نصب افزونه Contact Form 7 باید وارد بخش ساخت فرم جدید شویم و یک فرم برای دریافت ایمیل بسازیم. در عکس پایین به صورت دقیق نحوه ساخت فرم جهت استفاده در دانلود به ازای دریافت ایمیل آموزش داده شده است. (البته داخل فیلم دانلود به ازای دریافت ایمیل به صورت کامل این بخش ها آموزش داده شده است.)

افزونه فرم ساز contact form 7 برای عضویت و دانلود

تا این لحظه از آموزش راه اندازی دانلود به ازای دریافت ایمیل دو افزونه Email Before Download و Contact Form 7 را آموزش داده ایم حال نوبت به افزونه WordPress Download Monitor رسیده است که در بخش پایین به معرفی این افزونه میپردازیم و نحوه کار با آن را آموزش می دهیم.

افزونه WordPress Download Monitor :

اگر در بخش تنظیمات افزونه Email Before Download یادتون باشد گفتیم میتوانیم فایل جهت دانلود اضافه کنیم این کار فقط برای این بود اگر یک فایل داشتیم از این روش استفاده کنیم حالا فکر کنید شما تعداد زیادی فایل (بیش از یک فایل) جهت دانلود در صفحات مختلف دارید در این روش برای کاربرا فقط یک فایل ارسال می شود. برای رفع این مشل باید از افزونه WordPress Download Monitor استفاده کنیم که به صورت نامحدود فایل دانلود تعریف و ایجاد کنیم و در هر صفحه که قرار بود بخش دانلود به ازای دریافت ایمیل با فایل های مختلف رو داشته باشیم دچار مشکل نشویم.

این افزونه داخل پکیج جهت دانلود قرار گرفته است که میتوانید از همن مطلب دانلود کنید. این افزونه رو مثل بقیه افزونه های وردپرس نصب و فعال کنید. یک بخش با عنوان دانلود به پیشخوان وردپرس اضافه می شود. در بخش دانلود بر روی دکمه اضافه کردن کلیک کنید تا یک صفحه مثل عکس پایین یک صفحه لود می شود که مثل صفحه و ادیتور اصلی وردپرس است. در عکس پایین بخش های مختلف افزونه WordPress Download Monitor را مشخص کردیم.

افزونه WordPress Download Monitor

در بخش زیر ادیتور (ویرایشگر) یک جعبه جهت اضافه کردن آدرس دانلود فایل یا آپلود فایل وجود دارد که میتوانید فایل مورد نظر را از این بخش اضافه کنید.

افزونه WordPress Download Monitor برای عضویت و دانلود

بعد از اضافه کردن فایل به این بخش روی دکمه انتشار کلیک کنید. 

تمام تنظیمات و بخش های کل افزونه ها درست شد. با استفاده از شورت کد (کد کوتاه) زیر میتوانید در هر صفحه یا برگه ای که میخواهید میتوانید بخش دانلود به ازای دریافت ایمیل رو اجرا کنید.

شورت کد دانلود به ازای دریافت ایمیل

حالا با استفاده از شورت کد (کد کوتاه) بالا میتوانید یک بخش دانلود به ازای دریافت ایمیل درست کنید کافیه به جای عدد ۱۰۰ در شورت کد بالا آیدی (شناسه) فایل دانلود را قرار دهید و به جای عدد ۲۰۰ آیدی (شناسه) فرم درست شده داخل Contact Form 7 رو قرار دهید و این شورت کد رو داخل نوشته یا برگه مورد نظر قرار دهید.

وقتی که این شورت کد را داخل یک صفحه قرار میدهید نتیجه باید شبیه عکس پایین باشد و کاربر با دادن ایمیل میتواند فایل مورد نظر را در ایمیل خود داشته باشد.

دانلود با دادن ایمیل در وردپرس

دانلود افزونه Email Before Download:

دانلود افزونه Contact form 7:

دانلود افزونه Wordpress Download monitor:

فیلم راه اندازی دانلود به ازای دریافت ایمیل در سایت وردپرسی 

اگر میخواهید فیلم آموزش دانلود به ازای دریافت ایمیل را به همراه پلاگین های مورد استفاده را در قالب یک فایل دانلود کنید میتوانید از جعبه دانلود (بخش زیر) استفاده کنید و در قالب یک پکیج دانلود کنید.

توجه: اگر به دنبال یک افزونه کاربردی برای راه اندازی دانلود به ازای دریافت ایمیل می باشید که امکانات خوبی رو در اختیار شما قرار دهد پیشنهاد میکنم نگاهی به افزونه Subscribe & Download بندازید. روی تصویر زیر کلیک کنید.

Subscribe & Download

دانلود باکس راه اندازی دانلود به ازای دریافت ایمیل راهنمای دانلود گزارش خرابی

درگاه پرداخت واسط

5 رای 5 votes, average: 5٫00 out of 55 votes, average: 5٫00 out of 55 votes, average: 5٫00 out of 55 votes, average: 5٫00 out of 55 votes, average: 5٫00 out of 5
6,521
توضیحات بیشتر
معرفی بهترین افزونه کش برای وردپرس

معرفی بهترین افزونه کش برای وردپرس

2 رای 2 votes, average: 5٫00 out of 52 votes, average: 5٫00 out of 52 votes, average: 5٫00 out of 52 votes, average: 5٫00 out of 52 votes, average: 5٫00 out of 5
985
توضیحات بیشتر
وب سرور چیست؟ و بررسی انواع وب سرور

وب سرور چیست؟ و بررسی انواع وب سرور

2 رای 2 votes, average: 5٫00 out of 52 votes, average: 5٫00 out of 52 votes, average: 5٫00 out of 52 votes, average: 5٫00 out of 52 votes, average: 5٫00 out of 5
1,158
توضیحات بیشتر
پیاده سازی سایت شخصی
آموزش edd
آموزش کامل طراحی وب سایت
افزونه Opt-In Downloads
قالب وردپرس جنه
یه فایلی هم اگه می شه برای مقایسه بین php و asp.net تو ایران بزارین
نظرات شما + ۱۱
  • ط​س ۰+
    طراحی سایت دوشنبه ۸ آبان ۱۳۹۶

    سلام. خیلی خوب توضیح دادین. ممنون

    پاسخ دهید
  • ح​ز ۰+
    حسن زهانی دوشنبه ۲۵ تیر ۱۳۹۷

    عالی بود ممنونم کاملا هم عملی

    پاسخ دهید
  • F​j ۰+
    fahime jannesari پنج شنبه ۱۲ مهر ۱۳۹۷

    خیلی خوب بود واضح ودقیق مرسی

    پاسخ دهید
  • م​ر ۰+
    مریم دوشنبه ۲۸ آبان ۱۳۹۷

    سلام خیلی خوب و عالی. اگر میشه قسمت ccs هم که یکم ایمیل ارسالی زیباتر میشد یک نمونه میزاشتید. بازم ممنون از شما

    پاسخ دهید
  • آ​ا ۰+
    آموزش ایلوستریتور جمعه ۲ آذر ۱۳۹۷

    چه طوری میشه سرعت ارسال ایمیل را بیشتر کرد الان برای من حدود ۳۰ ثانیه طول میکشه تا ایمیل ارسال بشه

    پاسخ دهید
    • م​ه ۰+
      محمد همتی پشتیبان سایت جمعه ۲ آذر ۱۳۹۷

      سلام
      وقت بخیر
      این ربط به ارسال ایمیل هاستتون داره و ربطی به افزونه نیست
      باید از طریق هاست بررسی کنید

      پاسخ دهید
  • ب​و ۰+
    بازار وردپرس دوشنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۷

    سلام
    بسیار مقاله مفیدی هست و واقعا لذت بردم، خسته نباشید میگم به تیم پر تلاش وردپرسی شو
    موفق باشید

    پاسخ دهید
  • م​ح ۰+
    محمد سه شنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۸

    سلام وقت بخیر
    دو مشکل مواجه شدم
    یکی این که ایمیل ها برای کاربر قسمت اسپم می رود
    دومی اینکه لینک دانلود برای کاربر بصورت ٠یلم جدید ارسال می شود

    پاسخ دهید
    • م​ه ۰+
      محمد همتی پشتیبان سایت چهارشنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۸

      سلام
      این ربط به سرویس هاستینگ داره که ای پی ارسال کننده اسپم شده
      احتمالا از ووکامرس فارسی استفاده نمی کنید

      پاسخ دهید
ارسال نظر ۱۱

به کمک نیاز دارید? با ما تماس بگیرید
برای دانلود نام و ایمیل خود را در بخش زیر وارد کنید و روی دکمه کلیک کنید
جهت دانلود فایل مورد نظر ایمیل خود را در باکس زیر وارد کنید. فایل رایگان به ایمیل شما ارسال خواهد شد