4 اطلاعیه بروزرسانی و تخفیف‌های ویژه سایت :

ساخت پاپ آپ در وردپرس با افزونه ITRO Popup Plugin

1,175 افزونه , وردپرس ابوالفضل بزرگی یکشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۶
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
0 رای

امروز هم طبق روال همیشگی وب سایت وردپرسی شو، قصد معرفی و آموزش و تحلیل افزونه ای کاربردی از مخزن بزرگ وردپرس با عنوان ساخت پاپ آپ در وردپرس را داریم تا شما بتوانید با کار با افزونه، از مرز وردپرس عبور کنید.

ساخت پاپ آپ در وردپرس

گاهی در برخی از وب سایت ها مشاهده می‌کنید که پنجره هایی در بدو بارگذاری محتوای سایت قابل مشاهده است. به این پنجره ها اصطلاحا پنجره پاپ آپ می‌گویند. در مقالات گذشته درباره اینکه چگونه پنجره پاپ آپ در وردپرس ایجاد کنید، صحبت کرده ایم. ولی خب افزونه قبلی دارای تنظیمات پیچیده ای بود. ولی امروز، افزونه ساخت پاپ آپ در وردپرس ، با تنظیمات خیلی آسان و امکانات بیشتر ارائه می‌شود. به صورتی که حتی اگر شما تازه برای اولین بار است که قصد دارید با این افزونه کار کنید، با نحوه استفاده از آن مسلط هستید. البته قبلا هم یک افزونه فوق العاده جذاب در زمینه ایجاد پاپ آپ در وردپرس با نام WP Popup Banners در سایت منتشر کردیم که پیشنهاد میکنم این افزونه رو هم امتحان کنید.

ساخت پاپ آپ در وردپرس با افزونه ITRO Popup Plugin

ساخت پاپ آپ در وردپرس

قبل از شروع به کار با افزونه ساخت پاپ آپ در وردپرس ، بهتر است شما را با امکانات و شناسنامه افزونه آشنا کنم تا بتوانید بهتر افزونه را بشناسید. این افزونه توسط ITRO Team طراحی و برنامه نویسی شده است. اگر به انتهای این مقاله آموزشی مراجعه کنید و روی گزینه صفحه افزونه کلیک و وارد صفحه افزونه در مخزن بزرگ وردپرس شوید، در میابید که آخرین نسخه و درواقع نسخه قابل دسترس این افزونه، نسخه ۵.۰.۲ می‌باشد و از تاریخ آخرین بروزرسانی آن نیز، بیش از ۶ ماه می‌گذرد. همچنین بهتر است بدانید که تا کنون که در حال تولید این مقاله آموزشی هستیم، این افزونه بیش از ۲۰۰۰۰ بار دانلود و نصب و فعال سازی شده است و شما جهت کار با این افزونه، به وردپرس بالاتر از نسخه ۳.۰.۱ نیازمندید.

آموزش کار با افزونه ایجاد پاپ آپ در وردپرس

ابتدا آخرین نسخه از این افزونه پر امکانات و کاربردی وردپرس را از انتهای همین مقاله آموزشی به صورت کاملا رایگان دانلود، سپس در وردپرس سایت خود نصب و فعال سازی نمایید. همچنین اگر از نحوه نصب و فعال سازی افزونه های وردپرس آشنایی ندارید، می‌توانید از بخش مقالات آموزشی وردپرس جهت فراگرفتن این بخش، استفاده کنید.

ورود به تنظیمات intro

بعد از نصب و فعال سازی افزونه، گزینه جدیدی با عنوان ITRO Popup در بخش تنظیمات افزونه ایجاد می‌شود که شما با کلیک کردن روی این گزینه، وارد بخش تنظیمات پنجره پاپ آپ خواهید شد.

تنظیمات افزونه intro

در صفحه تنظیمات افزونه، تنظیماتی به شرح موارد زیر قابل مشاهده است:

Show Advanced Settings : با فعال کردن این گزینه، تنظیمات پیشرفته افزونه قابل مشاهده است و می‌توانید به مدیریت و تنظیمات آن بپردازید.

Only selected pages : اگر شما روی این گزینه کلیک نمایید، لیستی حاوی اسامی تمامی صفحات وب سایت شما قابل مشاهده است و با کلیک کردن روی هر برگه، پنجره پاپ آپ تنها در آن برگه قابل مشاهده می‌باشد.

All pages : با انتخاب این گزینه، پنجره پاپ آپ در تمامی برگه های وب سایت شما قابل مشاهده خواهد شد.

No page : با انتخاب این گزینه، پنجره پاپ آپ در هیچ یک از صفحات منتشر شده در وب سایت شما ظاهر نمی‌شود.

Popup seconds : در این بخش می‌توانید مشخص کنید پنجره پاپ آپ پس از گذشت چه زمانی به صورت خودکار بسته شود.

Popup width : در این بخش، می‌توانید مشخص کنید عرض پنجره پاپ آپ چقدر باشد. دوستان دقت داشته باشید که واحد پیش فرض این بخش، روی px قرار گرفته است.

Popup Background Color : در این بخش، می‌توانید مشخص کنید که رنگ پس زمینه پنجره پاپ آپ به چه صورت باشد.

Popup border color : در این بخش می‌توانید مشخص کنید که رنگ نوار حاشیه پنجره پاپ آپ به چه صورت باشد.

Popup position : در این بخش شما می‌توانید موقعیت قرارگیری پنجره پاپ آپ را مشخص کنید.

Automatic top margin : در این بخش، شما می‌توانید مشخص کنید که پنجره پاپ آپ به صورت خودکار از بالای سایت فاصله بگیرد.

Background Image : در این بخش، شما می‌توانید تصویر پس زمینه ای را برای پنجره پاپ آپ در نظر بگیرید.

Enable Age Validation : یکی از امکانات جالبی که این افزونه دارد، بخش اعتبار سنجی سن می‌باشد.

INTRO Popup Messages : در این بخش، شما می‌بایستی پیغام مورد نظری که قصد دارید در پنجره پاپ آپ نمایش دهید را مشخص نمایید.

در نهایت بعد از انجام همه تغییرات و تنظیمات، روی گزینه ذخیره تغییرات کلیک نمایید و وارد صفحه اصلی سایت شوید تا خروجی عملکرد فوق العاده افزونه ایجاد پنجره پاپ آپ در وردپرس را مشاهده و ملاحظه کنید.

دانلود افزونه ITRO Popup Plugin :

دامین آتوریتی و پیج آتوریتی چیست؟ و راه های بررسی و افزایش آن

دامین آتوریتی و پیج آتوریتی چیست؟ و راه های بررسی و افزایش آن

1 رای 1 vote, average: 5٫00 out of 51 vote, average: 5٫00 out of 51 vote, average: 5٫00 out of 51 vote, average: 5٫00 out of 51 vote, average: 5٫00 out of 5
1,175
توضیحات بیشتر
PhpMyAdmin

PhpMyAdmin چیست ؟

3 رای 3 votes, average: 5٫00 out of 53 votes, average: 5٫00 out of 53 votes, average: 5٫00 out of 53 votes, average: 5٫00 out of 53 votes, average: 5٫00 out of 5
6,938
توضیحات بیشتر

درگاه پرداخت واسط

5 رای 5 votes, average: 5٫00 out of 55 votes, average: 5٫00 out of 55 votes, average: 5٫00 out of 55 votes, average: 5٫00 out of 55 votes, average: 5٫00 out of 5
6,515
توضیحات بیشتر
فارسی سازی قالب و پلاگین
پیاده سازی سایت شخصی
آموزش edd
قالب وردپرس خبر خوب
قالب انفولد
قالب وردپرس فلت آستیک
نظرات شما + ۰
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.
ارسال نظر ۰

به کمک نیاز دارید? با ما تماس بگیرید
برای دانلود نام و ایمیل خود را در بخش زیر وارد کنید و روی دکمه کلیک کنید
جهت دانلود فایل مورد نظر ایمیل خود را در باکس زیر وارد کنید. فایل رایگان به ایمیل شما ارسال خواهد شد