4 اطلاعیه بروزرسانی و تخفیف‌های ویژه سایت :

فروش گیفت کارت محصولات در ووکامرس با افزونه YITH WooCommerce Gift Cards

1,627 ووکامرس پشتیبان سایت سه شنبه ۶ مهر ۱۳۹۵
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
1 رای

در فروشگاه های اینترنتی راه های مختلفی برای جذب مشتریان به گار گرفته می شوند که یکی از آنها ارایه تخفیف می باشد، تخفیف ها نیز خود از راه های گوناگونی صورت میگیرند که یکی از آنها ارائه گیفت کارت یا کارت هدیه می باشد. در این مطلب قصد معرفی یک راه ارائه تخفیف به شیوه ای جدید و جالب را داریم که کمتر فروشگاهی از آنها استفاده نموده است. گیفت کارت بفروشید !!! این جمله همان راه حلی است که می خواهید معرفی نماییم ؛ در این روش شما می توانید گیفت کارت هایی را به قیمت کمتری به کاربران بفروشید و کاربران از طریق کارت هدیه ی خریداری شده بتوانند محصولات خود را خریداری نمایند. برای فروش گیفت کارت محصولات در ووکامرس می توانید از افزونه YITH WooCommerce Gift Cards استفاده کنید. 

افزونه YITH Woocommerce Gift Cards یک افزونه حرفه ای برای ووکامرس می باشد که به شما امکان ساخت و استفاده از گیفت کارت ها را می دهد و به راحتی می توانید با قیمت کمتری آنها را بفروشید تا کاربران با انها خرید خود را انجام دهند . در ادامه با ما و آموزش افزونه YITH Woocommerce Gift Cards همراه باشید .

فروش گیفت کارت محصولات

در سیستم مدیریت محتوای وردپرس افزونه های زیادی وجود دارد که می تواند به فروش گیفت کارت محصولات در ووکامرس بپردازد اما یکی از بهترین و برترین این افزونه ها، افزونه YITH WooCommerce Gift Cards می باشد که تا کنون که در حال نصب و فعال سازی این افزونه هستیم بیش از ۵۰۰۰ بار دانلود و نصب وفعال سازی شده است.

توجه: در این مقاله آموزشی که شما در حال مطالعه آن هستید، نسخه ۱٫۳٫۱ این افزونه مورد بحث و بررسی و آموزش قرار گرفته است.

فروش گیفت کارت محصولات در ووکامرس با افزونه YITH WooCommerce Gift Cards

ابتدا آخرین نسخه از افزونه YITH WooCommerce Gift Cards را از انتهای همین مقاله آموزشی به صورت کاملا رایگان دانلود و سپس در وردپرس سایت خود نصب و فعال سازی نمایید. همچنین اگر از نحوه نصب و فعال سازی افزونه ها در وردپرس آشنایی ندارید، پیشنهاد می شود مقاله آموزشی مرتبط با نصب و فعال سازی افزونه ها در وردپرس را مطالعه نمایید تا بدین وسیله بتوانید بدون هیچگونه ابهامی افزونه های وردپرس را نصب و فعال سازی نمایید.

ورود به تنظیمات افزونه فروش گیفت کارت محصولات در ووکامرس

بعد از نصب و فعال سازی افزونه YITH WooCommerce Gift Cards گزینه جدیدی در پیشخوان وردپرس اضافه خواهد شد. برای دسترسی به آن ابتدا وارد پنل پیشخوان وردپرس شوید و از بخش پیشخوان وردپرس اشاره گر ماوس خود را روی گزینه YITH Plugins  نگه دارید تا زیر منوهای آن نمایان شود سپس از بخش زیر منو ها روی گزینه Gift Cards کلیک نمایید تا بتوانید بدین وسیله وارد بخش تنظیمات مربوط به این افزونه شوید.

بخش اول تنظیمات افزونه فروش گیفت کارت محصولات در ووکامرس

با ورود به بخش تنظیمات این افزونه دو زبانه وجود دارد که شامل دو بخش رایگان و پولی است. وارد بخش رایگان این افزونه می شویم و تنظیمات مربوط به این بخش را انجام می دهیم در بخش رایگان این افزونه که شامل تنظیمات عمومی است. دو بخش وجود دارد که به شرح زیر می باشد.
۱- Enable Plugin: در این بخش از تنظیمات افزونه فروش گیفت کارت محصولات در ووکامرس شما می توانید با انتخاب کردن این گزینه افزونه مورد نظر به منظور فروش گیف کارت محصولات را فعال کنید.
۲- Create a gift card: در این قسمت از تنظیمات افزونه فروش گیفت کارت محصولات در ووکامرس شما می توانید با کلیک کردن روی لینک آبی رنگ یک گیف کارت را ایجاد نمایید.
حالا روی لینک آبی رنگ کلیک کنید تا وارد صفحه ی افزودن محصول شوید و بتوانید گیف کارت خود را ایجاد کنید.

بخش اخر تنظیمات افزونه فروش گیفت کارت محصولات در ووکامرس

با ورود به صفحه ی افزودن محصول صفحه ای همانند تصویر فوق برایتان باز می شود در این صفحه چندین بخش وجود دارد که به شر ح زیر می باشند.
۱-  در این قسمت شما می توانید یک عنوان برای گیف کارت خود وارد کنید.
۲- اطلاعات محصول: در این بخش چندین گزینه وجود دارد شما بایستی اطلاعات محصول را روی گزینه Gift card قرار دهید.
۳- Gift card amount: در این قسمت شما می توانید مبلغ هایی را که برای گیف کارت خود را که در نظر گرفته اید با زدن دکمه Add  اضافه کنید.
۴- گزینش نگاره محصول: در این قسمت از تنظیمات افزونه فروش گیفت کارت محصولات در ووکامرس شما می توانید یک عکس برای گیف کارت خود قرار دهید.
در پایان برای مشاهده نتیجه می توانید روی دکمه بروزرسانی کلیک نمایید و سپس به صفحه نمایش محصول مراجعه کنید.

خروجی تنظیمات افزونه فروش گیفت کارت محصولات در ووکامرس

همان طور که در تصویر مشاهده می کنید مشتری می تواند همانند خرید یک محصول کارت هدیه خود را خریداری نماید. پس از خرید کارت هدیه مورد نظر یک کد به ایمیل مشتری ارسال می شود. که همان کد گیف کارت خریداری شده است و مشتری می تواند در هنگام خرید یک محصول این کد را در قسمت کوپن به عنوان تخفیف وارد کند و در هنگام خرید محصول از تخفیف بهره مند شود و از اعتبار کارت هدیه خود استفاده نماید.

دانلود افزونه YITH WooCommerce Gift Cards برای فروش گیفت کارت محصولات در ووکامرس

دامین آتوریتی و پیج آتوریتی چیست؟ و راه های بررسی و افزایش آن

دامین آتوریتی و پیج آتوریتی چیست؟ و راه های بررسی و افزایش آن

1 رای 1 vote, average: 5٫00 out of 51 vote, average: 5٫00 out of 51 vote, average: 5٫00 out of 51 vote, average: 5٫00 out of 51 vote, average: 5٫00 out of 5
1,194
توضیحات بیشتر
PhpMyAdmin

PhpMyAdmin چیست ؟

3 رای 3 votes, average: 5٫00 out of 53 votes, average: 5٫00 out of 53 votes, average: 5٫00 out of 53 votes, average: 5٫00 out of 53 votes, average: 5٫00 out of 5
6,996
توضیحات بیشتر

درگاه پرداخت واسط

5 رای 5 votes, average: 5٫00 out of 55 votes, average: 5٫00 out of 55 votes, average: 5٫00 out of 55 votes, average: 5٫00 out of 55 votes, average: 5٫00 out of 5
6,527
توضیحات بیشتر
آموزش edd
آموزش کامل طراحی وب سایت
فارسی سازی قالب و پلاگین
قالب رستوران
قالب وردپرس چند منظوره
قالب وردپرس خبر خوب
نظرات شما + ۰
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.
ارسال نظر ۰

به کمک نیاز دارید? با ما تماس بگیرید
برای دانلود نام و ایمیل خود را در بخش زیر وارد کنید و روی دکمه کلیک کنید
جهت دانلود فایل مورد نظر ایمیل خود را در باکس زیر وارد کنید. فایل رایگان به ایمیل شما ارسال خواهد شد