4 اطلاعیه بروزرسانی و تخفیف‌های ویژه سایت :

قیمت عمده محصولات در ووکامرس با افزونه WooCommerce Wholesale Prices

1,602 ووکامرس پشتیبان سایت دوشنبه ۱۲ مهر ۱۳۹۵
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
4 رای

شاید یکی از روش های فروش محصولات در فروشگاه استفاده از ترفند فروش با استفاده از قیمت عمده محصولات باشد و در فروشگاه های اینترنتی راه های مختلف برای تخفیف کاربران وجود دارد ؛ اما امروز راهی را که می خواهیم معرفی نماییم تخفیف در فروش عمده است. در این مقاله می خواهیم نحوه ایجاد قیمت عمده محصولات در ووکامرس با استفاده از افزونه WooCommerce Wholesale Prices را به صورت کامل و جامع آموزش دهیم.

قیمت عمده محصولات در ووکامرس

افزونه Woocommerce Wholesale Prices یک افزونه حرفه ای برای وردپرس می باشد که می توانید آن را در سایت وردپرسی خود نصب کنید و کاربرانی را که ثبت نام می کنند را به عنوان Wholesale Customer انتخاب نمایید و برای این کاربر اگر برای محصول قیمت فروش عمده تعیین شده باشد ، نمایش دهید و بقیه ی کاربران نتوانند این تخفیف را مشاهده کنند . در ادامه با ما و آموزش افزونه Woocommerce Wholesale Prices همراه باشید .

افزونه Woocommerce Wholesale Prices

در سیستم مدیریت محتوای وردپرس افزونه های زیادی وجود دارد که می تواند به قیمت عمده محصولات در ووکامرس بپردازد اما یکی از بهترین و برترین این افزونه ها، افزونه WooCommerce Wholesale Prices می باشد که تا کنون که در حال نصب و فعال سازی این افزونه هستیم بیش از ۱۰۰۰۰ بار دانلود و نصب و فعال سازی شده است.

توجه: در این مقاله آموزشی که شما در حال مطالعه آن هستید، نسخه ۱٫۶٫۵ این افزونه مورد بحث و بررسی و آموزش قرار گرفته است.

قیمت عمده محصولات در ووکامرس با افزونه WooCommerce Wholesale Prices

ابتدا آخرین نسخه از افزونه WooCommerce Wholesale Prices را از انتهای همین مقاله آموزشی به صورت کاملا رایگان دانلود و سپس در وردپرس سایت خود نصب و فعال سازی نمایید. همچنین اگر از نحوه نصب و فعال سازی افزونه ها در وردپرس آشنایی ندارید، پیشنهاد می شود مقاله آموزشی مرتبط با نصب و فعال سازی افزونه ها در وردپرس را مطالعه نمایید تا بدین وسیله بتوانید بدون هیچگونه ابهامی افزونه های وردپرس را نصب و فعال سازی نمایید.

ورود به تنظیمات افزونه قیمت عمده محصولات در ووکامرس

بعد از نصب و فعال سازی افزونه WooCommerce Wholesale Prices گزینه جدیدی به پیشخوان وردپرس اضافه نخواهد شد برای دسترسی به تنظیمات این افزونه ابتدا وارد پنل پیشخوان وردپرس شوید و از بخش پیشخوان اشاره گر ماوس خود را روی گزینه محصولات نگه دارید تا زیر منوهای آن نمایان شود، و از بخش زیر منوها ها روی گزینه همه محصولات کلیک نمایید تا بتوانید قیمت عمده را برای محصولات خود در ووکامرس تعیین کنید.
سپس روی دکمه افزودن جدید کلیک کنید.

بخش اول تنظیمات افزونه قیمت عمده محصولات در ووکامرس

با کلیک کردن روی دکمه افزودن جدید وارد صفحه افزودن محصول جدید می شوید.

بخش دوم تنظیمات افزونه قیمت عمده محصولات در ووکامرس

همان طور که در تصویر فوق مشاهده می کنید. در بخش همگانی محصولات یک قسمت به نام Wholesale Prices اضافه شده است، در این قسمت می توانید قیمت مورد نظر خود را جهت فروش عمده مشخص نمایید،و پس از آن با زدن دکمه انتشار تغییرات را ذخیره نمایید. سپس به بخش کاربران مراجعه کرده و کاربری را که می خواهید فروش عمده برایش تعیین شود. مشخص نمایید.

بخش سوم تنظیمات افزونه قیمت عمده محصولات در ووکامرس

همان طور که در تصویر مشاهده می کنید با زدن دکمه افزودن وارد صفحه افزودن کاربر جدید شوید. در این بخش می توانید برای کاربر موردنظر فروش را به صورت عمده برای محصول مورد نظرش تعیین کنید.

بخش چهارم تنظیمات افزونه قیمت عمده محصولات در ووکامرس

همان طور که در تصویر مشاهده می نمایید با ورود به صفحه افزودن کاربر جدید چندین گزینه وجود دارد که این گزینه ها به شرح زیر می باشند.
۱- نام کاربری: در این قسمت از تنظیمات افزونه قیمت عمده محصولات در ووکامرس شما باید نام کاربری ورود به سایت را وارد کنید.
۲- ایمیل: در این قسمت از تنظیمات افزونه قیمت عمده محصولات در ووکامرس شما باید ایمیل کاربر مورد نظر خود را وارد کنید.
۳- نام: نام کاربر را وارد کنید.
۴- نام خانوادگی: نام خانوادگی کاربر را وارد کنید.
۵- وبسایت: در این قسمت آدرس وبسایت خود را وارد کنید.
۶- رمز: در این قسمت رمز ورود به سایت خود را وارد کنید.
۷- فرستادن آگاه ساز به کاربر: با فعال کردن این گزینه ایمیلی جهت اطلاع رسانی به کاربر فرستاده می شود.
۸- نقش: در این قسمت شما باید نقش کاربر را روی گزینه Wholesale Costumer قرار دهید.
همچنین می توانید با زدن دکمه افزودن کاربر تازه مشخصات کاربر جدیدی را وارد کنید.

در پایان اگر مشتری با نام کاربری خود وارد شود می تواند محصولی که حالت عمده فروشی را دارد مشاهده و در صورت نیاز  آن را خریدداری نماید.

دانلود افزونه WooCommerce Wholesale Prices برای قیمت عمده محصولات در ووکامرس

دامین آتوریتی و پیج آتوریتی چیست؟ و راه های بررسی و افزایش آن

دامین آتوریتی و پیج آتوریتی چیست؟ و راه های بررسی و افزایش آن

1 رای 1 vote, average: 5٫00 out of 51 vote, average: 5٫00 out of 51 vote, average: 5٫00 out of 51 vote, average: 5٫00 out of 51 vote, average: 5٫00 out of 5
1,205
توضیحات بیشتر
PhpMyAdmin

PhpMyAdmin چیست ؟

3 رای 3 votes, average: 5٫00 out of 53 votes, average: 5٫00 out of 53 votes, average: 5٫00 out of 53 votes, average: 5٫00 out of 53 votes, average: 5٫00 out of 5
7,011
توضیحات بیشتر

درگاه پرداخت واسط

5 رای 5 votes, average: 5٫00 out of 55 votes, average: 5٫00 out of 55 votes, average: 5٫00 out of 55 votes, average: 5٫00 out of 55 votes, average: 5٫00 out of 5
6,528
توضیحات بیشتر
آموزش کامل طراحی وب سایت
فارسی سازی قالب و پلاگین
پیاده سازی سایت شخصی
قالب وردپرس خبر خوب
قالب انفولد
قالب وردپرس فلت آستیک
نظرات شما + ۰
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.
ارسال نظر ۰

به کمک نیاز دارید? با ما تماس بگیرید
برای دانلود نام و ایمیل خود را در بخش زیر وارد کنید و روی دکمه کلیک کنید
جهت دانلود فایل مورد نظر ایمیل خود را در باکس زیر وارد کنید. فایل رایگان به ایمیل شما ارسال خواهد شد