4 اطلاعیه بروزرسانی و تخفیف‌های ویژه سایت :

مدیریت تبلیغات در وردپرس با افزونه Meks Easy Ads Widget

643 افزونه , وردپرس ابوالفضل بزرگی سه شنبه ۱۲ دی ۱۳۹۶
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
1 رای

امروز هم طبق روال همیشگی وب سایت وردپرسی شو، یکی دیگر از افزونه های پرامکانات و کاربردی وردپرس، با عنوان افزونه مدیریت تبلیغات در وردپرس را مورد بررسی و آموزش قرار می‌دهیم. دقت داشته باشید که ما در وردپرسی شو، افزونه های گلچین و واقعا کاربردی را آموزش می‌دهیم. خب! بریم سراغ آموزش!!!

مدیریت تبلیغات در وردپرس

یکی از استراتژی های موثر در کسب و کار، مخصوصا برای وب سایت های پر بازدید و خبری، پلن های تبلیغاتی می‌باشد. خیلی از وب سایت های خبری مانند وب سایت ورزش ۳، تابناک، باشگاه خبرنگاران جوان و… دارای پلن های تبلیغاتی هستند و با دریافت هزینه ای اندک، تبلیغات صاحبان کسب و کار را در وب سایت خود قرار می‌دهند تا بتوانند در میان محتوای سایت خود، تبلیغات و کمکی برای رشد کسب و کار های دیگران نیز باشند. خب با این حساب شما موفق شده اید به واسط افزونه نمایش جدول قیمت در وردپرس، چنین پلن هایی ایجاد کنید. اما مشکل اساسی که با آن مواجه می‌شوید این است که شما نمی‌دانید چگونه تبلیغات و تصاویر آن ها را در سایت نمایش دهید. افزونه های زیادی در این زمینه وجود دارد که به شما کمک می‌کند تا بتوانید تصاویر تبلیغاتی مشتریان خود را، در سایدبار سایت خود قرار دهید. این هفته، قصد بررسی و آموزش دو افزونه مدیریت تبلیغات در وردپرس داریم که امروز یکی از آن ها مورد بررسی قرار می‌دهیم.

مدیریت تبلیغات در وردپرس با افزونه Meks Easy Ads Widget

افزونه مدیریت تبلیغات در وردپرس

قبل از شروع به کار با این افزونه مدیریت تبلیغات در وردپرس، شما را با امکانات و شناسنامه این افزونه آشنا کنم. افزونه مدیریت پیشرفته تبلیغات وردپرس توسط Maks طراحی و برنامه نویسی و خلق کرده است. اگر از انتهای همین مقاله آموزشی روی دکمه صفحه افزونه کلیک کنید و وارد صفحه افزونه در مخزن وردپرس شوید، در میابید که آخرین نسخه از این افزونه، نسخه ۲.۰.۳ می‌باشد و از آخرین بروزرسانی این افزونه، بیش از یک ماه می‌گذرد. جالب است بدانید که افزونه مدیریت پیشرفته تبلیغات وردپرس تا کنون بیش از ۳۰۰۰۰ بار دانلود و نصب و فعال سازی شده است و برای اجرا و کار کردن با آن، شما نیازمند به نسخه ۳.۰ وردپرس می‌باشید.

این افزونه مدیریت تبلیغات در وردپرس، دارای امکانات متعددی نظیر موارد زیر است:

  • قابلیت ایجاد تعداد نامحدود تبلیغات درون یک ابزارک
  • قابلیت ویرایش اندازه تصاویر درون خود ابزارک
  • نمایش تصادفی تبلیغات
  • و…

آموزش کار با افزونه مدیریت پیشرفته تبلیغات وردپرس

ابتدا آخرین نسخه از این افزونه را از انتهای همین مقاله آموزشی دانلود و سپس درو ردپرس سایت خود نصب و فعال سازی نمایید. دقت داشته باشید که اگر از نحوه نصب و فعال سازی افزونه های وردپرس آگاهی و آشنایی لازم را ندارید، می‌توانید از مقالات آموزشی وردپرس، آموزش ببینید.

خب بعد از نصب و فعال سازی افزونه مدیریت پیشرفته تبلیغات وردپرس، از زیر منو های بخش نمایش، روی گزینه ابزارک کلیک کنید.

ورود به بخش تنظیمات افزونه مدیریت پیشرفته تبلیغات وردپرس

با ورود به بخش ابزارک ها در وردپرس، گزینه ای جدید با عنوان Make Ads Widget ایجاد خواهد شد. این ابزارک که مرتبط با این افزونه است را به سایدبار مورد نظر که قصد نمایش تبلیغات دارید انتقال دهید تا تنظیمات  این افزونه به صورت خودکار قابل مشاهده باشد.

تنظیمات افزونه مدیریت تبلیغات در وردپرس

Title : در این قسمت شما می‌بایستی عنوانی برای ابزارک انتخاب کنید و در این بخش قرار دهید.

Ads Size : در این بخش شما می‌توانید اندازه و ابعاد تصاویر و تبلیغات را مدیریت کنید.

۱۲۵*۱۲۵(small) : در این بخش می‌توانید مشخص کنید که کلیه تصاویر با سایز مورد نظر قرار گیرند و در حالت کوچکترین اندازه واقع شوند.

Large(300*250) : در این بخش می‌توانید مشخص کنید که تمام تصاویر در اندازه مورد نظر و در حالت بزرگترین اندازه تصاویر واقع شوند.

Custom : در این بخش شما قادر خواهید بود علاوه بر اندازه و سایز های از پیش تعیین شده، اندازه و سایز دلخواه خود را نیز انتخاب کنید.

Width and Height : در این بخش هم مانند بخش قبلی، قادر خواهید بود اندازه ای برای تصاویر قرار دهید.

Options : در این بخش شما قادر خواهید بود تنظیمات بیشتری را روی تصاویر انجام دهید.

Rotate(slide) ads‌ : در این بخش، شما می‌توانید تصاویر موجود در تبلیغات را به صورت اسلایدر نمایش دهید.

Randomize Ads : با انتخاب این گزینه، شما می‌تواتید مشخص کنید که تمام تصاویر به صورت تصادفی نمایش دهند.

Number of ads per view : در این گزینه، تعداد اسلایدری که قرار است به نمایش در آید را می‌توانید مشخص کنید.

Ads : در این بخش شما باید تنظیمات اصلی تبلیغات را انجام دهید.

Ad Image URL : در این بخش شما باید آدرس تصویر تبلیغ را وارد کنید. بهتر است این تصویر را در رسانه های وردپرس آپلود نمایید و سپس لینک آن را قرار دهید.

Ad Link URL: در این بخش، شما باید لینک مقصد که کاربر با کلیک روی تصویر منتقل می‌شود را قرار دهید.

بعد از انجام تنظیمات مربوطه، روی گزینه ذخیره تغییرات کلیک کنید تا تنظیمات مربوط به تبلیغات ذخیره گردد. حال کافیست به صفحه ای از سایت مراجعه کنید و بخش تبلیغات خود را در سایدبار سایت خود مشاهده کنید و از عملکرد افزونه لذت ببرید.

خروجی افزونه مدیریت تبلیغات وردپرس

دانلود افزونه Make Easy Ads Widget :

PhpMyAdmin

PhpMyAdmin چیست ؟

3 رای 3 votes, average: 5٫00 out of 53 votes, average: 5٫00 out of 53 votes, average: 5٫00 out of 53 votes, average: 5٫00 out of 53 votes, average: 5٫00 out of 5
7,013
توضیحات بیشتر

درگاه پرداخت واسط

5 رای 5 votes, average: 5٫00 out of 55 votes, average: 5٫00 out of 55 votes, average: 5٫00 out of 55 votes, average: 5٫00 out of 55 votes, average: 5٫00 out of 5
6,529
توضیحات بیشتر
معرفی بهترین افزونه کش برای وردپرس

معرفی بهترین افزونه کش برای وردپرس

2 رای 2 votes, average: 5٫00 out of 52 votes, average: 5٫00 out of 52 votes, average: 5٫00 out of 52 votes, average: 5٫00 out of 52 votes, average: 5٫00 out of 5
993
توضیحات بیشتر
پیاده سازی سایت شخصی
آموزش edd
آموزش کامل طراحی وب سایت
قالب وردپرس فلت آستیک
افزونه Opt-In Downloads
قالب وردپرس جنه
نظرات شما + ۰
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.
ارسال نظر ۰

به کمک نیاز دارید? با ما تماس بگیرید
برای دانلود نام و ایمیل خود را در بخش زیر وارد کنید و روی دکمه کلیک کنید
جهت دانلود فایل مورد نظر ایمیل خود را در باکس زیر وارد کنید. فایل رایگان به ایمیل شما ارسال خواهد شد