4 اطلاعیه بروزرسانی و تخفیف‌های ویژه سایت :

مقایسه محصولات در ووکامرس با افزونه WooCommerce Compare List

1,062 ووکامرس پشتیبان سایت دوشنبه ۲۲ شهریور ۱۳۹۵
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
3 رای

یکی از قابلیت های بسیار کاربردی که همه ی فروشگاه های اینترنتی دارای آن می باشند، قابلیت مقایسه بین چندین محصول در فروشگاه می باشد که تمامی قابلیت های، مزایا و معایت محصولات را در کنار هم نشان می دهد و کاربران به راحتی قادر به انتخاب بهترین محصول متناسب با نیاز خود خواهند بود. در این مقاله نحوه ایجاد مقایسه محصولات در ووکامرس با استفاده از افزونه WooCommerce Compare List را کامل آموزش میدهیم.

افزونه Woocommerce Compare List یک افزونه حرفه ای و کاربردی برای ووکامرس می باشد که به شما قابلیت ایجاد امکان مقایسه بین محصولات در ووکامرس را می دهد تا کاربران به راحتی بتوانند محصولات را متناسب با نیازشان انتخاب نمایند. در ادامه با ما و آموزش افزونه Woocommerce Compare List همراه باشید.

مقایسه محصولات در ووکامرس

در سیستم مدیریت محتوای وردپرس افزونه های زیادی وجود دارد که می تواند به مقایسه محصولات در ووکامرس بپردازد اما یکی از بهترین و برترین این افزونه ها، افزونه WooCommerce Compare List می باشد که تا کنون که در حال نصب و فعال سازی این افزونه هستیم بیش از ۲۰۰۰ بار دانلود و نصب وفعال سازی شده است.

توجه: در این مقاله آموزشی که شما در حال مطالعه آن هستید، نسخه ۱٫۱٫۱۲ این افزونه مورد بحث و بررسی و آموزش قرار گرفته است.

مقایسه محصولات در ووکامرس با افزونه WooCommerce Compare List

ابتدا آخرین نسخه از افزونه WooCommerce Compare List را از انتهای همین مقاله آموزشی به صورت کاملا رایگان دانلود و سپس در وردپرس سایت خود نصب و فعال سازی نمایید. همچنین اگر از نحوه نصب و فعال سازی افزونه ها در وردپرس آشنایی ندارید، پیشنهاد می شود مقاله آموزشی مرتبط با نصب و فعال سازی افزونه ها در وردپرس را مطالعه نمایید تا بدین وسیله بتوانید بدون هیچگونه ابهامی افزونه های وردپرس را نصب و فعال سازی نمایید.

ورود به تنظیمات افزونه مقایسه محصولات در ووکامرس

بعد از نصب و فعال سازی افزونه WooCommerce Compare List گزینه جدیدی در پیشخوان وردپرس اضافه خواهد شد. برای دسترسی به آن ابتدا وارد پنل پیشخوان وردپرس شوید و از بخش پیشخوان اشاره گر ماوس خود را روی گزینه ووکامرس نگه دارید تا زیر منوهای آن نمایان شود. سپس از بخش زیر منوهای این گزینه روی قسمت پیکربندی کلیک نمایید تا وارد بخش تنظیمات مربوط به این افزونه شوید. و بتوانید محصولات خود را در ووکامرس به راحتی با استفاده از این افزونه مقایسه کنید. و رضایت مشتریان خود را جلب کنید.

 تنظیمات افزونه مقایسه محصولات در ووکامرس

با ورود به بخش پیکربندی چندین زبانه وجود دارد که ما با زبانه Compare List کار داریم. در زبانه Compare List همان گونه که در تصویر مشاهده می کنید چندین گزینه وجود دارد که این گزینه به شرح زیر می باشند.
۱- Select compare page: در این قسمت از تنظیمات افزونه مقایسه محصولات در ووکامرس صفحه ای را که می خواهید مقایسه محصولات در آن باشد انتخاب کنید.
۲- Show in catalog: با انتخاب کردن این گزینه شما می توانید حالت مقایسه محصولات را به صورت کاتالوگ نیز نشان دهید.
۳- Show in products page: اگر می خواهید دکمه مقایسه در صفحه محصولات نیز نشان داده شود این گزینه را فعال کنید.
۴- Endpoint Slug: در این قسمت از تنظیمات افزونه مقایسه محصولات در ووکامرس کلمه ای را که می خواهید به عنوان مقایسه قرار بگیرد وارد کنید.
۵- Compare button text: در این قسمت از تنظیمات افزونه مقایسه محصولات در ووکامرس می توانید متن دکمه مقایسه را وارد کنید این قسمت به صورت پیش فرض انگلیسی است که ما آن را به فارسی تغییر داده ایم.
۶- Remove button text: متن دکمه مقایسه را برای حالت حذف وارد کنید. این قسمت هم به صورت پیش فرض انگلیسی است. آن را به فارسی تغییر دادیم.
در پایان این بخش می توانید تنظیمات اعمال شده را ذخیره کنید، و سپس به صفحه محصولات خود مراجعه کرده و نتیجه را مشاهده نمایید.

 افزونه مقایسه محصولات در ووکامرس

همان طور که در تصویر مشاهده می کنید شما می توانید به راحتی امکان مقایسه را بین محصولات خود ایجاد کنید.

دانلود افزونه WooCommerce Compare List برای ایجاد مقایسه محصولات در ووکامرس

دامین آتوریتی و پیج آتوریتی چیست؟ و راه های بررسی و افزایش آن

دامین آتوریتی و پیج آتوریتی چیست؟ و راه های بررسی و افزایش آن

1 رای 1 vote, average: 5٫00 out of 51 vote, average: 5٫00 out of 51 vote, average: 5٫00 out of 51 vote, average: 5٫00 out of 51 vote, average: 5٫00 out of 5
1,206
توضیحات بیشتر
PhpMyAdmin

PhpMyAdmin چیست ؟

3 رای 3 votes, average: 5٫00 out of 53 votes, average: 5٫00 out of 53 votes, average: 5٫00 out of 53 votes, average: 5٫00 out of 53 votes, average: 5٫00 out of 5
7,013
توضیحات بیشتر

درگاه پرداخت واسط

5 رای 5 votes, average: 5٫00 out of 55 votes, average: 5٫00 out of 55 votes, average: 5٫00 out of 55 votes, average: 5٫00 out of 55 votes, average: 5٫00 out of 5
6,530
توضیحات بیشتر
پیاده سازی سایت شخصی
آموزش edd
آموزش کامل طراحی وب سایت
قالب انفولد
قالب وردپرس فلت آستیک
افزونه Opt-In Downloads
نظرات شما + ۰
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.
ارسال نظر ۰

به کمک نیاز دارید? با ما تماس بگیرید
برای دانلود نام و ایمیل خود را در بخش زیر وارد کنید و روی دکمه کلیک کنید
جهت دانلود فایل مورد نظر ایمیل خود را در باکس زیر وارد کنید. فایل رایگان به ایمیل شما ارسال خواهد شد