4 اطلاعیه بروزرسانی و تخفیف‌های ویژه سایت :

نمایش آمار بازدید مطالب وردپرس با افزونه WP-PostViews

759 افزونه , وردپرس ابوالفضل بزرگی پنج شنبه ۷ دی ۱۳۹۶
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
2 رای

امروز طبق روال همیشگی وب سایت وردپرسی شو، تصمیم داریم به معرفی و بررسی یکی دیگر از افزونه های پرکاربرد در زمینه نمایش آمار بازدید مطالب وردپرس داریم که با عنوان آمار بازدید مطالب وردپرس، در مخزن بزرگ وردپرس منتشر شده است .

به شما تبریک می‌گوییم که این سیستم مدیریت محتوای قدرتمند یعنی وردپرس را انتخاب کرده اید و تصمیم گرفته اید کسب و کار خود را بر مبنای وردپرس پیاده سازی کنید.  اگر شما هم مانند دیگر افراد دارای یک وب سایت وردپرسی هستید، حتما قصد دارید تا در صفحه مطالب سایت خود، بخشی با عنوان نمایش آمار بازدید مطالب وردپرس  داشته باشید تا به واسطه آن، میزان علاقه مندی کاربران وب سایت خود را به عنوان های مختف را به صورت متمرکز تر مشاهده کنید و استراتژی و اهداف خود را فراگیر تر و حساب شده تر بچینید.

نمایش آمار بازدید مطالب وردپرس

خیلی از وب سایت ها در سطح اینترنت موجود هستند که در هر پست از سایت خود، آمار بازدید دارند. به عنوان مثال اگر وارد وب سایت های معروف شوید و یکی از مطالب آن ها را انتخاب کنید و وارد صفحه مطلب شوید، مشاهده می‌کنید که در کنار عنوان مطلب، بخشی با عنوان آمار بازدید وجود دارد که اکثرا بیش از ۱۰۰۰ بازدید دارند. اگر شما هم دوست دارید وب سایتی داشته باشید تا آمار بازدید سایت خود را به رخ وب سایت های رغیب بکشید، کافیست تا انتهای همین مقاله آموزشی با ما همراه باشید تا توجه همگان را به خود و وب سایت خود جلب کنید.

نمایش آمار بازدید مطالب در وردپرس با افزونه WP-PostViews

قبل از شروع به کار و استفاده از افزونه نمایش آمار بازدید مطالب وردپرس، بهتر است شما را با شناسنامه این افزونه جالب آشنا کنم. پدر افزونه نمایش آمار بازدید مطالب وردپرس Lester Chan می‌باشد. اگر شما از انتهای همین مقاله آموزشی روی دکمه صفحه افزونه کلیک کنید، مشاهده می‌کنید که آخرین نسخه قابل دسترس این افزونه یا همان سن این افزونه، ۱.۷۵ می‌باشد و از آخرین بروزرسانی یا تولد آن، ۸ ماه می‌گذرد. جالب تر از همه اینجاست که این افزونه تا کنون با بیش از ۲۰۰۰۰ نفر آشنا و دوست شده است و در وردپرس بالای نسخه ۴.۰ به بالا قابل اجرا است.

آموزش کار با افزونه نمایش آمار بازدید مطالب وردپرس

ابتدا آخرین نسخه از این افزونه پرکاربرد و جالب را از انتهای همین مقاله آموزشی به صورت کاملا رایگان دانلود و سپس در وردپرس سایت خود نصب و فعال سازی کنید. همچنین اگر از نحوه نصب و فعال سازی افزونه های وردپرس آشنایی ندارید، می‌توانید به بخش مقالات آموزشی وردپرس مراجعه کنید.

ورود به تنظیمات افزونه نمایش آمار بازدید مطالب وردپرس

بعد از نصب و فعال سازی افزونه، از منو های موجود در داشبورد وردپرس، به بخش تنظیمات مراجعه کنید و از زیر منو های موجود آن، روی گزیزنه PostViews کلیک کنید تا به واسطه هم بتوانیم وارد بخش تنظیمات افزونه شویم.

تنظیمات افزونه آمار بازدید پست های وردپرس

بعد از ورود به بخش تنظیمات این افزونه، موارد زیادی قابل مشاهده است که در این مقاله، به بررسی آن ها می‌پردازیم.

Count Views From : این بخش، مرتبط با نمایش تعداد بازدید ها می‌باشد. شما برای تغییر شیوه نمایش آمار بازدید، می‌توانید یکی از حالات موجود در بخش رو به رو را انتخاب کنید. با انتخاب کردن گزینه Everyone‌، می‌توانید تعداد بازدید را بر ازای هر کاربر نمایش دهید.

Exclude Bot Views‌: در این بخش، می‌توانید مشخص کنید که اگر ربات ها هم وارد سایت شما و همچنین مطالب شما شدند، به ازای هر کدام، بازدیدی در نظر بگیرد.

Views Template : در این بخش، می‌توانید چگونگی نمایش تعداد بازدید در وب سایت را مشخص کنید. به عنوان مثال می‌توانید در کادر وجود گزینه زیر را قرار دهید.

بازدیدها: %VIEW_COUNT% 

Most Viewed Template :   در این بخش، شما قادر خواهید بود برای نمایش مطالب پربازدید نیز از الگو های موجود در این بخش استفاده کنید. بدین ترتیب می‌توانید ساختاری تازه و جدید برای بخش پربازدید ترین مطالب تعیین کنید.

Home Page : با فعال کردن این گزینه، می‌توانید آمار بازدید جدیدی برای صفحه اصلی سایت خود در نظر بگیرید و در بخشی از صفحه اصلی، آمار بازدید را نمایش دهید.

Single Pages : با فعال کردن این گزینه، می‌توانید آمار بازدید جدیدی برای برگه های تکی سایت خود در نظر بگیرید و در بخشی از صفحه اصلی، آمار بازدید را نمایش دهید.

Pages : با فعال کردن این گزینه، می‌توانید آمار بازدید جدیدی همه برگه های سایت خود در نظر بگیرید و در بخشی از برگه ها، آمار بازدید را نمایش دهید.

Archive Pages : با فعال کردن این گزینه، می‌توانید آمار بازدید جدیدی برای صفحه آرشیو مطالب سایت خود در نظر بگیرید و در بخشی از صفحه آرشیو مطالب، آمار بازدید را نمایش دهید.

Search Pages‌: با فعال کردن این گزینه، می‌توانید آمار بازدید جدیدی برای صفحه جستجوی محتوای سایت خود در نظر بگیرید و در بخشی از صفحه جستجو محتوای وردپرس، آمار بازدید را نمایش دهید.

Other Pages‌: با فعال کردن این گزینه، می‌توانید آمار بازدید جدیدی برای دیگر صفحات سایت خود در نظر بگیرید و در بخشی از آن برگه ها، آمار بازدید را نمایش دهید.

بعد از انجام فرایند تنظیمات بالا، روی گزینه ذخیره تغییرات کلیک کنید تا تنظیمات انجام شده با موفقیت ذخیره شود.

ستون views افزونه wp post views

حال کافیست به بخش نوشته ها مراجعه کنید. با مراجعه به بخش نوشته ها، متوجه می‌شوید که ستون جدیدی با عنوان Views ایجاد شده است و آمار دقیقی از بازدید صفحات را به شما نمایش می‌دهد. ولی خب تصمیم ما چنین چیزی نبود و ما قصد داشتیم به کاربران خود، آمار دقیقی از مطالب سایت خود را نمایش دهیم. عجله نکنید!! این فقط تنظیمات اصلی بوده و شما تا کنون توانسته اید تنظیمات گزارشات دقیق آمار بازدید را فقط به مدیر وب سایت ایجاد کنید. حال کافیست به بخش جدیدی از فرایند تنظیمات مراجعه کنید.

برای انجام این کار، وارد هاست خود و بخش File Manager شوید و از پوشه wp-content روی گزینه themes کلیک کنید تا وارد بخش قالب های موجود شوید. قالب مورد نظر سایت خود را انتخاب کنید و درون پوشه فایل های آن، یکی از فایل های Single.php یا Post.php یا Page.php و یا حتی Archive را ویرایش کنید.

درون هر یک از صفحات، به دنبال تکه کد زیر بگردید:

بعد از پیدا کردن کد زیر، کافیست کد زیر را بعد از بسته شدن تگ PHP قرار دهید تا فرایند تنظیمات شما به اتمام برسد:

خب! کافیست به صفحه اصلی سایت مراجعه کنید و وارد یکی از مطالب شوید تا آمار بازدید آن را مشاهده کنید.

خروجی افزونه wp post views

توجه: از شما دوستان عزیز دعوت می‌کنم تا تجربیات کار با این افزونه قدرتمند را با ما از طریق دیدگاه همین مطلب به اشتراک بگذارید.

ویدئو آموزش نمایش آمار بازدید مطالب وردپرس

دانلود افزونه نمایش آمار بازدید مطالب وردپرس wp-postviews :

دامین آتوریتی و پیج آتوریتی چیست؟ و راه های بررسی و افزایش آن

دامین آتوریتی و پیج آتوریتی چیست؟ و راه های بررسی و افزایش آن

1 رای 1 vote, average: 5٫00 out of 51 vote, average: 5٫00 out of 51 vote, average: 5٫00 out of 51 vote, average: 5٫00 out of 51 vote, average: 5٫00 out of 5
1,175
توضیحات بیشتر
PhpMyAdmin

PhpMyAdmin چیست ؟

3 رای 3 votes, average: 5٫00 out of 53 votes, average: 5٫00 out of 53 votes, average: 5٫00 out of 53 votes, average: 5٫00 out of 53 votes, average: 5٫00 out of 5
6,937
توضیحات بیشتر

درگاه پرداخت واسط

5 رای 5 votes, average: 5٫00 out of 55 votes, average: 5٫00 out of 55 votes, average: 5٫00 out of 55 votes, average: 5٫00 out of 55 votes, average: 5٫00 out of 5
6,515
توضیحات بیشتر
آموزش کامل طراحی وب سایت
فارسی سازی قالب و پلاگین
پیاده سازی سایت شخصی
قالب وردپرس خبر خوب
قالب انفولد
قالب وردپرس فلت آستیک
نظرات شما + ۰
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.
ارسال نظر ۰

به کمک نیاز دارید? با ما تماس بگیرید
برای دانلود نام و ایمیل خود را در بخش زیر وارد کنید و روی دکمه کلیک کنید
جهت دانلود فایل مورد نظر ایمیل خود را در باکس زیر وارد کنید. فایل رایگان به ایمیل شما ارسال خواهد شد