4 اطلاعیه بروزرسانی و تخفیف‌های ویژه سایت :

نمایش برترین محصولات و فروشندگان ووکامرس با افزونه Best Sellers 

788 ووکامرس پشتیبان سایت دوشنبه ۲۹ شهریور ۱۳۹۵
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
1 رای

محصولات فروشگاه های اینترنتی تنها موردی هستند که همه کاربران فقط بخاطر وجود چنین بخشی جذب فروشگاه شما می شوند و در صورت وجود محصولات، سایت شما فروشگاهی نخواهد بود. به همین صورت فروش محصولات بیشتر از برخی از محصولات دیگر می باشند و نمی توان تمامی محصولات را به یک حد و میزان به فروش رساند. برخی از محصولات فروش بیشتر و برخی دیگر فروش کمتری نسبت به بقیه دارند. در این مقاله می خواهیم نحوه نمایش برترین محصولات و فروشندگان ووکامرس با استفاده از افزونه YITH WooCommerce Best Sellers را به صورت گزینه به گزینه آموزش دهیم.

افزونه YITH Woocommerce Best Sellers افزونه ای برای وردپرس می باشد که توسط آن قادر به ایجاد صفحه ای برای نمایش برترین محصولات و فروشندگان می باشد. در ادامه با ما و آموزش افزونه YITH Woocommerce Best Sellers همراه باشید .

نمایش برترین محصولات و فروشندگان در ووکامرس

در سیستم مدیریت محتوای وردپرس افزونه های زیادی وجود دارد که می تواند به نمایش برترین محصولات و فروشندگان ووکامرس بپردازد اما یکی از بهترین و برترین این افزونه ها، افزونه YITH WooCommerce Best Sellers می باشد که تا کنون که در حال نصب و فعال سازی این افزونه هستیم بیش از ۱۰۰۰ بار دانلود و نصب و فعال سازی شده است.

توجه: در این مقاله آموزشی که شما در حال مطالعه آن هستید، نسخه ۱٫۱٫۳  این افزونه مورد بحث و بررسی و آموزش قرار گرفته است.

نمایش برترین محصولات و فروشندگان ووکامرس با افزونه YITH WooCommerce Best Sellers 

ابتدا آخرین نسخه از افزونه YITH WooCommerce Best Sellers را از انتهای همین مقاله آموزشی به صورت کاملا رایگان دانلود و سپس در وردپرس سایت خود نصب و فعال سازی نمایید. همچنین اگر از نحوه نصب و فعال سازی افزونه ها در وردپرس آشنایی ندارید، پیشنهاد می شود مقاله آموزشی مرتبط با نصب و فعال سازی افزونه ها در وردپرس را مطالعه نمایید تا بدین وسیله بتوانید بدون هیچگونه ابهامی افزونه های وردپرس را نصب و فعال سازی نمایید.

ورود به تنظیمات افزونه نمایش برترین محصولات و فروشندگان ووکامرس

بعد از نصب و فعال سازی افزونه YITH WooCommerce Best Sellers گزینه جدیدی در پیشخوان وردپرس اضافه خواهد شد، برای دسترسی به آن ابتدا وارد پنل پیشخوان وردپرس شوید و از بخش منو های وردپرس گزینه جدیدی  با عنوان YITH Plugins اضافه شده است اشاره گر ماوس خود را روی آن نگه دارید تا زیر منو های آن نمایان شود سپس از بخش زیر منو ها روی گزینه Best Sellers کلیک نمایید تا بتوانید بدین وسیله وارد بخش تنظیمات مربوط به این افزونه شوید.

بخش اول تنظیمات افزونه نمایش برترین محصولات و فروشندگان ووکامرس

با ورود به بخش تنظیمات این افزونه همان گونه که مشاهده می کنید دو زبانه وجود دارد که ما طبق معمول با زبانه پریمیم آن کاری نداریم، بنابراین وارد زبانه Setting می شویم در این زبانه یک گزینه وجود دارد که به شرح زیر می باشد.
۱- Show “Best Seller’” badge: با انتخاب کردن این گزینه از تنظیمات افزونه نمایش برترین محصولات و فروشندگان ووکامرس شما می توانید پر فروش ترین محصولات و فروشندگان در صفحه ای جداگانه نمایش داده می شود.
حال می توانید به بخش برگه ها مراجعه کنید.

بخش دوم تنظیمات افزونه نمایش برترین محصولات و فروشندگان ووکامرس

روی همه برگه ها کلیک نمایید.

بخش سوم تنظیمات افزونه نمایش برترین محصولات و فروشندگان ووکامرس

همان گونه که مشاهده می کنید یک برگه با عنوان نمایش برترین محصولات و فروشندگان ایجاد شده است این قسمت به طور پیشفرض انگلیسی است که ما آن را به فارسی تغییر دادیم.
همچنین این افزونه دارای ابزارک می باشد شما با تنظیم کردن آن می توانید در ناحیه کناری سایت یا ساید بار سایت پرفروش ترین محصولات و فروشندگان را به نمایش بگذارید.
حال دوباره به بخش پیشخوان وردپرس مراجعه کنید در بخش پیشخوان روی نمایش سپس ابزارک ها کلیک نمایید. همانند تصویر زیر:

بخش چهارم تنظیمات افزونه نمایش برترین محصولات و فروشندگان ووکامرس

در این قسمت روی ابزارک ها کلیک نمایید.

بخش پنجم تنظیمات افزونه نمایش برترین محصولات و فروشندگان ووکامرس

همان گونه که مشاهده می کنید در بخش ابزارک ها یک ابزارک به نام YITH WooCommerce Best Sellers که در تصویر هم مشخص کرده ایم اضافه شده است. شما می توانید با کشیدن و سپس رها کردن، آن را در ناحیه کناری سایت یا سایدبار سایت قرار دهید. ما این ابزارک را در بخش ناحیه کناری سایت قرار داده ایم. در این ابزارک چندین گزینه مشاهده می کنید که این گزینه ها به شرح زیر می باشند.
۱- Title: در این قسمت می توانید یک عنوان را وارد کنید.
۲- تعداد محصولات برای نمایش: در این قسمت از تنظیمات افزونه نمایش برترین محصولات و فروشندگان ووکامرس شما می توانید تعداد برترین محصولاتی که می خواهید نمایش داده شود را وارد کنید.
۳- Show thumbnails for best-sellers products: با انتخاب کردن این گزینه عکس برترین محصولات با سایز کوچک نمایش داده می شود.

دانلود افزونه YITH WooCommerce Best Sellers برای نمایش برترین محصولات و فروشندگان ووکامرس

وب سرور چیست؟ و بررسی انواع وب سرور

وب سرور چیست؟ و بررسی انواع وب سرور

2 رای 2 votes, average: 5٫00 out of 52 votes, average: 5٫00 out of 52 votes, average: 5٫00 out of 52 votes, average: 5٫00 out of 52 votes, average: 5٫00 out of 5
1,167
توضیحات بیشتر
دامین آتوریتی و پیج آتوریتی چیست؟ و راه های بررسی و افزایش آن

دامین آتوریتی و پیج آتوریتی چیست؟ و راه های بررسی و افزایش آن

1 رای 1 vote, average: 5٫00 out of 51 vote, average: 5٫00 out of 51 vote, average: 5٫00 out of 51 vote, average: 5٫00 out of 51 vote, average: 5٫00 out of 5
1,205
توضیحات بیشتر
PhpMyAdmin

PhpMyAdmin چیست ؟

3 رای 3 votes, average: 5٫00 out of 53 votes, average: 5٫00 out of 53 votes, average: 5٫00 out of 53 votes, average: 5٫00 out of 53 votes, average: 5٫00 out of 5
7,010
توضیحات بیشتر
آموزش edd
آموزش کامل طراحی وب سایت
فارسی سازی قالب و پلاگین
قالب وردپرس کلاوی
قالب رستوران
قالب وردپرس چند منظوره
نظرات شما + ۰
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.
ارسال نظر ۰

به کمک نیاز دارید? با ما تماس بگیرید
برای دانلود نام و ایمیل خود را در بخش زیر وارد کنید و روی دکمه کلیک کنید
جهت دانلود فایل مورد نظر ایمیل خود را در باکس زیر وارد کنید. فایل رایگان به ایمیل شما ارسال خواهد شد