4 اطلاعیه بروزرسانی و تخفیف‌های ویژه سایت :

نوشتن کد PHP در ابزارک وردپرس با افزونه PHP Code Widget

1,464 افزونه , وردپرس ابوالفضل بزرگی سه شنبه ۵ دی ۱۳۹۶
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
1 رای

گاهی اوقات شما نیازمند این می‌شوید که کد PHPدر ابزارک سایت خود قرار دهید. به عنوان مثال شما ابزارکی یا ماژولی برنامه نویسی کردید و قصد دارید آن را در یکی از سایدبار های سایت خود به نمایش در بیاورید. برای این کار، شما به افزونه ای نیازمند هستید تا بتواند کدهای PHP را اجرا کند. به همین سبب، امروز قصد معرفی یکی از افزونه های پرکاربرد وردپرس داریم که شما به واسطه آن قادر خواهید بود کدPHP در ابزارک وردپرس خود قرار دهید.

نوشتن کد PHP در ابزارک وردپرس

نوشتن کد PHPدر ابزارک وردپرس با افزونه PHP Code Widget

قبل از کار با این افزونه وردپرس، ابتدا باید توضیحاتی درباره تاریخچه و شناسنامه افزونه قراردادن کدPHPدر ابزارک وردپرس ارائه کنم. این افزونه پرکاربرد وردپرس توسط Otto طراحی و برنامه نویسی شده است. اگر از انتهای همین مقاله آموزشی روی دکمه صفحه افزونه کلیک کنید، در میابید که آخرین نسخه در دسترس این افزونه وردپرسی، نسخه ۲.۳ می‌باشد و از تاریخ آخرین بروزرسانی آن، حدود ۸ ماه نیز می‌گذرد. قابل ذکر است بدانید که این افزونه بیش از ۲۰۰۰۰۰ بار دانلود و نصب و فعال سازی شده است و شما جهت کار با این افزونه، می‌بایستی وردپرس با نسخه ۲.۸ به بالا داشته باشید.

آموزش کار با افزونه قراردادن کدPHP در ابزارک وردپرس

ابتدا آخرین نسخه از این افزونه کاربردی وردپرس را از انتهای همین مقاله آموزشی دانلود و سپس در وردپرس سایت خود نصب و فعال سازی کنید. در ضمن اگر با نحوه نصب و فعال سازی افزونه های وردپرس آشنایی ندارید، می‌توانید از اینجا وارد بخش مقالات آموزش وردپرس شوید.

بعد از نصب و فعال سازی افزونه، از بخش منو های پیشخوان وردپرس، به بخش نمایش مراجعه کنید و از زیر منو های موجود در آن، روی گزینه ابزارک ها کلیک کنید.

کد PHPدر ابزارک

با ورود به بخش ابزارک های وردپرس، شما گزینه ای جدید در ابزارک های خود مشاهده می‌کنید. تعجب نکنید!! این همان ابزارکی است که در رابطه با آن صحبت کرده ایم. اینجا کافیست ابزارک را انتخاب و سپس به سایدبار مورد نظر هدایت کنید تا بخش کدنویسی آن به نمایش درآید.

قراردادن کدPHP در وردپرس

با ایجاد این بخش، شما می‌بایستی در ابتدا عنوانی برای ابزارک در نظر بگیرید. سپس کافیست در باکس بعدی، کد های PHP خود را بنویسید و خروجی کار خود را نیز مشاهده کنید.

ویدئو آموزش نوشتن کد PHP در ابزارک وردپرس

دانلود افزونه PHP Code Widget‌:

PhpMyAdmin

PhpMyAdmin چیست ؟

3 رای 3 votes, average: 5٫00 out of 53 votes, average: 5٫00 out of 53 votes, average: 5٫00 out of 53 votes, average: 5٫00 out of 53 votes, average: 5٫00 out of 5
7,010
توضیحات بیشتر

درگاه پرداخت واسط

5 رای 5 votes, average: 5٫00 out of 55 votes, average: 5٫00 out of 55 votes, average: 5٫00 out of 55 votes, average: 5٫00 out of 55 votes, average: 5٫00 out of 5
6,528
توضیحات بیشتر
معرفی بهترین افزونه کش برای وردپرس

معرفی بهترین افزونه کش برای وردپرس

2 رای 2 votes, average: 5٫00 out of 52 votes, average: 5٫00 out of 52 votes, average: 5٫00 out of 52 votes, average: 5٫00 out of 52 votes, average: 5٫00 out of 5
992
توضیحات بیشتر
پیاده سازی سایت شخصی
آموزش edd
آموزش کامل طراحی وب سایت
قالب وردپرس فلت آستیک
افزونه Opt-In Downloads
قالب وردپرس جنه
نظرات شما + ۰
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.
ارسال نظر ۰

به کمک نیاز دارید? با ما تماس بگیرید
برای دانلود نام و ایمیل خود را در بخش زیر وارد کنید و روی دکمه کلیک کنید
جهت دانلود فایل مورد نظر ایمیل خود را در باکس زیر وارد کنید. فایل رایگان به ایمیل شما ارسال خواهد شد