4 اطلاعیه بروزرسانی و تخفیف‌های ویژه سایت :

هدف اصلی کسب و کار از دید بازاریابی

1,225 بازاریابی از نگاه بزرگان پشتیبان سایت دوشنبه ۱۷ مهر ۱۳۹۶
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
2 رای

همانطور که می دانید در سری آموزشهای بازاریابی در سایت وردپرسی شو در ۷ جلسه مفاهیم پایه ای آموزش بازاریابی را بصورت ملموس و خودمانی تشریح کردیم.گفتیم که بازاریابی یعنی برقراری ارتباط مستحکم با مشتری طوریکه به برد برد و رابطه سودمند دو طرفه برسیم. در ادامه یک مدل ۵ مرحله ای برای فرایند بازاریابی به تصویر کشیده شد و در جلسات بعدی به تفکیک این مراحل مورد بررسی قرار گرفتند.پس اگر می خواهید یک خط مشی درست و البته با نوشتاری خودمانی را در حوزه مفاهیم آموزش بازاریابی داشته باشید حتما پیشنهاد می کنم این جلسات را مطالعه فرمایید. جلسات پر از نکات و مثالهای مختلف و قابل لمس از کسب و کارهای متفاوت می باشد که هم درک مطلب را آسان می کند و انتقال مفهوم به بهترین شکل ممکن اتفاق میفتد.

هدف اصلی کسب و کار از دید بازاریابی

در ادامه مبحث آموزش بازاریابی در سایت وردپرسی شو این بار می خواهیم مباحث بازاریابی را از نگاه بزرگان پی بگیریم.در این جلسه و جلسات بعدی بازاریابی از نگاه بریان تریسی مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

اگر از علاقه مندان این حوزه هستید حتما مطالب رو دنبال کنید چرا که سعی شده دستورالعمل و نکات کاربردی فراوانی برای فروشندگان و بازاریابان گفته شود.

پس با ما همراه باشید تا قدم زنان از این دنیای زیبا لذت ببرید 🙂

بازاریابی از نگاه برایان تریسی

قبل از هر چیز، بیایید با خودمان صادق باشیم و ببینیم هدف کسب و کار ما دقیقا چه چیزی است.پاسخ به این سوال در ظاهر ساده تمام سیاستهای بعدی کسب و کار ما را شکل می دهد.اینکه احساس کنم این همه زحمت می‌کشم و مشتریان باید پولش و سودش را بدهند، نمی‌تواند آینده دلخواه کسب و کار ما را رقم بزند.این درسته که شما زحمت می کشی و باید به سودآوری برسی ولی باید بدانیم که مشتریان بر اساس دلایل خود خرید میکنند، نه دلایل شما.

پس قبل از اینکه هدف اصلی کسب و کارتان را از دید بازاریابی بنویسید این نکته قدم صفر بازاریابی خواهد بود:
بدانید همیشه حق با مشتری است … تمام
احتمالا الان بعضی از شما دوستان که در حوزه بازاریابی و فروش فعالیت می کنید یا صاحب کسب و کار هستید بر این حرف خورده بگیرید و بگید که مشتریان خودخواه پرتوقع، ظالم، بی وفا و دمدمی مزاج هستند ولی در جواب شما عزیزان باید گفت که :
اولا مشتریان متفاوتند و بر اساس نیاز ها، خواسته ها، آرزوها و طرز تفکرشان و… و البته (منابع مالیشون که خیلی مهمه) خرید میکنند و ثانیا اگر در کسب و کار دیگری خدمات بهتری دریافت می کنند، مسلما شما را برای همیشه کنار می گذارند.

وقتی نکاتی که به بهبود بازاریابی تون کمک می کنه رو میخونید سریعا در کارتان اجرایی کنید.تعلل شما رو از رقیبانتان به عقب می اندازد.

با توجه به توضیحات بالا هدف اصلی کسب و کار از دید بازاریابی “جذب و حفظ مشتری” است.سود، نتیجه جذب و حفظ مشتریان به شکلی بهینه در طول زمان است.درسته که هزینه جذب مشتری بلاست اما هزینه حفظ آن به مراتب پایین تر است.

عوامل موفقیت در بازاریابی

عوامل موفقیت در بازاریابی:

۱- افزایش سطح کیفی محصولات
۲- ارائه خدمات باکیفیت
۳- روابط (احساس مشتریان نسبت به شما)

۱-کیفیت محصولات:
یکی از بهترین و سودمندترین سیاستهای بازاریابی افزایش سطح کیفی محصولات و خدمات کسب و کار می باشد.

کیفیت محصول به دو عامل بستگی دارد:

  • خود محصول
  • روش فروش و ارائه آن

قوی ترین و موثرترین استراتژی بازاریابی کیفیت محصولات است.شما با تولید محصولات با کیفیت کسب و کار خود برای همیشه تضمین خواهی کرد .چرا که مردم همیشه خواهان محصولات با کیفیت هستند.و مسلما پولهای بیشتری نیز پرداخت می کنند.و بارها این اتفاق خواهد افتاد.

مشتری کیفیت را در این میبینه که توضیحات شما رو با عملکرد محصولی که بهش دادین مقایسه میکنه .پس اگر به دنبال موفقیت کسب و کارتان هستید وعده هایی را به مشتریان می دهید حتما عملی کنید.

هشدار: اگر وعده هایی که به مشتریان داده اید را عملی نکنید ،از من گفتن، فاتحه کسب و کارتان را خوانده اید.

۲-ارائه خدمات باکیفیت
مشتریان همیشه بدون توجه به قیمت، به کسب و کاری برمیگردند که کالاها و خدمات باکیفیتی ارائه میدهد.

۳-روابط (احساس مشتریان نسبت به شما)
عامل حیاتی دیگر در موفقیت بازاریابی روابط است.امروزه بیشتر و بیشتر می فهمیم که کیفیت روابط کاری معیاری مهم برای جذب و حفظ مشتریان فراوان است.احساس فعلی آن ها و احساسی که فکر می کنند بعد از خرید خواهند داشت، تعیین کننده خرید یا عدم خریدشان است.

درگاه پرداخت واسط

5 رای 5 votes, average: 5٫00 out of 55 votes, average: 5٫00 out of 55 votes, average: 5٫00 out of 55 votes, average: 5٫00 out of 55 votes, average: 5٫00 out of 5
6,521
توضیحات بیشتر
معرفی بهترین افزونه کش برای وردپرس

معرفی بهترین افزونه کش برای وردپرس

2 رای 2 votes, average: 5٫00 out of 52 votes, average: 5٫00 out of 52 votes, average: 5٫00 out of 52 votes, average: 5٫00 out of 52 votes, average: 5٫00 out of 5
985
توضیحات بیشتر
وب سرور چیست؟ و بررسی انواع وب سرور

وب سرور چیست؟ و بررسی انواع وب سرور

2 رای 2 votes, average: 5٫00 out of 52 votes, average: 5٫00 out of 52 votes, average: 5٫00 out of 52 votes, average: 5٫00 out of 52 votes, average: 5٫00 out of 5
1,158
توضیحات بیشتر
پیاده سازی سایت شخصی
آموزش edd
آموزش کامل طراحی وب سایت
افزونه Opt-In Downloads
قالب وردپرس جنه
یه فایلی هم اگه می شه برای مقایسه بین php و asp.net تو ایران بزارین
نظرات شما + ۰
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.
ارسال نظر ۰

به کمک نیاز دارید? با ما تماس بگیرید
برای دانلود نام و ایمیل خود را در بخش زیر وارد کنید و روی دکمه کلیک کنید
جهت دانلود فایل مورد نظر ایمیل خود را در باکس زیر وارد کنید. فایل رایگان به ایمیل شما ارسال خواهد شد