4 اطلاعیه بروزرسانی و تخفیف‌های ویژه سایت :

گالری تصاویر در وردپرس با افزونه Gallery Pro

1,168 افزونه , وردپرس ابوالفضل بزرگی جمعه ۲۹ دی ۱۳۹۶
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
0 رای

امروز هم طبق روال همیشگی وب سایت وردپرسی شو، قصد معرفی و بررسی افزونه ای جدید از مخزن بزرگ وردپرس با عنوان گالری تصاویر در وردپرس با افزونه Gallery Pro داریم که شما بتوانید به واسطه این افزونه، وردپرس خود را از مرز وردپرس عبور دهید.

یکی از روش های بهینه بهره بری از تصاویر موجود در وب سایت وردپرس، استفاده از آن ها به عنوان گالری تصاویر در وردپرس است. گاها پیش می‌آید که شما قصد داشته باشید تعدادی از تصاویر را در قالب یک پست نمایش دهید اما به دلیل سازگار نبودن قالب وب سایت شما برای ایجاد گالری، نا امید می‌شوید و در بعضی مواقع تصمیم به تغییر قالب وب سایت خود می‌گیرید. خب این کار شما غلط در غلط است. زیرا شما وب سایت خود را قربانی گالری کرده اید. بگذارید یک مثال دیگر بزنم!!

گالری تصاویر در وردپرس

به عنوان مثال شما به عنوان یک طراح و برنامه نویس وب، قصد دارید در وب سایت شخصی خود، گزارشات انجام یک پروژه را به صورت گالری نمایش دهید. از آنجا که قالب وب سایت شما سازگاری با ایجاد گالری تصاویر را ندارد، آیا این درست است که قالب سایت خود را با یک قالب که سازگاری به ایجاد گالری تصاویر در وردپرس دارد تعویض کنید؟

اینجاست که افزونه های وردپرس به کمک و یاری ما می‌آیند. اگر شما یک جستجوی کوچک در سطح اینترنت بزنید، در میابید که افزونه های زیادی وجود دارند و گالری های تصاویر با امکانات فوق العاده را برای ما خلق می‌کنند و امروز ما قصد داریم یکی از همین افزونه ها را به شما معرفی کنیم تا بتوانید به بهترین شکل ممکن، گالری تصاویر در وب سایت خود ایجاد کنید.

گالری تصاویر در وردپرس با افزونه Gallery Pro

گالری تصاویر در وردپرس

قبل از شروع به کار با افزونه گالری تصاویر در وردپرس، بهتر است شما را با اطلاعاتی از افزونه آشنا کنم. افزونه گالری تصاویر در وردپرس توسط Weblizar طراحی و برنامه نویسی شده است. اگر شما از انتهای همین مقاله آموزشی روی گزینه صفحه افزونه کلیک کنید، در میابید که آخرین نسخه در دسترس افزونه گالری تصاویر در وردپرس، نسخه ۱.۵.۷ می‌باشد و از تاریخ آخرین بروزرسانی آن نیز بیش از ۲ هفته می‌گذرد.  همچنین بهتر است بدانید که این افزونه تا به اکنون که در حال تولید این مقاله آموزشی هستیم، بیش از ۲۰۰۰ بار دانلود و نصب و فعال سازی شده است و شما جهت کار با این افزونه، به نسخه ۳.۸ به بالای وردپرس نیازمندید.

آموزش کار با افزونه گالری تصاویر در وردپرس

ابتدا آخرین نسخه از افزونه گالری تصاویر در وردپرس را از انتهای همین مقاله آموزشی به صورت کاملا رایگان دانلود، سپس در وردپرس سایت خود نصب و فعال سازی نمایید. همچنین اگر از نحوه نصب و فعال سازی افزونه های وردپرس آشنایی ندارید، می‌توانید از بخش مقالات آموزشی وردپرس اقدام نمایید.

ورود به تنظیمات افزونه

بعد از نصب و فعال سازی افزونه، گزینه جدیدی در منوی پیشخوان وردپرس با عنوان Gallery Pro ایجاد می‌شود. روی این گزینه در منوی پیشخوان وردپرس hover نمایید تا زیر منو های آن به صورت خودکار نمایان شود. اکنون از زیر منو های موجود آن روی گزینه Add New Gallery کلیک نمایید تا وارد پروسه ایجاد گالری تصاویر در وردپرس شوید.

افزودن گالری تصاویر

در این صفحه، ابتدا می‌بایستی عنوانی برای این بخش مشخص نمایید. در بخش add images شما می‌بایستی تصاویر خود را اضافه نمایید. همچنین این بخش دارای چند بخش می‌باشد که به توضیح بخش های آن می‌پردازیم.

Label : در این بخش از تنظیمات افزودن گالری تصاویر، شما می‌بایستی عنوانی برای تصویر انتخاب و در این محل درج نمایید.

Video URL : در این بخش از تنظیمات افزودن گالری تصاویر، شما می‌توانید اگر ویدیویی برای تصویر انتخاب شده در نظر گرفتید، آدرس آن را قرار دهید.

Link : در این بخش از تنظیمات افزودن گالری تصاویر، شما می‌توانید اگر می‌خواهید تصویر شما لینک دار باشد، لینک مربوط به صفحه تصویر را قرار دهید.

Description : در این بخش از تنظیمات افزودن گالری تصاویر، شما می‌توانید توضیحاتی کوتاه یا بلند برای تصویر خود انتخاب کنید.

بعد از انتجام فرایند افزودن گالری، حال می‌بایستی تنظیماتی که در بخش پایینی این قسمت می‌باشد را تکمیل نمایید.

تنظیمات افزونه گالری

Show Gallery Title : در این بخش از تنظیمات گالری تصاویر، شما می‌توانید مشخص کنید که عنوان گالری نمایان شود.

Show Image Label : در این بخش از تنظیمات گالری تصاویر، شما می‌توانید مشخص کنید که عنوان تصویر در گالری نمایان شود.

Show Image Description : در این بخش از تنظیمات گالری تصاویر، شما می‌توانید مشخص کنید که توضیحات تصویر مشخص شود.

Open Link : در این بخش از تنظیمات گالری تصاویر، شما می‌توانید تصمیم بگیرید که لینک تصویر به چه صورت اجرا شود.

Gallery Layout : در این بخش از تنظیمات گالری تصاویر، شما می‌بایستی مشخص نمایید که قالب بندی تصاویر در گالری به چه صورت باشد.

Image Background Color : در این بخش از تنظیمات گالری تصاویر، شما می‌بایستی مشخص نمایید که رنگ پس زمینه تصاویر به چه صورت باشد.

Image Label Color : در این بخش از تنظیمات گالری تصاویر، شما می‌بایستی مشخص نمایید که رنگ تصاویر به چه صورت باشد.

Description Font Color : در این بخش از تنظیمات گالری تصاویر، شما می‌بایستی مشخص نمایید که رنگ فونت توضیحات تصویر در گالری به چه صورت باشد.

Button Background Color : در این بخش از تنظیمات گالری تصاویر، شما می‌بایستی مشخص نمایید که رنگ پس زمینه دکمه در گالری تصاویر به چه صورت باشد.

Button Font Color : در این بخش از تنظیمات گالری تصاویر، شما می‌بایستی مشخص نمایید که رنگ فونت متن درون دکمه به چه صورت باشد.

Font Style : در این بخش از تنظیمات گالری تصاویر، شما می‌توانید مشخص نمایید که نوع فونت متن درون دکمه در گالری تصاویر به چه صورت باشد.

Button Title : در این بخش از تنظیمات گالری تصاویر، شما می‌بایستی مشخص نمایید که متن دکمه ها چه چیزی باشد.

Light Box Styles : در این بخش از تنظیمات گالری تصاویر، شما در این بخش شما می‌توانید مشخص نمایید که تصاویر به صورت باکس قابل مشاهده باشند و اگر به صورت باکس هستند، با چه استایلی قابل مشاهده باشند.

Custom CSS : در این بخش از تنظیمات گالری تصاویر، شما می‌توانید استایل هایی را به گالری تصاویر به صورت دسته جمعی برای همه اعمال نمایید.

بعد از انجام همه تنظیمات، روی گزینه انتشار کلیک نمایید. بعد از منتشر شدن کامل گالری، کد کوتاهی که در بخش زیرین انتشار قرار دارد را کپی، سپس به برگه یا نوشته مورد نظر خود ببرید و از آن به صورت استاندارد و بهینه استفاده  نمایید.

دانلود افزونه Gallery Pro :

وب سرور چیست؟ و بررسی انواع وب سرور

وب سرور چیست؟ و بررسی انواع وب سرور

2 رای 2 votes, average: 5٫00 out of 52 votes, average: 5٫00 out of 52 votes, average: 5٫00 out of 52 votes, average: 5٫00 out of 52 votes, average: 5٫00 out of 5
1,167
توضیحات بیشتر
دامین آتوریتی و پیج آتوریتی چیست؟ و راه های بررسی و افزایش آن

دامین آتوریتی و پیج آتوریتی چیست؟ و راه های بررسی و افزایش آن

1 رای 1 vote, average: 5٫00 out of 51 vote, average: 5٫00 out of 51 vote, average: 5٫00 out of 51 vote, average: 5٫00 out of 51 vote, average: 5٫00 out of 5
1,206
توضیحات بیشتر
PhpMyAdmin

PhpMyAdmin چیست ؟

3 رای 3 votes, average: 5٫00 out of 53 votes, average: 5٫00 out of 53 votes, average: 5٫00 out of 53 votes, average: 5٫00 out of 53 votes, average: 5٫00 out of 5
7,013
توضیحات بیشتر
آموزش edd
آموزش کامل طراحی وب سایت
فارسی سازی قالب و پلاگین
یه فایلی هم اگه می شه برای مقایسه بین php و asp.net تو ایران بزارین
قالب وردپرس کلاوی
قالب رستوران
نظرات شما + ۰
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.
ارسال نظر ۰

به کمک نیاز دارید? با ما تماس بگیرید
برای دانلود نام و ایمیل خود را در بخش زیر وارد کنید و روی دکمه کلیک کنید
جهت دانلود فایل مورد نظر ایمیل خود را در باکس زیر وارد کنید. فایل رایگان به ایمیل شما ارسال خواهد شد