4 اطلاعیه بروزرسانی و تخفیف‌های ویژه سایت :

گذاشتن تبلیغات در وردپرس با افزونه Insert Post Ads

1,987 افزونه , وردپرس ابوالفضل بزرگی چهارشنبه ۱۳ دی ۱۳۹۶
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
1 رای

امروز هم طبق روال همیشگی و پایدار وب سایت قدرتمند وردپرسی شو، قصد داریم افزونه ای جدید با عنوان گذاشتن تبلیغات در وردپرس را مورد بررسی و آموزش قرار دهیم تا شما بتوانید از مرز وردپرس عبور کنید.

وب سایت های زیادی وجود دارند که درآمد زیادی از طریق بخش ها و پلن های تبلیغاتی وب سایت خود بدست می‌آورند. به عنوان مثال شما مدیر یک وب سایت خبری پربازدید هستید و قصد دارید روی بازدیدی که از سایت شما می‌شود، سرمایه گذاری کنید. حال شما می‌بایستی پلن های متعدد تبلیغاتی ایجاد کنید تا صاحبان کسب و کار های اینترنتی، بسته به نیاز و بودجه خود، یکی از پلن های سایت شما را سفارش دهند. شما تا کنون آموختید که بنر های تبلیغاتی خود را در سایدبار سایت خود قرار دهید، یا با افزونه گذاشتن تبلیغات در وردپرس و قرار دادن تبلیغات در سایدبار وردپرس آشنا شدید. اما تا کنون به ذهن شما رسیده است که می‌توانید لا به لای مطالب سایت خود نیز بنر های تبلیغاتی قرار دهید؟ بگذارید از جنبه دیگری به موضوع بنگریم.

گذاشتن تبلیغات در وردپرس

به عنوان مثال شما قصد دارید در برخی از پست های خود، بنری با عنوان عضویت در کانال تلگرام یا اینستاگرام قرار دهید تا کاربران، شما را در این دو شبکه اجتماعی قدرتمند، دنبال کنند. بنابراین یک راه مفید این است که شما در میان پست های خود، بنر عضویت در کانال تلگرام یا اینستاگرام نیز قرار دهید. اگر کاملا متوجه شدید که موضوع افزونه امروزمان چیست، به مطالعه ادامه مقاله بپردازید.

گذاشتن تبلیغات در وردپرس با افزونه Insert Post Ads

گذاشتن تبلیغات در وردپرس

قبل از کار کردن با افزونه گذاشتن تبلیغات در وردپرس، بهتر است اطلاعات مختصری از افزونه بدست آورید تا بتوانید بیشتر با افزونه آشنا شوید. افزونه گذاشتن تبلیغات در وردپرس توسط تیم قدرتمند Insert Post Ads که همانطور که مطلع هستید، نام افزونه نیز به نام شرکت آن اختصاص داده شده است برنامه نویسی شده است. اگر از انتهای همین مقاله آموزشی روی دکمه صفحه افزونه کلیک کنید، در میابید که آخرین نسخه در دسترس این افزونه، نسخه ۱.۲ می‌باشد و از تاریخ آخرین بروزرسانی آن نیز، بیش از ده هفته نیز می‌گذرد. همچنین افزونه گذاشتن تبلیغات در وردپرس بیش از ۲۰۰۰۰ بار دانلود و نصب و فعال سازی شده است و شما جهت کار با آن، می‌بایستی وردپرس بالاتر از نسخه ۳.۶ داشته باشید.

این افزونه دارای امکانات و قابلیت های مفید و بی نظیری می‌باشد که در این بخش از مقاله، به برخی از آن ها اشاره می‌کنیم:

  • راه اندازی سریع و آسان
  • تنظیمات کاملا ساده
  • سازگاری با کد های HTML
  • و…

افزونه گذاشتن تبلیغات در وردپرس

ابتدا آخرین نسخه از این افزونه پرکاربرد وردپرس را از انتهای همین مقاله آموزشی به صورت کاملا رایگان دانلود و سپس در وردپرس سایت خود نصب و فعال سازی نمایید. در ضمن اگر از طریقه نصب و فعال سازی افزونه های وردپرس، آگاهی و دانش ندارید، می‌توانید از بخش مقالات آموزشی وردپرس، اقدام نمایید.

ورود به تنظیمات افزونه Insert ads post

بعد از نصب و فعال سازی افزونه، گزینه جدیدی در منوی پیشخوان وردپرس با عنوان Post Adverts ایجاد می‌شود که شما با کلیک بر روی این گزینه، وارد بخش تنظیمات افزونه خواهید شد.

تنظیمات نمایش افزونه insert post ads

با وارد شدن در بخش تنظیمات افزونه، کافیست که روی گزینه مربوطه کلیک نمایید تا افزونه در آن بخش از وب سایت شما قابل نمایش باشد.

ساخت تبلیغات در افزونه insert post ads

در این بخش شما کافیست تا ابتدا عنوانی برای تبلیغات در نظر بگیرید و تصویر را از قسمت رسانه ها آپلود و سپس آدرس لینک پیش نمایش تصویر را ذخیره نمایید و به واسطه تگ های HTML مطابق تصویر بالا، آن را در بخش مربوطه قرار و جایگذاری کنید.

در قسمت Display The advert شما می‌توانید مشخص کنید که تصویر تبلیغاتی بعد یا قبل یا وسط پست شما ظاهر شود. این بسته به نیاز و سلیقه شخصی شما است که روی کدام گزینه کلیک کنید.

دانلود افزونه Insert Post Ads :

دامین آتوریتی و پیج آتوریتی چیست؟ و راه های بررسی و افزایش آن

دامین آتوریتی و پیج آتوریتی چیست؟ و راه های بررسی و افزایش آن

1 رای 1 vote, average: 5٫00 out of 51 vote, average: 5٫00 out of 51 vote, average: 5٫00 out of 51 vote, average: 5٫00 out of 51 vote, average: 5٫00 out of 5
1,175
توضیحات بیشتر
PhpMyAdmin

PhpMyAdmin چیست ؟

3 رای 3 votes, average: 5٫00 out of 53 votes, average: 5٫00 out of 53 votes, average: 5٫00 out of 53 votes, average: 5٫00 out of 53 votes, average: 5٫00 out of 5
6,938
توضیحات بیشتر

درگاه پرداخت واسط

5 رای 5 votes, average: 5٫00 out of 55 votes, average: 5٫00 out of 55 votes, average: 5٫00 out of 55 votes, average: 5٫00 out of 55 votes, average: 5٫00 out of 5
6,515
توضیحات بیشتر
آموزش کامل طراحی وب سایت
فارسی سازی قالب و پلاگین
پیاده سازی سایت شخصی
قالب وردپرس خبر خوب
قالب انفولد
قالب وردپرس فلت آستیک
نظرات شما + ۰
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.
ارسال نظر ۰

به کمک نیاز دارید? با ما تماس بگیرید
برای دانلود نام و ایمیل خود را در بخش زیر وارد کنید و روی دکمه کلیک کنید
جهت دانلود فایل مورد نظر ایمیل خود را در باکس زیر وارد کنید. فایل رایگان به ایمیل شما ارسال خواهد شد