4 اطلاعیه بروزرسانی و تخفیف‌های ویژه سایت :

افزونه عضویت کاربر در وردپرس به نام Theme My Login

6,205 افزونه پشتیبان سایت جمعه ۲۶ بهمن ۱۳۹۷
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
3 رای

یکی از ضعف های وردپرس، بخش عضویت کاربر و ورود می باشد و خیلی ها به دنبال افزونه عضویت کاربر در وردپرس می باشند. به شخصه دیده ام بعضی ها به خاطر همین ضعف از آن استفاده نمی کنند اما اصلا جای نگرانی نیست چون تعداد افزونه های عضویت کاربر در وردپرس بسیار زیاد است و شما می توانید از یکی از آنها استفاده کنید. در این مقاله می خواهیم افزونه عضویت کاربر در وردپرس به نام Theme My Login را معرفی و آموزش دهیم تا بتوانید از شر بخش ورود و عضویت پیش‌فرض وردپرس راحت شوید.
افزونه Theme My Login به شما امکان شخصی سازی صفحات ورود و عضویت را میدهد. یعنی شما با استفاده از بخش تنظیمات این افزونه می توانید این صفحات را خیلی راحت و بدون دردسر سفارشی سازی کنید. یکی از نکات مثب افزونه Theme My Login، آپدیت های منظم آن می باشد و همین موضوع باعث می شود با نسخه های مختلف وردپرس همخوانی داشته باشد. این افزونه بیش از ۱۰۰ هزار نصب فعال دارد و امتیازی ۴٫۵ از ۵ را کسب نموده است. اگر به دنبال یک افزونه ساده و البته کاربردی برای تغییر بخش عضویت کاربر در وردپرس هستید پیشنهاد میکنم حتما این افزونه رو هم آزمایش کنید. در این مقاله به صورت کامل آموزش کار با افزونه Theme My Login را ارائه میدهیم.

افزونه عضویت کاربر در وردپرس

ویژگی های افزونه Theme My Login

افزونه Theme My Login دارای تعداد ویژگی می باشد که در بخش زیر به بخشی از آنها اشاره می کنیم. 

  • رابط کاربری آسان
  • قابلیت شخصی‌سازی صفحه بازیابی رمز عبور
  • قابلیت تایید ایمیل توسط کاربر پس از عضویت
  • قابلیت reCAPTCHA برای عضویت
  • و… 

افزونه عضویت کاربر در وردپرس به نام Theme My Login

ابتدا افزونه عضویت کاربر در وردپرس به نام Theme My Login را از انتهای این صفحه دانلود کنید و بعد مثل بقیه های افزونه های دیگر آن را نصب نمایید. اگر نحوه نصب این افزونه رو نمیدونید پیشنهاد میکنم مقاله آموزش نصب افزونه وردپرس را مطالعه کنید. بعد از نصب افزونه Theme My Login و فعال سازی آن، یک منوی جدید به انتهای منوهای وردپرس اضافه می شود با نام پوسته ی ورود من، مانند تصویر زیر:

نصب افزونه Theme My Login

آموزش کار با افزونه Theme My Login

بعد از اینکه افزونه عضویت کاربر در وردپرس را نصب کردیم حال به سراغ آموزش کار با افزونه Theme My Login میرویم. کافیه روی گزینه پوسته ورود من کلیک کنید تا وارد بخش پیکربندی این افزونه شوید. تنظیم کردن افزونه Theme My Login به شدت ساده است. که در بخش زیر کلی گزینه های آن را آموزش میدهیم. 

پیکربندی افزونه Theme My Login

۱-نوع ورود: از این بخش می توانید نوع ورود به سایت رو مشخص کنید. پیشنهاد میکنم این بخش رو به صورت پیش فرض نگه دارید چون بهترین نوع آن، پیش فرض می باشد.
۲- نوع ثبت نام: در این بخش می توانید نوع ثبت را مشخص کنید. پیشنهاد میکنم این گزینه را هم روی پیش فرض قرار دهید. 
۳- رمز های عبور: با استفاده از این بخش می توانید به کاربر اجازه دهید که هنگام ثبت نام، رمز خود را وارد کند. پشنهاد میکنم حتما تیک این گزینه را بزنید چون کاربر حوصله ندارد دوباره وارد ایمیل خود شود و رمز جدید تنظیم نمایید. با این کار کاربران زیادتری در سایت شما ثبت نام می کنند. 
۴- ورود خودکار: اگر تیک این گزینه رو بزنید کاربر بعد از ثبت نام، به صورت خودکار وارد سایت می شود. به نظرم تیکت این گزینه رو هم بزنید خیلی خوب است. 

صفحات افزونه Theme My Login

اسلایدها: در ابن بخش می توانید آدرس URL هر صفحه را تغییر دهید. کافیه که در باکس هایی که جلو هر کدام است آدرس URL جدید را وارد کنید. (پیشنهاد می شود اگر قصد تغییر دارید حتما از کلمات انگلیسی استفاده شود.)

۱- ورود: از این بخش می توانید آدرس صفحه ورود را تغییر دهید. به صورت پیش فرض آدرس این صفحه site.com/login است. 
۲- بیرون رفتن: از طریق این بخش می توانید آدرس خروج یا همان بیرون رفتن را تغییر دهید آدرس این صفحه به صورت پیش فرض site.com/logout می باشد.
۳-نام نویسی: این بخش هم مربوط به ثبت در سایت می باشد و آدرس آن site.com/register است.
۴- رمز فراموش شده: این گزینه مربوط به رمز فراموش شده است یا همان فراموشی پسورد می باشد. که به صورت پیش فرض site.com/lastpassword است.
۵- نوسازی رمز: این بخشم مربوط به نوسازی رمز می باشد. که آدرس آن site.com/restpass است.

ذخیره تغییرات: بعد از اینکه تغییرات لازم را دادید روی گزینه ذخیره تغییرات کلیک نمایید. تا کل تغییرات اعمال شود.

شورت کد های افزونه ی Theme My Login

بعد از اینکه آموزش کار با افزونه Theme My Login تموم شد حال به سراغ شورت کد های افزونه ی Theme My Login می رویم. این افزونه تعدادی شورت کد کاربردی دارد که در بخش زیر تمام شورت کد های افزونه ی Theme My Login را معرفی می نماییم تا شما بر اساس نیازتون از آنها استفاده کنید. 

۱- شورت کد [theme-my-login] 

اولین شورت کد، شورت کد [theme-my-login] می باشد وقتی از این شورت کد در یک برگه استفاده می کنید. صفحه ورود به همراه لینک ثبت نام و فراموشی رمز را برای ما به نمایش میگذارید. مانند تصویر زیر:

شورت کد های افزونه ی Theme My Login

۲- شورت کد ورود به سایت

اگر خواستید در برگه ای فرم لاگین را درست کنید کافیه از شورت [theme-my-login default_action=”login”] استفاده کنید. همین کد را در صفحه مورد نظر استفاده کنید بعد به خروجی صفحه مراجعه کنید و می بینید فرم لاگین نمایان می شود.

۳- شورت کد ثبت نام در سایت

شورت کد بعدی مربوط به بخش ثبت نام می باشد اگر خواستید فرم ثبت نام را در برگه ای اضافه کنید کافیه از شورت کد [theme-my-login default_action=”register”] استفاده کنید. 

۴- شورت کد فراموشی رمز

شورت کد بعدی، شورت کد فراموشی رمز می باشد کافیه برای این بخش از شورت [theme-my-login default_action=”lostpassword”] استفاده نمایید. این شورت کد هم مثل بقیه شورت کدها می باشد و کافیه فقط آن را در ویرایشگر صفحه مورد نظر کپی کنید.

۵- شورت کد ریست رمز

شورت کد بعدی برای ریست رمز می باشد اگر خواستید در صفحه ای فرم ریست رمز را ایجاد کنید کافیه از شورت کد [theme-my-login default_action=”resetpass”] استفاده نمایید. استفاده از این شورت کد مانند بقیه شورت کدها می باشد.

نتیجه گیری:
روش های زیادی برای تغییر بخش عضویت و ورود وردپرس وجود دارد اما استفاده از افزونه عضویت کاربر در وردپرس به نام Theme My Login ساده ترین روش ممکن برای این کار می باشد. در این مقاله سعی کردیم آموزش کار با افزونه Theme My Login را به صورت کامل ارائه دهیم. البته از حق نگذریم کار کردن با آن بسیار ساده می باشد و در آخر تمام شورت کدهای این افزونه را معرفی کردیم تا در صورت نیاز از آنها استفاده کنید.

دانلود افزونه Theme My Login برای وردپرس

برای دانلود افزونه Theme My Login کافیه از طریق دکمه های زیر اقدام کنید. علاوه بر دانلود، می توانید برای مراجعه به صفحه افزونه Theme My Login در مخزن وردپرس، از بخش زیر اقدام کنید. 

دامین آتوریتی و پیج آتوریتی چیست؟ و راه های بررسی و افزایش آن

دامین آتوریتی و پیج آتوریتی چیست؟ و راه های بررسی و افزایش آن

1 رای 1 vote, average: 5٫00 out of 51 vote, average: 5٫00 out of 51 vote, average: 5٫00 out of 51 vote, average: 5٫00 out of 51 vote, average: 5٫00 out of 5
1,194
توضیحات بیشتر
PhpMyAdmin

PhpMyAdmin چیست ؟

3 رای 3 votes, average: 5٫00 out of 53 votes, average: 5٫00 out of 53 votes, average: 5٫00 out of 53 votes, average: 5٫00 out of 53 votes, average: 5٫00 out of 5
6,996
توضیحات بیشتر

درگاه پرداخت واسط

5 رای 5 votes, average: 5٫00 out of 55 votes, average: 5٫00 out of 55 votes, average: 5٫00 out of 55 votes, average: 5٫00 out of 55 votes, average: 5٫00 out of 5
6,527
توضیحات بیشتر
آموزش کامل طراحی وب سایت
فارسی سازی قالب و پلاگین
پیاده سازی سایت شخصی
قالب وردپرس خبر خوب
قالب انفولد
قالب وردپرس فلت آستیک
نظرات شما + ۴
  • ق​ت ۰+
    قاسم تقوی دوشنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۸

    خیلی ممنون از توضیحات خوبتون جناب مهندس همتی. میشه ارتباط میان این افزونه با افزونه ثبت نام وردپرس user registration را بیشتر توضیح بدید.

    پاسخ دهید
    • م​ه ۰+
      محمد همتی پشتیبان سایت چهارشنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۸

      سلام
      وقت بخیر
      جفتشون افزونه های ثبت نام در سایت هستند
      که می تونید بر اساس نیاز خودتون یکی رو انتخاب کنید
      حالا جفتشو تست بگیرید از هر کدوم خوشوتون امد و نیازتون رو برطرف کرد سمت همون برید
      موفق باشید

      پاسخ دهید
  • ق​ت ۰+
    قاسم تقوی جمعه ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۹

    سلام مجدد. من خیلی مبتدی هستم. میشه راهنمایی کنید چطور و کجای صفحه بای شورت کدها را بذارم؟

    پاسخ دهید
    • پ​س ۱+
      پشتیبان سایت پشتیبان سایت پنج شنبه ۱۵ خرداد ۱۳۹۹

      سلام
      وقت بخیر
      یه برگه بسازید و داخل اون برگه قرار بدید
      حالا آدرس برگه رو داخل هدر سایت قرار بدید که کاربرا با اون صفحه لاگین یا ثبت نام کنند
      موفق باشید

      پاسخ دهید
ارسال نظر ۴

به کمک نیاز دارید? با ما تماس بگیرید
برای دانلود نام و ایمیل خود را در بخش زیر وارد کنید و روی دکمه کلیک کنید
جهت دانلود فایل مورد نظر ایمیل خود را در باکس زیر وارد کنید. فایل رایگان به ایمیل شما ارسال خواهد شد