4 اطلاعیه بروزرسانی و تخفیف‌های ویژه سایت :

ریست قالب وردپرس با افزونه WP Reset

7,788 افزونه پشتیبان سایت جمعه ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۸
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
2 رای

بعضی وقت ها تنظیمات قالب وردپرس را تغییر میدهیم یا تغییراتی روی خود قالب اعمال می کنیم و احتمال دارد ندونیم چیکار کردیم اگر می خواهید اقدام به ریست قالب وردپرس کنید به نظرم افزونه WP Reset گزینه مناسبی برای این کار می می باشد. البته این افزونه همه چیز وردپرس را می تواند به حال پیش فرض و اولیه آن برگرداند اما در این آموزش می خواهیم فقط قالب وردپرس رو ریست کنیم و با دیگر بخش های آن کاری نداریم. پس همراه ما با آموزش افزونه WP Reset باشید.

ریست قالب وردپرس

ریست قالب وردپرس

برای ریست قالب وردپرس ابتدا افزونه WP Reset رو از همین صفحه دانلود کنید و اقدام به نصب آن نماید اگر نحوه نصب افزونه وردپرس رو نمیدونید می توانید مقاله آموزش نصب افزونه وردپرس را مطالعه کنید. 

نکته مهم: قبل از استفاده از افزونه WP Reset حتما از کل سایت خود یک نسخه پشتیبان تهیه کنید. اگر نحوه بک آپ گیری رو نمیدونید مقاله آموزش گرفتن بکاپ از وردپرس با افزونه XCloner را مطالعه کنید.

بعد از نصب افزونه WP Reset یک گزینه جدید به منوی ابزارها اضافه می شود با نام WP Reset مانند تصویر زیر:

نصب افزونه WP Reset 

وقتی روی WP Reset کلیک می کنید وارد صفحه این افزونه می شوید مانند تصویر زیر:

صفحه افزونه WP Reset 

وقتی وارد صفحه افزونه WP Reset شدید برای ریست قالب وردپرس باید روی تب دوم یعنی Tools بزنید بعد از اینکه وارد تب دوم شدید باید به بخش Reset Theme Options برید مانند تصویر زیر:

ریست قالب وردپرس با افزونه WP Reset 

در این بخش می توانید اقدام به ریست قالب وردپرس کنید، کافیه در این بخش روی دکمه Reset Theme Options کلیک کنید مانند تصویر زیر:

ریست تنظیمات قالب وردپرس

وقتی برای ریست قالب وردپرس روی دکمه Reset Theme Options میزنید پنچره جدیدی باز می شود و از شما می پرسد می خواهید اقدام به ریست قالب وردپرس کنید مانند تصویر زیر:

دکمه تایید ریست تنظیمات قالب وردپرس

در این پنجره روی دکمه قرمز رنگ Reset Theme Options بزنید تا قالب وردپرس ریست شوید. بعد از این که قالب ریست شد پنجره تایید ظاهر می شود مانند تصویر زیر:

پنجره تایید ریست تنظیمات قالب وردپرس

توجه: این روش فقط برای قالب هایی عمل می کند که از API های مورد نظر این افزونه استفاده کرده اند که معمولا بیشتر قالب های جدید از این API ها استفاده کرده اند. در تصویر بالا میبنید که صفر قالب رو ریست کرده، این به همین خاطر می باشد. حتی در همین باکس، آدرس بخش Theme Modification API خود وردپرس رو گذاشته است. در کل باید قالبی که استفاده می کنید بخش تنظیمات داشته و استاندارد باشد. 

با استفاده از افزونه WP Reset علاوه بر ریست قالب وردپرس ، می توانید خیلی از بخش های سایت وردپرس را ریست کنید. البته قبلا یک افزونه دیگر در این زمینه معرفی کرده ایم با عنوان آموزش ریست وردپرس با افزونه Reset WP که برای ریست کامل وردپرس از این افزونه استفاده کنید.

نکته مهم: باز یادآور می شوم قبل از استفاده از این افزونه حتما از دیتابیس خود و تمام فایل های سایت نسخه پشتیبان تهیه کنید. چون بارها مشاهده کرده ام که در هنگام استفاده از این افزونه ها، کل سایت خراب و نابود شده است و خودتان دچار مشکل می شوید.

دانلود افزونه WP Reset برای ریست قالب وردپرس

دامین آتوریتی و پیج آتوریتی چیست؟ و راه های بررسی و افزایش آن

دامین آتوریتی و پیج آتوریتی چیست؟ و راه های بررسی و افزایش آن

1 رای 1 vote, average: 5٫00 out of 51 vote, average: 5٫00 out of 51 vote, average: 5٫00 out of 51 vote, average: 5٫00 out of 51 vote, average: 5٫00 out of 5
1,194
توضیحات بیشتر
PhpMyAdmin

PhpMyAdmin چیست ؟

3 رای 3 votes, average: 5٫00 out of 53 votes, average: 5٫00 out of 53 votes, average: 5٫00 out of 53 votes, average: 5٫00 out of 53 votes, average: 5٫00 out of 5
6,995
توضیحات بیشتر

درگاه پرداخت واسط

5 رای 5 votes, average: 5٫00 out of 55 votes, average: 5٫00 out of 55 votes, average: 5٫00 out of 55 votes, average: 5٫00 out of 55 votes, average: 5٫00 out of 5
6,525
توضیحات بیشتر
پیاده سازی سایت شخصی
آموزش edd
آموزش کامل طراحی وب سایت
قالب انفولد
قالب وردپرس فلت آستیک
افزونه Opt-In Downloads
نظرات شما + ۱
  • ز​ی ۰+
    زینب سه شنبه ۲۷ اسفند ۱۳۹۸

    سلام ممنون از سایت عالیتون

    پاسخ دهید
ارسال نظر ۱

به کمک نیاز دارید? با ما تماس بگیرید
برای دانلود نام و ایمیل خود را در بخش زیر وارد کنید و روی دکمه کلیک کنید
جهت دانلود فایل مورد نظر ایمیل خود را در باکس زیر وارد کنید. فایل رایگان به ایمیل شما ارسال خواهد شد