4 اطلاعیه بروزرسانی و تخفیف‌های ویژه سایت :

قالب شرکتی وردپرس One Page Power با فونت ایران سنس

3,397 قالب رایگان وردپرس پشتیبان سایت چهارشنبه ۲۷ آذر ۱۳۹۸
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
1 رای

بعضی وقت ها میخواهیم سایت بزنیم ولی نمیدونیم از چه قالبی برای اینکار استفاده کنیم اگر دنبال یک قالب شیک، ساده و سبک هستید و می خواهید سایتتون تک صفحه ای باشد به نظرم قالب شرکتی وردپرس One Page Power گزینه بسیار جذابی است چون امکانات عالی در اختیار شما قرار میدهد.

این قالب برای کسانی که می خواهند سایت شرکتی، موزیک، تک صفحه ای و … بزنند بسیار مفید است و پیشنهاد میکنم حتما پیش نمایش آن را ببینید. یکی دیگر از خوبی های این قالب وردپرس، سادگی استفاده از آن می باشد. سعی کردیم به بهترین شکل ممکن این قالب رو راستچین و فارسی سازی کنیم و حتی فونت پولی ایران سنس را در آن به کار برده ایم.

قالب شرکتی وردپرس One Page Power

ویژگی های قالب شرکتی وردپرس One Page Power

به نظرم قالب شرکتی وردپرس One Page Power یکی از قالب های با امکانات است که نیاز ما را برای راه اندازی یک سایت خوب و حرفه ای بر طرف می کند. البته باید حتما پیشنمایش این قالب رو ببینید تا متوجه شوید با چه مدل پوسته ای روبرو هستید. در بخش زیر تعدادی از ویژگی های این قالب دوست داشتنی رو لیست کرده ایم که می توانید ببینید.

  • ارائه به صورت بسته آسان نصبی یا مجهز کردن قالب به فونت پولی ایران سنس
  • قالب شیک و مدرن ویژه سایت های شرکتی، موزیسین ها و …
  • به صورت بسته نصبی آسان
  • دارای فونت پولی ایران سنس
  • طراحی بسیار حرفه‌ای و ساده در عین حال شیک
  • بهینه‌سازی کدها و تاثیر مثبت آن در سئوی سایت
  • سادگی در شخصی سازی و سفارشی سازیسازگار با آخرین تغییرات وردپرس
  • بهینه سازی شده و بسیار سبک
  • فارسی و راستچین سازی کامل
  • دارای اسلایدر تمام صفحه
  • پشتیبانی از ابزارک ها
  • طراحی واکنش گرا
  • ابزارک های کاربردی برای ایجاد بخش های مختلف
  • استفاده از فرم ساز Leed Forms
  • دارای بخش تیم ما به صورت حرفه ای 
  • دارای بخش تماس با ما و نقشه سایت در صفحه اول برای ارتباط سریع

نکته مهم: کار کردن با قالب وردپرس شرکتی One Page Power به شدت آسان می باشد و خیلی راحت می توانید هر بخش از آن را سفارشی سازی کنید. اگر هم اصلا با وردپرس کار نکرده اید جای نگرانی نیست چون با مراجعه به صفحه آموزش وردپرس می توانید صفر تا صد وردپرس را فرا بگیرید. این قالب از پلاگین ووکامرس پشتیبانی می کند اگر میخواهید به این پلاگین مسلط شوید و نحوه کار با تمام بخش های آن را بدانید و بتوانید با آن محصول بفروشید می توانید از آموزش ووکامرس استفاده کنید. در این آموزش به صورت کامل و در قالب ۵۰ جلسه نحوه کار با این افزونه و فروش از طریق آن را آموزش داده ایم.

قالب وردپرس One Page Power

مناسب سایت های شرکتی، موزیک، تک صفحه ای و …

اگر به فکر این هستید یک سایت شرکتی یا حتی سایت در زمینه موزیک ارائه کنید به نظرم قالب شرکتی One Page Power گزینه عالی است و می توانید با این پوسته این کار رو انجام دهید. یکی از خوبی های این قالب، تک صفحه ای بودن آن است. شما با این قالب می توانید هر نوع سایتی در این حوزه هایی که گفتیم راه اندازی کنید.

استفاده از فونت ایران سنس

یک ویژگی بارز قالب های رایگان ارائه شده در وردپرسی شو، استفاده از فونت ایران سنس می باشد یعنی شما قالب را با فونت محبوب و پولی ایران سنس دانلود می کنید. معمولا قالب های رایگان داخل سایت با یکی فونت (ایران سنس) و قالب های غیر پولی با سه فونت پولی (ایران سنس، ایران سنس دست نویسی و ایران یکان اصطلاح شده) با لایسنس نامحدود ارائه می شوند. تا شما عزیزان دیگر نگران فونت قالب خود نباشید. پس دیگر نگران فونت های غیر استاندارد نباشید چون تمام قالب های وردپرس موجود در سایت با فونت استاندارد ارائه شده اند و نیاز نیست برای اضافه کردن فونت جدید به آن، هزینه ای کنید. 

آموزش کار با قالب وردپرس One Page Power

کار کردن با قالب شرکتی وردپرس One Page Power بسیار ساده است قبلا چندین بار گفتم برای تنظیم کردن قالب باید به منوی نمایش و زیر منوی سفارشی سازی مراجعه کنید و بر اساس نیاز خود این تنظیمات رو انجام دهید. اگر در تنظیم کردن قالب مشکلی داشتید می توانید در بخش نظرات مشکل خود را اعلام کنید تا پشتیبان های سایت مشکل شما رو در سریع ترین زمان ممکن حل کنند.

برای مدیریت ابزارک ها هم باید به بخش ابزارک برید و بر اساس نیاز خود این بخش رو سفارشی سازی یا کاستومایز کنید. (اگر با ابزارک های وردپرس آشنا نیستید می توانید مقاله مدیریت ابزارک در وردپرس رو مطالعه کنید.) هر قالب وردپرس معمولا دارای دو بخش فهرست یا بیشتر است یعنی می توانید منوهای قالب رو تنظیم کنید. برای اینکار کافیه به منوی نمایش و زیر منوی فهرست ها برید و بر اساس نیاز خود این بخش رو هم ویرایش کنید. (اگر با بخش فهرست های وردپرس آشنا نبوده و به صورت حرفه ای نحوه کار با آنها رو بلد نیستید پیشنهاد میکنم مقاله مدیریت فهرست ها در وردپرس رو مطالعه کنید.)


نصب قالب وردپرس شرکتی One Page Power

همیشه نصب قالب وردپرس و کار با درون ریزی ها مشکل ساز و پیچیده بوده است به خاطر همین مورد ما تمام قالب ها را به صورت بسته نصبی آسان وردپرس ارائه کرده ایم تا شما به راحترین شکل ممکن این قالب ها رو نصب کنید و درگیر پیچیدگی آن نشوید. قالب One Page Power هم به صورت بسته نصبی آسان ارائه شده است تا بدون هیچ مشکل و پیچیدگی بتواند آن را نصب کنید. اصلا نیاز نیست وردپرس، افزونه یا درون ریزی خاصی رو انجام دهید چون تمام این موارد همراه بسته نصبی آسان قالب شرکتی One Page Power ارائه شده است.

نصب قالب شرکتی وردپرس One Page Power


پیش نمایش قالب وردپرس One Page Power

اگر می خواهید کل امکانات قالب رو ببینید پیشنهاد می کنم دمو یا همان پیش نمایش قالب One Page Power را حتما ببینید کافیه روی تصویر زیر کلیک کنید تا به بخش پیش نمایش هدایت شوید. (وقتی از بسته آسان نصبی استفاده می کنید دقیق همین چیزی که در پیش نمایش قالب میبیند رو می توانید روی دامین خود اجرا و راه اندازی کنید.)

پیش نمایش قالب شرکتی وردپرس One Page Power


آموزش نصب بسته آسان نصبی وردپرس

اگر نحوه نصب بسته نصبی وردپرس رو نمیدونید اصلا جای نگرانی نیست چون ما به صورت کامل نحوه نصبش رو در هاست های مختلف و حتی روی سیستم خودتون رو آموزش دادیم و کافیه بر اساس نوع هاست روی دکمه های زیر کلیک کنید تا وارد آموزش مورد نظر شوید. اگر در نصب قالب شرکتی One Page Power دچار مشکل شدید و نتوانستید نصب کنید کافیه در بخش نظرات سایت اعلام کنید تا شما را بیشتر راهنمایی کنیم. البته با استفاده از این آموزش ها، به صورت خیلی راحت و بدون مشکل این قالب رو نصب می کنید.


دانلود قالب وردپرس One Page Power – با فونت پولی ایران سنس

دامین آتوریتی و پیج آتوریتی چیست؟ و راه های بررسی و افزایش آن

دامین آتوریتی و پیج آتوریتی چیست؟ و راه های بررسی و افزایش آن

1 رای 1 vote, average: 5٫00 out of 51 vote, average: 5٫00 out of 51 vote, average: 5٫00 out of 51 vote, average: 5٫00 out of 51 vote, average: 5٫00 out of 5
1,174
توضیحات بیشتر
PhpMyAdmin

PhpMyAdmin چیست ؟

3 رای 3 votes, average: 5٫00 out of 53 votes, average: 5٫00 out of 53 votes, average: 5٫00 out of 53 votes, average: 5٫00 out of 53 votes, average: 5٫00 out of 5
6,936
توضیحات بیشتر

درگاه پرداخت واسط

5 رای 5 votes, average: 5٫00 out of 55 votes, average: 5٫00 out of 55 votes, average: 5٫00 out of 55 votes, average: 5٫00 out of 55 votes, average: 5٫00 out of 5
6,514
توضیحات بیشتر
آموزش کامل طراحی وب سایت
فارسی سازی قالب و پلاگین
پیاده سازی سایت شخصی
قالب وردپرس خبر خوب
قالب انفولد
قالب وردپرس فلت آستیک
نظرات شما + ۰
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.
ارسال نظر ۰

به کمک نیاز دارید? با ما تماس بگیرید
برای دانلود نام و ایمیل خود را در بخش زیر وارد کنید و روی دکمه کلیک کنید
جهت دانلود فایل مورد نظر ایمیل خود را در باکس زیر وارد کنید. فایل رایگان به ایمیل شما ارسال خواهد شد