4 اطلاعیه بروزرسانی و تخفیف‌های ویژه سایت :

راهنمای انتخاب قالب وردپرس

5,738 قالب رایگان وردپرس , وردپرس پشتیبان سایت چهارشنبه ۱۲ دی ۱۳۹۷
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
9 رای

وقتی میخواهیم یک قالب وردپرس انتخاب کنیم چون تنوع انتخاب وجود دارد شاید دچار سردرگمی شده و نتوانیم یک پوسته خوب و مناسب کسب و کارمان را انتخاب کنیم. حالا باید ببینیم نحوه انتخاب قالب وردپرس مناسب چگونه می باشد و چطور می توانیم یک قالب متناسب با کسب و کارمان تهیه نماییم. این مقاله راهنمای انتخاب قالب وردپرس به صورت کامل می باشد که بعد از مطالعه آن می توانید بر اساس نیاز و هدفتان یک پوسته مناسب تهیه کنید.
این مقاله که با عنوان راهنمای انتخاب قالب وردپرس در سایت منتشر می شود حاصل تجربیات چند ساله خودم در زمینه طراحی و کار با قالب های وردپرس می باشد و هر کدام از گزینه هایی که در این بخش در مورد آن صحبت می کنم دغدغه های پیش آماده در کار با قالب های آماده بوده است.

نکته مهم: اگر شما از قالب های غیر استاندارد یا بخصوص نال استفاده می کنید دارید با دست خودتون کسب و کارتون رو نابود می کنید. صد در صد رو انتخاب قالب وقت بذارید. بارها دیده ام که به خاطر استفاده از یک قالب بد و نامناسب، کسب و کار دچار خسارات شدیدی و جبران ناپذیری شده است. (اگه نمیدونید قالب نال چی هستش پیشنهاد میکنم مقاله قالب نال شده وردپرس و مشکلات استفاده از آن رو مطالعه کنید.)

راهنمای انتخاب قالب وردپرس

راهنمای انتخاب قالب وردپرس

برای انتخاب قالب مناسب برای وردپرس ما لیستی ۲۵ گزینه ای را آماده کردیم که در این لیست سعی شده تمام تجربیات خودم برای انتخاب پوسته وردپرس در این لیست قرار گیرد و میتوان گفت راهنمای کاملی برای انتخاب قالب وردپرس می باشد. هر چیزی که در این سال ها با آن مواجهه شده ام را در این لیست گذاشته ام.

  • متناسب با کسب و کار
  • واکنشگرا
  • سئو
  • امنیت
  • سرعت
  • صفحه ساز
  • ابزارک ها
  • چند زبانه بودن
  • طرح بندی
  • رابط کاربری (قابلیت انتخاب رنگ های مختلف)
  • قالب مجزای برگه ها
  • سازگاری با مرورگرها
  • کدنویسی دقیق و بهینه
  • سازگاری با افزونه های موردنیاز
  • آیکن شبکه های اجتماعی
  • قابلیت سفارشی سازی برگه ها و نوشته
  • صفحات مختلف
  • بخش های متنوع (وجود المان های کاربردی)
  • فونت های استاندارد
  • فارسی سازی دقیق و اصولی
  • بسته نصبی آسان
  • بروزرسانی ها
  • مستندات
  • آموزش استفاده
  • پشتیبانی

انتخاب قالب برای وردپرس

۱- متناسب با کسب و کار

اولین گزینه و به نظرم مهمترین گزینه در هنگام انتخاب قالب برای وردپرس همین متناسب بودن قالب با کسب و کار شماست. طرف میبینی یک سایت شرکتی دارد ولی میرود و یک قالب وردپرس وبلاگی تهیه می کند. عزیزان سعی کنید قالبی انتخاب کنید که متناسب با کسب و کار شما باشد. بعضی وقت ها میبینی سایت ما شرکتی هستش ولی یه قالب میبینی که خبری می باشد ولی خیلی از نیازهای ما رو برطرف می کند.
ما باید ابتدا نیازهامون رو بنویسیم و مشخص کنیم چه اهدافی داریم و چه چیزی میخواهیم پیاده سازی کنیم و بعد قالب انتخاب کنیم. وقتی این مباحث مشخص شود تعداد گزینه های کمتری برای انتخاب می ماند که کار شما را ساده می کند. واقعا انتخاب پوسته وردپرس یکی از بخش های مهم راه اندازی سایت و کسب و کار اینترنتی می باشد پس نسبت به آن بی اهمیت نباشید.

نکته: البته بعضی قالب های وردپرس هستند که امکانات فوق العاده ای در اختیار ما قرار میدهد و می توان هر نوع سایتی با آنها راه اندازی کرد. مثل قالب وردپرس جنه، یکی از بهترین قالب هایی که دیده ام. این قالب اینقدر امکانات در اختیار کاربر قرار میدهد که می توان با آن هزار مدل سایت پیاده سازی کرد. (بعضی از قالب های جدید متناسب با هر نوع ایده و کسب و کاری هستند.)

۲- واکنشگرا

بعد از اینکه نیازها و اهدافمون از انتخاب قالب وردپرس وردپرس شد باید به سراغ مسائل فنی برویم. اولین چیزی که باید به آن توجه کنیم بحث واکنشگرا بودن یا همان ریسپانسیو است. قالبی که ریسپانسیو نیست به نظرم گزینه خوبی برای شما نیست چون در یکی دو سال اخیر اکثر کاربران با موبایل وارد سایت می شوند و اگر سایت واکنشگرا نباشد یعنی خیلی از کاربران، سایت رو ترک می کنند و خود سایت گوگل سایت هایی که واکنشگرا هستند را صاحب رتبه بهتری در نتایج جستجو می کند.

توجه: حالا از کجا متوجه شویم که یک قالب واکنشگرا می باشد یا خیر، کافیه وارد سایت ریسپانسیوتر شوید و لینک قالب را در آن وارد کنید این سایت به شما می گوید این قالب وردپرس ریسپانسیو می باشد یا خیر.

۳- سئو

در ادامه راهنمای انتخاب قالب وردپرس به بخش سئو قالب رسیدیم. خیلی از کاربران به این موضوع توجه نمی کنند. البته بحث سئو بیشتر در قالب های ایرانی ضعیف می باشد ولی در قالب های خارجی که فارسی سازی شده اند به خوبی رعایت شده است. مثلا یکی از پارامترها در بحث سئو قالب وردپرس، ولید بودن کدها و کدنویسی بهینه می باشد. سعی کنید در هنگام انتخاب قالب وردپرس این موضوع رو مورد بررسی قرار دهید.

توجه: چند سال پیش قالب های وردپرسی که تولید میشد از لحاظ سئو و بهینه بودن زیاد خوب نبودن، ولی در یکی دو سال اخیر از حق نگذریم وضعیت خوبی پیدا کردند بخصوص قالب های خارجی که فارسی سازی می شوند. (اگه قالبی که می خواهید خرید کنید معروف و پر دانلود باشد به احتمال زیاد این موضوع رعایت شده است. ولی بازم خودتون این موضوع رو مورد بررسی قرار دهید.)

۴- امنیت

یکی دیگه از پارمترهایی که در انتخاب قالب وردپرس باید به آن توجه ویژه شود بحث امنیت می باشد. مثلا می بینی قالب از افزونه ای استفاده می کند که باگ امنیتی دارد و همین موضوع باعث مشکل می شود. طراحان قالب های وردپرس باید بروز رسانی ها اعلام شده توسط توسعه دهندگان وردپرس را بررسی کنند و طرح های خود را با توابع معرفی شده طراحی کنند.

توجه: اگر سایتی وردپرسی دارید پیشنهاد می کنم مباحث امنیتی رو رعایت کنید و افزونه های امنیت وردپرس را نصب کنید. یکی از افزونه های رایگان وردپرس که گزینه خوبی برای این کار می باشد افزونه iThemes Security می باشد که در مقاله آموزش افزونه امنیت در وردپرس با iThemes Security این افزونه رو کامل آموزش داده ایم.

۵- سرعت

یکی از دغدغه های خودم همین سرعت قالب می باشد. بعضی از قالب ها اینقدر کند هستند (بخصوص قالب های ایرانی) که باعث ضربه به کسب و کار ما می شوند. پیشنمایش قالب مشخص نمی کند سرعت قالب چطور است چون میبینید طراح و مترجم قالب وردپرس، روی یک هاست، تعداد زیادی وردپرس و قالب نصب می کنند همین امر باعث کندی می شود. ولی قالب های جدید که شخصا با آنها کار کرده ام از لحاظ سرعت وضعیت خوبی دارند و می توان به آنها اعتماد کرد.

توجه: اگر قالب شما کند بود و وضعیت سرعت خوبی نداشت بازم جای نگرانی نیست چون افزونه های زیادی برای کش و افزایش سرعت وردپرس وجود دارد و در همین سایت وردپرسی شو چند مقاله عالی در این باره داریم مانند: آموزش افزونه کش وردپرس با نام WP Fastest Cache، بهینه سازی سرعت وردپرس با افزونه Autoptimize و افزایش سرعت بارگذاری وردپرس با افزونه WP Optimize که پیشنهاد میکنم حتما از این افزونه ها استفاده کنید.

۶- صفحه ساز

در گام بعدی راهنمای انتخاب قالب وردپرس به سراغ یک بخش مهم آمده ایم. آن هم صفحه سازها می باشد. شاید در این چند سال اخیر تا این لحظه، این قد نیاز به صفحه سازها احساس نمی شد. سعی کنید قالب وردپرسی رو تهیه کنید که صفحه ساز داشته باشد. یا از صفحه سازها پشتیبانی کند. در این چند سال که کار می کنم هیچ چیزی مثل صفحه ساز برای یک مدیر سایت لذت بخش نیست. شما می توانید با صفحه سازها، هر نوع صفحه ای که لازم دارید رو بسازید.
در حال حاضر صفحه سازهای قدرتمندی مثل:

  • Visual Composer
  • Elementor
  • Muffin Builder
  • Divi Builder
  • Themify Builder
  • و…

وجود دارد که اکثر قالب های حاضر به این صفحه سازها مجهز می باشند. البته بعضی قالب های وردپرس به صفحه سازهای اختصاصی خود قالب مجهز هستند که بازم خوب می باشد. مثل قالب وردپرس جنه که صحه ساز قدرتمند اختصاصی دارد و می توان با آن هر نوع صفحه ای (بخصوص صفحه های فرود یا همان لندینگ پیچ) را با چند کلیک درست کرد.

۷- ابزارک ها

در این چند سال اخیر که در حوزه وردپرس کار می کنم به این موضوع پی برده ام معمولا قالب هایی که بخش ابزارک قوی تری دارند می توانند به شدت به ما کمک کنند و خیلی گره گشا هستند. البته اگر قالب خیلی از نیازهای شما رو برطرف کرد اما ابزارک های قوی نداشت جای نگرانی نیست چون افزونه های زیادی برای بخش ابزارک وجود دارد که می تواند نیاز های شما رو برطرف نماید.

توجه: اگر در مورد ابزارک چیزی نمیدونید پیشنهاد می کنم مقاله مدیریت ابزارک در وردپرس را مطالعه کنید.

۸- چند زبانه بودن

بعضی وقت ها ما میخواهیم سایتی بین المللی راه اندازی کنیم و دنبال قالب می گردیم. اگر هدف و قصد این کار رو دارید حتما در هنگام انتخاب قالب برای وردپرس به موضوع چند زبانه بودن یا پشتیبانی از چند زبانه بودن توجه ویژه کنید. بارها دیده ایم شخصی قالب تهیه کرده و بعد متوجه شده است این قالب از افزونه های چند زبانه مثل wpml پشتیبانی نمی کند و در آخر دچار مشکل شده است. اما خدا شکر در این چند مدت اخیر بیشتر قالب ها از این خاصیت و ویژگی برخوردار بوده اند.

توجه: افزونه wpml یکی از بهترین افزونه های وردپرس برای تبدیل سایت، به یک سایت چند زبانه می باشد.

۹- طرح بندی

شاید با دیدن این عنوان متوجه نشوید منظور من چی هستش، باید بگم قالبی رو انتخاب کنید که طرح بندی های متنوع برای بخش های مختلف داشته باشد. مثلا برای هدر چند جور هدر داشته باشد برای چیدمان دسته ها یا سایدبار چند مدل داشته باشد. یا بتوان صفحه اصلی رو با طرح های مختلفی درست کرد. این خیلی خیلی مهم می باشد و باید توجه ویژه ای به آن کرد. در این یکی دو سال اخیر قالب های زیادی در بخش تنظیماتشون طرح بندی های متنوعی رو ارائه کرده اند. مثل قالب وردپرس جنه، قالب وردپرس انفولد، قالب وردپرس گود نیوز و …

۱۰- رابط کاربری (قابلیت انتخاب رنگ های مختلف)

رابط کاربری یا همون ui بخش مهمی در هنگام انتخاب پوسته وردپرس می باشد. البته این بخش کاملا سلیقه ای می باشد. ولی سعی کنید توجه ویژه ای به این بخش داشته باشید. بارها دیده ام که یک قالب امکانات فوق العاده ای در اختیار ما قرار میدهد اما متاسفانه از لحاظ طراحی به شدت ضعیف بوده و همین امر باعث عدم انتخاب شده است. کاربران وقتی وارد سایت ما می شوند اولین چیزی که میبینن همون رابط کاربری یا بخش ui سایت است. البته این نکته رو هم بگم که رابط کاربری در قالب های جدید واقعا خوب و قابل قبول می باشد. البته خیلی از قالب های ایرانی که توسط همکاران ایرانی درست شده است خیلی خیلی مشکل دارند و باید از انتخابشون سر نظر کرد.

۱۱- قالب مجزای برگه ها

این بخش اختیاری است هر برگه می تواند یک قالب مجزا برای خودش داشته باشد. در حال حاضر خیلی از قالب های وردپرس این خاصیت رو دارند. البته اگه قالب پشتیبانی نکرد بازم جای نگرانی نیست ولی این بخش گزینه خوبی می باشد چون اگر شما بخواید صفحه های خاصی رو تولید کنید می توانید از قالب های مجزای برگه ها استفاده کنید. پیشنهاد میکنم در مورد این بخش بیشتر مطالعه کنید. 

برخی از پوسته ها برای برگه ها طرح های متفاوتی در نظر می گیرند که موجب زیباتر شدن سایت ها می شود. این قالب ها می توانند برای برگه های زیر باشند:

  • صفحه بدون ستون کناری
  • صفحه با ستون کناری راست
  • صفحه با ستون کناری چپ
  • صفحه فرود
  • صفحه آرشیو
  • صفحه خانه
  • صفحه تماس با ما
  • صفحه نمونه کارها

۱۲- سازگاری با مرورگرها

به یکی از بخش های اصلی انتخاب قالب مناسب برای وردپرس رسیدیم. کاربران سایت ما با مرورگر های مختلف وارد سایت شما می شوند. پس قالبی که تهیه می کنید باید با مرورگر های مختلف سازگاری کامل داشته باشد. سعی کنید قبل از خرید یک قالب وردپرس مناسب، از فروشنده قالب خود حتما بپرسید که آیا قالبی که خریداری می کنم با تمامی مرورگر ها سازگاری دارد یا خیر؟ طراحان حرفه ای قالب های خود را با تست کننده های مختلف و مرورگر های مختلف بررسی می کنند تا بتوانند با خیال راحت ادعای browser compatibility بودن قالبشان را کنند.

۱۳- کدنویسی دقیق و بهینه

یکی دیگر از مسائل مهم در هنگام انتخاب قالب، کدنویسی دقیق و بهینه قالب می باشد. این موضوع خیلی خیلی مهم است چون هم در سئو سایت تاثیر دارد هم در هنگام توسعه قالب، شاید بعدا بخواهیم قالب رو توسعه دهیم اگر کدنویسی بد و غیر بهینه باشد صد در صد دچار مشکل می شویم. پس حتما حتما در مورد این موضوع تحقیق کنید. البته یک نکته رو بگم قالب های خارجی ای که از تم فارست خریداری شده اند و به صورت فارسی در سایت قرار می گیرند از این لحاظ فوق العاده اند. چون خود سایت تم فارست تمام این قالب ها رو بررسی می کند. پس جای نگرانی نیست.

۱۴- سازگاری با افزونه های موردنیاز

قالبی رو تهیه کنید که از لحاظ پشتیبانی و سازگاری با افزونه های مورد نیاز جواب گو شما باشد. بعضی از قالب ها متاسفانه با افزونه های حتی معروف و بزرگ سازگاری ندارند و باید دوباره قالب سایت رو عوض کنید. باید این موضوع رو در هنگام انتخاب قالب وردپرس در نظر گرفت که قدرت واقعی وردپرس را افزونه های نصب شده روی آن مشخص می کنند. بدون افزونه های لازمه، وردپرس قدرت چندانی ندارد. پس سعی کنید قالبی رو انتخاب کنید که از لحاظ سازگاری با افزونه های دیگر در حد قابل قبولی باشد.

۱۵- آیکن شبکه های اجتماعی

معمولا هر سایت و کسب و کاری در شبکه های اجتماعی فعال می باشد و نیازمند این است که آدرس صفحات خود را در سایت در دسترس کاربران قرار دهد. ما باید قالبی رو انتخاب کنیم که علاوه بر آیکن شبکه های اجتماعی، آیکن اشتراک گذاری های مختلف رو هم داشته باشد. این بخش رو خیلی از قالب های موجود دارند. ولی بعضی از قالب ها از تلگرام و اینستاگرام پشتیبانی نمی کنند که نگران کننده است چون اکثر کسب و کارهای ایرانی در این دو هستند.

توجه: پوسته ای که در طراحی آن برای شبکه های اجتماعی مکان ویژه ای در نظر گرفته شده باشد، قطعا بهتر از پوسته ای خواهد بود که آیکون ها بعدها توسط افزونه به آن اضافه می شود. شبکه های اجتماعی این روزها از اهمیت ویژه برخوردار است، پس مطمئن شوید که طراح پوسته نیز به این موضوع آگاه بوده است.

۱۶- قابلیت سفارشی سازی برگه ها و نوشته

بعضی از پوسته های وردپرس، قابلیت سفارشی سازی برگه ها و نوشته رو دارند. در یکی دو سال اخیر قالب هایی که تولید می شوند این قابلیت رو دارند و می توان برگه ها یا نوشته رو هنگام انتشار سفارشی سازی کرد. مثلا همین قالب وردپرس جنه که چند روز پیش تو فروشگاه سایت قرار دادیم این قابلیت رو دارد که بتوان هم برگه ها و هم نوشته ها رو سفارشی سازی کرد. مثلا شما می خواید یک نوشته رو منتشر کنید می توانید مشخص کنید این نوشته مثلا سایدبار داشته باشد یا نه، مثلا نمایش دکمه های اشتراک گذاری داشته باشد یا نه و خیلی امکانات دیگر، پس این موضوع هم خیلی می تواند برای انتخاب قالب وردپرس به شما کمک کند.

۱۷- صفحات مختلف

داشتن صفحات مختلف خیلی خیلی می تواند به شما در راه اندازی سریع سایت کمک کند. مثلا قالب صفحه درباره ما دارد یا صفحه تماس با ما، شما با ویرایش این صفحه و گذاشتن اطلاعات خودتون دیگر نیاز نیست صفحه ای جدید با طراحی جدید درست کنید. خودم به شخصه در حال طراحی سایت با همین قالب های آماده وردپرس بودم برای مشتریان سایت، و با ویرایش همین صفحات سایت رو در یک روز کاری درست کرده ام.

۱۸- بخش های متنوع (وجود المان های کاربردی)

منظور از این بخش های متنوع اینست که قالب دارای المان های کاربردی باشد. بعضی قالب ها دارای المان هایی مثل: جدول قیمت، انواع نقل قول، انواع لیست، انواع جعبه متن، انواع دکمه و … می باشد که به شدت به ما کمک می کند که صفحات عالی درست کنیم و همین المان ها به شدت به ما کمک می کند. مثلا همین قالب وردپرسی شو یک قالب اختصاصی و طراحی از صفر می باشد که توسط خودمان طراحی و پیاده سازی شده است برای هر بخش باید کدنویسی جدید انجام دهیم ولی اگر قالب آماده استفاده می کردیم که این امکانات رو دارا بود این همه وقت نمیذاشتیم و هزینه نمی کردیم.

۱۹- فونت های استاندارد

اخ اخ دست رو دلم نذارید این بخش شاید زجرآورترین بخش برای یک کاربر باشد. یکی از دلایلی که باعث شد قالب هایی که در فروشگاه قالب وردپرسی شو با سه فونت پولی قرار بدم همین درد خودم بود. هر قالبی که می گرفتم متاسفانه یک فونت رایگان بد روی آن سوار میکردن و واقعا اذیت میشدم و باید دوباره فونت قرار میدادم. به همین خاطر امدم هر قالبی که در فروشگاه وردپرسی شو قرار دادم با سه فونت پولی ایران سنس، ایران سنس دست نویس و ایران یکان قرار دادم که اگر کسی خواست فونت عوض کند بدون هیچ مشکلی و با یک کلیک این کار رو انجام دهد. الان بیشتر قالب هایی که در فروشگاه گذاشتیم با ۳ فونت پولی استاندارد عرضه کردیم که دیگه نبینم کسی این مشکل رو داشته باشد.

۲۰- فارسی سازی دقیق و اصولی

دوستان این بخش دیگه شوخی با کسی ندارد اگر فونت ترجمه شده گرفتید این بخش رو مد نظر قرار بدید. قبل از اینکه فروشگاه سایت رو راه اندازی کنم برای پروژه هام از مارکت های دیگه قالب تهیه می کردم اینقد بد ترجمه شده بودند که کلا خودم از اول ترجمه می کردم. متاسفانه خیلی ها فقط می خوان بفروشند و چیزی به نام وجدان کاری براشون معنی ندارد.
اگر قالبی خواستید تهیه کنید حتما قالب رو خوب ببینید و اگه شد از فروشنده درخواست عکس از تنظیمات قالب کنید. اکثر قالب های ترجمه که به فروش میرسند ترجمه بدی دارند. یکی دیگه از دلایل راه اندازی فروشگاه قالب همین موضوع بود دیگه خسته شده بودم از بس قالب هایی رو تهیه کردم که بد و غیر اصولی ترجمه شده بودند. دیگه قالب ها رو از مارکت های خارجی تهیه می کنم و بعدش خودم برای پروژه هام استفاده می کنم همونا رو داخل فروشگاه میذارم که بقیه هم استفاده کنند.

۲۱- بسته نصبی آسان

یکی دیگر از چیزهایی که باید قالب های وردپرس داشته باشد داشتن بسته نصبی وردپرس می باشد که خدا رو شکر الان بیش از ۹۰ درصد قالب ها این موضوع رو دارند و به صورت بسته نصبی آسان ارائه می شوند. بسته نصبی آسان یک مجموعه می باشد که شامل خود وردپرس، قالب، افزونه های مورد نیاز و تمام درون ریزی ها می باشد.

۲۲- بروزرسانی ها

در هنگام انتخاب پوسته وردپرس حتما ببینید این قالب بروز رسانی دارد یا نه، باید به این موضوع هم توجه داشته باشید که بروز رسانی ها رو به صورت دائم در اختیار شما قرار میگرد یا خیر، خیلی از سایت ها بروز رسانی هاشون در حد نهایت یک سال می باشد و بعد از اون دیگه بروز رسانی انجام نمیدند یا اگر هم در اختیارتون قرار بدن با هزینه می باشد. که به نظرم خنده دار است و وقتی شما هزینه کردید باید همیشه بروز رسانی رو داشته باشید.

۲۳- مستندات

سعی کنید هنگام خرید یا تهیه قالب مستندات آن رو هم درخواست بدید مستندات معمولا توسط طراح قالب تهیه می شود. البته بعضی قالب ها این بخش رو ندارند ولی خیلی از قالب ها این بخش رو دارند. این مستندات توضیحاتی در مورد قالبی است که در اختیار شما قرار گرفته است. از نحوه استفاده تا آموزش بخش های مختلف آن، البته اگر قالب ترجمه باشد این مستندات هم خارجی است.

۲۴- آموزش استفاده

وقتی در حال انتخاب قالب وردپرس هستید حتما توجه کنید آیا همراه این قالب وردپرس آموزش وجود دارد یا نه، این خیلی خیلی مهم است. وقتی قالب رو تهیه می کنید به این موضع توجه ویژه داشته باشید بیش از ۹۵ درصد قالب های ارائه شده بدون آموزش هستند. خودم هر قالبی که قبلا تهیه می کردم آموزشی همراه آن وجود ندارد به همین خاطر تصمیم گرفتم قالب هایی که منتشر می کنم برایشان بسته آموزشی رایگان تهیه کنم تا کاربران بعد از خرید بتوانند از آن بسته آموزشی استفاده کنند و بدون هیچ مشکلی بتوانند از قالب استفاده کنند.

۲۵- پشتیبانی

وقتی می خواهید قالب وردپرس انتخاب کنید حتما به موضوع پشتیبانی توجه ویژه داشته باشید. اکثر فروشنده ها همین که قالب رو فروختند دیگه واسشون مهم نیست خریدار بنده خدا اگر سوالی داشت باید از کی بپرسد و ازشون هم میپرسی به سختی شاید جواب دهد یا ندهند. پس وقتی خواستید قالب تهیه کنید حتما به این موضوع توجه داشته باشید این قالب وردپرس، پشتیبانی دارد یا نه.

نحوه انتخاب قالب وردپرس

این همه صحبت در مورد نحوه انتخاب قالب وردپرس کردیم حال قالبی که خواستیم انتخاب کنیم باید تمام این بخش ها رو داشته باشد یا نه. باید این نکته رو بگم نمی خواد صد در صد این ویژگی ها رو داشته باشد ولی بعضی ویژگی ها واقعا مهم هستند مثل پشتیبانی، فیلم آموزش استفاده، فونت های استاندارد، فارسی سازی دقیق و اصولی، صفحه ساز، ریسپانسیو و …
اما بعضی ویژگی ها زیاد مهم نیستند اما اگر باشند واقعا عالی می شوید مثل: ابزارک ها، مستندات و …

توجه: پس نحوه انتخاب قالب وردپرس بر اساس گزینه های مهم می باشد و گزینه های غیر مهم وقتی کارساز هستند که می خواهید بین دو سه قالب که کل ویژگی های اصلی رو دارند و قصد انتخاب فقط یک قالب رو دارید باید مد نظر قرار گیرند.

نتیجه گیری
در این مقاله سعی کردیم بر اساس ۲۵ گزینه، به شما کمک کنیم تا بتوانید در بین این همه قالب وردپرس، انتخاب درست و اصولی داشته باشید. اگر میخواهید قالب تهیه کنید حتما یکی دو روز وقت بذارید و یک قالب متناسب با کسب و کار و اهدافی که دارید تهیه کنید. در سایت وردپرسی شو هم قالب رایگان وجود دارد هم غیر رایگان، که در بخش پایین لینک هر دو رو میذاریم و بر اساس نیازتون می تونید انتخاب کنید. 


قالب های وردپرس رایگان
برای دسترس به قالب های رایگان روی تصویر زیر کلیک کنید:

قالب های رایگان وردپرس

قالب های وردپرس حرفه ای
برای دسترس به قالب های حرفه ای روی تصویر زیر کلیک کنید:

قالب های وردپرس حرفه ای

وب سرور چیست؟ و بررسی انواع وب سرور

وب سرور چیست؟ و بررسی انواع وب سرور

2 رای 2 votes, average: 5٫00 out of 52 votes, average: 5٫00 out of 52 votes, average: 5٫00 out of 52 votes, average: 5٫00 out of 52 votes, average: 5٫00 out of 5
1,167
توضیحات بیشتر
دامین آتوریتی و پیج آتوریتی چیست؟ و راه های بررسی و افزایش آن

دامین آتوریتی و پیج آتوریتی چیست؟ و راه های بررسی و افزایش آن

1 رای 1 vote, average: 5٫00 out of 51 vote, average: 5٫00 out of 51 vote, average: 5٫00 out of 51 vote, average: 5٫00 out of 51 vote, average: 5٫00 out of 5
1,207
توضیحات بیشتر
PhpMyAdmin

PhpMyAdmin چیست ؟

3 رای 3 votes, average: 5٫00 out of 53 votes, average: 5٫00 out of 53 votes, average: 5٫00 out of 53 votes, average: 5٫00 out of 53 votes, average: 5٫00 out of 5
7,014
توضیحات بیشتر
آموزش edd
آموزش کامل طراحی وب سایت
فارسی سازی قالب و پلاگین
یه فایلی هم اگه می شه برای مقایسه بین php و asp.net تو ایران بزارین
قالب وردپرس کلاوی
قالب رستوران
نظرات شما + ۱۰
  • م​ج ۰+
    مجید سه شنبه ۲۰ فروردین ۱۳۹۸

    سلام، قالب سایت شما سفارشی طراحی شده از صفر؟ یا در یک قالب موجود تغییراتی اعمال کردید؟

    پاسخ دهید
    • م​ه ۰+
      محمد همتی پشتیبان سایت سه شنبه ۲۰ فروردین ۱۳۹۸

      سلام
      از صفر تا صد طراحی شده و اختصاصی هستش عزیز

      پاسخ دهید
  • P​a ۰+
    payam سه شنبه ۱۵ مرداد ۱۳۹۸

    سلام لطفا راهنمایی کنید از بین دو قالب پورتو و ایمپرزا کدومش کارایی بهتری داره؟

    پاسخ دهید
    • م​ه ۰+
      محمد همتی پشتیبان سایت سه شنبه ۱۵ مرداد ۱۳۹۸

      سلام
      وقت بخیر
      پیام جان باید ببینی می خوای با این قالب چه کارهایی انجام بدی و اینکه چه ویژگی هایی برات مهم هستش

      پاسخ دهید
  • A​. ۰+
    a.m چهارشنبه ۱۵ آبان ۱۳۹۸

    سلام
    من میخام همچین سایتی طراحی کنم و تمام موضوعات که مطرح کردید واسم مهمه .
    چه قالبیو پیشنهاد می کنید

    پاسخ دهید
  • ع​م ۰+
    عاطی میری چهارشنبه ۴ دی ۱۳۹۸

    سلام من میخام همچین سایتیو طراحی کنم شما چه قالبیو پیشنهاد می کنید

    پاسخ دهید
    • م​ه ۰+
      محمد همتی پشتیبان سایت شنبه ۷ دی ۱۳۹۸

      سلام
      وقت بخیر
      بستگی داره میخواید چه سایتی بزنید و چه امکاناتی داشته باشه
      لطفا اینا رو مشخص کنید تا راهنمایی کنیم
      موفق باشید

      پاسخ دهید
  • ع​م ۰+
    عاطی میری چهارشنبه ۴ دی ۱۳۹۸

    من میخام سایدبار درختی داشته باشه و…

    پاسخ دهید
    • م​ه ۰+
      محمد همتی پشتیبان سایت شنبه ۷ دی ۱۳۹۸

      سلام
      وقت بخیر
      برای این موضوع می توانید از افزونه استفاده کنید
      نمایش درختی دسته بندی ها در سایدبار با WP-Parsi navigation trees امکان پذیر هستش
      موفق باشید

      پاسخ دهید
ارسال نظر ۱۰

برچسب‌ها
,
به کمک نیاز دارید? با ما تماس بگیرید
برای دانلود نام و ایمیل خود را در بخش زیر وارد کنید و روی دکمه کلیک کنید
جهت دانلود فایل مورد نظر ایمیل خود را در باکس زیر وارد کنید. فایل رایگان به ایمیل شما ارسال خواهد شد