4 اطلاعیه بروزرسانی و تخفیف‌های ویژه سایت :

قالب شرکتی وردپرس The Launcher با فونت ایران سنس

1,473 قالب رایگان وردپرس پشتیبان سایت دوشنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۸
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
2 رای

بیشترین جستجو بین قالب های وردپرس مربوط به قالب های شرکتی وردپرس می باشد ما هم سعی می کنیم از این مدل قالب بیشتر منتشر کنیم امروز قالب شرکتی وردپرس The Launcher با فونت ایران سنس رو آماده کردیم که یک قالب سبک و شیک می باشد. برای آشنایی بیشتر با این قالب، پیشنهاد میکنم پیشنمایش (پیشنمایش قالب The Launcher) آن را ببینید. قالب وردپرس The Launcher دارای بخش‌های مختلفی در صفحه نخست است که از آن ها میتوان به اسلایدر با محتوای فرود در بخش اول و جدول قیمت گذاری و دیدگاه های مشتریان در دیگر بخش ها اشاره کرد که تمامی این قسمت ها در کنار یکدیگر سازنده یک قالب حرفه ای و یک وب سایت کارآمد شده اند.

قالب شرکتی وردپرس The Launcher

ویژگی های قالب شرکتی وردپرس The Launcher

قالب وردپرس The Launcher دارای ویژگی های مختلفی می باشد که بعضی از این ویژگی ها بارز هستند در ادامه لیستی از ویژگی های این قالب رو مورد بررسی قرار میدهیم تا متوجه قدرت این قالب شوید.  (حتما حتما پیشنمایش این قالب رو ببینید)

  • دارای فونت پولی ایران سنس
  • اسلایدر با محتوای فرود
  • به صورت بسته نصبی آسان
  • سازگاری با سفارشی سازی
  • جدول قیمت گذاری
  • طراحی بسیار حرفه‌ای و ساده در عین حال شیک
  • بهینه سازی شده و بسیار سبک
  • دیدگاه های مشتریان در دیگر بخش ها
  • طراحی واکنش گرا
  • پشتیبانی از ابزارک ها
  • فارسی و راستچین سازی کامل

نکته مهم: کار کردن با قالب شرکتی وردپرس The Launcher به شدت آسان می باشد و خیلی راحت می توانید هر بخش از آن را سفارشی سازی کنید. اگر هم اصلا با وردپرس کار نکرده اید جای نگرانی نیست چون با مراجعه به صفحه آموزش وردپرس می توانید صفر تا صد وردپرس را فرا بگیرید. 

قالب شرکتی وردپرس The Launcher با فونت ایران سنس

مناسب سایت های شرکتی کوچک

قالب شرکتی The Launcher یکی از قالب های ساده می باشد که برای شرکت ها و موسساتی که نیاز به قالب حرفه ای ندارند و ابزارهای زیادی نمی خواهند مفید می باشد اگر می خواهید فقط یک سایت اطلاع رسانی داشته باشید و نیاز به المان های مختلف ندارید به نظرم قالب The Launcher گزینه مناسبی می باشد. پیشنهاد میکنم حتما بقیه قالب های شرکتی رو ببینید.

استفاده از فونت ایران سنس

یک ویژگی بارز قالب های رایگان ارائه شده در وردپرسی شو، استفاده از فونت ایران سنس می باشد یعنی شما قالب را با فونت محبوب و پولی ایران سنس دانلود می کنید. معمولا قالب های رایگان داخل سایت با یکی فونت (ایران سنس) و قالب های غیر پولی با سه فونت پولی (ایران سنس، ایران سنس دست نویسی و ایران یکان اصطلاح شده) با لایسنس نامحدود ارائه می شوند. تا شما عزیزان دیگر نگران فونت قالب خود نباشید. پس دیگر نگران فونت های غیر استاندارد نباشید چون تمام قالب های وردپرس موجود در سایت با فونت استاندارد ارائه شده اند.

آموزش کار با قالب وردپرس شرکتی The Launcher

کار کردن با قالب شرکتی وردپرس The Launcher بسیار ساده می باشد چون بخش های زیادی ندارد که نگران سفارشی سازی آن باشید. این قالب از فهرست پشتیبانی می کند و می توانید منوها رو از بخش فهرست ها تنظیم کنید اگر نحوه کار با فهرست ها رو نمیدونید جای نگرانی نیست کافیه مقاله مدیریت فهرست ها در وردپرس رو مطالعه کنید. این قالب از ابزارک ها پشتیبانی می کند که می توانید با مطالعه مقاله مدیریت ابزارک در وردپرس این بخش رو هم درست کنید. برای سفارشی سازی بقیه قالب کافیه به منوی نمایش بخش سفارشی سازی برید و بر اساس نیاز و سلیقه خودتون این بخش رو تنظیم کنید.


نصب قالب شرکتی وردپرس The Launcher

همیشه نصب قالب وردپرس و کار با درون ریزی ها مشکل ساز و پیچیده بوده است به خاطر همین مورد ما تمام قالب ها را به صورت بسته نصبی آسان وردپرس ارائه کرده ایم تا شما به راحترین شکل ممکن این قالب ها رو نصب کنید و درگیر پیچیدگی آن نشوید. قالب The Launcher هم به صورت بسته نصبی آسان ارائه شده است تا بدون هیچ مشکل و پیچیدگی بتواند آن را نصب کنید. اصلا نیاز نیست وردپرس، افزونه یا درون ریزی خاصی رو انجام دهید چون تمام این موارد همراه بسته نصبی آسان قالب شرکتی The Launcher ارائه شده است.

نصب قالب شرکتی وردپرس The Launcher


پیش نمایش قالب وردپرس The Launcher

اگر می خواهید کل امکانات قالب رو ببینید پیشنهاد می کنم دمو یا همان پیش نمایش قالب The Launcher را حتما ببینید کافیه روی تصویر زیر کلیک کنید تا به بخش پیش نمایش هدایت شوید.

پیشنمایش قالب شرکتی وردپرس The Launcher


آموزش نصب بسته نصبی وردپرس

اگر نحوه نصب بسته نصبی وردپرس رو نمیدونید اصلا جای نگرانی نیست چون ما به صورت کامل نحوه نصبش رو در هاست های مختلف و حتی روی سیستم خودتون رو آموزش دادیم و کافیه بر اساس نوع هاست روی دکمه های زیر کلیک کنید تا وارد آموزش مورد نظر شوید. اگر در نصب قالب شرکتی The Launcher دچار مشکل شدید و نتوانستید نصب کنید کافیه در بخش نظرات سایت اعلام کنید تا شما را بیشتر راهنمایی کنیم. البته با استفاده از این آموزش ها، به صورت خیلی راحت و بدون مشکل این قالب شرکتی رو نصب می کنید.


دانلود قالب شرکتی وردپرس The Launcher – با فونت ایران سنس

وب سرور چیست؟ و بررسی انواع وب سرور

وب سرور چیست؟ و بررسی انواع وب سرور

2 رای 2 votes, average: 5٫00 out of 52 votes, average: 5٫00 out of 52 votes, average: 5٫00 out of 52 votes, average: 5٫00 out of 52 votes, average: 5٫00 out of 5
1,168
توضیحات بیشتر
دامین آتوریتی و پیج آتوریتی چیست؟ و راه های بررسی و افزایش آن

دامین آتوریتی و پیج آتوریتی چیست؟ و راه های بررسی و افزایش آن

1 رای 1 vote, average: 5٫00 out of 51 vote, average: 5٫00 out of 51 vote, average: 5٫00 out of 51 vote, average: 5٫00 out of 51 vote, average: 5٫00 out of 5
1,207
توضیحات بیشتر
PhpMyAdmin

PhpMyAdmin چیست ؟

3 رای 3 votes, average: 5٫00 out of 53 votes, average: 5٫00 out of 53 votes, average: 5٫00 out of 53 votes, average: 5٫00 out of 53 votes, average: 5٫00 out of 5
7,016
توضیحات بیشتر
پیاده سازی سایت شخصی
آموزش edd
آموزش کامل طراحی وب سایت
قالب وردپرس جنه
یه فایلی هم اگه می شه برای مقایسه بین php و asp.net تو ایران بزارین
قالب وردپرس کلاوی
نظرات شما + ۰
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.
ارسال نظر ۰

به کمک نیاز دارید? با ما تماس بگیرید
برای دانلود نام و ایمیل خود را در بخش زیر وارد کنید و روی دکمه کلیک کنید
جهت دانلود فایل مورد نظر ایمیل خود را در باکس زیر وارد کنید. فایل رایگان به ایمیل شما ارسال خواهد شد