4 اطلاعیه بروزرسانی و تخفیف‌های ویژه سایت :

قالب شرکتی و تک صفحه ای وردپرس One Paze با فونت ایران سنس

1,345 قالب رایگان وردپرس پشتیبان سایت پنج شنبه ۲ آبان ۱۳۹۸
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
2 رای

معمولا کسانی که تازه یک کسب و کار راه اندازی کردند یا صاحب کسب و کار فیزیکی هستند باید یک سایت برای ارائه نمونه کار و خدماتشون داشته باشند. چند مدتی هستش که سایت های تک صفحه ای به شدت مد شده، یعنی کل سایت در یک صفحه ارائه می شود و مخاطب با دیدن همان یک صفحه متوجه خدمات و سرویس های ما می شوید. در این مطلب قالب شرکتی و تک صفحه ای وردپرس One Paze با فونت ایران سنس رو آماده کردیم که جز قالب های شیک و بسیار سبک تک صفحه ای هستش و می توانید از آن برای راه اندازی سایتتون استفاده کنید.

قالب وردپرس One Paze از سری قالب های شیک و سبک Accesspress Theme هستش که به صورت بسته آسان نصبی به همراه فونت پولی ایران سنس ارائه می شود و مناسب برای شرکت های خدماتی است. با استفاده از بسته نصبی کمتر از ۵ دقیقه می توانید آن را دقیق و کامل شبیه پیش نمایش نصب کنید.

قالب شرکتی و تک صفحه ای وردپرس One Paze

ویژگی های قالب شرکتی و تک صفحه ای وردپرس One Paze

قالب شرکتی و تک صفحه ای وردپرس One Paze تعدادی ویژگی دارد که باعث می شود نسبت به بقیه قالب های وردپرس متمایز نشان دهد. مثل اسلایدر زیبا یا تک صفحه ای بودن که کار رو برای کاربران سایت راحتر می کند. البته این فقط دو ویژگی این قالب هستش و اگر میخواهید ویژگی های دیگر قالب One Paze رو بدونید پیشنهاد می کنم لیست پایین رو مطالعه کنید. این نکته هم فراموش نشود هر وقت خواستید ویژگی های یک قالب رو مورد بررسی قرار دهید بهترین کار دیدن پیش نمایش قالب مورد نظر است.

  • قالب شیک و مدرن ویژه کسب و کارهای خدماتی که دنبال معرفی شرکت یا خدمات خود هستند
  • به صورت بسته نصبی آسان
  • دارای فونت پولی ایران سنس
  • طراحی بسیار حرفه‌ای و ساده در عین حال شیک
  • بهینه سازی شده و بسیار سبک
  • فارسی و راستچین سازی کامل
  • تک صفحه ای / پارالاکس
  • امکان قرار دادن نقشه گوگل
  • این قالب حالت واکنشگرایی جذاب و مرتبی ندارد. (حتما حالت گوشی و تبلتش رو چک کنید)
  • اسلایدر زیبا با زمینه ابی رنگ
  • امکان استفاده از دکمه CALL TO ACTION
  • امکان استفاده از پس زمینه پارالاکس برای قسمت های مختلف
  • نمایش بصورت Lazy Load
  • سازگار با آخرین تغییرات وردپرس

نکته مهم: کار کردن با قالب وردپرس تک صفحه ای One Paze به شدت آسان می باشد و خیلی راحت می توانید هر بخش از آن را سفارشی سازی کنید. اگر هم اصلا با وردپرس کار نکرده اید جای نگرانی نیست چون با مراجعه به صفحه آموزش وردپرس می توانید صفر تا صد وردپرس را فرا بگیرید.

قالب شرکتی One Paze

مناسب کسب و کارهای خدماتی 

اگر یک شرکت یا موسسه خدماتی دارید که هدف و قصدتون معرفی خدمات و سرویس های شرکت است به نظرم قالب شرکتی و تک صفحه ای وردپرس One Paze خیلی به درد شما می خورد چون به صورت یک صفحه کامل تمام خدمات یا سرویس های شما رو معرفی می کند و کاربر در همان صفحه هم می تواند ویژگی های شما و خدماتتون و هم نحوه تماس با شما را ببینید. دیگه قرار نیست مخاطب سایت شما، کلیک اضافه ای داشته باشد.

استفاده از فونت ایران سنس

یک ویژگی بارز قالب های رایگان ارائه شده در وردپرسی شو، استفاده از فونت ایران سنس می باشد یعنی شما قالب را با فونت محبوب و پولی ایران سنس دانلود می کنید. معمولا قالب های رایگان داخل سایت با یکی فونت (ایران سنس) و قالب های غیر پولی با سه فونت پولی (ایران سنس، ایران سنس دست نویسی و ایران یکان اصطلاح شده) با لایسنس نامحدود ارائه می شوند. تا شما عزیزان دیگر نگران فونت قالب خود نباشید. پس دیگر نگران فونت های غیر استاندارد نباشید چون تمام قالب های وردپرس موجود در سایت با فونت استاندارد ارائه شده اند و نیاز نیست برای اضافه کردن فونت جدید به آن، هزینه ای کنید. 

آموزش کار با قالب وردپرس One Paze

کار کردن با قالب وردپرس One Paze به شدت ساده هستش و نیاز نیست اطلاعات خاصی در مورد این قالب داشته باشید. کافیه از بخش سفارشی سازی منوی نمایش، هر چیزی که نیاز دارید رو تغییر بدید. در کل ویرایش قالب های وردپرس بخصوص قالب های رایگان از بخش سفارشی سازی انجام می شوید. البته بعضی از قالب های رایگان بخش تنظیمات قالب رو هم دارند که این مدل پوسته ها خیلی کم به صورت رایگان ارائه می شوند.

یک نکته هم در مورد نقشه سایت بدم که این نقشه امکانات محدود مشخص کردن طول و عرض جغرافیایی رو دارد. اگر میخواهید یک نقشه خیلی حرفه ای برای سایت داشته باشید می توانید از افزونه Intergeo Maps استفاده کنید. اگر در مورد کار با قالب One Paze مشکلی داشتید اصلا نگران نباشید در بخش نظرات بپرسدی به صورت کامل راهنمایی می کنیم.


نصب قالب وردپرس تک صفحه ای One Paze

همیشه نصب قالب وردپرس و کار با درون ریزی ها مشکل ساز و پیچیده بوده است به خاطر همین مورد ما تمام قالب ها را به صورت بسته نصبی آسان وردپرس ارائه کرده ایم تا شما به راحترین شکل ممکن این قالب ها رو نصب کنید و درگیر پیچیدگی آن نشوید. قالب One Paze هم به صورت بسته نصبی آسان ارائه شده است تا بدون هیچ مشکل و پیچیدگی بتواند آن را نصب کنید. اصلا نیاز نیست وردپرس، افزونه یا درون ریزی خاصی رو انجام دهید چون تمام این موارد همراه بسته نصبی آسان قالب تک صفحه ای One Paze ارائه شده است.

نصب قالب شرکتی و تک صفحه ای وردپرس One Paze


پیش نمایش قالب وردپرس One Paze

اگر می خواهید کل امکانات قالب رو ببینید پیشنهاد می کنم دمو یا همان پیش نمایش قالب One Paze را حتما ببینید کافیه روی تصویر زیر کلیک کنید تا به بخش پیش نمایش هدایت شوید. (وقتی از بسته آسان نصبی استفاده می کنید دقیق همین چیزی که در پیش نمایش قالب میبیند رو می توانید روی دامین خود اجرا و راه اندازی کنید.)

پیشنمایش قالب شرکتی و تک صفحه ای وردپرس One Paze


آموزش نصب بسته آسان نصبی وردپرس

اگر نحوه نصب بسته نصبی وردپرس رو نمیدونید اصلا جای نگرانی نیست چون ما به صورت کامل نحوه نصبش رو در هاست های مختلف و حتی روی سیستم خودتون رو آموزش دادیم و کافیه بر اساس نوع هاست روی دکمه های زیر کلیک کنید تا وارد آموزش مورد نظر شوید. اگر در نصب قالب تک صفحه ای One Paze دچار مشکل شدید و نتوانستید نصب کنید کافیه در بخش نظرات سایت اعلام کنید تا شما را بیشتر راهنمایی کنیم. البته با استفاده از این آموزش ها، به صورت خیلی راحت و بدون مشکل این قالب رو نصب می کنید.


دانلود قالب وردپرس One Paze – با فونت پولی ایران سنس

دامین آتوریتی و پیج آتوریتی چیست؟ و راه های بررسی و افزایش آن

دامین آتوریتی و پیج آتوریتی چیست؟ و راه های بررسی و افزایش آن

1 رای 1 vote, average: 5٫00 out of 51 vote, average: 5٫00 out of 51 vote, average: 5٫00 out of 51 vote, average: 5٫00 out of 51 vote, average: 5٫00 out of 5
1,212
توضیحات بیشتر
PhpMyAdmin

PhpMyAdmin چیست ؟

3 رای 3 votes, average: 5٫00 out of 53 votes, average: 5٫00 out of 53 votes, average: 5٫00 out of 53 votes, average: 5٫00 out of 53 votes, average: 5٫00 out of 5
7,027
توضیحات بیشتر

درگاه پرداخت واسط

5 رای 5 votes, average: 5٫00 out of 55 votes, average: 5٫00 out of 55 votes, average: 5٫00 out of 55 votes, average: 5٫00 out of 55 votes, average: 5٫00 out of 5
6,532
توضیحات بیشتر
آموزش کامل طراحی وب سایت
فارسی سازی قالب و پلاگین
پیاده سازی سایت شخصی
قالب وردپرس خبر خوب
قالب انفولد
قالب وردپرس فلت آستیک
نظرات شما + ۸
  • ح​س ۰+
    حسین پنج شنبه ۱۴ آذر ۱۳۹۸

    سلام وقت بخیر
    ممنونم از سایت و قالب ها و خدمات خوبتون –
    این قالب زیبا رو دانلود کردم و روی سایتم نصب کردم
    فقط یه مسئله ای دارم که ممنون می شم اگه لطف کنید و راهنماییم کنید
    در مورد بالای صفحه وسط اسلایدر یه دکمه هست که محتویات متنش رو خالی کردم و خواستم اون رو کاملا بردارم اما موفق نشدم
    ممنون میشم اگه بگین چطوری می تونم اون دکمه رو بردارم – سپاس

    پاسخ دهید
    • م​ه ۰+
      محمد همتی پشتیبان سایت پنج شنبه ۱۴ آذر ۱۳۹۸

      سلام
      وقت بخیر
      باید از طریق کد نویسی اونو بردارید
      باید برید تو فایل اسلایدر و اون دکمه رو حذف کنید که چیزی نمایش نده

      پاسخ دهید
  • م​غ ۰+
    مصطفی غلامی چهارشنبه ۲۱ اسفند ۱۳۹۸

    باسلام و خسته نباشید خدمت شما، وقت بخیر
    ممنون از سایت خوبتون و قالب های زیبایی که در اختیار کاربران قرار دادید، مدت ها بود دنبال قالبی زیبا با طرح مدنظرم می گشتم و کاملا خسته شده بودم تا اینکه با این قالب مواجهه شدم، این همان قالبی هست که انتظاراتم رو براورده می کنه، فقط ای کاش فرم تماس باما و منوی فوتر برای لینک کردن به شبکه های اجتماعی رو هم داشت به گونه ای که لوگوی شبکه های به نمایش در می آمد، اما باتوجه به اینکه این قالب آپشن های بیشتری داره از قسمت Call to action برای لینک کردن به پیج اینستاگرامم استفاده کردم، اما دوتا سوال دارم و ممنون میشم راهنمایی تم کنید.
    اول اینکه چگونه باید کادر آبی رنگ وسط اسلایدر رو بردارم؟ هرکار کردم نشد، اشکالی نداره وسط یک اسلایدر بیاد مشکل اینجاست که خود به خود وسط همه اسلایدر ها میاد.
    دوم اینکه تایتل “ارائه و بهینه سازی شده توسط وردپرسی شو” در قسمت فوتر رو چگونه می تونم ویرایش یا حذف کنم؟
    ممنون میشم اگر به این دو سوال پاسخ بدید و مشکل رفع بشه تا بزودی وب سایت ام راه اندازی بشه و قطعا آدرس سایت ام رو واسه شما ارسال می کنم تا مشاهده کنید، من بازهم از سایت خوبتون تشکر و قدردانی می کنم.

    پاسخ دهید
    • پ​س ۰+
      پشتیبان سایت پشتیبان سایت جمعه ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۹

      سلام
      وقت بخیر
      ان شالله که حالتون خوب باشه
      برید تو قسمت سفارشی سازی از منوی نمایش
      فکر کنم از اونجا بشه تغییرش داد
      اگر سایتم از برگه استفاده میکنه برای صفحه نخست
      باید برید تو صفحه برگه اصلی
      یا نهایت برید تو بخش تنظیمات قالب
      ۲- برای سوال دو
      ممنون میشم بر ندارید چون واقعا ما زحمت های زیادی برای قالب ها میکشیم
      با تشکر
      موفق باشید

      پاسخ دهید
  • G​h ۰+
    Gholamim686@gmail.com پنج شنبه ۲۹ اسفند ۱۳۹۸

    سلام و خسته نباشید. وقت بخیر
    من این قالب رو دانلود کردم و از این قالب به عنوان قااب سایتم استفاده کردم، روی لوکال هاست همه چیز به خوبی پیش می رفت اما وقتی که وب سایتم رو از لوکال به هاست انتقال دادم در هنگام ورود به پنل پیشخوان مدیریت وردپرس با این نوشته روبرو میشم. مشکل کجاست؟ ممنون میشم راهنمایی ام کنید. داستان درست کرده واسم.
    Warning: cannot modify header information-headers already sent bay (output started at/home/mostafag/public_html/wp-content/themes/-onepaz/feed.class.php:1) in/home/mostafag/public_html//wp-includes/pluggable.php on line 1223

    پاسخ دهید
    • پ​س ۰+
      پشتیبان سایت پشتیبان سایت جمعه ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۹

      سلام
      وقت بخیر
      مشکل از فایل هدر هستش
      باید ببینید چه تغییرانی دادید که این مشکل به وجود امده
      مشکل فید هم دارید که باید حل بشه

      پاسخ دهید
  • م​ص ۰+
    مصطفی یکشنبه ۳ فروردین ۱۳۹۹

    سلام
    مشکل سایت ام برطرف شد
    ممنون از سایت خوبتون
    دیگه نیازی به پاسخ نیست
    فقط حیف که نگفتین چطوری می تونم کادر آبی رنگ وسط اسلایدر رو بردارم.

    پاسخ دهید
    • پ​س ۰+
      پشتیبان سایت پشتیبان سایت جمعه ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۹

      سلام
      وقت بخیر
      ان شالله حالتون خوب باشه
      ببینید دوست عزیز کلا قالب های رایگان چند قسمت دارند
      یکی بخش تنظیمات قالب که از این بخش می تونید خیلی چیزا رو تغییر بدید
      یکی بخش سفارشی سازی که از منوی نمایش قابلیت دسترس دارد که بازم می تونید از این بخش تعداد زیادی از بخش های قالب رو تغییر بدید
      یا اینکه اگر سایت بر اساس برگه ها کار کند باید به برگه ها مراجعه کنید
      موفق باشید

      پاسخ دهید
ارسال نظر ۸

به کمک نیاز دارید? با ما تماس بگیرید
برای دانلود نام و ایمیل خود را در بخش زیر وارد کنید و روی دکمه کلیک کنید
جهت دانلود فایل مورد نظر ایمیل خود را در باکس زیر وارد کنید. فایل رایگان به ایمیل شما ارسال خواهد شد