4 اطلاعیه بروزرسانی و تخفیف‌های ویژه سایت :

آموزش تصویری فعال کردن دیدگاه ها در وردپرس

4,001 آموزش های پایه ای , وردپرس مینا تیموریان پنج شنبه ۴ آذر ۱۳۹۵
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
6 رای

یکی از ویژگی‌های اصلی سایت ها و وبلاگ ها امکان دریافت بازخورد از مخاطب ها توسط دیدگاه‌ها است و البته این خصوصیت در وردپرس بسیار قدرتمند ظاهر شده است و شما می توانید به راحتی به مدیریت کامل بازخوردهایی که دریافت می کنید بپردازید.

آموزش فعال کردن دیدگاه ها در وردپرس

مدیریت دیدگاه‌ها در وردپرس :

برای ایجاد یک امکان اول از همه باید به بخش تنظیمات و مدیریت آن بپردازیم و سپس با آن کار کنیم. برای اینکه بتوانیم دیدگاه ها را مدیریت کنیم و به اصطلاح تنظیم کنیم از قسمت تنظیمات>> گفت و گوها می توانیم بررسی های لازم را انجام دهیم.

در این قسمت با تنظیماتی رو به رو می شویم که به بررسی آن ها می پردازیم.

Menu_033

 

آموزش تصویری فعال کردن دیدگاه ها در وردپرس

گزینه های پیش فرض نوشته:

گزینه های مربوط به این بخش به صورت کلی مربوط به اطلاع رسانی های مرتبط با سایت و وبلاگ میباشد، چنانچه دیدگاهی ایجاد گردد به شما اطلاع رسانی خواهد شد، گزینه های این بخش به صورت پیش فرض فعال میباشند.

توجه : امکان تغییر هر یک از این تنظیمات برای هر نوشته به صورت جدا گانه امکان پذیر میباشد.

  • کوشش برای آگاه کردن همه ی وبلاگ هایی که پیوندشان در این نوشته است:

چنانچه نوشته ای دارید که شامل لینک هایی از سایر سایت ها میباشد با فعال بودن این گزینه، از استفاده شما از لینکشان مطلع خواهند شد، و یا با غیر فعال بودن این گزینه از استفاده شما از لینکشان مطلع نخواهند شد.

  • اجازه دادن به دیگر سایت ها برای فرستادن بازتاب در نوشته های شما:

این بخش برعکس بخش بالا میباشد یعنی با فعال بودن این گزینه چنانچه سایت دیگری لینک مطلب و نوشته شما را در سایت/وبلاگ خود گذاشته باشد، شما از این قضیه مطلع خواهید شد و بازتاب/پینگ خواهید گرفت و چنانچه شما از لینک دیگر وبسایت ها استفاده کرده باشید از طرف وردپرس یک بازتاب برای او فرستاده خواهد شد.

  • اجازه گذاشتن دیدگاه برای نوشته های جدید:

فعال بودن این گزینه اجازه میدهد که بازدید کنندگان وبسایت در پایین نوشته هایتان نظرات خود را ثبت نمایند، بسیاری از سایت ها با توجه به سو استفاه هایی که ممکن است رخ دهد این گزینه را غیر فعال مینمایند و تنها برای مطالب خاصی که قصد نظر سنجی از مشریان یا بازدیدکنندگان را دارند این قابلیت را فعال مینمایند.

دیگر تنظیمات دیدگاه ها در وردپرس :

گزینه های به این بخش مربوط به تنظیمات کلی دیدگاهها از جمله نوع و نحوه نمایش و محدودیت هایی در ایجاد دیدگاه توسط بازدیدکنندگان میباشد.

  • نویسنده‌‌ی دیدگاه باید نام و نشانی ایمیل خود را بنویسد:

چنانچه این گزینه را فعال نمایید بازدید کنندگان تنها در صورت وارد کردن نام و آدرس ایمیل ، امکان ایجاد دیدگاه را خواهند داشت.

  • کاربران باید نام‌نویسی کرده باشند و وارد شده باشند تا بتوانند دیدگاهشان را بنویسند:

چنانچه این گزینه را فعال نمایید بازدید کنندگان تنها در صورتی که در وبسایت ثبت نام کرده باشند امکان ایجاد دیدگاه را خواهند داشت.

  • بستن دیدگاه‌ها در نوشته‌های قدیمی‌تر از … روز به‌صورت خودکار:

با فعال کردن این گزینه میتوانید مشخص نمایید بعد از تعداد روز مشخصی (تعداد روزها را در کادر مربوطه مشخص نمایید) دیدگاهها بسته شوند، این گزینه برای برخی مطالب از جمله خبرها میتواند سودند باشد.

  • فعال‌کردن دیدگاه‌های تودرتو با عمق … دیدگاه:

چنانچه کاربری به دیدگاه (کامنت) شخص دیگری پاسخ دهد، پاسخ به صورت تو رفته نمایش داده می سود و به آن دیدگاه تو در تو گویند، حال چنانچه شخص دیگری نیز به آن دیدگاه پاسخ دهد، دیدگاه سوم نیز به صورت تو در تو و زیر مجموعه ی دیدگاه اصلی نمایش داده خواهدشد، بدین ترتیب میتوانید با تنظیم این گزینه تعداد نمایش دیدگاههای تو در تو را مشخص نمایید، که به صورت پیشفرض ۵ میباشد.

  • صفحه‌بندی دیدگاه‌ها با … دیدگاه در هر صفحه و … صفحه به‌صورت پیش‌فرض نشان داده‌شود:

با تنظیم ین گزینه میتوانید مشخص کنید که در هر صفحه چند دیدگاه نمایش داده شود و به صورت پیشفرض آخرین صفحه نمایش داده شود یا اولین صفحه.

  • نمایش دیدگاه‌های … در هر صفحه:

در این بخش میتوانید تنظیم نمایید که در هر صفحه دیدگاه های قدیمی تر یا جدید تر نمایش نمایش داده شوند.

بررسی دیدگاه ها در وردپرس :

درست است که دیدگاه ها یکی از بهترین ویژگی‌های وبلاگ‌ها است اما اگر آن‌ها را کنترل نکنید وضعیت وبسایت شما نا مساعد خواهد بود. چرا که دیدگاه‌های جفنگ (Spam) زیادی به وبلاگ شما هجوم خواهند آورد  و یا دیدگاه های نا مربوطی که برخی از بازدیدکنندگان می‌گذارند که شما می خواهید آن‌ها را حذف کنید یا که نمایش داده نشوند برای اینکار از منوی مدیریت وردپرس گزینه دیدگاه‌ها را انتخاب کنید.

comments-in-WP-04-1024x407

در اینجا تمام دیدگاه‌هایی که در وبسایت شما توسط بازدیدکنندگان گذاشته شده است مشاهده می کنید و می توانید آن‌ها را پاسخ دهید، ویرایش و حذف کنید. دیدگاه‌ها دارای سه ستون است که ستون اول نام نویسنده دیدگاه به همراه مشخصاتش نمایش داده می شود و در ستون دوم متن دیدگاه و در ستون آخر نوشته‌ یا برگه‌ای که این دیدگاه مربوط به آن است.

دیدگاه هایی که با رنگ پس زمینه متفاوت ( صورتی ) نمایش داده شده اند منتظر تایید شما هستند تا در سایت منتشر شود.

Selection_041

با کلیک بر روی هر کدام می توانید تنظیمات را بر روی آن دیدگاه اعمال کنید. برای مثال با کلیک بر روی پذیرفتن این دیدگاه منتشر می شود که با کلیک دوباره بر روی گزینه نپذیرفتن دوباره می توانید مانع نمایش دیدگاه شوید. برای اعمال کار ها بر روی چند دیدگاه می توانید با تیک زدن آن ها از منوی آبشاری بالای جدول (کارهای دسته جمعی) کاری را که میخواهید انجام شود را انتخاب و با کلیک بر روی دکمه اجرا آن کار اعمال شود.

Menu_042

آموزش تصویری فعال کردن دیدگاه ها در وردپرس

جهت دانلود فیلم آموزشی با کیفیت بالا از قسمت زیر دانلود کنید.

دانلود باکس آموزش تصویری فعال کردن دیدگاه ها در وردپرس راهنمای دانلود گزارش خرابی
وب سرور چیست؟ و بررسی انواع وب سرور

وب سرور چیست؟ و بررسی انواع وب سرور

2 رای 2 votes, average: 5٫00 out of 52 votes, average: 5٫00 out of 52 votes, average: 5٫00 out of 52 votes, average: 5٫00 out of 52 votes, average: 5٫00 out of 5
1,127
توضیحات بیشتر
دامین آتوریتی و پیج آتوریتی چیست؟ و راه های بررسی و افزایش آن

دامین آتوریتی و پیج آتوریتی چیست؟ و راه های بررسی و افزایش آن

1 رای 1 vote, average: 5٫00 out of 51 vote, average: 5٫00 out of 51 vote, average: 5٫00 out of 51 vote, average: 5٫00 out of 51 vote, average: 5٫00 out of 5
1,161
توضیحات بیشتر
PhpMyAdmin

PhpMyAdmin چیست ؟

3 رای 3 votes, average: 5٫00 out of 53 votes, average: 5٫00 out of 53 votes, average: 5٫00 out of 53 votes, average: 5٫00 out of 53 votes, average: 5٫00 out of 5
6,922
توضیحات بیشتر
آموزش edd
آموزش کامل طراحی وب سایت
فارسی سازی قالب و پلاگین
قالب وردپرس کلاوی
قالب رستوران
قالب وردپرس چند منظوره
نظرات شما + ۴
  • پ​ی ۰+
    پیام جمعه ۲۳ فروردین ۱۳۹۸

    سلام خسته نباشید
    ببخشید برای قسمت ارسال نظر سایت شما از چه افزونه ای استفاده می شود؟
    ممنون میشم راهنمایی کنید

    پاسخ دهید
  • م​ج ۱+
    مهدی جباری سه شنبه ۲۸ خرداد ۱۳۹۸

    سلام و وقت بخیر . خسته نباشید . بخش کامنت در برگه های سایت من غیر فعال . تمام تنظیمات رو هم چک کردم . باید چیکار کنم ؟ اگ امکانش هست کمکم کنید …

    پاسخ دهید
    • م​ه ۱+
      محمد همتی چهارشنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۸

      سلام مهدی جان
      تابع زیر را در page.php قرار بدین:
      .
      < ?php comments_template(); ?>
      .
      در بخشی که می خواید این نظرات نمایش داده شود
      موفق باشی

      پاسخ دهید
ارسال نظر ۴

به کمک نیاز دارید? با ما تماس بگیرید
برای دانلود نام و ایمیل خود را در بخش زیر وارد کنید و روی دکمه کلیک کنید
جهت دانلود فایل مورد نظر ایمیل خود را در باکس زیر وارد کنید. فایل رایگان به ایمیل شما ارسال خواهد شد