4 اطلاعیه بروزرسانی و تخفیف‌های ویژه سایت :

نمایش آخرین مطالب سایت در وردپرس با افزونه Recent Posts Widget

1,186 افزونه , وردپرس ابوالفضل بزرگی سه شنبه ۵ دی ۱۳۹۶
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
0 رای

نمایش آخرین مطالب سایت در وردپرس

یکی از استراتژی های موثر در جذب کاربران، نمایش آخرین مطالب و نمایش جدیدترین مطالب وردپرس است. خیلی از وب سایت ها، دارای بخشی با عنوان آخرین مطالب و یا بخش نمایش جدیدترین مطالب هستند که کاربران وب سایت و بازدید کنندگان را به مطالعه دیگر مقالات وب سایت، پیشنهاد می‌کنند. اگر شما هم قصد دارید همچین امکانی را به وردپرس سایت خود اضافه کنید، بهتر است تا انتهای این مقاله آموزشی، با ما همراه باشید.

نمایش آخرین مطالب سایت در وردپرس

نمایش آخرین مطالب سایت در وردپرس

قبل از کار با هر افزونه و قالب وردپرس، شما بهتر است امکانات و قابلیت ها و همچنین شناسنامه آن را مطالعه بفرمایید. اگر بخواهیم درباره شناسنامه افزونه صحبت کنیم، این افزونه توسط Martin Stehle طراحی و برنامه نویسی شده است. اگر از انتهای همین مقاله آموزشی روی دکمه صفحه افزونه کلیک کنید، در میابید که آخرین نسخه در دسترس این افزونه جهت استفاده شما، نسخه ۵.۲.۲ می‌باشد و از آخرین بروزرسانی آن نیز، یک هفته می‌گذرد. جالب است  بدانید که این افزونه پرکاربرد وردپرسی بیش از ۱۰۰۰۰۰ بار دانلود و نصب و فعال سازی شده است و شما جهت کار با آن، به وردپرس بالاتر از نسخه ۲.۹ نیازمندید. یکی از امکانات مهم این  افزونه، بومی سازی شده به زبان فارسی است که شما با دانشی مبتدی قادر خواهید بود با آن کار کنید.

آموزش کار با افزونه Recent Posts Widget With Thumbnails

ابتدا آخرین نسخه از این افزونه پرکاربرد وردپرس را از انتهای همین مقاله آموزشی دانلود و سپس در وردپرس سایت خود نصب و فعال سازی کنید. در ضمن، اگر با نحوه نصب و فعال سازی افزونه های وردپرس آشنایی ندارید، می‌توانید از اینجا، به مطالعه مقالات آموزشی وردپرس نیز بپردازید.

ورود به ابزارک های recent post widget

بعد از نصب و فعال سازی موفقیت آمیز این افزونه، وقت آن رسیده است که شما آخرین مطالب و یا جدیدترین مطالب وردپرس سایت خود را نمایش دهید.

در بخش ابزارک های وردپرس، ابزارک مربوط به این افزونه را به سایدبار سایت خود انتقال دهید تا تنظیمات آن به صورت خودکار قابل نمایش شود.

بخش اول تنظیمات افزونه Recent Post Widget

با انتقال ابزارک به سایدبار مورد نظر، تنظیماتی ظاهر می‌شود که قصد آموزش کامل آن را داریم. زیاد نگران نباشید، این افزونه به زبان فارسی ترجمه شده است و شما بدون هیچگونه آموزشی می‌توانید با آن کار کنید.

نام: در این بخش، شما باید عنوانی برای ابزارک انتخاب کنید. به عنوان مثال می‌توانید عنوان آن را نمایش آخرین مطالب یا نمایش جدیدترین مطالب وردپرس قرار دهید.

تعداد نوشته هایی که نمایش داده می‌شود: در این بخش باید مشخص نمایید که چه تعداد نوشته جهت پدیدار شدن در بخش نمایش آخرین مطالب یا بخش نمایش جدیدترین نوشته های وردپرس قرار بگیرند.

بازکردن لینک ها در پنجره جدید: با انتخاب این گزینه، می‌توانید مشخص کنید که با کلیک کاربر روی هر مطلب، مطلب مورد نظر در زبانه جدیدی از مرورگر اجرا شود.

نمایش پست به صورت تصادفی: با انتخاب کردن این گزینه، می‌توانید مشخص کنید که مطالب به صورت تصادفی در بخش نمایش جدیدترین نوشته های وردرپرس قرار گیرند.

نوشته فعلی نمایش داده نشود: با انتخاب این گزینه، می‌توانید مشخص کنید زمانی که کاربر وارد یک پست شد، در بخش نمایش جدیدترین نوشته های وردپرس، مطلب جاری نمایش داده نشود.

نوشته های چسبان در بالای لیست نگه داشته شوند: با انتخاب این گزینه، می‌توانید مشخص کنید که نوشته ها، به صورت چسبان در بالای لیست آخرین مطالب قرار بگیرند.

عنوان نوشته نمایش داده نشود: با انتخاب این گزینه، می‌توانید مشخص کنید که عنوان نوشته ها در بخش آخرین مطالب نمایش داده نشود.

حداکثر طول عنوان: در این بخش، شما می‌توانید طول عنوان نوشته را بر اساس کاراکتر انتخاب کنید.

نمایش پست نویسنده: با انتخاب این گزینه، می‌توانید مشخص کنید که نام نویسنده مطلب نیز در بخش نمایش آخرین مطالب نیز نمایش دهد.

نمایش پست ها دسته بندی ها: با انتخاب این گزینه، می‌توانید مشخص کنید که نام دسته بندی مطلب نیز نمایش دهد.

بخش دوم تنظیمات افزونه recent post widget

نمایش تاریخ نوشته: با انتخاب این گزینه، می‌توانید مشخص کنید که تاریخ انتشار نوشته نیز در بخش نمایش جدیدترین مطالب وردپرس قرار گیرند.

نمایش خلاصه متن: با انتخاب این گزینه، می‌توانید مشخص کنید که خلاصه کوتاهی از مطلب در این بخش نمایش دهد.

حداکثر طول خلاصه متن: در این بخش، باید مشخص کنید که حداکثر طول خلاصه متن چقدر باشد.

نشانه ی بعد از متن خلاصه: در این بخش، می‌توانید نشانه بعد از خلاصه متن را مشخص کنید.

Set signs after excerpt as a link the post : با انتخاب این گزینه، می‌توانید مشخص کنید که نشانه های بعد از متن نیز به عنوان پیوند به پست باشند.

Ignore post excerpt field as excerpt source: با انتخاب این گزینه، عنوان متن را به عنوان لینک در نظر نمیگیرد.

نمایش تعداد نظرات: با انتخاب این گزینه، می‌توانید مشخص کنید که تعداد نظرات مطلب مورد نظر نیز نمایش دهد.

نمایش نوشته ها فقط از دسته های انتخاب شده: با انتخاب این گزینه، می‌توانید تمام نوشته ها را بر اساس دسته بندی های انتخاب شده فیلتر کنید.

بخش سوم تنظیمات افزونه Recent Post Widget

نمایش تصاویر شاخص نوشته: با انتخاب این گزینه، می‌توانید مشخص نمایید که تصویر شاخص نوشته نیز در این بخش قابل نمایش باشد.

اندازه تصویر بندانگشتی: در این بخش، می‌توانید اندازه تصویر بندانگشتی را مشخص کنید.

عرض تصویر بندانگشتی: در این بخش، شما می‌توانید عرض تصویر بندانگشتی را انتخاب نمایید. دقت داشته باشید که اندازه ها بر اساس px هستند.

ارتفاع تصویر بندانگشتی: در این بخش، شما می‌توانید ارتفاع تصویر بندانگشتی را نیز انتخاب کنید. دقت لازم را داشته باشید که اندازه های موجود در این بخش، بر اساس واحد px می‌باشد.

نسبت تصویر اصلی حفظ شود: با انتخاب این گزینه، می‌توانید مشخص کنید که نسبت تصویر اصلی در سایزهای مختلف مرورگر حفظ شود تا کیفیت آن کاسته نشود.

اگر تصویر شاخص وجود نداشت، از اولین نوشته استفاده شود: در این بخش، می‌توانید مشخص کنید که اگر تصویر شاخصی برای نوشته مورد نظر وجود نداشت، اولین تصویری که در نوشته وجود دارد، به عنوان تصویر شاخص قرار بگیرد.

استفاده از اولین تصویر نوشته، نادیده گرفتن تصویر شاخص: در این بخش، می‌توانید مشخص کنید تصویر شاخص مربوط به نوشته نادیده گرفته شود، ولی اولین تصویری که در نوشته موجود است به عنوان تصویر شاخص قرار گیرد.

استفاده از تصویر پیشفرض اگر تصویری پیدا نشد: در این بخش، می‌توانید مشخص کنید که اگر تصویری وجود نداشت، از تصویر پیش فرضی که در بخش بعدی باید آدرس آن را قرار دهید استفاده شود.

آدرس تصویر بنداگشتی پیشفرض: در این بخش شما باید  تصویر بند انگشتی مربوط به تصاویر پیش فرض را آپلود و سپس لینک آن را در این بخش قرار دهید.

بعد از اتمام تمام فرایند تنظیمات، روی گزینه ذخیره کلیک کنید تا تمامی تنظیمات انجام شده ذخیره شود و شما دارای یک بخش با عنوان آخرین مطالب یا نمایش جدیدترین مطالب در وردپرس شوید.

ویدئو آموزش نمایش آخرین مطالب سایت در وردپرس

دانلودافزونه Recent Posts Widget With Thumbnails :

وب سرور چیست؟ و بررسی انواع وب سرور

وب سرور چیست؟ و بررسی انواع وب سرور

2 رای 2 votes, average: 5٫00 out of 52 votes, average: 5٫00 out of 52 votes, average: 5٫00 out of 52 votes, average: 5٫00 out of 52 votes, average: 5٫00 out of 5
1,167
توضیحات بیشتر
دامین آتوریتی و پیج آتوریتی چیست؟ و راه های بررسی و افزایش آن

دامین آتوریتی و پیج آتوریتی چیست؟ و راه های بررسی و افزایش آن

1 رای 1 vote, average: 5٫00 out of 51 vote, average: 5٫00 out of 51 vote, average: 5٫00 out of 51 vote, average: 5٫00 out of 51 vote, average: 5٫00 out of 5
1,207
توضیحات بیشتر
PhpMyAdmin

PhpMyAdmin چیست ؟

3 رای 3 votes, average: 5٫00 out of 53 votes, average: 5٫00 out of 53 votes, average: 5٫00 out of 53 votes, average: 5٫00 out of 53 votes, average: 5٫00 out of 5
7,015
توضیحات بیشتر
آموزش edd
آموزش کامل طراحی وب سایت
فارسی سازی قالب و پلاگین
یه فایلی هم اگه می شه برای مقایسه بین php و asp.net تو ایران بزارین
قالب وردپرس کلاوی
قالب رستوران
نظرات شما + ۰
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.
ارسال نظر ۰

به کمک نیاز دارید? با ما تماس بگیرید
برای دانلود نام و ایمیل خود را در بخش زیر وارد کنید و روی دکمه کلیک کنید
جهت دانلود فایل مورد نظر ایمیل خود را در باکس زیر وارد کنید. فایل رایگان به ایمیل شما ارسال خواهد شد