4 اطلاعیه بروزرسانی و تخفیف‌های ویژه سایت :

تنظیمات انبار در ووکامرس

4,180 ووکامرس پشتیبان سایت شنبه ۱ اردیبهشت ۱۳۹۷
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
2 رای

بعد از اینکه تنظیمات ووکامرس را به صورت کامل آموزش دادیم حال به سراغ تنظیمات انبار در ووکامرس میرویم و میخواهیم بخش انبار ووکامرس را آموزش دهیم. در این مقاله به صورت کامل تنظیمات انبار در ووکامرس را آموزش داده و سعی می شود تمام گزینه های بخش انبار ووکامرس را آموزش دهیم. البته قبلا در مطلبی با عنوان تنظیمات محصولات در ووکامرس در مورد تنظیمات انبار در ووکامرس صحبت کرده بودیم اما در این مطلب کاملتر آموزش میدهیم.

تنظیمات انبار در ووکامرس

تنظیمات انبار در ووکامرس

برای دسترسی به تنظیمات انبار در ووکامرس باید از منوی ووکامرس، زیر منوی پیکربندی رو کلیک کنید تا وارد بخش تنظیمات ووکامرس شوید مانند تصویر زیر:

دسترسی به منوی تنظیمات انبار در ووکامرس

وقتی پیکربندی رو کلیک میکنید وارد بخش تنظیمات ووکامرس می شود. مانند تصویر زیر:

دسترسی به تنظیمات انبار

در ابن بخش برای دسترسی به تنظیمات انبار در ووکامرس باید روی زبانه محصولات کلیک کنید بعد روی گزینه انبار، مانند تصویر زیر:
پیکربندی انبار در تنظیمات ووکامرس

تنظیمات انبار در ووکامرس دارای بخش های مختلفی است که به صورت کامل این تنظیمات و گزینه ها رو مورد بررسی قرار میدهیم تا به راحتی بتوانید تنظیمات انبار را انجام دهید. 

نکته مهم: برای اینکه در سایت در بخش انبار دچار مشکل نشوید حتما باید تنظیمات انبار در ووکامرس رو به صورت دقیق و درست انجام دهید. 

۱- مدیریت موجودی انبار: با فعال کردن این گزینه بخش مدیریت انبار برای مدیر فروشگاه فعال می شود. اگر شما محصولات فیزیکی میفروشید و انبار دارید حتما این گزینه رو فعال کنید.
۲- نگهداری موجودی (دقیقه): این بخش مربوط به نگهداری موجودی است، یعنی میزان زمانی را که سفارش های با عنوان ” در انتظار بررسی ” می بایستی در آن زمان انجام شودند را مشخص می کند به عنوان مثال چنانکه عدد ۶۰ دقیقه را تنظیم نمایید مدت زمانی که می بایستی به سفارشات در انتظار بررسی پاسخ دهید یک ساعت خواهد بود که در صورت عدم انجام بعد از یک ساعت به صورت اتوماتیک لغو خواهد شد. در صورتی که این قسمت را خالی بگذارید این امکان غیر فعال خواهد بود.
۳- اطلاع رسانی ها – فعال کردن آگهی کم بودن موجودی انبار: با فعال کردن این گزینه در صورتی که موجودی انبار کم شود ایمیلی برای شما ارسال می شود.
۴- اطلاع رسانی ها – فعال کردن آگهی خالی شدن انبار: اگر انبار شما خالی شود ایمیلی مبنی بر خالی بودن انبار فروشگاه برای شما ارسال می شود.
۵- گیرنده (گان) اطلاع رسانی: در این بخش باید یک ایمیل برای دریافت ایمیل قرار دهید. وقتی موجودی انبار کم یا تموم می شود به این ایمیل اطلاع داده می شود.
۶- آستانه کم‌بودن موجودی انبار: در این بخش هر عددی بذارید بعد از رسیدن انبار به این عدد ایمیل کم بودن انبار برای شما ارسال میشود.
۷- آستانه تمام‌شدن موجودی انبار: این گزینه باید روی صفر باشد عددی را که برای این قسمت وارد می کنید در صورتی که کالا مانده به این عدد برسید برای شما ایمیل اتمام کالا ارسال خواهد شد.
۸- نمایش تمام‌شدن موجودی انبار: در صورت فعال کردن این گزینه محصولاتی که موجودی ندارند برای مشتریان نمایش داده نمی شوند.
۹- نحوه نمایش موجودی انباراین گزینه از شما می خواهد تا نحوه ی مطلع کردن مشتریان از میزان کالای موجود در انبار را مشخص کنید. تا در صورتی که موجودی رو به کاهش است خریداران از این موضوع مطلع باشند البته میتوانید این گزینه رو کلا غیر فعال کنید.

ذخیره تغییرات: بعد از تغییرات مورد نظر کافیه روی ذخیره تغییرات کلیک کنید تا تنظیمات انبار در ووکامرس ذخیره شود.

دامین آتوریتی و پیج آتوریتی چیست؟ و راه های بررسی و افزایش آن

دامین آتوریتی و پیج آتوریتی چیست؟ و راه های بررسی و افزایش آن

1 رای 1 vote, average: 5٫00 out of 51 vote, average: 5٫00 out of 51 vote, average: 5٫00 out of 51 vote, average: 5٫00 out of 51 vote, average: 5٫00 out of 5
1,221
توضیحات بیشتر
PhpMyAdmin

PhpMyAdmin چیست ؟

3 رای 3 votes, average: 5٫00 out of 53 votes, average: 5٫00 out of 53 votes, average: 5٫00 out of 53 votes, average: 5٫00 out of 53 votes, average: 5٫00 out of 5
7,046
توضیحات بیشتر

درگاه پرداخت واسط

5 رای 5 votes, average: 5٫00 out of 55 votes, average: 5٫00 out of 55 votes, average: 5٫00 out of 55 votes, average: 5٫00 out of 55 votes, average: 5٫00 out of 5
6,538
توضیحات بیشتر
آموزش edd
آموزش کامل طراحی وب سایت
فارسی سازی قالب و پلاگین
قالب رستوران
قالب وردپرس چند منظوره
قالب وردپرس خبر خوب
نظرات شما + ۰
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.
ارسال نظر ۰

به کمک نیاز دارید? با ما تماس بگیرید
برای دانلود نام و ایمیل خود را در بخش زیر وارد کنید و روی دکمه کلیک کنید
جهت دانلود فایل مورد نظر ایمیل خود را در باکس زیر وارد کنید. فایل رایگان به ایمیل شما ارسال خواهد شد