4 اطلاعیه بروزرسانی و تخفیف‌های ویژه سایت :

محصول خارجی در ووکامرس

3,191 ووکامرس پشتیبان سایت پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۳۹۷
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
4 رای

بعد از اینکه مطلب مربوط به محصول متغیر در ووکامرس را منتشر کردیم حال به سراغ محصول خارجی در ووکامرس آمده ایم. در ادامه آموزش ووکامرس میخواهیم نحوه فروش محصول خارجی در ووکامرس را آموزش دهیم. در این جلسه به صورت کامل نحوه فروش محصولات دیگر سایت ها رو آموزش میدهیم. پس اگر میخواهید با نحوه فروش محصول خارجی در ووکامرس یا همان محصولات وابسته آشنا شوید این مقاله رو تا انتها مطالعه کنید.

محصول خارجی در ووکامرس

قبل از اینکه آموزش محصول خارجی در ووکامرس رو شروع کنیم در مورد محصول خارجی صحبت کنیم و کامل مشخص کنیم میخوایم چه چیزی رو آموزش دهیم. 

اگر شما محصول یک سایت دیگر رو داخل سایت خودتون قرار دهید و در ازای فروش آن محصول که از طریق آدرس URL صورت میگرد به شما درصدی دهند یعنی محصول خارج از سایت خود به فروش رسانده اید، یعنی دارید محصول آن سایت رو بازاریابی می کنید. یعنی شما واسطه فروش محصول می شود. این کارم از طریق آدرس URL اختصاصی که به شما تعلق میگیرد صورت میپذیرد. یکی از خوبی های فروشگاه ساز ووکامرس، فروش انواع محصولات در داخل آن است.

محصول خارجی در ووکامرس

برای فروش محصول خارجی در ووکامرس کافیه مثل فروش بقیه محصولات وارد صفحه افزودن محصول جدید شوید. (پیشنهاد میکنم مقاله افزودن محصول در ووکامرس را کامل مطالعه کنید.) برا افزودن محصول جدید از منوی محصولات، زیر منوی افزودن جدید رو کلیک کنید مانند تصویر زیر:

منوی دسترسی به محصول خارجی در ووکامرس

بعد وارد صفحه افزودن محصول جدید می شوید در این صفحه قبلا تمام بخش های آن رو آموزش داده ایم (پیشنهاد میکنم مقاله افزودن محصول در ووکامرس را کامل مطالعه کنید.) و در این آموزش به سراغ بخش تنظیمات محصول خارجی در ووکامرس میرویم. برای دسترسی به تنظیمات محصول خارجی در ووکامرس، کافیه از جعبه اطلاعات محصول، نوع محصول را روی محصول خارجی/ وابسته قرار دهید مانند تصویر زیر:

تغییر نوع محصول به محصول خارجی و وابسته در ووکامرس

وقتی نوع محصول را روی محصول خارجی / وابسته قرار میدهیم تب های موجود عوض می شوند مانند تصویر زیر:

آموزش محصول خارجی در ووکامرس

این بخش شامل ۵ تب زیر می شود که به صورت کامل هر کدام رو آموزش میدهیم:

  • همگانی
  • انبار
  • محصولات مرتبط
  • ویژگی ها
  • پیشرفته

تب همگانی در محصول خارجی در ووکامرس

در تب همگانی باید قیمت محصول و آدرس محصول (لینک اختصاصی شما برای بازاریابی محصول) را وارد کنید.

تب همگانی در محصول خارجی در ووکامرس

۱- لینک محصول: در این فیلد باید لینک یا همان آدرس URL که سایت در اختیار شما قرار داده است رو وارد کنید. مثلا شما میخواهید گوشی S9 از سایت دیجی کالا رو در سایت خود بازاریابی کنید. دیجی کالا برای شما یک آدرس URL میسازد و در اختیار شما قرار میدهد تا در صورتی که کسی از این لینک وارد سایت دیجی کالا شد و خرید کرد بدونند که بازاریاب شما هستید. در این فیلد آن لینک رو وارد کنید. 
۲- متن دکمه: در این بخش باید متن دکمه رو بزنید. مثلا خرید گوشی S9 از دیجی کالا، البته این متن دست شماست و میتوانید هر چیزی وارد کنید.
۳- قیمت اصلی: در این فیلد باید قیمت به روز محصول رو وارد کنید. قیمت باید به تومان باشد.
۴- قیمت فوق العاده: اگر سایت اصلی فروش فوق العاده زده بود در این فیلد میتوانید قیمت فروش فوق العاده رو بزنید قیمت باید به تومان باشد. اگر هم در یک بازه زمانی خاصی است کافیه روی زمان بندی فروش کلیک کنید تا دو فیلد دیگه مثل زیر باز شود. در این دو فیلد تاریخ شروع و پایان زمانبندی رو بزنید.

زمانبندی فروش محصولات خارجی در ووکامرس

تب انبار در محصول خارجی در ووکامرس

در این بخش باید تنظیمات انبار رو انجام دهید. تنظیمات خاصی ندارد و احتیاجی نیست کاری به این بخش داشته باشید چون شما خبر از انبار سایت که میخواهید محصولش را بفروشید ندارید.

تب انبار در محصول خارجی در ووکامرس

۱-شناسه محصول: این بخش مربوط به شناسه محصول یا همون SKU است. که بعدا کامل در موردش صحبت میکنیم.

تب محصولات مرتبط در محصول خارجی در ووکامرس

در این تب باید تنظیمات مربوط به محصولات پیشنهادی یا محصولات مرتبط رو انجام دهید.

تب محصولات مرتبط در محصول خارجی در ووکامرس

۱- بیش فروش ها: این بخش مربوط به Up-sells است یعنی شما میتوانید به جای این محصول یک محصول دیگر رو پیشنهاد بدید. 

تب ویژگی ها در محصول خارجی در ووکامرس

قبلا در مقاله محصول متغیر در ووکامرس، در مورد ویژگی ها صحبت کرده ایم. در این تب میتوانیم برای این محصول ویژگی تعریف کنیم.

تب ویژگی ها در محصول خارجی در ووکامرس

۱- افزودن: وقتی دکمه افزودن رو میزنید دو فیلد جدید باز میشود که میتوانید ویژگی برای محصول اضافه کنید. مثلا فایل شما کتاب است. در بخش نام، تعداد صفحات کتاب رو میزنید و در بخش مقدار مثلا ۸۰ صفحه رو میزنید و تیک گزینه نمایش در برگه محصول را میزنید تا در صفحه محصول نمایش داده شود.

تب پیشرفته در محصول خارجی در ووکامرس

در این تب میتوانید بخش نظرات رو فعال یا غیر فعال کنید. 

تب پیشرفته در محصول خارجی در ووکامرس

۱- منوی سفارش: از طریق این بخش میتوانید تعداد آن سفارش های مشتری هایتان را قرار دهید.
۲- فعال کردن دیدگاه گذاری: اگر خواستید برای این محصول بخش نظرات فعال یا غیر فعال شود میتوانید از این گزینه استفاده کنید. 

درگاه پرداخت واسط

5 رای 5 votes, average: 5٫00 out of 55 votes, average: 5٫00 out of 55 votes, average: 5٫00 out of 55 votes, average: 5٫00 out of 55 votes, average: 5٫00 out of 5
6,538
توضیحات بیشتر
معرفی بهترین افزونه کش برای وردپرس

معرفی بهترین افزونه کش برای وردپرس

2 رای 2 votes, average: 5٫00 out of 52 votes, average: 5٫00 out of 52 votes, average: 5٫00 out of 52 votes, average: 5٫00 out of 52 votes, average: 5٫00 out of 5
1,008
توضیحات بیشتر
وب سرور چیست؟ و بررسی انواع وب سرور

وب سرور چیست؟ و بررسی انواع وب سرور

2 رای 2 votes, average: 5٫00 out of 52 votes, average: 5٫00 out of 52 votes, average: 5٫00 out of 52 votes, average: 5٫00 out of 52 votes, average: 5٫00 out of 5
1,182
توضیحات بیشتر
پیاده سازی سایت شخصی
آموزش edd
آموزش کامل طراحی وب سایت
افزونه Opt-In Downloads
قالب وردپرس جنه
یه فایلی هم اگه می شه برای مقایسه بین php و asp.net تو ایران بزارین
نظرات شما + ۱۶
  • ف​ک ۱+
    فرهاد کیا شنبه ۵ خرداد ۱۳۹۷

    با سلام . یک سوال داشتم از خدمتتان. وقتی در سایت خودمان از لینک محصولات خارجی استفاده میکنیم. مشتریان و کاربران هدایت میشوند به سایت دیگری. در صورت خرید مشتری از سایت صاحب لینک، آیا ما در پنل مدیریتی سایت خودمان متوجه میشویم که چه کسی با چه مشخصاتی و کدام محصول را از سایت مادر خرید کرده؟ ممنون از لطفتان

    پاسخ دهید
    • م​ه ۰+
      محمد همتی پشتیبان سایت شنبه ۵ خرداد ۱۳۹۷

      سلام
      خیر
      باید از اکانتی که به شما تعلق گرفت در سایت مقصد نگاه کنید

      پاسخ دهید
  • ک​ی ۰+
    کیاستی شنبه ۱۷ شهریور ۱۳۹۷

    سلام و احترام. من از این قسمت محصولات خارجی و وابسته استفاده میکنم و دیجی کالا url های مخصوص به خودم را ارایه داده ولی بعد از مدتی و قرار دادن حدود ۳۰ کالا سرعت سایت بسیار بسیار پایین آمده است. آیا استفاده از این قسمت (محصولات خارجی و …) باعث کند شدن سایت و پایین آمدن سرعت میشود؟

    پاسخ دهید
    • م​ه ۱+
      محمد همتی پشتیبان سایت شنبه ۱۷ شهریور ۱۳۹۷

      خیر
      چون فقط یه لینکه و ربطی نداره
      شما هاست و قالب و افزونه هایی که رو نصب کردید رو بررسی کنید

      پاسخ دهید
  • ه​پ ۰+
    هادی پیمان پنج شنبه ۵ مهر ۱۳۹۷

    سلام. من سایتم با https باز میشه. اما لینک خارجی من با http هستش و وقتی آدرس لینک محصول رو میذارم، موقعی که مشتری روی دکمه خرید کلیک می کنه اون صفحه باز نمیشه. میشه دلیلش رو بفرمایید؟

    پاسخ دهید
    • م​ه ۰+
      محمد همتی پشتیبان سایت پنج شنبه ۵ مهر ۱۳۹۷

      سلام
      مشکلی نداره شاید لینکی که قرار میدید مشکل داره

      پاسخ دهید
  • ف​ل ۰+
    فرهاد لطفی زاد سه شنبه ۱۰ مهر ۱۳۹۷

    سلام و احترام
    وقتی یک محصول خارجی درج می کنم پیام عدم موجودی میده و در لیست فروشگاه به جای قیمت نشان میده موجود نیست و این باعث عدم کلیک مخاطب روی محصول میشه
    چطوری این پیام را عوض کنم که قیمت نشان بده؟

    پاسخ دهید
    • م​ه ۰+
      محمد همتی پشتیبان سایت چهارشنبه ۱۱ مهر ۱۳۹۷

      خب عزیز بر اساس آموزش جلو برید این مشکل به وجود نمیاد
      قیمت ها رو بزنید این جور خیلی بهتره

      پاسخ دهید
  • ا​ا ۰+
    الیاس امین چهارشنبه ۱۹ دی ۱۳۹۷

    با عرض سلام و ادب
    آیا امکانش هست در این قسمت لینک خارجی در تب جدید باز شود و امکان target=#blank در لینکها فعال شود تا کاربر پس از کلیک از تب جدید محصول را ببیند؟

    پاسخ دهید
    • م​ه ۰+
      محمد همتی پشتیبان سایت چهارشنبه ۱۹ دی ۱۳۹۷

      می تونید به کل سایتتون این ویژگی رو بدید که کل لینک ها یا لینک های داخل صفحه محصول در صفحه جدید باز شوند

      پاسخ دهید
  • م​ج ۰+
    محمود جباری دوشنبه ۲۷ اسفند ۱۳۹۷

    سلام.
    من در همکاری در فروش دیجی کالا عضو هستم.
    قیمت در دیجی کالا متغیره.می خواستم قیمت در سایت من با تغییر قیمت در دیجی کالا به صورت خودکار تغیر کنه.لطفا راهنمایی کنید.
    با تشکر

    پاسخ دهید
    • م​ه ۰+
      محمد همتی پشتیبان سایت شنبه ۳ فروردین ۱۳۹۸

      سلام
      وقت بخیر
      راسیتش برای این مدل پلاگین خاصی ندیدم
      فکر نکنم بشه و باید پشت سر هم خودتون وارد کنید

      پاسخ دهید
  • ا​ح ۰+
    احسان سه شنبه ۱۳ خرداد ۱۳۹۹

    سلام
    آیا میشه این قایلیت رو برای چندین تا فروشنده ایجاد کرد که کاربر به فروشنده با قیمت پایین تر منتقل بشه. چیزی شبیه عملکرد ترب

    پاسخ دهید
    • پ​س ۰+
      پشتیبان سایت پشتیبان سایت پنج شنبه ۱۵ خرداد ۱۳۹۹

      سلام
      وقت بخیر
      باید کدنویسی بشه عزیز
      واسه شدن که میشه ولی باید کد نویسی بشه

      پاسخ دهید
  • م​ح ۰+
    محمد پنج شنبه ۱۵ خرداد ۱۳۹۹

    سلام، وقت شما بخیر. ممنون از مطلب خوب و مفیدی که قرار دادید. اگر محصول خارجی/وابسته در سایت مورد نظر ناموجود بشه، شما پیشنهاد میکنید چه کاری انجام بدیم؟ میشه تبدیل به محصول ساده کرد و ناموجود در انبار رو انتخاب کرد. اما این روش یک مشکل دارد و اون هم اینه که ممکن هست دوباره محصول مورد نظر موجود بشه. مثلا من در سیستم همکاری در فروش دایان شاپ عضو هستم. در این سیستم، محصولات مدام موجود و ناموجود میشن. اگر بخوام دوباره محصولات ناموجود رو چک کنم که موجود شدند یا نه، وقتی تعداد محصولات زیاد شده، این کار خیلی سخت است و باید همه محصولات ناموجود رو در سایت دایان شاپ جستجو کنم و در صورت موجود شدند، در سایت خودم اصلاح کنم. متاسفانه قسمت وقتی موجود شد به من اطلاع بده هم در این سایت فعلا کار نمیکنه و خودشون هم گفتند که فعلا پیامکی ارسال نمیشه. بعضی از سیستمهای همکاری در فروش هم اصلا این قابلیت رو ندارند. اگر هم محصولات رو ناموجود نکنم، باز هم کار جالبی نیست. سایت پر میشه از محصولات ناموجودی که به ظاهر موجود هستند و به صورت یک شکل با محصولات موجود نشون داده میشند اما وقتی کاربر روی لینک کلیک میکنه، میبینه موجود نیستند. آیا راه حلی برای این مشکل هست؟ مثلا محصولات سایتهای همکاری در فروش مثل دایان شاپ و غیره که ناموجود یا دوباره موجود میشند، به صورت خودکار در ووکامرس این کار انجام بشه؟ ممنون میشم اگر نظر یا هر راه حلی که خودتون در این زمینه دارید رو ارائه کنید. من با چند تا سیستم همکاری در فروش، همزمان کار میکنم و واقعا به مشکل برخوردم. با تشکر

    پاسخ دهید
    • پ​س ۰+
      پشتیبان سایت پشتیبان سایت پنج شنبه ۱۵ خرداد ۱۳۹۹

      سلام
      وقت بخیر
      یکم این کار سخته
      و شخصا این مدل کار رو انجام ندادم
      چون باید طرف api بده و بر اساس api اون لحظه ای قیمت ها بالا پایین بشن
      فکر کنم واسه این مورد یک افزونه تغییر قیمت متغیر و موجود و ناموجود رو دیدم
      دقیق یادم نیست اسمش چی بود

      پاسخ دهید
ارسال نظر ۱۶

به کمک نیاز دارید? با ما تماس بگیرید
برای دانلود نام و ایمیل خود را در بخش زیر وارد کنید و روی دکمه کلیک کنید
جهت دانلود فایل مورد نظر ایمیل خود را در باکس زیر وارد کنید. فایل رایگان به ایمیل شما ارسال خواهد شد