4 اطلاعیه بروزرسانی و تخفیف‌های ویژه سایت :

آپلود فایل در بخش سفارش ووکامرس با افزونه YITH WooCommerce Uploads

1,826 ووکامرس پشتیبان سایت سه شنبه ۳۰ شهریور ۱۳۹۵
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
0 رای

بخش سفارش هر فروشگاه اینترنتی مهم ترین بخشی است که تقریبا تمامی فروشگاه برای آن طراحی و راه اندازی شده است تا کاربران بتوانند محصولات مورد نظر خود را سفارش دهند، اما گاهی اوقات لازم است تا کاربر فایلی را ضمیمه سفارش خود نماید. این فایل ممکن است تصویر باشد یا آدرس دقیق کاربران و به گونه ای باید به دست شما برسد. این قابلیت به صورت پیشفرض در ووکامرس وجود ندارد اما با استفاده از افزونه YITH WooCommerce Uploads می توانید بخش آپلود فایل در بخش سفارش ووکامرس را اضافه کنید.

افزونه YITH Woocommerce Uploads یک افزونه حرفه ای و کاربردی برای ووکامرس می باشد که شما کاربران ووکامرسی را قادر به ایجاد بخشی برای ارسال فایل توسط کاربر به بخش مدیریت سفارش ها می نماید. در ادامه با ما و آموزش نصب افزونه YITH Woocommerce Uploads همراه باشید .

آپلود فایل در بخش سفارش ووکامرس

در سیستم مدیریت محتوای وردپرس افزونه های زیادی وجود دارد که می تواند به آپلود فایل در بخش سفارش ووکامرس بپردازد اما یکی از بهترین و برترین این افزونه ها، افزونه YITH WooCommerce Uploads می باشد که تا کنون که در حال نصب و فعال سازی این افزونه هستیم بیش از ۱۰۰۰ بار دانلود و نصب وفعال سازی شده است.

توجه: در این مقاله آموزشی که شما در حال مطالعه آن هستید، نسخه ۱٫۲٫۱ این افزونه مورد بحث و بررسی و آموزش قرار گرفته است.

آپلود فایل در بخش سفارش ووکامرس با افزونه YITH WooCommerce Uploads

ابتدا آخرین نسخه از افزونه YITH WooCommerce Uploads را از انتهای همین مقاله آموزشی به صورت کاملا رایگان دانلود و سپس در وردپرس سایت خود نصب و فعال سازی نمایید. همچنین اگر از نحوه نصب و فعال سازی افزونه ها در وردپرس آشنایی ندارید، پیشنهاد می شود مقاله آموزشی مرتبط با نصب و فعال سازی افزونه ها در وردپرس را مطالعه نمایید تا بدین وسیله بتوانید بدون هیچگونه ابهامی افزونه های وردپرس را نصب و فعال سازی نمایید.

ورود به تنظیمات افزونه آپلود فایل در بخش سفارش ووکامرس

بعد از نصب و فعال سازی افزونه YITH WooCommerce Uploads گزینه جدیدی در پیشخوان وردپرس اضافه خواهد شد. برای دسترسی به آن ابتدا وارد پنل وردپرس شوید و در بخش پیشخوان وردپرس اشاره گر ماوس خود را روی گزینه YITH Plugins نگه دارید تا زیر منوهای آن نمایان شود سپس روی گزینه Additional Uploads کلیک نمایید تا وارد بخش تنظیمات مربوط به این افزونه شوید.  

تنظیمات افزونه آپلود فایل در بخش سفارش ووکامرس

با ورود به بخش تنظیمات این افزونه دو زبانه وجود دارد که ما با زبانه پریمیم آن کاری نداریم وارد زبانه General می شویم همان گونه که مشاهده می کنید در این زبانه چندین بخش وجود دارد که به شرح زیر می باشند.
۱- Maximum Size Of the file: در این قسمت می توانید حداکثر اندازه فایل را برای مشتریان خود مشخص کنید که معمولا به صورت مگابایت تعیین می شود.
۲- Allowed extensions: در این قسمت پسوند فایل های مورد نظر، یا همان فرمت فایل های مجاز را برای مشتریان خود وارد کنید تا بتوانند از آن استفاده کنند در ضمن فرمت ها را با کاما از هم جدا کنید.
۳- Order Status: در این قسمت از تنظیمات افزونه آپلود فایل در بخش سفارش ووکامرس شما می توانید مشخص کنید که دکمه آپلود در کدام قسمت از مراحل پرداخت قرار بگیرد. به عنوان مثال در قسمت در انتظار پرداخت باشد یا تکمیل سفارش.
۴- Allow cart attachment: با فعال کردن این گزینه از تنظیمات افزونه آپلود فایل در بخش سفارش ووکامرس شما می توانید آپلود فایل را در بخش پیگری سفارش نیز ایجاد کنید.
در پایان تنظیمات اعمال شده را ذخیره کنید. و به بخشی که تعیین کرده اید آپلود فایل در آنجا باشد مراجعه کنید.

دانلود افزونه YITH WooCommerce Uploads برای آپلود فایل در بخش سفارش ووکامرس

دامین آتوریتی و پیج آتوریتی چیست؟ و راه های بررسی و افزایش آن

دامین آتوریتی و پیج آتوریتی چیست؟ و راه های بررسی و افزایش آن

1 رای 1 vote, average: 5٫00 out of 51 vote, average: 5٫00 out of 51 vote, average: 5٫00 out of 51 vote, average: 5٫00 out of 51 vote, average: 5٫00 out of 5
1,213
توضیحات بیشتر
PhpMyAdmin

PhpMyAdmin چیست ؟

3 رای 3 votes, average: 5٫00 out of 53 votes, average: 5٫00 out of 53 votes, average: 5٫00 out of 53 votes, average: 5٫00 out of 53 votes, average: 5٫00 out of 5
7,030
توضیحات بیشتر

درگاه پرداخت واسط

5 رای 5 votes, average: 5٫00 out of 55 votes, average: 5٫00 out of 55 votes, average: 5٫00 out of 55 votes, average: 5٫00 out of 55 votes, average: 5٫00 out of 5
6,534
توضیحات بیشتر
پیاده سازی سایت شخصی
آموزش edd
آموزش کامل طراحی وب سایت
قالب انفولد
قالب وردپرس فلت آستیک
افزونه Opt-In Downloads
نظرات شما + ۲
ارسال نظر ۲

به کمک نیاز دارید? با ما تماس بگیرید
برای دانلود نام و ایمیل خود را در بخش زیر وارد کنید و روی دکمه کلیک کنید
جهت دانلود فایل مورد نظر ایمیل خود را در باکس زیر وارد کنید. فایل رایگان به ایمیل شما ارسال خواهد شد