4 اطلاعیه بروزرسانی و تخفیف‌های ویژه سایت :

ابزارک اطلاعات تماس وردپرس با افزونه Contact Widgets

2,736 افزونه پشتیبان سایت دوشنبه ۷ آبان ۱۳۹۷
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
2 رای

بعضی وقت ها ما میخواهیم یک ابزارک اطلاعات تماس در سایت وردپرسی خود داشته باشیم می تونیم به صورت دستی این کار رو انجام دهیم ولی یکم سخت و بد در میاد اما می توانیم با استفاده از افزونه Contact Widgets می توان یک ابزارک اطلاعات تماس وردپرس ساخت و در هر جایی از سایت که ابزارک را پشتیبانی می کند قرار داد. به نظرم اگر به فکر ایجاد قرار دادن اطلاعات تماس در سایدبار یا فوتر هستید از این افزونه با حال استفاده کنید.

ابزارک اطلاعات تماس وردپرس

در سیستم مدیریت محتوای وردپرس افزونه های زیادی وجود دارد که می تواند به ابزارک اطلاعات تماس وردپرس بپردازد اما یکی از بهترین و برترین این افزونه ها، افزونه Contact Widgets می باشد که تا کنون که در حال نصب و فعال سازی این افزونه هستیم بیش از ۵۰۰ هزار بار دانلود و نصب وفعال سازی شده است.

توجه: در این مقاله آموزشی که شما در حال مطالعه آن هستید، نسخه ۱٫۵٫۲ این افزونه مورد بحث و بررسی و آموزش قرار گرفته است.

ابزارک اطلاعات تماس وردپرس با افزونه Contact Widgets

ابتدا آخرین نسخه از افزونه Contact Widgets را از انتهای همین مقاله آموزشی به صورت کاملا رایگان دانلود و سپس در وردپرس سایت خود نصب و فعال سازی نمایید. همچنین اگر از نحوه نصب و فعال سازی افزونه ها در وردپرس آشنایی ندارید، پیشنهاد می شود مقاله آموزشی مرتبط با نصب و فعال سازی افزونه ها در وردپرس را مطالعه نمایید تا بدین وسیله بتوانید بدون هیچگونه ابهامی افزونه های وردپرس را نصب و فعال سازی نمایید.

ورود به تنظیمات افزونه ابزارک اطلاعات تماس وردپرس

بعد از نصب و فعال سازی افزونه ابزارک اطلاعات تماس وردپرس گزینه جدیدی در بخش ابزارک های وردپرس اضافه خواهد شد. برای دسترسی به آن ابتدا وارد پنل پیشخوان وردپرس شوید و از منو های پیشخوان، به بخش نمایش مراجعه نمایید و از زیرمنو های آن روی گزینه ابزارک ها کلیک نمایید.

 تنظیمات افزونه ابزارک اطلاعات تماس وردپرس

بعد از ورود به بخش ابزارک های وردپرس، گزینه ای جدید با عنوان Contact Details قابل مشاهده است. این ابزارک را ابتدا انتخاب نمایید و به سایدباری که قصد دارید اطلاعات تماس وردپرس در آن قرار گیرد هدایت نمایید تا گزینه های تنظیمات آن به صورت پیشفرض نمایان شود. تنظیمات این ابزارک به شرح موارد زیر می باشد:
۱- Title: در این بخش از تنظیمات افزونه شما می بایستی یک عنوان برای بخش اطلاعات تماس در نظر بگیرید.
۲- Email: در این قسمت از تنظیمات افزونه شما می توانید یک ایمیلی را جهت نمایش در سایدبار به عنوان ایمیل خود در نظر بگیرید.
۳- Phone: در این مورد از تظنیمات افزونه شما می توانید یک شماره تماس از خود یا شرکت یا دفتر خود در نظر بگیرید و در این بخش باید ذکر نمایید.
۴- Fax: در این بخش از تنظیمات افزونه شما می توانید شماره فکس دفتر یا شرکت خود را قرار دهید.
۵- Address: در این قسمت از تنظیمات افزونه شما می توانید آدرس کارخانه یا شرکت یا دفتر خود را قرار دهید. همچنین می توانید مشخص نمایید که این بخش با خروجی مپ گوگل نمایان شود.
۶- Display Label: در این مورد از تظنیمات افزونه شما می توانید مشخص نمایید که متن عنوان بخش ها نمایش داده شود.
۷- Display Map of Address: در این بخش از تنظیمات افزونه ابزارک اطلاعات تماس در وردپرس شما می توانید قابلیت نمایش آدرس دفتر یا شرکت شما بر روی نقشه گوگل را فعال کنید.

دانلود افزونه Contact Widgets برای ایجاد ابزارک اطلاعات تماس وردپرس

وب سرور چیست؟ و بررسی انواع وب سرور

وب سرور چیست؟ و بررسی انواع وب سرور

2 رای 2 votes, average: 5٫00 out of 52 votes, average: 5٫00 out of 52 votes, average: 5٫00 out of 52 votes, average: 5٫00 out of 52 votes, average: 5٫00 out of 5
1,172
توضیحات بیشتر
دامین آتوریتی و پیج آتوریتی چیست؟ و راه های بررسی و افزایش آن

دامین آتوریتی و پیج آتوریتی چیست؟ و راه های بررسی و افزایش آن

1 رای 1 vote, average: 5٫00 out of 51 vote, average: 5٫00 out of 51 vote, average: 5٫00 out of 51 vote, average: 5٫00 out of 51 vote, average: 5٫00 out of 5
1,208
توضیحات بیشتر
PhpMyAdmin

PhpMyAdmin چیست ؟

3 رای 3 votes, average: 5٫00 out of 53 votes, average: 5٫00 out of 53 votes, average: 5٫00 out of 53 votes, average: 5٫00 out of 53 votes, average: 5٫00 out of 5
7,023
توضیحات بیشتر
آموزش edd
آموزش کامل طراحی وب سایت
فارسی سازی قالب و پلاگین
یه فایلی هم اگه می شه برای مقایسه بین php و asp.net تو ایران بزارین
قالب وردپرس کلاوی
قالب رستوران
نظرات شما + ۱
  • ح​س ۰+
    حسین پنج شنبه ۳۱ مرداد ۱۳۹۸

    عالی مث همیشه

    پاسخ دهید
ارسال نظر ۱

به کمک نیاز دارید? با ما تماس بگیرید
برای دانلود نام و ایمیل خود را در بخش زیر وارد کنید و روی دکمه کلیک کنید
جهت دانلود فایل مورد نظر ایمیل خود را در باکس زیر وارد کنید. فایل رایگان به ایمیل شما ارسال خواهد شد