4 اطلاعیه بروزرسانی و تخفیف‌های ویژه سایت :

ارسال ایمیل خبرنامه در ووکامرس با افزونه YITH WooCommerce Mailchimp

1,160 ووکامرس پشتیبان سایت شنبه ۲۰ شهریور ۱۳۹۵
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
1 رای

همانطور که می دانید افزونه فروشگاه ساز ووکامرس یک افزونه بسیار حرفه ای در زمینه ی ایجاد فروشگاه می باشد و همچنین افزونه Mailchimp یک افزونه و البته یک سیستم بسیار حرفه ای برای ایجاد خبرنامه و ارسال ایمیل در وردپرس می باشد. در این مقاله میخواهیم نحوه ارسال ایمیل خبرنامه در ووکامرس با استفاده از افزونه YITH WooCommerce Mailchimp را به صورت کامل و جامع آموزش دهیم.

افزونه YITH WooCommerce Mailchimp یک افزونه حرفه ای و کاربردی برای ووکامرس می باشد که توسط آن به راحتی می توانید لیست مشتریان سایت ووکامرسی خود را به لیست اعضای Mailchimp اضافه نمایید. با نصب این افزونه به راحتی می توانید برای کاربران و مشتریان فروشگاه ووکامرسی خود ایمیل ارسال نمایید. در ادامه با ما و آموزش افزونه YITH WooCommerce Mailchimp همراه باشید.

در حال حاضر سرویس ایمیل مارکتینگ Mailchimp به صورت رایگان قابلیت ثبت دو هزار ایمیل رو میدهد که می تواند سرویس عالی برای ایمیل مارکتینگ باشد.

ارسال ایمیل و ایجاد خبرنامه در ووکامرس

در سیستم مدیریت محتوای وردپرس افزونه های زیادی وجود دارد که می تواند به ارسال ایمیل و ایجاد خبرنامه در ووکامرس بپردازد اما یکی از بهترین و برترین این افزونه ها، افزونه YITH WooCommerce Mailchimp می باشد که تا کنون که در حال نصب و فعال سازی این افزونه هستیم بیش از ۱۰۰۰ بار دانلود و نصب وفعال سازی شده است.

توجه: در این مقاله آموزشی که شما در حال مطالعه آن هستید، نسخه ۱٫۱٫۳ این افزونه مورد بحث و بررسی و آموزش قرار گرفته است.

ارسال ایمیل خبرنامه در ووکامرس با افزونه YITH WooCommerce Mailchimp

ابتدا آخرین نسخه از افزونه YITH WooCommerce Mailchimp را از انتهای همین مقاله آموزشی به صورت کاملا رایگان دانلود و سپس در وردپرس سایت خود نصب و فعال سازی نمایید. همچنین اگر از نحوه نصب و فعال سازی افزونه ها در وردپرس آشنایی ندارید، پیشنهاد می شود مقاله آموزشی مرتبط با نصب و فعال سازی افزونه ها در وردپرس را مطالعه نمایید تا بدین وسیله بتوانید بدون هیچگونه ابهامی افزونه های وردپرس را نصب و فعال سازی نمایید.

ورود به تنظیمات افزونه ارسال ایمیل خبرنامه در ووکامرس

بعد از نصب و فعال سازی افزونه YITH WooCommerce Mailchimp گزینه جدیدی در پیشخوان وردپرس اضافه خواهد شد. برای دسترسی به آن ابتدا وارد پنل پیشخوان وردپرس شوید و از بخش پیشخوان اشاره گر ماوس خود را روی  YITH Plugins نگه دارید تا اشاره گرهای آن نمایان شود سپس روی گزینه Mailchimp کلیک نمایید تا وارد بخش تنظیمات مربوط به این افزونه شوید. در صفحه تنظیمات دو بخش وجود دارد.

بخش اول تنظیمات افزونه ارسال ایمیل خبرنامه در ووکامرس

۱- MailChimp API Key: در این قسمت از تنظیمات افزونه ارسال ایمیل خبرنامه در ووکامرس شما می بایستی کلید API را وارد کنید. برای در یافت آن ابتدا می بایستی در وب سایت اصلی MailChimp ثبت نام کنید. کلیدی که در این سایت دریافت کرده اید در این قسمت وارد کنید. برای ورود به وب سایت اصلی MailChimp می توانید در زیر گزینه MailChimp API Key، روی گزینه here کلیک نمایید.   
پس از انجام تغیرات فوق دکمه ذخیره را بزنید.
۲- Integration Status: در این قسمت از تنظیمات افزونه ارسال ایمیل خبرنامه در ووکامرس شما می بایستی با استفاده از کلیدی که در قسمت بالا وارد کردید و همچنین ذخیره کردن آن، تیک قرمز رنگ Status سبز رنگ می شود. نام و ایمیل شما را نشان می دهد.
بعد از انجام تنظیمات موجود در این بخش، روی گزینه Save Changes کلیک نمایی تا تغییرات انجام شده ذخیره شود. حال به تنظیمات زبانه دیگر از تنظیمات افزونه می پردازیم. بدون معطلی روی گزینه Checkout کلیک نمایید تا تنظیمات موجود در آن بخش را نیز به کمک یکدیگر تکمیل کنیم.

بخش دوم تنظیمات افزونه ارسال ایمیل خبرنامه در ووکامرس

همانطور که در تصویر فوق مشاهده می کنید، چندین گزینه برای تنظیمات وجود دارد. این موارد و گزینه ها به شرح موارد زیر می باشند:
۱- Register after: در این بخش از تنظیمات افزونه ارسال ایمیل خبرنامه در ووکامرس شما می توانید با انتخاب کردن یکی از منوهای کشویی زیر، تعیین کنید که عضویت در خبرنامه در چه قسمتی باشد.
سپس با استفاده از منوهای کشویی یک گزینه را انتخاب کنید تا سایر گزینه ها برایتان فعال شود.
۲- Show “Newsletter Subscription” Checkbox: در این قسمت از تنظیمات افزونه شما می توانید با استفاده از این گزینه در صفحه پرداخت، بخش عضویت در خبرنامه را نمایش دهید.
۳- “Newsletter subscription” Label: در این بخش از تنظیمات افزونه ارسال ایمیل خبرنامه در ووکامرس شما می توانید برچسپ عضویت در خبرنامه را مشخص نمایید. متن موجود در این بخش به صورت پیشفرض به زبان انگلیسی نوشته شده است و می توانید آن را به فارسی تغییر دهید.
۴- Position for “Newsletter subscription”: در این بخش از تنظیمات افزونه ارسال ایمیل خبرنامه در ووکامرس شما می توانید با انتخاب کردن یکی از منوهای کشویی زیر موقعیت قرار گیری خبرنامه را مشخص کنید.
۵- Show “Newsletter subscription”  Checked: در این بخش از تنظیمات افزونه ارسال ایمیل خبرنامه در ووکامرس شما می توانید امکان بررسی چاپ اطلاعات را فعال کنید.
۶- Email type: در این قسمت از تنظیمات افزونه شما می توانید با استفاده از این گزینه مشخص کنید که نوع ایمیلی که برای ساختن اکانت MailChimp  به مشتریان ارسال می کنید از چه فرمتی باشد. این ایمیل می توانید به دو صورت متنی و HTML برای کاربران شما ارسال شود.
۷- Double Opt-in: در این بخش از تنظیمات افزونه ارسال ایمیل خبرنامه در ووکامرس  شما می توانید با انتخاب کردن این گزینه، افزونه و سرویس ارسال خبرنامه قبل از اضافه کردن کاربر یک ایمیل تائیدیه می فرستد.
۸- Update existing: در این بخش از تنظیمات افزونه شما می توانید با فعال کردن این گزینه کابران فعلی خبرنامه خود را بروزرسانی نمایید.
۹- Send Welcome email: در این بخش از تنظیمات افزونه شما می توانید با انتخاب کردن این گزینه یک ایمیل خوش آمد گویی برای کاربر خود که در لسیت خبرنامه است، ارسال کنید.
۱۰- MailChimp List: در این بخش از تنظیمات افزونه شما می توانید یک گزینه به نام عضویت در خبرنامه، در سایت خود اضافه کنید که کاربران با انتخاب کردن آن و انجام فرآیند خرید، به طور خودکار به لیست خبرنامه MailChimp اضافه می شوند.

دانلود افزونه YITH WooCommerce Mailchimp برای ارسال ایمیل خبرنامه در ووکامرس 

دامین آتوریتی و پیج آتوریتی چیست؟ و راه های بررسی و افزایش آن

دامین آتوریتی و پیج آتوریتی چیست؟ و راه های بررسی و افزایش آن

1 رای 1 vote, average: 5٫00 out of 51 vote, average: 5٫00 out of 51 vote, average: 5٫00 out of 51 vote, average: 5٫00 out of 51 vote, average: 5٫00 out of 5
1,208
توضیحات بیشتر
PhpMyAdmin

PhpMyAdmin چیست ؟

3 رای 3 votes, average: 5٫00 out of 53 votes, average: 5٫00 out of 53 votes, average: 5٫00 out of 53 votes, average: 5٫00 out of 53 votes, average: 5٫00 out of 5
7,023
توضیحات بیشتر

درگاه پرداخت واسط

5 رای 5 votes, average: 5٫00 out of 55 votes, average: 5٫00 out of 55 votes, average: 5٫00 out of 55 votes, average: 5٫00 out of 55 votes, average: 5٫00 out of 5
6,532
توضیحات بیشتر
پیاده سازی سایت شخصی
آموزش edd
آموزش کامل طراحی وب سایت
قالب انفولد
قالب وردپرس فلت آستیک
افزونه Opt-In Downloads
نظرات شما + ۰
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.
ارسال نظر ۰

به کمک نیاز دارید? با ما تماس بگیرید
برای دانلود نام و ایمیل خود را در بخش زیر وارد کنید و روی دکمه کلیک کنید
جهت دانلود فایل مورد نظر ایمیل خود را در باکس زیر وارد کنید. فایل رایگان به ایمیل شما ارسال خواهد شد