4 اطلاعیه بروزرسانی و تخفیف‌های ویژه سایت :

ارسال گزارش اشکال در وردپرس

631 وردپرس پشتیبان سایت دوشنبه ۲۲ شهریور ۱۳۹۵
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
1 رای

یکی از بخش های مهمی که تقریبا تمام بازدیدکنندگان سایت به خاطر وجود چنین بخشی به سایت مراجعه می کنند ، بخش مطالب یا پست هایی می باشد که با زحمت و گلی زمان گذاشتن در سایت درج می کنید ؛ با وجود صرف وقت بسیار زیاد برای تولید محتوا ، بازهم ممکن است اشتباهاتی از لحاظ نکارش و کلمات به وجود بیاید که کاربران آن را مشاهده می نمایند ! مشکلی که وجود دارد ، ممکن از پس از تولید محتوا دیگر به آن مطلبی سری نزنید و آن را نخوانید اما کاربران همیشه در حال مطالعه ی مطالب سایت شما هستند ! در این مطلب قصد معرفی افزونه ای برای وردپرس را داریم که توسط آن قادر به ایجاد بخش گزارش اشکال مطالب وردپرس توسط کاربران خواهید بود .

افزونه Mistape یک افزونه حرفه ای و کاربردی برای وردپرس می باشد که به شما کمک می کند تا بخشی را برای ارسال گزارش خطا در مطالب توسط کاربران به مدیر سایت ایجاد نمایید . در ادامه با ما و آموزش افزونه Mistape همراه باشید .

ارسال گزارش اشکال در وردپرس

ارسال گزارش اشکال در وردپرس با افزونه Mistape :

برای نصب افزونه از طریق بخش پیشخوان به بخش افزونه ها > افزودن مراجعه کنید و افزونه افزونه Mistape را جستجو کنید و آن را فعال سازی نمایید .

دریافت کننده ایمیل: باید تعیین کنید گزارشات به چه کسانی ارسال شود. و یا می توانید ایمیل هایی را هم به صورت دستی وارد نمایید.

انواع پست ها: انواع پست هایی که می خواهید این افزونه در آن ها فعال باشد را انتخاب می نمایید.

شورتکد: شما می توانید به جای تعیین انواع پست ها که به صورت خودکار متن راهنما را در پایین مطلب قرار می دهد، از شورتکد مربوطه در هر مطلبی که می خواهید، استفاده نمایید. روش استفاده از شورتکد های افزونه هم در بخش راهنما قرار دارد.

نوع توضیح ارسال گزارش: می توانید برای توضیحات زیر متن از نوشته معمولی یا یک تصویر دلخواه استفاده نمایید و یا می توانید اصلا هیج چیزی زیر متن ها درباره این افزونه قرار ندهید.

متن نوشته راهنما زیر متن: شما می توانید متن راهنمای زیر مطالب سایت را هم به سلیقه خودتان ویرایش نمایید و یا در همان حالت پیش فرض، تنظیمات را رها کنید.

لوگو Mistape: با تیک زدن این گزینه لوگوی افزونه به همراه متن راهنما زیر مطلب نمایش داده می شود.

نوع نمایش پاپ آپ: می توانید تعیین کنید بعد از اینکه کلید های ترکیبی مذکور در مطلب زده شد، پنجره پاپ آپ با چه محتوایی باز شود.

حال نوشته ای را باز کنید؛ سپس بخشی از متن را انتخاب (Select) کنید و دکمه های ترکیبی Cntrl+Enter را فشار دهید تا پنجره پاپ آپ باز شود و نتیجه را مشاهده نمایید.

دانلود باکس ارسال گزارش اشکال در وردپرس راهنمای دانلود گزارش خرابی

درگاه پرداخت واسط

5 رای 5 votes, average: 5٫00 out of 55 votes, average: 5٫00 out of 55 votes, average: 5٫00 out of 55 votes, average: 5٫00 out of 55 votes, average: 5٫00 out of 5
6,535
توضیحات بیشتر
معرفی بهترین افزونه کش برای وردپرس

معرفی بهترین افزونه کش برای وردپرس

2 رای 2 votes, average: 5٫00 out of 52 votes, average: 5٫00 out of 52 votes, average: 5٫00 out of 52 votes, average: 5٫00 out of 52 votes, average: 5٫00 out of 5
1,003
توضیحات بیشتر
وب سرور چیست؟ و بررسی انواع وب سرور

وب سرور چیست؟ و بررسی انواع وب سرور

2 رای 2 votes, average: 5٫00 out of 52 votes, average: 5٫00 out of 52 votes, average: 5٫00 out of 52 votes, average: 5٫00 out of 52 votes, average: 5٫00 out of 5
1,180
توضیحات بیشتر
پیاده سازی سایت شخصی
آموزش edd
آموزش کامل طراحی وب سایت
افزونه Opt-In Downloads
قالب وردپرس جنه
یه فایلی هم اگه می شه برای مقایسه بین php و asp.net تو ایران بزارین
نظرات شما + ۰
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.
ارسال نظر ۰

به کمک نیاز دارید? با ما تماس بگیرید
برای دانلود نام و ایمیل خود را در بخش زیر وارد کنید و روی دکمه کلیک کنید
جهت دانلود فایل مورد نظر ایمیل خود را در باکس زیر وارد کنید. فایل رایگان به ایمیل شما ارسال خواهد شد