4 اطلاعیه بروزرسانی و تخفیف‌های ویژه سایت :

اشتراک گذاری محصولات در ووکامرس با افزونه Woocommerce Social Media Share Buttons

1,633 ووکامرس پشتیبان سایت جمعه ۱۹ شهریور ۱۳۹۵
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
0 رای

نوشتن مطالب و تولید محتوا در هر سایتی از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است اما دیده شدن مطالب توسط کاربران بیشتر از تولید محتوا نویسنده را مورد تامل قرار می دهد. یکی از راه هایی که می توانید مطالب خود را به کاربران مختلف نمایل دهید، اشتراک گذاری مطالب در شبکه های اجتماعی می باشد که اهمیت بسیار زیادی برای موتور های جستجو نیز دارد و همچنین با توجه به تعداد زیاد کاربران در شبکه های اجتماعی بهترین راه برای نمایش مطالب به کاربران مختلف می باشد. در این مقاله میخواهیم نحوه اشتراک گذاری محصولات در ووکامرس با افزونه Woocommerce Social Media Share Buttons را به صورت کامل و گزینه به گزینه آموزش دهیم.

اشتراک گذاری محصولات در ووکامرس

افزونه Woocommerce Social Media Share Buttons یک افزونه حرفه ای و کاربردی برای ووکامرس می باشد که به شما امکان اشتراک گذاری سایت و محصولات ووکامرس خود در شبکه های اجتماعی مختلف نظیر فیسبوک، توئیتر، لینکدین و … را می دهد. در ادامه با ما و آموزش افزونه Woocommerce Social Media Share Buttons همراه باشید.

در سیستم مدیریت محتوای وردپرس افزونه های زیادی وجود دارد که می تواند به اشتراک گذاری محصولات در ووکامرس بپردازد اما یکی از بهترین و برترین این افزونه ها، افزونه Woocommerce Social Media Share Buttons می باشد که تا کنون که در حال نصب و فعال سازی این افزونه هستیم بیش از ۲۰۰۰۰ بار دانلود و نصب وفعال سازی شده است.

توجه: در این مقاله آموزشی که شما در حال مطالعه آن هستید، نسخه ۱٫۳٫۰ این افزونه مورد بحث و بررسی و آموزش فرار گرفته است.

اشتراک گذاری محصولات در ووکامرس با افزونه Woocommerce Social Media Share Buttons

ابتدا آخرین نسخه از افزونه اشتراک گذاری محصولات در ووکامرس از انتهای همین مقاله آموزشی به صورت کاملا رایگان دانلود و سپس در وردپرس سایت خود نصب و فعال سازی نمایید. همچنین اگر از نحوه نصب و فعال سازی افزونه ها در وردپرس آشنایی ندارید، پیشنهاد می شود مقاله آموزشی مرتبط با نصب و فعال سازی افزونه ها در وردپرس را مطالعه نمایید تا بدین وسیله بتوانید بدون هیچگونه ابهامی افزونه های وردپرس را نصب و فعال سازی نمایید.

ورود به تنظیمات افزونه اشتراک گذاری محصولات در ووکامرس

بعد از نصب و فعال سازی افزونه Woocommerce Social Media Share Buttons گزینه جدیدی در پیشخوان به نام Share Buttons در پیشخوان وردپرس اضافه خواهد شد. روی آن کلیک نمایید تا وارد بخش تنظیمات مربوط به این افزونه شوید.

بخش اول تنظیمات افزونه اشتراک گذاری محصولات در ووکامرس

همان طور که در تصویر بالا مشخص شده است با ورود به صفحه تنظیمات این افزونه اشتراک گذاری محصولات در ووکامرس چندین بخش وجود دارد که به شرح زیر موارد زیر  خواهیم پرداخت.
۱- Share Buttons Format: در این قسمت از تنظیمات افزونه اشتراک گذاری محصولات در ووکامرس شما می توانید نسبت به  فرمت نمایش دکمه های اشتراک گذاری تصمیم بگیرید و با سلیقه خودتان می توانید مشخص نمایید که فرمت نمایش دکمه های اشتراک گذاری برای  محصولات به چه صورت باشد و آیا به صورت دکمه ای ساده یا به صورت شمارنده باشد.
۲- Format Option: در این قسمت از تنظیمات افزونه شما می توانید یکی از سه فرمت زیر را برای نمایش به اشتراک گذاری محصولاتتان انتخاب کنید.
۳- Social Media Share Buttons: در این قسمت از تنظیمات افزونه اشتراک گذاری محصولات در ووکامرس شما می توانید انتخاب کنید که محصولاتتان را روی کدام شبکه اجتماعی به اشتراک می گذارید و اگر تمایل داشتید که مواردی دلخواه را برای آن ها انتخاب کنید می توانید در قسمت Upload Custom Button محصولات دلخواه تان را آپلود کنید. به عبارتی دیگر آن ها را برای اشتراک گذاری در سایت سفارشی سازی کنید.
۴- Open Graph Settings: در این قسمت از تنظیمات افزونه شما می توانید با فعال کردن این گزینه داده های متا به هدر سایت اضافه می شوند.
۵- Share Button title text: در این قسمت از تنظیمات افزونه شما می توانید یک عنوان برای دکمه های به اشتراک گذاری مشخص کنید که ما همان اشتراک گذاری را انتخاب کردیم.
۶- Share Email Content: در این قسمت از تنظیمات افزونه شما می توانید محتوای پیش فرض اشتراک گذاری ایمیل را تغییر دهید.
در پایان پس از اعمال تغییرات موردنظرتان می توانید با زدن دکمه Save Setting آن ها را ذخیره نمایید. حالا به صفحه سایتتان مراجعه کنید. با کلیک کردن روی محصول مورد نظر می توانید دکمه های اشتراک گذاری را که انتخاب کرده بودید مشاهده کنید و می توانید آن محصول را در هر کدام از شبکه اجتماعی که دوست داشتید به اشتراک بگذارید.

دانلود افزونه Woocommerce Social Media Share Buttons برای اشتراک گذاری محصولات در ووکامرس

دامین آتوریتی و پیج آتوریتی چیست؟ و راه های بررسی و افزایش آن

دامین آتوریتی و پیج آتوریتی چیست؟ و راه های بررسی و افزایش آن

1 رای 1 vote, average: 5٫00 out of 51 vote, average: 5٫00 out of 51 vote, average: 5٫00 out of 51 vote, average: 5٫00 out of 51 vote, average: 5٫00 out of 5
1,236
توضیحات بیشتر
PhpMyAdmin

PhpMyAdmin چیست ؟

3 رای 3 votes, average: 5٫00 out of 53 votes, average: 5٫00 out of 53 votes, average: 5٫00 out of 53 votes, average: 5٫00 out of 53 votes, average: 5٫00 out of 5
7,062
توضیحات بیشتر

درگاه پرداخت واسط

5 رای 5 votes, average: 5٫00 out of 55 votes, average: 5٫00 out of 55 votes, average: 5٫00 out of 55 votes, average: 5٫00 out of 55 votes, average: 5٫00 out of 5
6,542
توضیحات بیشتر
آموزش edd
آموزش کامل طراحی وب سایت
فارسی سازی قالب و پلاگین
قالب رستوران
قالب وردپرس چند منظوره
قالب وردپرس خبر خوب
نظرات شما + ۰
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.
ارسال نظر ۰

به کمک نیاز دارید? با ما تماس بگیرید
برای دانلود نام و ایمیل خود را در بخش زیر وارد کنید و روی دکمه کلیک کنید
جهت دانلود فایل مورد نظر ایمیل خود را در باکس زیر وارد کنید. فایل رایگان به ایمیل شما ارسال خواهد شد