4 اطلاعیه بروزرسانی و تخفیف‌های ویژه سایت :

اشتراک گذاری وردپرس با افزونه AddThis

1,049 افزونه ابوالفضل بزرگی یکشنبه ۳ تیر ۱۳۹۷
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
1 رای

امروز قصد داریم شما را با افزونه جدیدی از محتوای وب سایت وردپرسی شو با نام افزونه AddThis که وظیفه آن اشتراک گذاری وردپرس است آشنا کنم. اگر بخواهم توضیح مختصری از این افزونه دهم، باید بگویم که شما به واسطه این افزونه قادر خواهید بود در کمترین زمان ممکن و بدون هیچگونه پیچیدگی ای، قادر خواهید بود یک بخش مرتبط با اشتراک گذاری وردپرس ایجاد کنید.

اشتراک گذاری وردپرسدر سیستم مدیریت محتوای وردپرس افزونه های زیادی وجود دارد که می تواند به اشتراک گذاری وردپرس بپردازد اما یکی از بهترین و برترین این افزونه ها، اشتراک گذاری وردپرس، افزونه AddThis می باشد که تا کنون که در حال نصب و فعال سازی این افزونه هستیم بیش از ۲۰۰ هزار بار دانلود و نصب وفعال سازی شده است.

توجه: در این مقاله آموزشی که شما در حال مطالعه آن هستید، نسخه ۶٫۱٫۵ این افزونه مورد بحث و بررسی و آموزش فرار گرفته است.

اشتراک گذاری وردپرس با افزونه AddThis

ابتدا آخرین نسخه از افزونه اشتراک گذاری وردپرس را از انتهای همین مقاله آموزشی به صورت کاملا رایگان دانلود و سپس در وردپرس سایت خود نصب و فعال سازی نمایید.
همچنین اگر از نحوه نصب و فعال سازی افزونه ها در وردپرس آشنایی ندارید، پیشنهاد می شود مقاله آموزشی مرتبط با نصب و فعال سازی افزونه ها در وردپرس را مطالعه نمایید تا بدین وسیله بتوانید بدون هیچگونه ابهامی افزونه های وردپرس را نصب و فعال سازی نمایید.

ورود به تنظیمات افزونه اشتراک گذاری وردپرس

بعد از نصب و فعال سازی افزونه اشتراک گذاری وردپرس گزینه جدیدی در پیشخوان وردپرس اضافه خواهد شد. برای دسترسی به آن ابتدا وارد پنل پیشخوان وردپرس شوید و از بخش منو های پیشخوان مدیریت وردپرس، نشانه گر ماوس خود را روی عبارت جدید با عنوان AddThis نگه دارید تا زیرمنو های آن نمایان شود. از زیرمنو های موجود روی گزینه Share Buttons کلیک نمایید تا بتوانید بدین وسیله وارد بخش ایجاد دکمه اشتراک گذاری شوید.

انتخاب قالب ایکن ها در افزونه اشتراک گذاری وردپرس

با ورود به این بخش صفحه ای همانند تصویر بالا نمایان می شود. در این بخش از شما می خواهد که ظاهر و ساختار المانت های اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی را مشخص نمایید. همچنین می توانید کدهای اختصاصی خود را با کمک زبان های HTML و CSS خلق نمایید.
در بخش تنظیمات دکمه های اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی، چندین بخش برای تنظیمات بیشتر و سفارشی سازی بیشتر وجود دارد. این بخش ها به شرح موارد زیر می باشد.

General

بخش اول تنظیمات ایکن ها در افزونه اشتراک گذاری وردپرس

در زبانه اول یعنی زبانه General گزینه های متعددی برای تنظیمات وجود دارد. این گزینه ها به شرح موارد زیر می باشد:
۱- Share Count Type: در این بخش از تنظیمات ساخت دکمه اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی شما می توانید نوع نمایشگر تعداد اشتراک گذاری ها را مشخص نمایید.
۲- Automatic (Recommended) : در این بخش از تنظیمات ساخت دکمه اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی شما می توانید وجود شبکه های اجتماعی را در بخش اشتراک گذاری به صورت خودکار قرار دهید.
۳- Number of Buttons: در این بخش از تنظیمات ساخت دکمه اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی شما می توانید تعداد نمایش دکمه های اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی را مشخص نمایید.
۴- Select Your Own: در این بخش از تنظیمات ساخت دکمه اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی شما می توانید شبکه های اجتماعی که قصد نمایش دکمه های آن جهت اشتراک گذاری در وب سایت قرار دهید را خودتان انتخاب نمایید.

Design

بخش دوم تنظیمات ایکن ها در افزونه اشتراک گذاری وردپرس

در زبانه دوم یعنی زبانه Design گزینه های متعددی برای تنظیمات وجود دارد. این گزینه ها به شرح موارد زیر می باشد:
۱- Styleدر این بخش از تنظیمات ساخت دکمه اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی شما می توانید نوع ظاهر دکمه ها را مشخص نمایید.
۲- Buttons: در این بخش از تنظیمات ساخت دکمه اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی شما می توانید اندازه دکمه های اشتراک گذاری وردپرس را مشخص نمایید. به صورت پیشفرض این گزینه روی اندازه بزرگ قرار دارد.

Templates

بخش سوم تنظیمات ایکن ها در افزونه اشتراک گذاری وردپرس

در این بخش از تنظیمات ایجاد دکمه های اشتراک گذاری، شما می بایستی مشخص نمایید که در کدام بخش ها از وب سایت خود می خواهید دکمه های اشتراک گذاری محتوا ظاهر شود. شما می توانید برای سفارشی بیشتر روی هرکدام از تیک ها که علاقه دارید کلیک نمایید.
حال مجدد از منوی پیشخوان وردپرس به بخش AddThis مراجعه نمایید و از زیرمنو های آن روی گزینه Advanced Settings کلیک نمایید تا وارد تنظیمات اصلی افزونه شویم.

بخش اول تنظیمات افزونه اشتراک گذاری وردپرس

در این بخش از تنظیمات افزونه، گزینه های متعددی وجود دارد. این گزینه ها به شرح موارد زیر هستند:
۱- Clickbacks(Recommended) : در این بخش از تنظیمات افزونه اشتراک گذاری در وردپرس شما قادر خواهید بود داده ها را از وب سایت مرجع افزونه که در دسترس شما است پیگیری کنید که چه تعدادی از افراد از طریق لینک های به اشتراک گذاری شده وارد وب سایت شما شده اند. دوستان دقت داشته باشید بدون فعال کردن این گزینه ارائه تجزیه و تحلیل و چگونگی ترافیک های بازدید کاربران برای شما در دسترس نخواهد بود.
۲- Address Bar Shares: در این بخش از تنظیمات افزونه اشتراک گذاری در وردپرس شما قادر خواهید بود مشخص نمایید که یک کد به آدرس های سایت شما به غیر از صفحه اصلی برای پیگیری زمانی که یک بازدید کننده به وب سایت شما می آید از لینک کسی که از نوار آدرس مرورگر خود کپی کرده است افزوده شود.
۳- Bitly URL Shortening For Twitter: در این بخش از تنظیمات افزونه اشتراک گذاری در وردپرس شما قادر خواهید بود مشخص نمایید که دکمه های به اشتراک گذاری در توییتر به صورت خودکار برای کوتاه کردن URL ها به صورت تکی استفاده شوند.
۴- Google Analytics Property ID: در این بخش از تنظیمات افزونه اشتراک گذاری در وردپرس شما قادر خواهید بود با مشخص کردن شانسه مالکیت گوگل آنالیتیکس، افزونه بتواند داده ها را در گزارش های گوگل آنالیتیکس موجود خود به اشتراک بگذارد. همچنین به اشتراک گذاری افزونه شما به عنوان رویداد های سفارشی در داشبورد گوگل آنالیتیکس شما قابل مشاهده خواهد بود.
۵- Twitter Handle For Twitter Via: در این بخش از تنظیمات افزونه اشتراک گذاری در وردپرس شما قادر خواهید بود دسته توییتر خود را در زیر وارد کنید و هنگامی که یک بازدید کننده روی دکمه AddThis کلیک کند، یک نوتیفیکیشن برای وی ارسال می شود و دسته توییتر شما به عنوان via اضافه خواهد شد.

بخش دوم تنظیمات افزونه اشتراک گذاری وردپرس

۱- Script Location: در این بخش از تنظیمات افزونه اشتراک گذاری در وردپرس شما قادر خواهید بود مکان قرار گیری کد های جاوااسکریپت را مشخص نمایید.
۲- Action Hooks For Scripts: در این بخش از تنظیمات افزونه اشتراک گذاری در وردپرس شما قادر خواهید بود مشخص نمایید که چگونه اسکریپت ها در سایت شما اضافه شود. همچنین باید بدانید که اگر گزینه WP_enqueue_Scripts را انتخاب کرده باشید، بارگیری اسکریپت ها به صورت غیرمستقیم در دسترس خواهد بود.
۳- Excerpt Filters: در این بخش از تنظیمات افزونه اشتراک گذاری در وردپرس شما قادر خواهید بود مشخص کنید که برخی از قالب آیکن ها به طریقی ایجاد می شوند که فرمت های استاندارد وردپرس را می شکنند. بنابراین برنامه نویسان افزونه فیلتر های چندگانه برای ابزار addThis در نظر گرفتند که به آن متصل می شوید.
۴- Language: در این بخش از تنظیمات افزونه اشتراک گذاری در وردپرس شما قادر خواهید بود زبان مورد نظر خود را انتخاب نمایید. همچنین می توانید به صورت پیشفرض روی گزینه Automatic قرار دهید تا افزونه به صورت خودکار زبان مورد نظر شما را انتخاب نماید.

بخش سوم تنظیمات افزونه اشتراک گذاری وردپرس

در این بخش شما می توانید کد های سفارشی سازی JSON را اضافه کنید تا ابزار AddThis خود را سفارشی سازی کنید. همانطور که در تصویر بالا مشاهده می کنید سه بخش مشخص شده است که شما می توانید در بخش های مختلف کدهای مرتبط با همان قسمت را درج نمایید.
همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید مستندات آن را در صفحه تنظیمات افزونه مشاهده و مطالعه نمایید.

توجه: شما با تکمیل نکردن این بخش هم می توانید با افزونه کار کنید زیرا اجباری در قراردادن کد های سفارشی سازی JSON نیست.

دانلود افزونه AddThis برای اشتراک گذاری وردپرس

دامین آتوریتی و پیج آتوریتی چیست؟ و راه های بررسی و افزایش آن

دامین آتوریتی و پیج آتوریتی چیست؟ و راه های بررسی و افزایش آن

1 رای 1 vote, average: 5٫00 out of 51 vote, average: 5٫00 out of 51 vote, average: 5٫00 out of 51 vote, average: 5٫00 out of 51 vote, average: 5٫00 out of 5
1,237
توضیحات بیشتر
PhpMyAdmin

PhpMyAdmin چیست ؟

3 رای 3 votes, average: 5٫00 out of 53 votes, average: 5٫00 out of 53 votes, average: 5٫00 out of 53 votes, average: 5٫00 out of 53 votes, average: 5٫00 out of 5
7,064
توضیحات بیشتر

درگاه پرداخت واسط

5 رای 5 votes, average: 5٫00 out of 55 votes, average: 5٫00 out of 55 votes, average: 5٫00 out of 55 votes, average: 5٫00 out of 55 votes, average: 5٫00 out of 5
6,543
توضیحات بیشتر
آموزش کامل طراحی وب سایت
فارسی سازی قالب و پلاگین
پیاده سازی سایت شخصی
قالب وردپرس خبر خوب
قالب انفولد
قالب وردپرس فلت آستیک
نظرات شما + ۰
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.
ارسال نظر ۰

به کمک نیاز دارید? با ما تماس بگیرید
برای دانلود نام و ایمیل خود را در بخش زیر وارد کنید و روی دکمه کلیک کنید
جهت دانلود فایل مورد نظر ایمیل خود را در باکس زیر وارد کنید. فایل رایگان به ایمیل شما ارسال خواهد شد