4 اطلاعیه بروزرسانی و تخفیف‌های ویژه سایت :

اضافه کردن تب های دلخواه در ووکامرس با افزونه Custom Product Tabs for WooCommerce

2,117 ووکامرس پشتیبان سایت جمعه ۲۶ شهریور ۱۳۹۵
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
1 رای

اگر شما نیز مدیر یک فروشگاه اینترنتی هستید ، قطعا می دانید که بخش هایی از سایت وجود دارند که نیاز های شما و کاربران را برطرف می کنند ! همچنین بخش هایی وجود دارند که نیازی به آنها نیست و در واقع اضافی هستند و می توان آنها را حذف نمود ؛ در موارد دیگری نیز مشاهده شده که کاربرانی نیاز به بخش های دارند اما در فروشگاه اینترنتی وجود ندارد که تیاز به شخصی سازی سایت خود دارید. در این مقاله میخواهیم نحوه اضافه کردن تب های دلخواه در ووکامرس با افزونه WooCommerce Custom Product Tabs for را به صورت کامل و گزینه به گزینه آموزش میدهیم.

افزونه YIKES Custom Product Tabs for WooCommerce یک افزونه حرفه ای و کاربردی برای ووکامرس می باشد که شما را در زمینه ی ایجاد تب های دلخواه یاری می نماید. در ادامه با ما و آموزش افزونه YIKES Custom Product Tabs for WooCommerce همراه باشید.

افزودن تب دلخواه در ووکامرس

در سیستم مدیریت محتوای وردپرس افزونه های زیادی وجود دارد که می تواند به در افزونه اضافه کردن تب های دلخواه در ووکامرس دلخواه بپردازد اما یکی از بهترین و برترین این افزونه ها، افزونه Custom Product Tabs for WooCommerce می باشد که تا کنون که در حال نصب و فعال سازی این افزونه هستیم بیش از ۶۰۰۰۰ بار دانلود و نصب وفعال سازی شده است.

توجه: در این مقاله آموزشی که شما در حال مطالعه آن هستید، نسخه ۱.۴.۱ این افزونه مورد بحث و بررسی و آموزش فرار گرفته است.

اضافه کردن تب های دلخواه در ووکامرس با افزونه Custom Product Tabs for WooCommerce

ابتدا آخرین نسخه از افزونه در افزونه اضافه کردن تب های دلخواه در ووکامرس را از انتهای همین مقاله آموزشی به صورت کاملا رایگان دانلود و سپس در وردپرس سایت خود نصب و فعال سازی نمایید. همچنین اگر از نحوه نصب و فعال سازی افزونه ها در وردپرس آشنایی ندارید، پیشنهاد می شود مقاله آموزشی مرتبط با نصب و فعال سازی افزونه ها در وردپرس را مطالعه نمایید تا بدین وسیله بتوانید بدون هیچگونه ابهامی افزونه های وردپرس را نصب و فعال سازی نمایید.

ورود به بخش ایجاد تب جدید در افزونه اضافه کردن تب های دلخواه در ووکامرس

بعد از نصب و فعال سازی افزونه Custom Product Tabs for WooCommerce گزینه جدیدی در پیشخوان وردپرس اضافه خواهد شد. برای دسترسی به آن ابتدا وارد پنل پیشخوان وردپرس شوید. سپس اشاره گر ماوس خود را روی Custom Product Tabs نگه دارید تا زیر منوهای آن نمایان شود و در نهایت روی Custom Product Tabs کلیک نمایید تا وارد بخش های مربوط به این افزونه شوید.

لیست بخش ایجاد تب جدید در افزونه اضافه کردن تب های دلخواه در ووکامرس

 همان طور که در تصویر فوق نشان داده شده است شما می توانید در این بخش تب هایی که ایجاد و ذخیره کرده اید را مشاهده کنید. حالا می توانید با کلیک کردن روی Add Tab تب جدیدی را ایجاد کنید.

 ایجاد تب جدید در افزونه اضافه کردن تب های دلخواه در ووکامرس

در این قسمت چندین بخش وجود دارد که به شرح زیر می باشد.
۱- Tab Title:  در این قسمت از بخش اضافه کردن تب جدید در افزونه اضافه کردن تب های دلخواه در ووکامرس شما می بایستی عنوانی برای تب انتخاب کنید. به عنوان مثال در این بخش می توانید توضیحات محصول را وارد نمایید.
۲- Tab Name: در این قسمت از بخش اضافه کردن تب جدید  در افزونه اضافه کردن تب های دلخواه در ووکامرس شما می بایستی نامی برای تب خود انتخاب کنید. به عنوان مثال می توانید عنوان و نام این بخش را محصول قرار دهید.
۳- Tab Content: در این قسمت از بخش اضافه کردن تب جدید در افزونه اضافه کردن تب های دلخواه در ووکامرس شما می توانید در مورد تب جدید اضافه شده توضیحاتی بنویسید.
در آخر پس از اعمال تغییرات با زدن دکمه Save Tab  آن را ذخیره کنید. و یا با زدن دکمه Delete Tab می توانید آن را حذف کنید.

حالا می توانید با زدن Go Back to All Saved Tabs List به صفحه قبل بازگردید و تب ایجاد شده را در لیست تب ها ببینید.

لیست ایجاد تب جدید در افزونه اضافه کردن تب های دلخواه در ووکامرس

همان طور که مشاهده می کنید در تصویر فوق یک تب جدید اضافه شده است. شما با هاور کردن روی توضیحات محصول مورد نظر می توانید تب جدید را ویرایش یا حذف کنید.
حالا برای اینکه بخواهید از این تب در بخش محصولات خود استفاده کنید، ابتدا از بخش منوهای موجود در پنل پیشخوان وردپرس به بخش ووکامرس و افزودن محصول مراجعه نمایید.

افزودن محصول جدید در افزونه اضافه کردن تب های دلخواه در ووکامرس

همان گونه که در تصویر مشخص شده است روی Custom Tabs کلیک نمایید. سپس دو گزینه نمایان می شود. با انتخاب کردن Add a Tab یک تب جدید می توانید ایجاد کنید و با انتخاب کردن Add a Saved Tab می توانید از تب هایی که ذخیره کرده اید یکی را انتخاب کنید.

نوع تب در افزونه اضافه کردن تب های دلخواه در ووکامرس

روی Add a Saved Tab کلیک نمایید. وارد بخش اضافه کردن تب توضیحات به محصول مورد نظر می شوید.

تنظیمات نهایی در افزونه اضافه کردن تب های دلخواه در ووکامرس

در بخش فوق تیک گزینه Override Saved Tab را فعال کنید. سپس آن ها را ذخیره کنید. برای اینکه تب ایجاد شده به صفحه محصولات اضافه و در ساییتان نمایش داده شود روی دکمه بروزرسانی کلیک کنید. تا تب مورد نظر روی سایت منتشر شود.

دانلود افزونه Custom Product Tabs for WooCommerce برای اضافه کردن تب های دلخواه در ووکامرس 

وب سرور چیست؟ و بررسی انواع وب سرور

وب سرور چیست؟ و بررسی انواع وب سرور

2 رای 2 votes, average: 5٫00 out of 52 votes, average: 5٫00 out of 52 votes, average: 5٫00 out of 52 votes, average: 5٫00 out of 52 votes, average: 5٫00 out of 5
1,180
توضیحات بیشتر
دامین آتوریتی و پیج آتوریتی چیست؟ و راه های بررسی و افزایش آن

دامین آتوریتی و پیج آتوریتی چیست؟ و راه های بررسی و افزایش آن

1 رای 1 vote, average: 5٫00 out of 51 vote, average: 5٫00 out of 51 vote, average: 5٫00 out of 51 vote, average: 5٫00 out of 51 vote, average: 5٫00 out of 5
1,214
توضیحات بیشتر
PhpMyAdmin

PhpMyAdmin چیست ؟

3 رای 3 votes, average: 5٫00 out of 53 votes, average: 5٫00 out of 53 votes, average: 5٫00 out of 53 votes, average: 5٫00 out of 53 votes, average: 5٫00 out of 5
7,031
توضیحات بیشتر
آموزش edd
آموزش کامل طراحی وب سایت
فارسی سازی قالب و پلاگین
قالب وردپرس کلاوی
قالب رستوران
قالب وردپرس چند منظوره
نظرات شما + ۲
  • M​e ۰+
    meysam چهارشنبه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۱

    سلام وقت بخیر ممنون از توضیح که گذاشتید فقط میخواستم بدونم میشه با این افزونه یک تبی بسازیم و تو اون تب محصول نشون بدیم اون محصولی که مورد نظر ما هست یا اینکه بشه داخلش ویدئو گذاشت؟
    اگر نیست چه افزونه ای این کارو انجام میده

    پاسخ دهید
    • س​پ ۰+
      سعید پیری سه شنبه ۱۴ تیر ۱۴۰۱

      سلام دوست عزیز؛ ممنون از توجه شما 🌼
      بله چرا نشه، میتونید کدهای کوتاه مختلف، رسانه (تصویر، ویدیو) هم قرار بدین.
      تمامی افزونه‌های مرتبط این قابلیت رو دارن. خیالتون راحت 😉

      پاسخ دهید
ارسال نظر ۲

به کمک نیاز دارید? با ما تماس بگیرید
برای دانلود نام و ایمیل خود را در بخش زیر وارد کنید و روی دکمه کلیک کنید
جهت دانلود فایل مورد نظر ایمیل خود را در باکس زیر وارد کنید. فایل رایگان به ایمیل شما ارسال خواهد شد