4 اطلاعیه بروزرسانی و تخفیف‌های ویژه سایت :

افزونه hello dolly برای چیست؟

1,262 افزونه پشتیبان سایت چهارشنبه ۱۴ آذر ۱۳۹۷
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
1 رای

یکی از افزونه هایی که هنگام نصب وردپرس روی وردپرس وجود دارد افزونه hello dolly می باشد شاید از خودتون بپرسید اصلا افزونه hello dolly برای چیست؟ و به چه خاطری روی وردپرس نصب هستش و کلا کاربرد افزونه hello dolly، فکر شما رو مشغول کرده باشد. در این مقاله کامل در مورد این افزونه صحبت می کنیم و میگیم چرا مدیان وردپرس افزونه hello dolly رو به صورت پیش فرض روی وردپرس نصب می کنند.

افزونه hello dolly برای چیست؟

افزونه hello dolly برای چیست؟

اولین چیزی که باید در مورد این افزونه مد نظر قرار داد اینست که افزونه hello dolly برای چیست؟، باید بگویم افزونه Hello Dolly یک افزونه ساده است که همراه با نصب وردپرس نصب می شود. اگر این افزونه را فعال کنید، قسمتی از متن ترانه Hello Dolly که یکی از آثار منحصر به فرد Louis Armstrong می باشد را در پیشخوان وردپرس مشاهده خواهید کرد. مثلا وقتی من این افزونه رو فعال کردم در قسمت سمت چپ کنار اسمم مقداری از این ترانه نمایان شد مثل عکس زیر:

افزونه hello dolly

متنی از یک شخصی خوندم که برای خودم جالب بود برای شما عین متن رو میارم:
فعلاً چیزی که مهم است، این است که از خودتان بپرسید که چطور می‌شود یک افزونه به این سادگی بیش از ۱۴ سال است که در وردپرس وجود دارد و فقط یک جمله آن هم فقط در پنل مدیریت از شعری نشان می‌دهد که تقریباً نماد فرهنگ کشور سازنده سیستم است. 

تبلیغات فرهنگی زیرپوستی که مختصر و مفید باشد یعنی همین

نمونه دیگر این تبلیغ، سیستمی مثل Prestashop است که شما پس از نصب، متوجه می‌شوید که قالب پیشفرض آن یک قالب کاملاً زنانه است (مثلاً محصولات پیشفرض آن لباس زنانه است، قالب مملو از عکس زنان است و …) و این دلیلی ندارد جز اینکه این سیستم تولید کشور فرانسه، یک کشور فمینیست (زن‌گرا) است. خیلی ساده، با تولید یک سیستم، فرهنگ خود را به تمام دنیا صادر کرده‌اند.

توجه: این متن که در مورد تاثیر فرهنگی ارائه شده است توسط شخصی دیگر نوشته شده است که ما در این بخش آورده ایم. (شاید درست یا غلط باشد)

توضیحات خود افزونه hello dolly وردپرس

این فقط یک افزونه نیست، این نشان دهنده امید و شور و شوق یک نسل به طور خلاصه در دو کلمه است که توسط فرد مشهور، لوئیس آرمسترانگ سروده شده است: سلام، عزیزم. هنگامی که شما آن را فعال کنید، به صورت تصادفی یک متن آهنگ از سلام، عزیزم در گوشه چپ هر صفحه از بخش مدیریت مشاهده می کنید. (برای مطالعه در مورد این آهنگ پیشنهاد میکنم به ویکی پدیا مراجعه کنید و صفحه Hello, Dolly رو مطالعه نمایید.)

کاربرد افزونه hello dolly

کاربرد افزونه hello dolly

تا این لحظه گفتیم افزونه hello dolly برای چیست؟، اما در این بخش میخواهیم کاربرد افزونه hello dolly و تاریخچه این افزونه رو مورد بررسی قرار دهیم. اول توضیحی در مورد تاریخچه آن بدهم، این افزونه یکی از اولین افزونه هایی است که در طول تاریخ برای وردپرس نوشته شده است. این افزونه برای اولین بار در ماه می ۲۰۰۴ همراه با نسخه ۱٫۲ وردپرس منتشر شد. هدف از انتشار، معرفی چگونگی ساختار یک افزونه وردپرسی برای برنامه نویسان و علاقه مندان به توسعه وردپرس بود. اما جالب است بدانید که بیش از ۱ میلیون نفر آن را در سایت خود به صورت فعال دارند.

این افزونه توسط Matt Mullenweg (بنیان گذار وردپرس) نوشته شده است. البته چهار افزونه دیگر نیز بودند که در نسخه های اولیه وردپرس به صورت پیش فرض نصب می شدند. اما این افزونه ها به تدریج حذف شدند ولی هنوز افزونه Hello Dolly در تمام نسخه های وردپرس به صورت پیش فرض وجود دارد. نام این افزونه ها را برای اطلاعات بیشتر در ادامه می بینید.

  • Search Hilite
  • Markdown
  • Textile1
  • Textile2

اگر بخواهیم کاربرد افزونه hello dolly رو مورد بررسی قرار دهیم باید بگم این افزونه جدا از ارزش احساسی، هیچ هدف عملی و کاربردی ندارد. در انجمن های مختلف در مورد حذف این افزونه بحث های زیادی شده است اما در طول ۱۴ سال اخیر، این افزونه با نسخه های مختلف وردپرس انتشار یافته است. (شاید کار فرهنگی باشد واقعا مشخص نیست)

تنها دلیلی که برای حضور این افزونه در وردپرس گفته می شود این است که این افزونه می تواند به افراد تازه وارد به محیط افزونه نویسی کمک کند. اما این اصلا درست نیست زیرا منابع بسیار مناسب تری مانند کتاب و فیلم راهنمای پلاگین نویسی در وردپرس وجود دارد که می تواند هر تازه واردی را به یک فرد حرفه ای در افزونه نویسی تبدیل کند. تنها دلیلی که ما می توانیم برای حضور این افزونه در وردپرس بیان کنیم، بحث سنت و یا توانایی این افزونه در زنده کردن خاطرات توسعه دهندگان وردپرس است.

آیا حذف افزونه hello dolly مشکلی ایجاد می کند؟

حذف یا ماندن افزونه Hello Dolly در سایت شما کاملا اختیاری می باشد و شما می توانید تصمیم بگیرید. اما پیشنهاد میکنم این افزونه رو حذف کنید. و برای این پیشنهاد هم دلیل دارم. با حذف این مدل افزونه ها، کار رسیدگی به افزونه های سایت را برای شما کاهش می دهد. پس بهتر است در اولین فرصت آن را حذف کنید. نه تنها این افزونه، بلکه هر افزونه ای که احساس می کنید به آن نیازی ندارید را حذف کنید. چرا که علاوه بر افزایش دردسر شما، باعث ایجاد مشکلات امنیتی هم می گردند.

صفحه توضیحات اصلی سازنده افزونه hello dolly

دامین آتوریتی و پیج آتوریتی چیست؟ و راه های بررسی و افزایش آن

دامین آتوریتی و پیج آتوریتی چیست؟ و راه های بررسی و افزایش آن

1 رای 1 vote, average: 5٫00 out of 51 vote, average: 5٫00 out of 51 vote, average: 5٫00 out of 51 vote, average: 5٫00 out of 51 vote, average: 5٫00 out of 5
1,208
توضیحات بیشتر
PhpMyAdmin

PhpMyAdmin چیست ؟

3 رای 3 votes, average: 5٫00 out of 53 votes, average: 5٫00 out of 53 votes, average: 5٫00 out of 53 votes, average: 5٫00 out of 53 votes, average: 5٫00 out of 5
7,023
توضیحات بیشتر

درگاه پرداخت واسط

5 رای 5 votes, average: 5٫00 out of 55 votes, average: 5٫00 out of 55 votes, average: 5٫00 out of 55 votes, average: 5٫00 out of 55 votes, average: 5٫00 out of 5
6,531
توضیحات بیشتر
آموزش edd
آموزش کامل طراحی وب سایت
فارسی سازی قالب و پلاگین
قالب رستوران
قالب وردپرس چند منظوره
قالب وردپرس خبر خوب
نظرات شما + ۰
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.
ارسال نظر ۰

برچسب‌ها
,
به کمک نیاز دارید? با ما تماس بگیرید
برای دانلود نام و ایمیل خود را در بخش زیر وارد کنید و روی دکمه کلیک کنید
جهت دانلود فایل مورد نظر ایمیل خود را در باکس زیر وارد کنید. فایل رایگان به ایمیل شما ارسال خواهد شد