4 اطلاعیه بروزرسانی و تخفیف‌های ویژه سایت :

انتخاب قیمت توسط مشتری در ووکامرس با YITH WooCommerce Name Your Price

1,509 ووکامرس پشتیبان سایت یکشنبه ۴ مهر ۱۳۹۵
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
0 رای

روش معمول برای خرید از فروشگاه های اینترنتی به این صورت که کاربر خرید خود را با توجه به قیمتی شما یا مدیر فروشگاه در سایت در نظر گرفته اید، انجام می دهد. در این مقاله نحوه انتخاب قیمت توسط مشتری در ووکامرس با استفاده از افزونه YITH WooCommerce Name Your Price را به صورت کامل و گزینه به گزینه آموزش میدهیم.

افزونه YITH Woocommerce Name Your Price یک افزونه حرفه ای و کاربردی برای ووکامرس می باشد که به شما کمک می کند تا فیلدی را به جای قیمت در صفحه محصولات قرار دهید و کاربر بتواند با قیمتی که می خواهید ، محصول را خریداری نماید، در این روش می توانید حداقل قیمت را مشخص کنید و همچنین دوره ی زمانی خاصی را برای آن تعیین نمایید. در ادامه با ما و آموزش افزونه YITH Woocommerce Name Your Price همراه باشید.

انتخاب قیمت توسط مشتری در ووکامرس

در سیستم مدیریت محتوای وردپرس افزونه های زیادی وجود دارد که می تواند به انتخاب قیمت توسط مشتری بپردازد اما یکی از بهترین و برترین این افزونه ها، افزونه YITH WooCommerce Name Your Price می باشد که تا کنون که در حال نصب و فعال سازی این افزونه هستیم بیش از ۳۰۰۰ بار دانلود و نصب وفعال سازی شده است.

توجه: در این مقاله آموزشی که شما در حال مطالعه آن هستید، نسخه ۱٫۰٫۱۹ این افزونه مورد بحث و بررسی و آموزش قرار گرفته است.

انتخاب قیمت توسط مشتری با افزونه YITH WooCommerce Name Your Price

ابتدا آخرین نسخه از افزونه YITH WooCommerce Name Your Price را از انتهای همین مقاله آموزشی به صورت کاملا رایگان دانلود و سپس در وردپرس سایت خود نصب و فعال سازی نمایید. همچنین اگر از نحوه نصب و فعال سازی افزونه ها در وردپرس آشنایی ندارید، پیشنهاد می شود مقاله آموزشی مرتبط با نصب و فعال سازی افزونه ها در وردپرس را مطالعه نمایید تا بدین وسیله بتوانید بدون هیچگونه ابهامی افزونه های وردپرس را نصب و فعال سازی نمایید.

ورود به تنظیمات افزونه انتخاب قیمت توسط مشتری

بعد از نصب و فعال سازی افزونه YITH WooCommerce Name Your Price گزینه جدیدی در پیشخوان وردپرس اضافه خواهد شد. برای دسترسی به آن ابتدا وارد پنل پیشخوان وردپرس شوید و از بخش پیشخوان وردپرس اشاره گر ماوس خود را روی گزینه YITH Plugins نگه دارید تا زیر منوهای آن نمایان شود. سپس از بخش زیر منوها روی گزینه Name Your Price کلیک نمایید تا وارد بخش تنظیمات این مربوط به این افزونه شوید.

بخش اول تنظیمات افزونه انتخاب قیمت توسط مشتری

با ورود به صفحه تنظیمات این افزونه دو زبانه وجود دارد یک زبانه مربوط به تنظیمات عمومی و بخش رایگان است و زبانه دیگر نسخه پولی این افزونه است که ما با این بخش کاری نداریم. وارد صفحه تنظیمات عمومی شوید. در این صفحه یک بخش وجود دارد که به شرح زیر می باشد.
۱-Name Your Price “button text” : در این قسمت از تنظیمات افزونه شما می توانید متنی را برای نمایش در صفحه فروشگاه وارد کنید. 

در پایان این قسمت تنظیمات اعمال شده را ذخیره کنید و برای اینکه برای یک محصول این قابلیت را ایجاد کنید به بخش صفحه ی ویرایش محصولات مراجعه کنید. برای این کار مجددا وارد بخش پیشخوان وردپرس شوید.

بخش دوم تنظیمات افزونه انتخاب قیمت توسط مشتری

 از بخش پیشخوان وردپرس اشاره گر ماوس خود را روی گزینه محصولات نگه دارید تا زیر منوهای آن نمایان شود. سپس روی گزینه همه محصولات کلیک نمایید تا بدین وسیله وارد بخش صفحه ی ویرایش محصول شوید و بتوانید قابلیت انتخاب قیمت توسط مشتری را برای آن محصول ایجاد نمایید.

بخش سوم تنظیمات افزونه انتخاب قیمت توسط مشتری

با ورود به بخش محصولات روی دکمه ویرایش کلیک نمایید.

بخش چهارم تنظیمات افزونه انتخاب قیمت توسط مشتری

در بخش ویرایش محصول چندین قسمت وجود دارد که به شرح زیر می باشند.
۱- اطلاعات محصول: در این قسمت باید اطلاعات محصول را روی گزینه محصول ساده قرار دهید تا بخش Name Your Price  برایتان ظاهر شود.
۲- Name Your Price:  با فعال کردن این گزینه تمام تنظیمات مربوط به قیمت ها غیر فعال می شود و در این صورت مشتری می تواند قیمت پیشنهادی خود را وارد کند.
۳- بروزرسانی: برای مشاهده محصول مورد نظر و ذخیره تنظیمات انجام شده روی این دکمه را بزنید.

حالا می توانید به صفحه محصول مورد نظر مراجعه و نتیجه را مشاهده کنید.

بخش پنجم تنظیمات افزونه انتخاب قیمت توسط مشتری

همان طور که مشاهده می کنید قیمت ها روی محصول مورد نظر برداشته شده است و مشتری می تواند در کادر تعیین شده قیمت پیشنهادی خود را وارد کند و محصول را خریداری نماید.

دانلود افزونه YITH WooCommerce Name Your Price برای انتخاب قیمت توسط مشتری در ووکامرس

دامین آتوریتی و پیج آتوریتی چیست؟ و راه های بررسی و افزایش آن

دامین آتوریتی و پیج آتوریتی چیست؟ و راه های بررسی و افزایش آن

1 رای 1 vote, average: 5٫00 out of 51 vote, average: 5٫00 out of 51 vote, average: 5٫00 out of 51 vote, average: 5٫00 out of 51 vote, average: 5٫00 out of 5
1,208
توضیحات بیشتر
PhpMyAdmin

PhpMyAdmin چیست ؟

3 رای 3 votes, average: 5٫00 out of 53 votes, average: 5٫00 out of 53 votes, average: 5٫00 out of 53 votes, average: 5٫00 out of 53 votes, average: 5٫00 out of 5
7,023
توضیحات بیشتر

درگاه پرداخت واسط

5 رای 5 votes, average: 5٫00 out of 55 votes, average: 5٫00 out of 55 votes, average: 5٫00 out of 55 votes, average: 5٫00 out of 55 votes, average: 5٫00 out of 5
6,531
توضیحات بیشتر
آموزش کامل طراحی وب سایت
فارسی سازی قالب و پلاگین
پیاده سازی سایت شخصی
قالب وردپرس خبر خوب
قالب انفولد
قالب وردپرس فلت آستیک
نظرات شما + ۰
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.
ارسال نظر ۰

به کمک نیاز دارید? با ما تماس بگیرید
برای دانلود نام و ایمیل خود را در بخش زیر وارد کنید و روی دکمه کلیک کنید
جهت دانلود فایل مورد نظر ایمیل خود را در باکس زیر وارد کنید. فایل رایگان به ایمیل شما ارسال خواهد شد