4 اطلاعیه بروزرسانی و تخفیف‌های ویژه سایت :

ایجاد انواع فرم تماس حرفه ای در وردپرس با افزونه Ninja Forms

912 افزونه , وردپرس پشتیبان سایت سه شنبه ۱۶ شهریور ۱۳۹۵
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
3 رای

یکی از بخش های بسیار مهم هر سایتی ، بخش فرم های سایت می باشند که یک راه ارتباطی بین کاربران و مدیران سایت ها م یباشد و بهترین راه برای ارسال اطلاعات برای کاربران می باشد. در این مقاله میخواهیم نحوه ایجاد انواع فرم تماس حرفه ای در وردپرس با استفاده از افزونه Ninja Forms را به صورت کامل و گزینه به گزینه آموزش دهیم.

افزونه Ninja Forms یک افزونه حرفه ای و کاربردی برای وردپرس می باشد که شما را در زمینه ی ایجاد انواع فرم حرفه ای در وردپرس یاری می کند و به راحتی قادر به ایجاد انواع فرم های مورد نیاز خود در وردپرس خواهید بود. در این افزونه با استفاده از Drag and Drop قادر به استفاده از عناصر مختلفی در سایت خود خواهید بود . در ادامه با ما و آموزش افزونه Ninja Forms همراه باشید .

در سیستم مدیریت محتوای وردپرس افزونه های زیادی وجود دارد که می توانند به ایجاد انواع فرم تماس حرفه ای در وردپرس بپردازد اما یکی از بهترین و برترین این افزونه ها، افزونه Ninja Forms می باشد که تا کنون که در حال نصب و فعال سازی این افزونه هستیم بیش از ۱ میلیون بار دانلود و نصب وفعال سازی شده است.

توجه: در این مقاله آموزشی که شما در حال مطالعه آن هستید، نسخه ۳٫۳٫۱۱ این افزونه مورد بحث و بررسی و آموزش فرار گرفته است.

ایجاد انواع فرم تماس در وردپرس

ایجاد انواع فرم تماس حرفه ای در وردپرس با افزونه Ninja Forms

ابتدا آخرین نسخه از افزونه ایجاد انواع فرم تماس حرفه ای در وردپرس را از انتهای همین مقاله آموزشی به صورت کاملا رایگان دانلود و سپس در وردپرس سایت خود نصب و فعال سازی نمایید. همچنین اگر از نحوه نصب و فعال سازی افزونه ها در وردپرس آشنایی ندارید، پیشنهاد می شود مقاله آموزشی مرتبط با نصب و فعال سازی افزونه ها در وردپرس را مطالعه نمایید تا بدین وسیله بتوانید بدون هیچگونه ابهامی افزونه های وردپرس را نصب و فعال سازی نمایید.

ورود به تنظیمات افزونه ایجاد انواع فرم تماس حرفه ای در وردپرس

بعد از نصب و فعال سازی افزونه، گزینه جدیدی در منوی پیشخوان مدیریت وردپرس اضافه خواهد شد. برای دسترسی به آن ابتدا وارد پنل پیشخوان وردپرس شوید و از منوهای موجود در این بخش، گزینه Ninja Forms قابل مشاهده است. نشانه گر ماوس خود را روی آن ببرید تا زیرمنو های آن نمایش داده شود. از زیرمنو های موجود آن روی گزینه Settings کلیک نمایید تا وارد تنظیمات این افزونه شوید.

بخش اول در زبانه اول تنظیمات افزونه ایجاد انواع فرم تماس حرفه ای در وردپرس

در این صفحه گزینه هایی وجود دارد که شما می توانید به واسطه آموزش هایی که در این مقاله آموزشی داده شده است آن را به صورت کامل پیکربندی کنید. گزینه های این بخش عبارتند از موارد زیر:
۱- Version: در این بخش از تنظیمات افزونه ایجاد انواع فرم تماس حرفه ای در وردپرس شما می توانید نسخه افزونه را مشاهده نمایید که دقیقا شما اکنون در حال کارکردن با چه نسخه ای از این افزونه هستید.
۲- Date Format: در این بخش از تنظیمات افزونه ایجاد انواع فرم تماس حرفه ای در وردپرس شما می توانید مشخص نمایید که فرمت نمایش زمان در کشور شما که قصد نمایش آن را در وب سایت داریدی به چه صورت است.
۳- Currency: در این بخش از تنظیمات افزونه ایجاد انواع فرم تماس حرفه ای در وردپرس شما می توانید واحد پولی کشور خودرا مشخص نمایید.

بخش دوم در زبانه اول تنظیمات افزونه ایجاد انواع فرم تماس حرفه ای در وردپرس

در این بخش چند گزینه وجود دارد. این گزینه ها به شرح موارد زیر می باشند:

۱- ReCAPTCHA Site Key: در این بخش از تنظیمات افزونه، شما می توانید برای فرم های خود یک حفره امنیتی که سرویس و خدمات ان از گوگل است استفاده کنید. حتما شما هم دیدید که یک بخش وجود دارد در هر فرم مخصوصا فرم های ورود که عنوان ان من ربات نیستم می باشد. برای دریافت ان روی گزینه here که زیر بخش مورد نظر قرار دارد کلیک نمایید.
۲- reCAPTCHA Secret Key: در این بخش از تنظیمات افزونه، شما می توانید Secret Key خود را که از گوگل گرفته اید وارد نمایید. این کد هم در بخشی است که کد بالا را دریافت می کنید. برای دریافت ان روی گزینه here که زیر بخش مورد نظر قرار دارد کلیک نمایید.
۳- reCAPTCHA Language: در این بخش از تنظیمات افزونه، شما می توانید زبان نمایش حفره امنیتی را مشخص نمایید.
۴- reCAPTCHA Theme: در این بخش از تنظیمات افزونه، شما می توانید قالب و ظاهر کد امنیتی را مشخص نمایید.

بخش سوم در زبانه اول تنظیمات افزونه ایجاد انواع فرم تماس حرفه ای در وردپرس

در این بخش هم چندین گزینه وجود دارد. این گزینه ها به شرح موارد زیر می باشند:
۱- Remove ALL Ninja Forms date upon uninstall: در این بخش از تنظیمات افزونه، شما می توانید تمامی داده های افزونه را پاک کنید. اگر روی این دکمه کلیک کنید، داده های افزونه از پایگاه داده حذف خواهد شد و در نهایت افزونه غیر فعال می شود.
۲- Disable Admin Notices: در این بخش از تنظیمات افزونه، شما می توانید اطلاعیه های مدیر را غیرفعال کنید.
۳- Allow Telemetry: در این بخش از تنظیمات افزونه، شما می توانید به افزونه اجازه دهید تا افزونه به جمع آوری آمار وب سایت شما بپردازد.
۴- Opinionated Styles: در این بخش از تنظیمات افزونه، شما می توانید از قرارداد های ظاهری فرم های پیش فرض استفاده کنید.
۵- Rollback to v2.9.x: در این بخش از تنظیمات افزونه، شما می توانید افزونه را به نسخه قبلی آن یعنی نسخه ۲٫۹ بازگردانید.
۶- Trash Expired Submissions: در این بخش از تنظیمات افزونه، شما می توانید قابلیت وجود سطل زباله را برای افزونه ایجاد می کنید.
بعد از انجام تغییرات و تنظیمات لازم روی گزینه Save Change کلیک نمایید. بعد از ذخیره کردن تغییرات و تنظیمات، حال زمان آن رسیده است که فرم خود را ایجاد کنیم.
مجدد از منوی پیشخوان وردپرس به سراغ بخش Ninja Forms خواهیم آمد و از زیرمنو های آن روی گزینه add New کلیک نمایید.

قالب بندی فرم ها در افزونه ایجاد انواع فرم تماس حرفه ای در وردپرس

در این بخش شما می بایستی مشخص نمایید که فرم شما دارای چه نوعی است. در تصویر بالا چندین گزینه مشخص شده است که این گزینه ها به شرح موارد زیر می باشند:
۱- Collect Feedback: در این بخش از انتخاب قالب شما می بایستی مشخص نمایید که فرم شما از نوع جمع آوری بازخورد برای یک رویداد، پست وبلاگ، یا هرچیز دیگر باشد.
۲- Blank Form: در این بخش از انتخاب قالب شما می بایستی مشخص نمایید که فرم شما از نوع خام باشد. درواقع یک سند خالی است که شما آن را به واسطه فیلد های موجود تکمیل می کنید.
۳- Create a Post: در این بخش از انتخاب قالب شما می بایستی مشخص نمایید که فرم شما از نوع ایجاد پست باشد. با استفاده از این قابلیت شما اجازه می دهید که کاربران برای ایجاد پست از یک فرم استفاده کنند.
۴- Contact us: در این بخش از انتخاب قالب شما می بایستی مشخص نمایید که فرم شما از نوع تماس با ما باشد.
۵- Edit user profile: در این بخش از انتخاب قالب شما می بایستی مشخص نمایید که فرم شما از نوع ویرایش پروفایل کاربری باشد.
۶- Delete data request: در این بخش از انتخاب قالب شما می بایستی مشخص نمایید که فرم شما از نوع حذف درخواست داده باشد. این قالب بندی شامل اقداماتی برای اضافه کردن کاربر به ابزار حذف وردپرس شخصی و موارد این چنینی می باشد.
۷- Export data request: در این بخش از انتخاب قالب شما می بایستی مشخص نمایید که فرم شما از نوع برون بری اطلاعات می باشد. شامل اقداماتی برای برون بری داده های شخصی کاربران می باشد.
۸- Event registration: در این بخش از انتخاب قالب شما می بایستی مشخص نمایید که فرم شما از نوع ثبت نام باشد.
۹- General Enquiry: در این بخش از انتخاب قالب شما می بایستی مشخص نمایید که فرم شما از نوع جمع آوری سوالات کاربران باشد.
۱۰- File Upload: در این بخش از انتخاب قالب شما می بایستی مشخص نمایید که فرم شما از نوع آپلود فایل باشد.
۱۱- MailChimp Signup: در این بخش از انتخاب قالب شما می بایستی مشخص نمایید که فرم شما از نوع عضویت در خبرنامه باشد.
۱۲- Job Application: در این بخش از انتخاب قالب شما می بایستی مشخص نمایید که فرم شما از نوع درخواست کار باشد.
۱۳- Questionnaire: در این بخش از انتخاب قالب شما می بایستی مشخص نمایید که فرم شما از نوع جمع آوری اطلاعات از کاربران شما باشد.
۱۴- PayPal Payment: در این بخش از انتخاب قالب شما می بایستی مشخص نمایید که فرم شما از نوع پرداخت به واسطه PayPal باشد.
۱۵- Register a User: در این بخش از انتخاب قالب شما می بایستی مشخص نمایید که فرم شما از نوع عضویت یک کاربر در سایت باشد.
۱۶- Quote Request: در این بخش از انتخاب قالب شما می بایستی مشخص نمایید که فرم شما از نوع درخواست نقل و قول ایجاد کنید.
۱۹- Stripe Payment: در این بخش از انتخاب قالب شما می بایستی مشخص نمایید که فرم شما از نوع پرداخت با استفاده از خط خطی را جمع آوری کنید.
از میان نوع و قالب بندی های بالا هر کدام که مدنظر شماست را انتخاب نمایید. بعد از انتخاب وارد صفحه ای مانند تصویر زیر خواهید شد.

صفحه ایجاد فرم در افزونه ایجاد انواع فرم تماس حرفه ای در وردپرس

در این بخش شما می بایستی از گزینه های سمت راست گزینه های مورد نظر خود را انتخاب نمایید و در نهایت روی گزینه Publish کلیک نمایید.
به عنوان مثال تنظیمات یکی از انواع فیلد نمایش داده شده را انجام خواهید داد.

بخش اول تنظیمات فیلد در افزونه ایجاد انواع فرم تماس حرفه ای در وردپرس

در این بخش گزینه هایی که مربوط به فیلد های تک خطی است معرفی می شود:
۱- Label: در این بخش از تنظیمات فیلد در فرم، شما می بایستی مشخص نمایید که متن مرتبط با فیلد را وارد نمایید.
۲- Label Position: در این بخش از تنظیمات فیلد در فرم، شما می بایستی مشخص نمایید که موقعیت قرارگیری برچسب یا متن فیلد به چه صورت باشد.
۳- Required Field: در این بخش از تنظیمات فیلد در فرم، شما می بایستی مشخص نمایید که این فیلد قابلیت پر کردن الزامی داشته باشد.

بخش دوم تنظیمات فیلد در افزونه ایجاد انواع فرم تماس حرفه ای در وردپرس

۱- Characters: در این بخش از تنظیمات فیلد در فرم، شما می بایستی مشخص نمایید که مشخص نمایید که داده این فرم به چه صورت است.
۲- Limit Input to this number: در این بخش از تنظیمات فیلد در فرم، شما می بایستی مشخص نمایید که این فیلد را محدود کنید.
۳- Text to appear after counter: در این بخش از تنظیمات فیلد در فرم، شما می بایستی مشخص نمایید که متن پس از مقاربت ظاهر شود.
۴- Disable Field: در این بخش از تنظیمات فیلد در فرم ایجاد انواع فرم تماس حرفه ای در وردپرسشما می بایستی مشخص نمایید که فیلد را غیرفعال کنید.
۵- Disable Browser Automatic: در این بخش از تنظیمات فیلد در فرم ایجاد انواع فرم تماس حرفه ای در وردپرس شما می بایستی مشخص نمایید که مرور کردن خودکار داده های قبلی توسط مرورگر را غیر فعال کنید.
۶- Input mask: در این بخش از تنظیمات فیلد در فرم، شما می بایستی مشخص نمایید که اطلاعات ورودی را مدیریت کنید.

بخش سوم تنظیمات فیلد در افزونه ایجاد انواع فرم تماس حرفه ای در وردپرس

۱- Element: در این بخش از تنظیمات فیلد در فرم، شما می بایستی مشخص نمایید که این فیلد دارای یک کلاس اضافه برای استایل دهی بیشتر دارد.
۲- Counter: در این بخش از تنظیمات فیلد در فرم، شما می بایستی مشخص نمایید که یک کلاس اضافی را برای بسته بندی زمینه خود اضافه کنید.
۳- Help Input: در این بخش از تنظیمات فیلد در فرم، شما می بایستی مشخص نمایید که متن راهنمای فیلد را مشخص نمایید.
۴- Description: در این بخش از تنظیمات فیلد در فرم، شما می بایستی مشخص نمایید که توضیحات مربوط به فیلد را مشخص نمایید.

بخش چهارم تنظیمات فیلد در افزونه ایجاد انواع فرم تماس حرفه ای در وردپرس

۱- Default value: در این بخش از تنظیمات فیلد در فرم ایجاد انواع فرم تماس حرفه ای در وردپرس شما می بایستی مشخص نمایید که مقدار پیشفرض فیلد چه چیزی باشد.
۲- Placeholder: در این بخش از تنظیمات فیلد در فرم ایجاد انواع فرم تماس حرفه ای در وردپرس شما می بایستی مشخص نمایید که متن نمایشی در داخل فیلد به چه صورت باشد.
۳- Custom Name attribute: در این بخش از تنظیمات فیلد در فرم ایجاد انواع فرم تماس حرفه ای در وردپرس شما می بایستی مشخص نمایید که قابلیت سفارشی سازی نام نیز به فرم شما اضافه شود.
۴- The field is personal identifiable: در این بخش از تنظیمات فیلد در فرم، شما می بایستی مشخص نمایید که فیلد شخصی قابل شناسایی است.

بخش پنجم تنظیمات فیلد در افزونه ایجاد انواع فرم تماس حرفه ای در وردپرس

۱- Field Key: در این بخش از تنظیمات فیلد در فرم ایجاد انواع فرم تماس حرفه ای در وردپرس شما یک کلید منحصر به فرد برای شناسایی و هدایت زمینه خود برای توسعه سفارشی ایجاد می کند.
۲- Admin Label: در این بخش از تنظیمات فیلد در فرم ایجاد انواع فرم تماس حرفه ای در وردپرس شما می بایستی مشخص نمایید که برچسب هنگام مشاهده و صادرات ارسالی استفاده شود.
بعد از ایجاد تمامی فرم ها، تنظیمات را ذخیره نمایید تا کد کوتاه مربوط به فرم برای شما نمایان شود.

نمایش کد کوتاه افزونه

حال کافیست این کد کوتاه را در نوشته یا برگه ای از وب سایت وردپرس خود منتشر نمایید تا فرم مورد نظر نمایش داده شود.

دانلود افزونه Ninja Forms برای ایجاد انواع فرم تماس حرفه ای در وردپرس

وب سرور چیست؟ و بررسی انواع وب سرور

وب سرور چیست؟ و بررسی انواع وب سرور

2 رای 2 votes, average: 5٫00 out of 52 votes, average: 5٫00 out of 52 votes, average: 5٫00 out of 52 votes, average: 5٫00 out of 52 votes, average: 5٫00 out of 5
1,179
توضیحات بیشتر
دامین آتوریتی و پیج آتوریتی چیست؟ و راه های بررسی و افزایش آن

دامین آتوریتی و پیج آتوریتی چیست؟ و راه های بررسی و افزایش آن

1 رای 1 vote, average: 5٫00 out of 51 vote, average: 5٫00 out of 51 vote, average: 5٫00 out of 51 vote, average: 5٫00 out of 51 vote, average: 5٫00 out of 5
1,212
توضیحات بیشتر
PhpMyAdmin

PhpMyAdmin چیست ؟

3 رای 3 votes, average: 5٫00 out of 53 votes, average: 5٫00 out of 53 votes, average: 5٫00 out of 53 votes, average: 5٫00 out of 53 votes, average: 5٫00 out of 5
7,027
توضیحات بیشتر
پیاده سازی سایت شخصی
آموزش edd
آموزش کامل طراحی وب سایت
قالب وردپرس جنه
یه فایلی هم اگه می شه برای مقایسه بین php و asp.net تو ایران بزارین
قالب وردپرس کلاوی
نظرات شما + ۰
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.
ارسال نظر ۰

به کمک نیاز دارید? با ما تماس بگیرید
برای دانلود نام و ایمیل خود را در بخش زیر وارد کنید و روی دکمه کلیک کنید
جهت دانلود فایل مورد نظر ایمیل خود را در باکس زیر وارد کنید. فایل رایگان به ایمیل شما ارسال خواهد شد